- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
Winkler féle Keeway 125-ös teszt videó: [link]
Keeway RK V125C -
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #90356 üzenetére
emlékszem, nekem az a pár kétütemű, amihez volt szerencsém mindig úgy működött, hogy a kipufogó összeillesztéseinél/végénél mindig volt olajcsöpögés, vagy "bajusz"-aminek talán hívják. Szóval, ilyen olajcsepp, mivel valószínűleg túl sűrű volt a keverék.
De az tuti, hogy az összes kabátom, ruhám átvette ezt a kétütemű szagot. -
KTMHobby3
tag
válasz FeniX- #90358 üzenetére
Elárulom Neked hogy annak ellenére hogy 50-es keverékkel járok, a kipufogó végénél mindig van olaj. A motor max fordulaton kifogástalanul működik, mégsem ég el a szintetikus olaj. Én nem érzem az olajszagot, talán mert a szintetikusnak nincs szaga, vagy az én orrom már nem az igazi. De én szeretem a kétütemű szagát, meg vagyok fertőzve.
-
FeniX-
aktív tag
Na, hogy kicsit ON is legyek, ma felhívtak megint a kedvenc kereskedésemből, hogy a keeway k-light kifutott model és helyette van ez:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/keeway/egyeb/keeway_egyeb_x-light_125_rendelheto_auto-motor_beszamitas-19977891
Névre írva kicsit még mindig 1 millió alatt. Egész pofás kis járműnek néz ki. -
NYPD
aktív tag
Halihó, egy ideje csak csendben követem itt a történéseket, de most kérdeznék egyet.
A dekli tömítésem folyamatosan szétszakadozik, mennyire lenne pronyó ha a gumicsík nélkül tenném vissza a fedelet?
-
nod1
csendes tag
hello,
vedd le ha úgy van. van szerepe a hézagolásnál, de én használtam tömítés nélkül, nálam nem volt gond. Azt gondolom, hogy inkább a port, vizet, párát tartja kinn, szóval így télen ez lenne az elsődleges funkciója. De ha gyárilag oda tervezték, akkor lehet szerepe abban is, hogy rendesen álljon a dekni, és ezálltal pl. a kuplungtengely csapágy is illeszkedjen oda, ahova kell, de most nincs előttem már, hogy ebben a dekniben pl. van e ilyen.
Berúgó:
Deknid nem tört még szét a berúgó körül? Nekem végül az is megadta magát.
Én is ritkán írok ide, szóval új infó neked, hogy elengedtem az Agility kezét. Finom, fiatal, ropogós új robogóra váltottam, egy igazi japán csodára, ééés injektoros.
És képzeld, ez is egy igazi foshalom.
Tisztellek, hogy küldöd még az Agilitynek? Gondolom a csodás gazdasági helyzet miatt nincs még meg a nagy buresz. -
NYPD
aktív tag
Pontosan, egyelőre parkolópályára került a motorvásárlás, Burgman értékelhető 1 misi alatt nincs, Kymco Downtownokat nézegettem még, de az is 6-700-tól indul a valamire való. Pedig elengedném már én is nagyon szívesen, de sose úgy jön ki a matek sajnos....
Már azon is gondolkoztam, hogy valami 125-öst átmenetileg, de azok is már vagy 4-5 kiló, és a végén kb dupla annyiból jönnék ki, mire megveszem a nagyobbat is + szervizek, stb.
Dekni nem tört el elméletileg, nem látszik nyoma. Nagyon ritkán van rúgva, úgyhogy valószínűleg csak a retek miatt megy nehezen a szerkezet. A tömítést meg szerintem inkább kicseréltetem majd, az a biztos, plusz megkérem a szerelőt hogy pasztával ragassza már fel, úgy hátha nem ugrik szét olyan gyorsan.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90368 üzenetére
Áh, hagyd el! Egyelőre semmit nem nézek, max 'kóstolgattam'. Miután az autó műszakiztatása és kuplung cseréje egy normális, számlás szervizben elég sok pénzt felemésztett most és továbbra is javarészt otthonról dolgozom, igazából tényleg csak nézelődök.
De még nem érzem egyelőre, hogy nagyon kéne vennem valami újabb pénznyelőt otthonra.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Amúgy még mindig - valamennyire a környezettudatosság - és az "eltarthatóság" miatt is inkább húzna a szívem valamilyen elektromos járgány felé, de ennek a hátrányait már megbeszéltük. (negatívum: 40km/h, pozitívum: nem csesztethet a közösképv. hogy ne tároljam bent a pincefolyosón; nem kell tartani tőle, hogy megkotlik egyhamar.)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Azon lamentálok, hogy értékesítem a három éves Super Soco TC-met, és az árából vennék egy nagyobb robogót.
A 125-ösök mindig is vonzottak a dinamikusabb városi közlekedés miatt.
125-ből mit érdemes venni? Olyan 3 év körüli motorra gondoltam, amivel még remélhetőleg nincsen probléma. -
őstag
válasz FeniX- #90376 üzenetére
Miskolcon használtam/használom városi közlekesédre. Körülbelül 50-55 km-et megy el normális, élhető tempóban. A végsebessége alattam 60-70 km/h közé tehető.
A városi közlekedés többnyire élmény volt vele a rugalmassága miatt. Ugyanakkor esetekben éreztem az erő hiányát, dombos környezetben például. Illetve a hangtalan közlekedés veszélyes tud lenni a figyelmetlen sofőrök miatt, akadtak necces pillanatok sajnos.
Összességében meg vagyok elégedve vele, amit ígért anno a Handrás videót látva, maximálisan teljesítette.
A típushibája engem is utolért, alulméretezték az akksi csatlakozóját és kábelét. Ezt a Super Soco Magyarország orvosolta garancia időn kívül díjmentes kiszállással, szóval velük kapcsolatban is csupán pozitív tapasztalatot szereztem.Azért gondolkoztam el erősen a cseréjén, mert több erőt szeretnék. Más okom nem lenne a váltásra. Meg kicsit hiányzik a motor hangja.
-
Zoli bácsi
őstag
Én kipróbáltam anno a gépet, Érden, a kereskedésben. Van egy kis domb a kereskedés mellett, az akkori 135 kilómmal segíteni kellett a motornak, hogy dombnak felfele elinduljon. Nem is vettem meg, egy Liberty 125-öst vettem inkább.
Azt gondolom, ha van rá jogsid, kicsit nagyobbat is nézhetsz. Amúgy 125-ös kategóriában a PCX a favorit, legtöbbet eladott. Én a Liberty-t is merem ajánlani, postás motornak használják sok országban. Ha nincs előítéleted, egy új Keeway (Vieste) kijön egy pár éves japán gép árán, aztán új, garanciális. A mostani gépeik más kategória, mint a régiek, nem mondom, hogy jobb a minőség mint a Hondának, de teljesen jó, az alkatrész viszont olcsóbb. -
FeniX-
aktív tag
Félig off: Kár, hogy ezeket nem hozzák be - valószínűleg - az országba.
Ezeket egyszerűen IMÁDOM! -
őstag
válasz Zoli bácsi #90380 üzenetére
A Liberty-nél milyen fenntartási költségekkel lehet számolni?
Amúgy ez a Vieste jól néz ki szerintem, nem vagyok előítéletes a kínai márkák kapcsán.
-
őstag
válasz FeniX- #90383 üzenetére
Első lépésként meghirdetem a Super Socot, aztán meglátjuk sikerül-e eladni. Valamit tudok majd venni helyette, van kínálat a 125-ösökből. Gondolom ez tavasszal élénkül még.
Akkor a Keeway-től nincsen ok tartani? Nem esik szét alattam?
Kymcom volt anno, egy People 50-es. Azt imádtam, rendkívül megbízható motor volt. -
IMIIKE1998
őstag
Helló!
Aprilia Scarabeo-ra gyárilag lehet lábtartót szerelni? Több 50-es 2T-n láttam, hogy van, igaz, ezek későbbi modellek, nem 1997-esek. Vagy csak takoltak rá egyet, de gyárilag nincs a motoron fúrat?
-
Zoli bácsi
őstag
Nos, sokat nem tudok nyilatkozni, áprilisban 3,5 évesen 1.400km-rel adtam el.....Vagyis számítattam be, 640-ért. (Másnap 840-ért eladta a kereskedés).
Persze utánanéztem sok mindennek vásárlás előtt. A kopó-fogyó alkatrészek jó áron vannak, de az idomok, motorikus alkatrészek horror ár, de ugyanez van pl. a PCX-nél is, meg a többi japán motornál.
Szóval ha nem töröd össze, meg nem kell belenyúlni, akkor olcsón fentartható.
Ezt nézd meg, a sportosabb, erősebb Vieste: [link]
Ha van rá jogsi, meg keret, érdemes megnézni. Mivel friss széria, használt nem nagyon van, de hátha..... -
IMIIKE1998
őstag
-
őstag
válasz Zoli bácsi #90386 üzenetére
Miért adtad el a Liberty-t? S mi lett helyette?
Köszi az infókat, ha értelmes áron el tudom adni a Super Socot, belevágok egy nagyobb robogóba, megszületett az elhatározás.
[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
-
Zoli bácsi
őstag
Azért adtam el, mert abszolút kihasználatlan volt, a garázsban állt. Nekem nem munkába járni kellett, egyszerűen megszoktam hogy régen mindig volt motorom. Aztán most megengedhette magának az ember, megvettem hobbinak. De nem az igazi volt nekem a robogó, állítólag a közel 2m-es magasságommal, meg a tél végére rendszeresen összeszedett 135 (+) kilómmal nevetségesen néztem ki rajta. Kisebb túrákra fogtam be, de kevés volt az erő, max. 80-nal hajtottam, és úgy éreztem életveszély, ha az embert mindenki meg akarja előzni. Kisvárosunkban szintén életveszély volt vele a közlekedés, szerintem ránézésre elektromos biciklinek nézték, és sokszor nem kaptam elsőbbséget. Első évben mentem 1100km-t, aztán 2 év alatt 300-at.....Beszámíttattam egy Benelli Imperiale-ba. Ez is kínai, először majdnem elrántott, 205 kg, pedig 20 kiló fogyással is bőven verem a mázsát.....
Először nehéz volt megszokni a dög váltós motort, de mostanra marhára élvezem. Motornak nézik, egy vészfékezésem nem volt, mindig megkapom az elsőbbséget. Ugyan a teljesítménye a köbcentihez képest nevetséges (400ccm3 21LE), de hosszú löketű motor, alacsony fordulaton leadja a nyomatékot. NYOMATÉK. Úgy képzeld el, ha rosszul pakolok vissza rendőrlámpánál, 2. fokozatban ugyanúgy elindul, észre sem veszed hogy kettesbe indultál, csak abból, hogy jó hosszú lett ez a fokozat....Szél, kisebb emelkedő, 120 kilós teher..Észre sem veszi, megy. Jó időben felpattanok rá, aztán lemegyek a Bakonyba. kerülök egyet. Robogónál sokkal kényelmesebb, meg ugye a 80-90 km/h az 3500-4000-es fordulat. Megy 100 fölött is, kényelmesen, utazóba, de ilyenkor már átlagos hangja van. Én nem bántam meg, azóta is azt mondom, akinek van rá jogsija, és kimenne a városból, az ne 125-öst vegyen. Bánom is én, hogy többet fogyaszt (Kb 1literrel)
Ha kiértem egy erdősávból a robogóval, és pofába kaptam a szelet, a 80 km/h suhanás azonnal 70 km/h lett, és innen már alig akart gyorsulni, de nem is erőltettem. Most ha szembe kapom a szelet, a motor ugyanúgy megy tovább..És ha gázt húzok, készségesen megindul, neki a szélnek. -
FeniX-
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #90387 üzenetére
Sokan vannak, akiknek drága a B125 jogsi és ennyi plusz pénzt már nem akarnak rááldozni a dologra, plusz még van egy vékonyabb szegmens, akit továbbra is elriaszt a rendszám, mert rendszám nélkül büntetlenül lehet szabálytalankodni.
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #90389 üzenetére
Maradi vagyok 40 évesen. Irreálisan is.
Nekem egy autó 1,5 millió, motor meg 800.000 lélektani határon van. Már ezek is olyan összegek, amiket nehezen köhögök ki, még azzal együtt is, hogy relatív jónak mondható a fizetésem. Viszont, minden másra (is) egyedül vagyok, így a "családi" kassza minden aspektusát saját magamnak kell kigazdálkodnom.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz FeniX- #90391 üzenetére
Ezt értem, csak nekem nehéz elképzelni, hogy városi forgalomban valaki egy 4T 50-essel érdemben tudjon közlekedni. Nyilván nem kell egy erőgép ilyen felhasználásra, de még a külső sávban is kell szerintem egy gyári 50 2T ereje, hogy ne dudáljanak/centizzenek le állandóan. (És ez nem Budapest.)
[ Szerkesztve ]
-
Árpi001
senior tag
válasz IMIIKE1998 #90393 üzenetére
Nekem egy Suzuki address 4t 50 Injektoros van, és van abban valami amit mondasz.
Én is tervezem legalább a B 125 ig bővíteni a jogsit, mert egy 125 el már nem tolnak le.
Mindazonáltal még élek, pedig tavaly egy teljes szezont nyomtam le vele Bpen.
Kulső kerben lakom, és egy olyan útszakaszon jártam jórészt be ami egy részén ráadásul 90 kmes.
Pár hónapja volt szerencsém kipróbálni egy 125 pcx - et, elég nagy a különbség!A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
#TOTTI
őstag
Végül beruháztam egy új szett kuplung és harang szettre, így már a blokk minden alkatrésze az utolsó szilentig "új", végülis nem hűtött harang mellett döntöttem. Egyik oka, hogy ez halkabb, nem ventillátorként üzemel, nem kell, mert a hajtásház nem szellőztetett, a másik, hogy a kisebb felületű harangok, nem tudják leadni a hőt elég hatékonyan. Maradt ez a szett. Kék 2mm polini rugót kapott, így 7500-nál fog és már ugrik is.
Amivel még a sport tuningban előre tudnék lépni az egy Yasuni R, de annál rá kéne tegyek egy ezrest a fordulatra, 9500-as kifutáson, viszont lóerőben a TT-vel papíron ugyanott vagyok 8800-nál. Viszont végre nyernék egy 10-est alaphangon.
-
Topikgazda
-
Árpi001
senior tag
válasz FeniX- #90395 üzenetére
Az pont kevésbé necces, mert van rajta busz sáv.
Én a legelejéről csatlakozom be, ezért a felüljárón, felfelé 38 kmel nem biztos hogy szeretnek, de dudálni még nem dudáltak.
A Kereszturi út felé menni szerintem jóval rövidebb, de az eleje pl 90 es, és nincs rajta buszsáv.
Érthetetlen módon biciklisáv sincsen, pedig a kertészetek, autóbóntok, stb előtt bőven elférne,egész az Egis járdáig.Teleahocipom: azért a kipróbált pcx lazán csapta alattam(104 kg) a 90 et.
Amelyik kisteherautósnak ez kevés, Bpn belül, és neki áll problémázni, azzal szívesen " elbeszélgetek".A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban