- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #90749 üzenetére
Valahol a célok közt az is szerepelt, hogy kinézzen valahogy.
Emiatt vettem lépcsős fúrót, maszkolószalagon jelöltem be a furatok helyét, stb. Az alatta lévő kis tárolóban van a 12V szivargyújtó aljzat, arra van kötve a világítás. A kaputárvirányító 12V elemről megy, a következő lépés egy feszültségszabályzó lesz, mert gondolom, a távirányító nem köszönné meg azt, amit a generátortól direktbe kapna.Azért ez a távirányítós móka vagy 12k Ft anyagköltségbe került amúgy.
A tükörszáron pedig egy Quadlock és egy Decathlon telefontartó és szerelemgyereke látható. Így nem kellett elpocsékolnom a csereérett céges telefonra az öntapadós Quadlock adaptert. Viszont kell még egy forgatható közdarab, mert így nem rám néz a kijelző, hanem jobbra fel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Debilon
addikt
válasz macilaci78 #90756 üzenetére
hát igen, de gondolom ez egyértelmű
más kérdés, hidegen nehezen indul (értsd: 2-3 perc masszív berúgókar és önindítózás)
melegen pöccre, ha állok több mint negyed órát akkor megint csak második-harmadik indításra indul el, benzinszag nincs vagy csak nagyon minimális a művelet vége felémenet közben nem torpan, teljesen normálisan működik. az alany eghy Kymco people S50 4T
a nehezebben indulást nagy szerviz óta produkálja, amikor a tökig retkes légszűrő is ki lett cserélve
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
KTMHobby3
tag
válasz Honda567 #90760 üzenetére
Korábban én is ezt használtam, ez is keverék. Egy átlagos motornak teljesen jó. Mióta nicasilos henger van a motoromon, áttértem a teljesen szintetikus olajra. Alább már írtam: ELF Moto2 Tech-et használok. Nem akarlak befolyásolni, ha Neked az Ipone bevált, nyugodtan használd azt.
-
Debilon
addikt
de ha elcsepegett annak volt látható nyoma? mert nálam csont száraz minden kívülről
majd ha tudok majd rendesen hajolni, akkor megnézem hozzáférek-e a karbihoz, az úszóház alján a csavart kitekerem, van-e benne benzin
bár a sevice manual szerint lehet fals levegő, nem működő automata szivató meg a szokásos dolgok
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Honda567
junior tag
-
#TOTTI
őstag
válasz b_g_v2 #90774 üzenetére
Kanna, nekem van egy kanna abba 6 liter megy, van egy pohár úgy van becsikozva, hogy 1:45-ös keverék legyen, össze rázom és mehet bele. Mindig közel tele tankkal indulok, annyit nem.megyek, hogy kifogyjon, bár 5-6 literes fogyi adott.
-
Pcx csak hobbi, feleséggel néha valamelyik kisgyerekkel rövid gurulás. Variátor tuning alap, bár amíg garos vissza kell alakítani évente.
-
Zoli bácsi
őstag
Hova tűnt FeniX- ?
Ha erre jársz, jelzem, szót fogadtam neked, tavaly többször mondtad, hogy kell valami motoros ruha. Vettem egy kezdő szettet: [link]
Még cipőt veszek, majd....Erre a hónapra ennyi a költekezés, két autó is leszervizelve, klímások is jönnek, 400 lesz kollégai alapon... -
setup
junior tag
sziasztok, egy Aprilia Sportcity One 50 2t robesz azt csinálja, hogy több napi állás után hidegen beindítom, pár ütemet megy alapjáraton, aztán nagyon megemeli a fordulatot, majd vissza és mindezt gáz nélkül lejátsza attól jóval gyorsabban, mint ahogy egy automata szívatóban a tű mozogni képes. Arra van ötletetek, hogy ez mitől lehet?
Azt nem értem, hogy amikor felpörgeti magát, akkor honnan van ahhoz elég üzemanyag hogy gyorsan forgassa a kereket gázkar nélkül és ha rossz beállítás miatt van ehhez elég benzin, akkor pár másodperc után miért megy vissza magától alapjáratra (igaz szívató által emelt alapjáratra, de alapjáratra és ahogy melegszik a szívató zár el és szépen megy is vissza lejjebb az alapjárat)
A gondom az ezzel az egésszel, hogy az alapjárat fülre is alacsony, kopog tőle a 2T, mint amikor a csúszkák csörögnek a variátorban, viszont emiatt nem tudom az alapjáratot elég magasra állítani, mert ha az a jelenleginél picit is magasabban van, akkor a hidegindítás után gáz nélkül megpörgeti a kereket vagy 30 másodpercig mire visszamegy alapjáratra, de olyan fordulaton megpörgeti, hogy elindul az egész motor a standeren oldalra a járólapon. Gyári Dellorto 17.5 phva és a súbertűnek a végén vagyok, hogy a legjobban zárjon a súber, nem tudom odébb tenni sem.
Ez egy 2T, nem lehet bonyolult, segítsetek már megérteni, hogy jelenleg mi történhet?
-
KTMHobby3
tag
válasz b_g_v2 #90774 üzenetére
Én ezt egyszerűen oldom meg. Van egy flakonom, amin beosztás van a literenkénti keveréshez. Amikor tankolok a kúton, megnézem hogy mennyi liter ment a tankba és az olajból annyit öntök a benzinbe. 1:50-esre van kalibrálva. Persze tankolás előtt a felét beletöltöm az olajnak és a pontos liter után egészítem ki. Mivel jól keveredik az olaj a benzinben, soha nem volt problémám ebből.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90777 üzenetére
Halihó, utóbb leginkább csak nézelődőként vagyok jelen. :-D :-(
Örülök, hogy "felöltöztél", ez a legfontosabb!Hidd el, nem fogod megbánni, még az alakodnak is jót tesz a motoros ruha. ;-)
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi robogók közül melyiket ajánlanátok városon belüli futkosásra egy 186 magas 110-120kg-os személynek? Lábtér illetve üléspozíció miatt kérdezem hogy melyik mennyire kényelmes.
2011-es Aprilia Sr Street (régebbi hátsó körlámpás)
2009-es Aprilia Sr 50 R újabb fajta
2011-es Aprilia Sportcity levegős
2009-es Gilera Runner (legdrágább)
2007-es Piaggio NRG Power DD
2012-es Malaguti F12R levegős
2013-as Yamaha Aerox -
SPeti1984
senior tag
válasz macilaci78 #90785 üzenetére
A kettő között. Ne legyen tatás, de azért elférjen a lábam, meg elviselhető kényelmes legyen.
-
suste
veterán
válasz #TOTTI #90776 üzenetére
Most, 16K km után szedtem szét először a PCX-em variátor részét, és nagyon meglepődtem, hogy szinte nem kopott semmit.
A szíj 1-2 tizedminiméterrel keskenyebb csak a gyárinál, és a görgőkön szinte nulla lapolás.
A dobon látszik, hogy lehetne kicsit tuningolni, mert van 2-3 mm ahova nem fut ki a szíj, de mivel nagy plexit raktam, így nekem nincsen értelme.
Viszont kicseréltem a görgőket 19g-ról 16,5g-ra. 17g-ot akartam, de csak ez (RMS ) volt polcon a boltban. Sokkal jobban húz. Emelkedőn mindig kicsit úgy éreztem, mintha erőlködne, na ez teljesen eltünt, sőt kicsit most nekem túlpörög. Meg is rendeltem egy márkásabb (Bando) 17g-os szettet, tuti ez lesz a nyerő.... -
KTMHobby3
tag
válasz b_g_v2 #90789 üzenetére
Szívesen!
Annyival egészíteném ki hogy a flakon egy hajfestékes flakon, aminek egy kis lecsavarható kupakja van, így könnyű vele az adagolás. A beosztás az oldalán van, amit 20 ml-enként csináltam, ami literenkénti adagolást jelent. A flakonba 120 ml olajat lehet tölteni, ami 6 l benzinhez elegendő. Hosszabb távú utazáskor könnyebb vinni, mint 6 l keveréket. -
Zoli bácsi
őstag
válasz KTMHobby3 #90790 üzenetére
Gazdaboltokban, "100 forintos" boltokban is lehet ilyen skálázott műanyag mérőpoharakat kapni.
Amúgy hosszabb távú utazáshoz nem ajánlom ezeket a műanyag flakonokat. Azért nem, mert ezek nem benzin, és olajállók. Tehát ha tartósan benne van az olaj, oldja a műanyagot. Nem akarok beleokoskodni a nagyok dolgába, de azt gondolom, venni kell ilyen kis flakon 2t olajat, aminek beosztásos az oldala, ez olajálló műanyag. Utána utántölthető. [link]
Én mint egyszerű "mentős" műanyag fecskendőket szoktam használni. Nemrég a fűnyírómból is 50ml-es fecskendővel szívtam ki az olajat. MTD fűnyíró, nincs rajta olajleeresztő, így oldom meg. A lényeg, a fecskendő egyszer használható, a benne maradt olaj tönkreteszi. Olaj, és benzin is. Az olajos flakon más fajta műanyag, ugyanaz az anyag, mint a benzines kannák. -
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #90791 üzenetére
Nálam literre van a beosztás hogy ne kelljen számolgatni a kútnál. Megnézem hogy hány litert tankoltam, beöntöm az olajat és kész. Ez a flakon vegyszer tárolására lett készítve, bírja az olajat.
[kép] -
Czimby
addikt
Sziasztok!
Lenne egy Yamaha neos 50 2t-m, amin befog az első fék.
A nyeget szétszedték kitakarítottam, de előtte is könnyen jártak a dugók.Vagy a fekcső vagy a főfék munkahenger a hiba oka.
Valamelyik nem engedi visszaáramolni a folyadékot a tartályba.A probléma az, hogy nem találok se fékcsövet, se felújító szettet a főfékhez.(brembo de típust nem láttam rajta)
Hol találhatom ezeket meg?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Igen ott néztem és pont a főfék munkahenger azon részei nincsenek amiket cserélne az ember dugattyú, karmantyúk.
macilaci78 köszi én is arra tippelek meg ugye a főfékhengerre,
holnap szétbombázom az egészet.
Amikor meg lett véve rozsdaiszap volt a nyeregben meg a főfékhengerben is, akkor kitakarítás + friss folyadék, majd szezon végén megint friss folyadék, erre most meg befog.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Gabis
őstag
válasz Czimby #90796 üzenetére
Én a Scarabeo-n úgy tudtam beozonosítani, hogy a gyártót megtaláltam a fékfolyadék tartály fedelén, az átmérőt stb. pedig lemértem. Így pl. mivel csak a karmantyú kellett pár ezer Ft-ért be tudtam szerezni (ha jól emlékszem az Italmondo-nál), és nem kellett az egész felújító készletet megvenni.
-
#TOTTI
őstag
Köszi, örlödöm, mentem a PCX-el, gyengének éreztem egy70-es 2T-hez kepest, minden másban előnyösebb! Most épp az MT-03, CB300R között vacilálok, de a napokban vettem új cuccokat, Top TPR 12mm főtengelyt, Athena alu hengerszettet, és Dellorto PHVB 19-et, Alfaerre 15/50-es végattételt, hogy legyen, ha horogra akadna egy jobb árú levegős mina., F12 vagy Jog R. Viszont az otthoni demokrácia ezt leszavazta.
-
macilaci78
nagyúr
FYI: amióta írom, kb 7,5k km, a BWS átlagfogyasztása 4,96l/100km. (Motorolaj még +0,1l/100km.)
A Honda SH300-ba 20 litert tettem, 4,13l/100km a fogyaszás.Az első 7 literrel elég binárisan közlekedtem vele. Ma reggel jöttem rá, hogy gyakorlatilag a BWS-t is így használtam, csak az nem ment.
Biztosan lehetne lejjebb faragni a Honda fogyiján, ha nem használom ki a gyorsulását, leadok pár kilót és ugyanúgy csak 50-nel megyek (közegellenállás). De már így is jó. Azért a Hungária gyakran engedi meg a nagyobb tepót, a Rákóczi híd meg főleg.
Az ülés alatti csomagtartó nevetséges, kisebb, mint a BWS-ben. A lábtartó is rövidebb, mert a közepe U-alakban elveszi a cipő orrának a helyét. Amúgy mindene nagyobb a Hondának, esetleg csak a tükrök egyforma méretűek. Ennek ellenére a méretét nem kellett megszoknom, elég nagy darab vagyok. Ugyanott elférek vele, ahol a BWS-sel.
A 170 kilós tömege markáns a BWS 72 kilójához képest. Menet közben annyira nem veszem észre, legfeljebb lassú manővereknél és toláskor. Ezt már/még nem forgatom úgy sztenderre állítva, mint a kicsit, de a megfelelő technikával ez is könnyen ugrik sztenderre.A világítása már-már személyautós, nem az a pislákoló gyertyaláng. Hasznos, hogy a fejidomon van a lámpa, oda világít, ahova fordítom a kormányt.
Tényleg azt tudom javasolni, hogy ennyi plusz erő, méret, kerékméret csak előny a budapesti városi közlekedésben. 70 fölött már rendesen megjön a menetszél, egy plexi biztosan segítene. Mivel keveset megyek ilyen tempóval, nem tervezek plexit beszerezni, de az üléspozíció alapvetően nem az előre dőlős, rendesen hasból kell tartani magam.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #90799 üzenetére
A méreteid alapján sokat hozna a fogyasztáson egy plexi.
Nálam (kb 100kg) a PCX-nél a nagyplexi hozott 0,2 litert a 2,1-ből!!!
És hát hidegben és esőben is fullon megvéd.
Cserébe nyáron neki kell vetkőzni
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban