- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norbika88
senior tag
válasz huszi.gyb #50067 üzenetére
Még nem 125 meg már nem 50.
Nincs ilyen kategória, tehát rá vonatkozó törvények sincsenek
Igazi hárdkór mad max motoros.
Crogen ha kileheli a lelkét, befogom cégnél a gépbe a blokkomat meg egy kiesztergáló fejet és én is csinálok ilyet, csak vanni annyi feles anyag az 50es ben[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Norbika88 #50068 üzenetére
De, van ilyen kategóira. Ugyanis az A1 úgy néz ki, hogy max125ccm ÉS max 15Le.
SMKP kategória pedig max. 50ccm. Tehát 51ccm már A1.Különben GSXR600 sem A kategóriás, vegyük le róla a rendszámot, mert nincs korlátlan kategória. Csak a Hayabusha turbo tartozik oda? Vagy az sem?
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
Munka végén ugyanúgy beöltözök, mint reggel szoktam, mondván ismét jó hűvös lesz. Erre kellemes 15 fok...
Sic Parvis Magna
-
Norbika88
senior tag
válasz 30z.Samu #50071 üzenetére
Azt mondjak hogy a terded nem erzi, hogy fazna, csak jo par ev utan tunik fel hogy kattog a cucc.
Rokonom 40eve motorozik,most mar csak robogo, de sok szor jar a tetdeivel az orvosnal,vizesedik, gondolom kopas utan az kovetkezik. De hat ilyen ez a pop szakma.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Norbika88 #50070 üzenetére
elvileg nem csak, hogy lehetőség lenne, hanem kötelező lenne rendszámosként használnod.
Az más kérdés, hogy "nem éri meg". De ettől még ugyanúgy csalás, mintha 125/250es motort használsz 50-esként. Csak kevésbé nagy az esélye, hogy lebuksz.
Pár hónapig én is használtam egy 70/50 4T Rieju Toreot (amíg rendbe tettem és eladtam), nem volt nagy különbség a kettő közt, de ha alaposan megnézik megüthettem volna a bokám...Egyébként elég rendesen túllihegik ezt a SMKP témát. Nekem megvolt A1, A2 is, és lesz majd A-m is valamikor... Drága, de így nyugodtabb vagyok. Ha balhét csinálok évi 1-2000Ft-om bánja, nem 300 000 egy összegben... Viszont fenntartási költségben (alkatrészt nem számolva, mivel az akkor is annyi, ha 50-es "papírral" hajtod) minimális a különbség. Én a 180-asra fizetek kb annyi biztosítást (300Ft van köztük azt hiszem), mint az 50-esre. Jó, súlyadó talán 2-3000/év, meg még jön mellé a műszaki. És ennyi.
www.dongosofor.hu
-
GGenius
tag
Sziasztok!
Jövőre leteszem kismotorból(50ccm) a jogsit.De már most szeretnék venni egy motort gyakorlásra.Valami endurót szeretnék venni mert falun élek és sokat mennék erdőbe/földes úton.Már találtam két jót.Szerintetek melyik a jobb?(Nem akarok simson-t)
1.Aprilia RX 50CC
2.SUZUKI RMX 50
3.Vagy ajánljatok mást
Olyan 200 Ezrem lenne a motorra.Ja és a gyoraság is szempontEgy jó tanács bárkinek: Sose vitatkozz hülyével, mert a többiek a végén összekeverhetnek vele! Én is így jártam a héten...
-
Skizz
addikt
Mi a franc ilyen drága egy km spirálban, ha állandóan elszakad...?
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, ahogy az első fék bovden sem jó hozzá. Ott is ilyen különbség van kb, Tacton más a kialakítás. Viszont AF16-24-31-es Tactnál megegyzik, az jó hozzá. (esetleg bontottan is bírja egy darabig, nálam az volt benne, mert lusta voltam, és kéznél volt. )
www.dongosofor.hu
-
GGenius
tag
Sziasztok!
Jövőre leteszem kismotorból(50ccm) a jogsit.De már most szeretnék venni egy motort gyakorlásra.Valami endurót szeretnék venni mert falun élek és sokat mennék erdőbe/földes úton.Már találtam két jót.Szerintetek melyik a jobb?(Nem akarok simson-t)
1.Aprilia RX 50CC
2.SUZUKI RMX 50
3.Vagy ajánljatok mást
Olyan 200 Ezrem lenne a motorra.Ja és a gyoraság is szempontEgy jó tanács bárkinek: Sose vitatkozz hülyével, mert a többiek a végén összekeverhetnek vele! Én is így jártam a héten...
-
Skizz
addikt
Egy Scarabeo jól is tud kinézni:[link]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz GGenius #50082 üzenetére
Szia.
Sokat nem tudok ezekről a motorokról, de valami válaszfélét próbálok azért, ha már kitartó vagy, és másodszor is megkérdezed. Bár tudtommal senki nem mászkál innen hasonló gépekkel...
Simsonom volt, van, lesz, csak most jobb anyagi körülményekre vár.
Ez a végsebesség a lényeg tipikus 1X éves (X<6) hozzáállás... Egy gyakorló motornál ne az legyen a cél, hogy minél többet menjen. Vegyél egy normális állapotút, ami nincs lerúgva (a széria legerősebbjei gyakran halottak pl: 125ből NRS, RS...). Tudd karban tartani, vegyél hozzá megfelelő védőfelszerelést (bukó, kabát, térdprotektor/nadrág). Földúton 50-60km/h bőven elég, azt ezek közül bármelyik tudja.
Hogy a kérdésre is válaszoljak (pontos típusismeret nélkül) én a Suzukira szavaznék, mert japán. Szerelni jobb, főleg, ha nincs jövedelmed, és otthon te csinálnád meg a karbantartást.
Más tipp: DT50, ha belefér a keretbe egy normális.
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
válasz GGenius #50082 üzenetére
Tegnap lusta voltam leírni, most megteszem.
Aprilia RX 50: Inkább városi pózolós motor szériában. Olyan mint a Yamaha DT
SUZUKI RMX 50: Ez gyakorlatilag egy krossz motor lámpával,hogy közúton is mehessen. Legalábbis a nagyobbak ilyenek. 50-est sosem próbáltam ezekből,de nem is vágyom rá.
Van még Honda CRM, KAWASAKI is van,de nem jut eszembe a típusjele.
Nem tudom mit adnak ezekből 20k-ért (lusta vagyok megnézni ) de arra készülj fel,hogy már legalább 3 gyerek megtanult rajta motorozni,és ez meg is látszik rajtuk. Ha erdőben akarsz motorozni szerintem mindenképp RMX,CRM,KAWA vonalon nézelődj.
Skizz
(PH! addikt)Ritka ronda egy jószág. Valami 70-es évekbeli MZ-re hasonlít az eleje.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
2003-2006 között szerelték ezt a szériát is Piaggio blokkal. Sőt, a tervezéskor is biztosan ez volt a terv, ezért van az hogy az olajbetöltő nyílás/nívó ablak, amit mindössze 2 csavar tart és könnyen hozzáférhető, a bal oldalon van, a rotax blokkon viszont mindez a jobb oldalon. Így marad a nőgyógyászkodás a szint ellenőrzéséhez, vagy meg kell bontani a burkolatot (8 csavar, két elem).
-
30z.Samu
félisten
Tegnap ráálltam a mérlegre, a 90-től picit többet mutatott. Én meg csodálkozom, hogy nem tudok úgy racsingolni. Mondjuk 50-55-ös tempót így is kényelmesen futok vele. Képzelem, amikor ráülök szegényre, már kis híján felkiált, hogy "Jajj, drága tervezőm! Hát én nem erre lettem tervezve."
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz body007 #50097 üzenetére
De le kell adni valamennyit, mert van olyan ruhám, amit szeretek hordani és kezd feszülni rajtam rendesen. (Na jó, ez olyan pláza 3,14csás volt... ) Meg régebben voltam 107 kilós, akkor adtam le egy 20-ast kb 1,5 év alatt. Meg sajnos olyan vagyok, hogy ha csak ránézek a finom szalonnára, akkor felugrik fél kiló.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna