- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- iPhone topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
r-chee #13746 üzenetére
Egy Leo Vince TT-t, ZX-et, Gianelli Extra-t vagy Reverse-t szerezz rá és Polini Speed Control-t, vagy Malossi Multivar 2000-et és meg fog indlni a gép. A gyári kipufogót felesleges barkácsolni, csak romlani fog a teljesítménye, a hangja lehet megnő, de visszafogja majd a gépet, így egy nyitott sportpufót ajánlok, azt ki lehet égetni ha gondolod, de akkor veszett hangos lesz.
-
Motaba78
addikt
válasz
r-chee #13746 üzenetére
általában szokott lenni valamilyen szövet is a dobokba, ha azt nem szeded ki, akkor elméletileg nem lesz "olyan" fazék hangja.
De én semmiféleképpen nem cserélném a malámon a gyári dobot, nekem nagyon tetszik a gyári dob hangja, ha gondolod felveszem a hangját, és megosztom itt.
Mennyit megy, hogy esetlegesen többet szeretnél tőle tuning nélkül ? (a malám kb 75-80 a vége teljesen tuning mentes állapotban), szerintem egy 50-es tuning néküli robogónál bőven elég, a tartós 60-65km/h, de lehet, hogy csak én vagyok így vele. -
DigitXT
félisten
válasz
r-chee #13649 üzenetére
Kéket ne, az totál szabálytalan, és elég feltűnően gáz: azért tuti
"piszkálódnak" - ha mondjuk épp megállítanak, és olyanjuk van...
Az idomok mögötti ledes megvilágítás alatt nem tudom, pontosan
mit értesz, de ha "diszkóverdát" építenél, arról lebeszélnélek. Még
az autós oktatóm is megmondta anno: az autó nem karácsonyfa.A szívató nekem is rendben van: amint elkapja a fordulatot a gép,
már lehet is indulni, stabil, és szép az alapjárat, csak akkor tűnik
fel, hogy rajta volt a szívató, amikor mondjuk egy perc múlva egy
lámpánál szép lassan megy vissza a fordulat még alacsonyabbra.Nekem most menet közben "hörög le" néha, de nem teljesen.* Az
az egészben a fura, hogy olyan, mint amikor meleg motornál rajta
marad a szívató, de az nem lehet, hiszen az most teljesen jó...*Az imént próbáltam ki, pont olyan érzés, csak nem egyfolytában.
(Ez gondolom lehetne éppenséggel rossz benzin miatt is: furcsa.)
Gondolom majd felhívom a szerelőt. Visszaraktam a hangtompítót,
hogy legalább ne legyen olyan feltűnő, hogy akadozik a gépem.
Marhajó amúgy a csöndes kipu is, csodálkozik az ember, hogy a
szélzaj már kis sebességnél is mekkora, amit hangos kipufogóval
nem is vesz észre, csak mondjuk 70-80-as tempó környékén. -
cila1
aktív tag
válasz
r-chee #13558 üzenetére
Találtam egy videót erről a termékről.Internet Explorer tudja csak megnyitni.Nézzétek meg.Ez nem tekeri hanem megrántja.Azért szivesen ki próbálnám a kocsimon,hogy kinyitja e a kerékanyát.
Hát igen ahogy írtad MAKITA lenne rá írva más lenne a helyzet -
r-chee
őstag
válasz
r-chee #13379 üzenetére
Ma sikeresen megcsináltam első karbitisztításomat
. Kikaptam, lemostam kívülről benzinnel (jó dzsuvás volt), szétkaptam (meggyőződtem arról, hogy 53-as főfúvóka van benne), majd belül egy kis benzin, aztán levegő minden kis nyílásba. Visszarakás előtt levegőcsavar tövig be, vissza 1 és 3/4 fordulat, alapjárati csavart a végén lévő kúpozás széléig behajt, karbi vissza, csövek vissza, sűbertű vissza, állítója majdnem teljesen behajt, légszűrő vissza. 4 urgás berugókaron, majd önindítózás pár másodpercig és indult is
.
Egy negyed fordulatott kellett csupán állítanom az alapjáraton, beállt 1500-ra, és városban próbakör után is megmaradt ez astabil alapjárat. Remélhetőleg az is marad (kopp-kopp).Tegnap melóba indulás előtt leállt a motor, alig bírtam beindítani, cégig úgy mentem ki, hogy féket húztam kereszteződésekben állva, meg húztam neki gázt, nehogy leálljon, este indítás után pedig 5000 alá nem ment a fordulat, és össze-vissza járta motor
.
Olajtartályból meg hogy kiöntsem a benne lévő ismeretlen olajat, le kellett bontanom a motor hátulját körbe, holott úgy álltam neki, ezt innen leveszem, kibillenetem a tartályt, kiöntöm olajat és kész. Csak hát minden műanyag elem fog egy másikat, amit meg egy újabb szorít le
.
-
DigitXT
félisten
válasz
r-chee #13376 üzenetére
Nem tudom, nekem szerelő csinálta: nagyon "pöpecre".
Baromi alacsony az alapjárat, de stabil, és az automata
szívatóval sem akar kimenni alólam a gép - hál'istennek.Egyedüli gondom vele, hogy hidegen reggel (értsd éjjel a
pincében áll a motor, tehát eléggé hideg - olyankor még)
kicsit nehezen indul. De amint elkapta, onnantól nagyon
szép alapjáratot kapok, és rögtön el is lehet indulni, nem
fullad meg a legkisebb gázadásra, mint korábban tette.Végsebességet még nem tudtam nézni, a forgalom, és
az útvonalam jellegéből adódóan, inkább csak az órám
"pontosságát" (szóval a csalását) néztem GPS-szel.
Óra szerint 90-95 környékén mondjuk megvolt valós 80,
tehát annyira nem rossz talán a helyzet. Persze marha
jó, hogy 140-ig van skálázva: szerintem soha nem éri el.
(Úgy emlékszem óra szerint 130 körül volt anno a vége,
de majd csak az autópálya bevezető szakaszán tudom
megnézni, és összevetni az ott lemért GPS-es adattal.)Az alapjárati fúvóka ha jól tudom az alacsony fordulatú
gyorsításoknál is szokott segíteni, tehát lehet, hogy a
helyes beállításokkal (emiatt is) csökken a fogyasztás. -
Motaba78
addikt
válasz
r-chee #13339 üzenetére
"Izé hosé...az mitől van, hogy kipufogó vége benzines-olajos, folyik le a cső végén. Normális ez?"
láttál trabant kipufogot ? azon is ott van a moncsicsi a végén, illetve azt még megnézhetnéd, hogy megfelelő-e a gyertya ami a mociban van, illetve lehet, hogy az olaj nem ég el teljesen, jó minőségű olajat szerezz be, és megszűnhet a probléma.
egyébként normális ha valamennyi "olajos lé" távozik a kipuból.(kondenz víz+olajos korom keveréke)
régen ez miatt szokták kiégetni a kipufogókat pl. a simsonokon, egyéb müzlidarálókon. -
Motaba78
addikt
válasz
r-chee #13331 üzenetére
1. 2000-res az alapjárt, ezt lejjebb kéne vinni 1000-1500 közé.
egy kis csavar állításával be tudod lőni, csak csavarni kell(az alapjáratot meleg motornál állítjuk)
2.Hol találok alapjárati és főfúvókákat
pl itt is [link]
3.A fúvókák hol helyezkednek el a karbiban, szal ki kell-e azt szerelni teljesen?
a karbin belül találod őket, tehát ha nem férsz hozzá akkor le kell szerelni.
4. Mennyi lenne az ideális fordulatszám, aminél meg kéne indulnia a motornak, s hogyan, minek a cseréjével, módosításával érhetek el "korábbi megindulást" plusz jobb gyorsulást?
az én malám 3500-4000 körül már kezd gurulni, a variátor görgő súlyának segítségével lehet játszani, alacsonyabb súllyal hamarabb megindul, nehezebb súllyal nehezebben indul de nagyobb lesz a vég sebesség, esetlegesen még a kontrasztrugó erőségével lehet eljátszani.
5. 3. Végsebesség kb. 60km/h sík terepen. Ezt kissé fel kéne tornászni, max. 85km/h-ig.
lásd 4-es ponta kuplung harangot sokféleképpen le lehet venni.
1. pl levegőkulcsal
2. olajszűrőfogó, megfogod vele a harangot, és a másik kézben kulcs, ha jó erőben vagy.
ha leveszed a harangot akkor simán lejön és előtted lesz a kuplung rész, azt ne fogd meg olajos késszel, pofák ne legyenek olajosak. -
nLali
őstag
válasz
r-chee #13278 üzenetére
Nagyon szép motor ! Gratulálok ! Ha szépen megkérlek azt a porlasztó takaró sárvédő szerű műanyagot lefényképeznéd több irányból. Csavarok helye is érdekelne.
Ha megengeded lemásolnám, mert nagyon tetszik. Meg az ülés alatt lévő kis beömlő is.Runneren nem tetszik a sarkamnál.Asszem moddolni kell
-
runner 125
nagyúr
válasz
r-chee #13278 üzenetére
Gratula hozzá, szép darab.
A zsíros villa tényleg egy hulladék, egy tanács csupán; igyekezd tisztán tartani a becsúszó szárat, mivel javarészt rákerült por - kosz miatt adja meg magát a szimering, s ez által kezdi kitolni a zsírt, majd szépen meg fog szűnni a csillapítás.
Az "ezen" linket nem tudom megnyitni, valami nem ok, rakd be újra.
A kipufogó leömlő részénél, minden bizonnyal van egy vakcső (ugyanolyan anyagból, mint a kipufogó, a vége el van lapítva és be van hegesztve). Ezt nyugodtan levághatod, de ne tőben, mert akkor nem tudod a saját anyagával bedolgozni. 15 perces meló, már jó néhányat csináltam.Típusspecifikusan nem fogom tudni, h ezekben hol van, de ahol lehet; variátor és a külső tárcsa között egy sokkal szélesebb (vagy + 1) gyűrű, amitől nem tud teljesen összezárni a két "tárcsa", így értelemszerűen nem tudja elérni a végsebességét.
Illetve, a levegőszűrő elé szoktak egy lyuggatott lemezt berakni, amitől kevesebb levegőt kap. A kivétele után valószínű, kevés lesz a gyári fúvóka. Ha, nem csináltál még ilyet, told egy szakihoz, szerintem pár ezerét belövi.
Leo Vine ZX és a TT kifejezetten 50-es gépekre vannak optimalizálva, gyári hengerhez én nem erőltetnék erősebb csövet.
Hajtóműolajat 10.000-enként bőven elég cserélni.
nLali
Michelin Pilot SC egy frankó gumi. Alapvetően puhább keverék, ez által hamarabb fogy, de nagyon tapad. Részemről ajánlott.
A gyári méret 130x70 / 12, az első meg 120-as. -
válasz
r-chee #13280 üzenetére
Az nem olyan sok érte, sőt, korrekt! Nehogy azt hidd hogy a munkatársaid jobban tudják, engem is próbáltak már lebeszélni millió motorról, amikor meg elhoztam, akkor el voltak ájulva hogy milyen szépet vettem, addig meg mondogatták hogy az nem ér annyit. Szerintem ha a tulajdonos elégedett s boldog vele az bármit megér.
-
-
Motaba78
addikt
válasz
r-chee #13208 üzenetére
te tudod, én vizes mellett maradok, nyáron nem fog fulladni a kis sárkány.
Meg aztán egy vizpumpa javító készlet (csapágy, szimering,lapát+tengely, seeger gyűrű) kb 2500ft.(ez minarelli blokknál ennyi)
Levegősnél nem tudom mennyi a karbantartás.De sok sikert, és jó mocizást ha ő lesz a választás.
-
Motaba78
addikt
válasz
r-chee #13193 üzenetére
ugyanaz a blokk van bennük, mint az aprilia sr-ben tehát nagyon mennek, arra figyelj, hogy a viz nem csöpög-e, esetleges vizpumpa hiba, valamint a vizpumpa javításhoz szét kell húzni blokkot ennél a típusnál.
a másik kategória a minarelli blokkos ott csak 3 imbusz csavar és már szerelheted is akár a vizparton is. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- World of Tanks - MMO
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Update 07.09. Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest