- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
emvy
félisten
Holnap megveszem a CBF-S-t.
-
emvy
félisten
-
emvy
félisten
válasz
Jodanovich #17106 üzenetére
?
-
emvy
félisten
Segitseg.
Beszeljetek le arrol, hogy egy hibatlan, 4000 km-t futott 2005-os CBF600S-t ABS-sel, dobozzal, riasztoval, bukocsovel egyutt 1 millaert megvegyek a VFR helyett. Vagy a CBR helyett, amit hasonlo arban, extrak nelkul lehetne kapni.
Van ellenervetek?
-
emvy
félisten
Varjvarj, eloszor meg meg kell venni
. Egyebkent fogalmam sincs a gumirol, alapvetoen megkerdeznem az elado sracot, elegge ugy tunik, hogy kepben van. Gumin nem sporolnek -- ha nincs penz benzinre, gumira es oltozekre, akkor nem szabad motorozni, szerintem (es igen, vegre sikerult egy teljesen zart sisakot vennem, ami rendesen ramegy a fejemre!).
Beroffentettuk, poccre indult 5 fokban (ket nappal elotte biztosan jaratta a srac). Meg mondom, forumhozzaszolasok alapjan lehet sejteni, hogy rendben van a gep (olajat nem eszik, uj fesszab van benne, a gyari szivacsbetetek benne vannak (az idomok belso felen), egy apro repedes lehetett valaha az oldalan, ami meg van csinalva, vszeg eldolhetett).
Azert egy CBR-t meg meg kellene nezni, az meg jatszik. Fazer mar nem hiszem, mert a csutkakormany nagyon bejon.
-
emvy
félisten
Na sracok, ultem a mar emlitett piros VFR-en tegnap. Fantasztikus, tenyleg. Sokkal kenyelmesebbnek tunik a kormany, mint barmely mas motoron idaig (CBR-en meg nem ultem). Ja, es tokeletes allapotban van a kicsike (gumit azert kellene rajta cserelni).
Tenyleg gyonyoru.
-
emvy
félisten
Amit viszont nem fogok tudni kitesztelni: varosban egy VFR-sulyu motor sok? (230 kilo teletankolva, vs. az SV650S 195 kilojaval)
-
emvy
félisten
750-es, utolso szeria, kb. 50000 km, szinte gyari allapotu (kipuff kicsit rozsdasodik), gumicsere meg belefer, minden mas oke. 700k. Mit gondoltok?
Ez az.
Alternativak:2004-es SV650S, 800kHUF, 21000 km, kicsit karcos tank.
2003-as CBR600F, 1M (ez asszem sok mar).
2000-es CBR600F, 750k+regado.
2005-os DL650, 930+regado (ez vegkepp sok). -
emvy
félisten
Na, vasarnap megyek megint motort nezni. 1997-es VFR, jo allapotban, jo aron. Elso motornak nem egyszeru darab, de majd eldontom (annyiba kerulne, mint egy 5-6 eves SV650S).
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #16737 üzenetére
Miert?
-
emvy
félisten
-
emvy
félisten
Hideg tema:
en is a szokott sebesseggel probaltam bevenni robogoval a pesti rakpart->Arpad hid felvezetot, ki is csuszott alolam... Valahogy a labamat leteve visszabillentettem -- errol le kell szoknom, mert epphogy megtartotta a combom, nagymotorral ugyanez a reflexszeru mozdulat siman szalagszakadas, vagy ilyesmi. (Este keson volt, kb. 1-2 fok.)
-
emvy
félisten
Megneztem ma par motort.
Van egy 2001-es Hornet S (fejidomos). Egeszen hihetetlen, karcmentes, hasznalatlan allapotban van, 14000 km van benne, a hutojen 1-2 bogar, es slussz. Ez olyan 860 korul lenne. Meg megneztem egy Suzuki SV650S-t. Azt hiszem, nekem ez utobbi lesz a nyero, tetszik az ulespozicio, bar nem olyan egyszeru kormanyozni, de a V2 csapkodasa kiraly
-
emvy
félisten
Na most segitsetek.
Mint mondtam, 800e-900e korul nezegetek motorokat. Kerdeztem regebben, hogy a Hyosung szoba johet-e, nem javasoltatok tulsagosan. Most van egy elado Hyosung GT650R, 0 km-es, vadonatuj, garancialis, kerek 1 gurigaert. Errol igy mi a velemeny? (Nem tudom, hogy FI vagy karburator, de 2008-as, talan.)
-
emvy
félisten
válasz
zsoltee10 #16470 üzenetére
Irtam nemreg, hogy egy Cagiva Navigatorral mentem (TL1000-es blokk, 100 LE). Nagyon nem gyorsulgattam vele
, de teljesen kezelheto volt alacsony sebessegen is. Egy CBF-nek viszont megrangattam a fulet, es eleg meglepo volt, hogy egyre erosebben gyorsult (kettesben kapaszkodtam a kormanyba, meglepodve tapasztaltam, hogy a gazt visszavenni sem trivialis
).
Sulyban a 235 kilos, hatalmas Navigator sem volt tul durva nekem. Viszont tul kozel volt a kormany, ezert nem tetszett annyira. Viszont ezek utan kezdem ugy gondolni, hogy a loero onmagaban nem minden.. a karakterisztika viszont nagyon sokat szamit.
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #16405 üzenetére
Fura mod a 230 kilos Cagiva nekem konnyebben iranyithatonak tunt, mint a CBF500.
-
emvy
félisten
Kiprobaltam a Cagiva Navigatort. Ahhoz kepest, h 1000-es, egeszen fordulekony joszag.
Kar, hogy kicsit le van amortizalva. 800 korul lehetne elhozni, de felek, h bajaim lennenek vele.
-
emvy
félisten
Na, jovo hetvegen talan leugrom Veszprembe megnezni egy 2004-es SV650S-t, 21000 km-rel. A kepek alapjan rendben van egyetlen problemaja, hogy sportdob van rajta, es az eredeti dob nincs meg.
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #16231 üzenetére
Ja telleg. Az 1000-es DL nagyon durva a 650-eshez kepest? Sokkal jobban tetszik kulsore.
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #16231 üzenetére
Idomtalant nem draga borogatni? Nakedet egyszeruen nincs kedvem venni.
Abbol talan csak a 2005 utani Hornetek tetszenek (az USD telosak), aztan slussz.
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #16231 üzenetére
Kuldjel nekem privit a VFR-rol.
Tudod, allapot, ar, ilyesmi.
-
emvy
félisten
Ja, es valaki a topicban nezegette ezt a VFR-t:
http://www.hasznaltauto.hu/2362482_honda_vfr_1999
Mi lett ezzel az ugylettel?
-
emvy
félisten
-
emvy
félisten
Na, rovidesen elkovetkezik a motorvasarlas ideje (december).
Ugyebar elso nagymotorom (kismotoros tapasztalat van). Mar legalabb ketszer kerdeztelek benneteket, de ..
Szoval meg nem tudtam eldonteni, hogy turaenduro vagy turasport. A turasportok jobban tetszenek, de a varosban, ilyen utakra talan a turaenduro jobb. (Eleg sokat jarnek vele varosban is, sajnos).
Szoval mit gondoltok roluk:
Turasport:
Yamaha FZ6, kb. 2004-es evjarat
Honda CBR-600F, kb. 2002-es evjarat (az idomok miatt valoszinu nem celszeru elso motornak, draga lenne letenni)
Honda VFR, 2000 (ugyanez a problema, mint a CBR-rel)Turaenduro:
Yamaha TDM 900, 2002 koruli(sajna tul draga)
Suzuki DL650, 2004 koruliA tobbieket mar korbejartam, ezek tetszenek. Valami gondolat roluk?
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #16088 üzenetére
Egyebkent honnan latod, h nem gyariak az idomok? Mert ha vezetett szervizkonyves, etc., akkor az esetleges fenyezes jelent problemat?
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #16088 üzenetére
Igazatok lehet. Kar. Gyonyoru ez a szin (piros-feher).
100e-n nem mulik, legfeljebb nem CBR lesz belole, hanem SV650 vagy FZ6. Meglatjuk decemberben.
Csak hat 2004-es 1 milla alatt.
A kinezett FZ6-ot meg elvittek. A jo vetelek nem maradnak meg 1-2 napnal tovabb.
-
emvy
félisten
Ezt meg kellene vennem decemberben.
Honda CBR -
emvy
félisten
válasz
Gaboman #16024 üzenetére
Meglatjuk, hogy mennyi lesz a decemberi bonusz, etc. Most ugy gondolom, hogy telen jo lenne 900-1M korul megallni. Ezen a kornyeken mar vannak 3-3.5 eves FZ6S-ek, picit dragabban CBR-F-ek, picit dragabban V-Strom, TDM.
Az MT-03 naked. Nakedet nem szeretnek, biztosan praktikus, de nem tetszenek.
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #16011 üzenetére
Nekem allatmod bejon a boxer kinezete.
Csak 6-800 ccm korul nincs megfizetheto BMW boxer. Egyhengereset meg kosz, most nem.
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #16007 üzenetére
1100-es, 95 loero. Csak buzi nehez (220 kg).
-
emvy
félisten
Ez gondolom sok lenne kezdomotornak
-
emvy
félisten
válasz
feca81 #15897 üzenetére
A Fazer abszolute jatszik. Nem vagyok markabuzi, egyebkent.
Csak a turaendurosabb/sportosabb vonal kozott kellene donteni.
Ami benne maradt a kalapban:
sportosabb: CBR-600F, FZ6-S
endurosabb: TDM, V-Strom 650Meg talan a Kawa ER6-f.
Ezek persze mind 1 M korul vannak, ez meg kerdeses a dologban.
-
emvy
félisten
válasz
Nightmare #15831 üzenetére
Igen, tudtal, koszi. A CBR nekem is nagyon elol van a lehetseges motorok kozul. A GSX-Rt meg senki nem javasolta, a CBR-t mar sokan (a megkerdezettek legalabb negyede a kezdo motor kerdesre ravagta, hogy 'CBR-F').
Ami meg nagyon bejon, az a VFR meg a TDM.
Idosebb motoros ismeros annyit mondott, hogy
1, vigyazz, mert 600 ccm mar fegyver
2, olyan motort vegyel, amit szivesen megsimogatsz reggel... ha nem ilyet veszel, nem sok ertelme van.A GSX-R hasonloan kezes motor?
-
emvy
félisten
Ha valakinek kell, elado a frissen vasarol Difi haromretegu dzsekim, mert tul nagy lett.
L-es egyebkent, vizallo, termobelessel. Mindket beles kiveheto, narancsssarga-fekete (linkeltem fentebb a topicban). 62000-rol volt learazva 29-re, ertelmes ajanlatert viheto.
-
emvy
félisten
Megcsinaltam eletem elso karbitisztitasat a robogomon.
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #15709 üzenetére
_Minden_ kategoriaban -20%-os arcsokkenest latok -- nyar ota figyelem az arakat.
-
emvy
félisten
Hm, talaltam CBR-eket.
2003-as, 950e. Valszeg 850-ig le lehetne alkudni.
Viszont itt meg egy 2005-os Bandit, olcsobban...
Tobben mondtak, hogy a CBR elso nagymotornak is oke lehet, mert nagyon kezelheto. Mit gondoltok errol?
-
emvy
félisten
válasz
qpakcovboy #15704 üzenetére
A V2-vel nincs baj, az SV kulsore nem tetszik annyira
(Egy V-Strom pl. nagyon bejon.)
Mutass 800k korul 6-7 evnel nem idosebb CBR-t, jo allapotban. Mar megyek is megvenni
-
emvy
félisten
Esetleg meg a Suzu GSX-F-rol irjatok valamit, az meg egy komoly eselyes.
Suzuki GSX-F, 2005
Egy kisse serult 2004-es Fazer. Meg lehet csinalni az ilyeneket? -
emvy
félisten
Tanacsot kerek:
ujabb, de alacsonyabb kategoriaju vagy regebbi, elitebb motorokat nezegessek?
Azaz egy 2-3 eves Hyosung 650-est, egy 4-5 eves SV650-et, vagy 7-8 eves japan sornegyeseket? Melyikkel lehet a legkevesbe szivni?
(Hyo GT650S/R, Kawa ZZR600, Suzuki GSX-F, Bandit...)
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #15617 üzenetére
Nitro nelkul. 20 LE korul van mar, es szazezreket koltott mar ra.
-
emvy
félisten
Mit gondoltok, erdemes leghuteses motor vasarolni, ha eleg sokszor lenne varosban hasznalva?
-
emvy
félisten
válasz
Boci_83 #15451 üzenetére
Melyik forumon? (Linket adnal?) Egyebkent nem volt kifogastalan, idomserult volt, allitolag azt hozta rendbe a srac, az osszes tobbi cucc hibatlan (legalabbis azt mondta, h ha viszek szerelot, vegignezheti rendesen).
Egyebkent ugy nem vennem meg, ha nekem kellene forgalomba helyezni.
-
emvy
félisten
Nincs itt valaki Kalocsa kornyekerol? Kineztem egy motort, allitolag jo allapotban van, de egy pillantas erejeig ra kellene nezni esetleg, hogy nem egy roncs-e. Valahogy akar kompenzalnam is a segitseget...
Errol lenne szo:
http://www.hasznaltauto.hu/2356793_kawasaki_zzr600_2000
Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090 - 3 év garancia
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Amazfit Active okosóra / Számla / Garancia /
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3010
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest