- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Asus Zenfone 9 - zsebbe való
- Íme az új Android Auto!
- iPhone topik
-
Mobilarena
ÖSSZEFOGLALÓ
Kérdezés előtt kérlek olvass végig!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HREH
senior tag
Sziasztok!
Redragon Yama K550-ről vélemény? 20 ezer ft, mecha, RGB, hangerőszabályzó, stb. szóval ennyiért elég jónak tűnik.
Szerintetek?"Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."
-
HREH
senior tag
Fnatic Rush Pro megrendelve, 75 ojró volt szállítással együtt. (Még a Black Friday áron.)
Kérdésem, hogy bármilyen ISO keycap szett jó hozzá? Szeretnék majd idővel venni normális (PBT doubleshot) keycap szettet hozzá, de mivel eléggé laikus vagyok a témában, nem tudom hogy rámennek-e a eBay-en, vagy Ali-n kapható szettek.
Akinek ugyanilyen bill-je van, használ hozzá másfajta keycapet?[ Szerkesztve ]
"Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."
-
HREH
senior tag
válasz
Domonkos #45091 üzenetére
Kellene, hogy más is visszatartson?
Topikban jókat olvastam róla, és kuponnal nincs 30ezer.Ha tényleg csak 2 év után kopik le, akkor pedig időm is lesz bőven keresni.
[ Szerkesztve ]
"Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."
-
HREH
senior tag
Ha már Fnatic miniSTREAK RGB, én is most rendelném (Silent Red switchekkel), csak eléggé félek az ABS keycapektől, hogy hamar lekopnak.