- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
printer71 #188220 üzenetére
hát amennyire ezekkel gondtalanul lehet pályázni, annyiért lehet venni benzinesből is értelmeset. VW csoportból 1.8T benzinesek már kifoghatsz 700-ért épkézlábat Golf4, Passat B5 és 5.5, Audi A4 B5 kasztniban.
sógornak volt ilyen focus-a, 120 felett már nem esik jól vele tartósan, zúg mint állat. gyanítom az octavia se lehet sokkal "gondtalanabb"...
-
rbalint88
addikt
válasz
Csaby25 #188208 üzenetére
Elég jól körülírtad a Prius 2-t
2millába már belefér a kínálat teteje is, bár a hibrid előnyei inkább városban jönnek ki. Nekem nem fáj vele pályázni se, bár eddig világgá nem mentünk vele, csak agglomerációban mozogtunk Bp-n kívül. Ami nagyobb csomagterű kompakt, az az ufo Civic (2005-), Lancia Delta, Skoda Octavia. Ezekből mind találsz 2M-ig értelmes példányt.
hobizoli: én se vennék erre nyaralót, de sok embernek arra van igénye, hogy hétvégente lebumlizzon a nyaralóba, füvet nyírjon, stb, aztán hazaszopódjon az ellenirányú dugóban.
a matek részével is egyetértek és így nem vagy röghöz kötve sem a nyaralás szempontjából. -
rbalint88
addikt
válasz
parandroid #187882 üzenetére
ilyenkor jó a kabrió. csak eléggé alá kell gurulni a lámpának
btw a mini egy nagyon szerethető autó, két hétig jártam új 1.gen cooperrel, hát azzal csak paraszt módra lehet menni
2.gen kimaradt, 3.gen a drivenownál megvolt, kellemes, csak alapból kicsit leszedált, de a sport mód sokat dob rajta, úgy már kéri az űzést ez is.
egyébként nem az autó rossz, hanem a lámpák vannak rossz helyen, usánkában nem véletlen rakják a kereszteződés túloldalára...
-
rbalint88
addikt
válasz
Doki16 #187777 üzenetére
Plusz ne felejtsuk el azt se, hogy 2-3 ev mulva piacra kerul a mol limo smart flottaja is, az is le fogja nyomni az arakat valamennyire.
egyebkent ha jo az elektromos, nem tokolnek az ujon, vennek egy legolcsobb kornyeki hasznalhatot es le van tudva. De sztem egy megkimelt, 1-2 eves hibrid vagy akar kvazi uj szalon demoauto sem elvetendo alternativa. -
rbalint88
addikt
válasz
PeeterssoN #187572 üzenetére
Azt mondtad nem akarsz ronda autot. Golf 5-6 varianthoz hatulrol csak csukott szemmel szabad kozeliteni. Raadasul a tsi+dsg az igazi szado-mazo kombo, amibol a valto a nagyobb szivas (en csak felujitottat mernek venni belole, uj kuplunggal es mechatronikaval)
yuing: nezd vegig az osszes elado 155 lovas mitot itthon szemelyesen. Szerintem lesz kozte olyan, amire minimum alkudni erdemes.
-
rbalint88
addikt
válasz
rolcsi910 #187487 üzenetére
hát erre ránézésre rögtön ráborul az ára mégegyszer, de lehet 2x, aztán könnyen lehet, hogy akkor még mindig egy szarkupac lesz csak. és biztosan jobbkormányos... elengedném.
ha boyracer autót keresel ennyiért, akkor leonokat nézegess, ahhoz legalább minden sarkon van egy olajcserélő pék, jobb esetben hozzáértő szerelő is. alkatrész meg hegyekben van hozzá, bontott is. mondjuk az biztos, hogy vezetési élményben sem ad annyit egy (jó) leon, mint egy (jó) wrx.
plafon 1,5-ből nehéz jó élményautót mondani, alfák között nézz szét, ha az élményt a kanyarokban keresed és nem a Vácin gyorsulás a szempont.
mini cooperből vagy cooper s-ből nem tudom mi fér bele a keretbe, de azok is nagy mosolyt tudnak a sofőr arcára csalni. -
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #187373 üzenetére
Priusból ami belefér a keretükbe, az gondolom már túl öreg lenne. Országúton is elvan 5l körül, pályán kezd el kajálni, ott akár 7-et is meg tud zabálni
Nekünk ideális a BP belvárosi utcai harchoz, így azt vettünk asszonynak, szombaton hozzuk majd el. A Prisu 2 vége 2008-9 fér bele 2M-ba, akár jól felszerelve is (JBL zene, tolatókamera), az biztos, hogy céges dízelből akár 4-5 évvel fiatalabbat is kapsz azonos büdzséből. -
rbalint88
addikt
válasz
Dolby #187228 üzenetére
Ha esetleg automatat keresne, akkor Yaris hibrid kis hitellel vagy 2M-ba belefer kp-ra a prius 2 teteje is, abban is erdemes gondolkodni szerintem. Ha jo a kezivalto is, akkor minel megbizhatobb, minel fiatalabb szivobenzinest erdemes. Suzukik is eleg megbizhatoak altalanossagban, de egy Corsat se vetnek el peldaul.
-
rbalint88
addikt
válasz
Pttypang #187004 üzenetére
az a baj, hogy a 600ezres autó is simán bekérheti ezt a javítási összeget, azok is öregek már mind. persze értem, hogy fáj az értékét ráborítani most a twingora, de ha a többi része rendben van (főleg a rozsda), akkor lehet még mindig ebbe tolni a lét, mint venni egy bizonytalant, aminél szintén bármikor beüthet a szar és repülhet rá ugyanúgy 200k - sőt, inkább úgy fogalmaznék, hogy amit megveszel 600-ért, arra az első szerviznél rá is fog menni és még utána is beüthet a szar.
kollégámnak c corsája van/volt, szintén komplett motorgenerál kellene neki, inkább vett egy régi swiftet a motorfelújítás árából és addig se kell vonatozni... -
rbalint88
addikt
nekem átmeneti volt, osztrák, 15 évesen kezdett előbújni belőle a rozsda, ahhoz épp eléggé, hogy ne akarjam megcsináltatni
de sajnos a 800-ba beleférő A4-eken is lesz mit csinálni, már a B6-ok is rohadnak, elvégre 16-20 éves autók...rasotamas: ha az üzemeltetési költség fontos a viszonylagos modernség mellett, akkor prius 2. mi is ilyet veszünk asszonynak. hely van benne bőven és jól fogyaszt. pályázni nem a legjobb, de bírja azt is. padlón tud értelmesen gyorsítani is, de nyilván nem ezzel kell takarítani a belső sávot a pályán
alapvetően nem rohadós típus, arra kell figyelni, hogy ha volt korábbi sérülése, az jól legyen javítva. érdemes hibridre szakosodott kereskedőtől venni, aki ad rá garanciát. 1,8-2M körül érdemes rászánni, annyiért már tip-top darabokat lehet venni a széria végéről (2007-2009).
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #186910 üzenetére
Mondjuk 4M kornyeken mar az ertekvesztes megnyomja ugy a km koltseget, hogy nem
jon ki a matek sehogy se, de a kenyelem, nyugalom, stb miatt megerheti inkabb venni valami azert az osszegert mint egy oreg kormossal jarni. Arrol nem
is beszelve, hogy hosszabb tavra tervezve Bp-re jarashoz biztos nem vennek regi dizelt, mert valamelyik nagyfeju gondol egyet es kitiltja.
Ha egy autoval kell megoldani mindent, akkor Auris hybrid kombi eljar 5l korul, automata (dugoban biglike), nem kifejezetten elromlos fajta es 4M korul a facelift elotti teteje van vagy nehany alapfelszereltsegu faceliftes. Ha mar a filler megszekszualasa temakornel
jarunkPhevet azert nem ajanlok csak, mert ebben az arkategoriaban nincs akkora helykinalatu, mint a jelenlegi mazdaja.
Egyebkent meg lehet venni 2M kornyeken mar sokat futott P3-at, van is fent egy lpg-s, na az a fillerb*szas kimaxolasa -
rbalint88
addikt
válasz
yuing #186884 üzenetére
9 használt autó után a legjobb tanács, amit adhatok, hogy úgy készülj, hogy rá fogsz b*szni, akkor legalább kevésbé fáj
mindezt márkától és állapottól függően. a használt autón valami szinte 100%, hogy le fog konyulni, általában kopó-fogyó elem, de amikor ki kell fizetni ilyenekre sok pénzt, az nem annyira vigasztal. -
rbalint88
addikt
válasz
parandroid #186843 üzenetére
Szerencsere az a 10ev volt 20 is, de inkabb 30
nyilvan a felszereltseg bovulese is hozza magaval az autok dragulasat, de nem kell azon se csodalkozni, hogy egy mostani VW Polo egy husz eves Golf arszinten van, mert meg is nott akkorara es tobbet is ad alaparon. -
rbalint88
addikt
válasz
Kickass #186700 üzenetére
és ugyanúgy szar is sajnos. tágabb cégnél van 6-7 tucson 1.7crdi, mindegyik váltójához hozzá kellett nyúlni 3 éves koráig. van, aminél kuplungcsere is kellett, de a legtöbbnél elég volt sw frissítés. a tünet az volt, hogy indulásnál remegősen-dobálósan kezdett el kúszni, ha csak a dugóban araszoltál volna, illetve rendes indulásnál ütött egyet.
-
rbalint88
addikt
válasz
SzlobiG #186693 üzenetére
Powershiftet nem eroltetnem. Ha ennyire szempont a fogyasztas, akkor nezhetnetek valami hibridet, annal legalabb nem kotlanak le a dizeles aknak. Amugy a kisdizel focusnal jobb evjarat/ft aranyu auto nem
nagyon van a piacon, szoval barmi oregebb lesz azonos arkategoriaban ennel. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
SzlobiG #186682 üzenetére
Ami nemet es osztrak az kb ilyen lesz. Nem valami jo az alvazvedelem a Fordokon, 10 eves korukra szita tud lenni az aljuk
ha nem garazsos volt es nem mosogattak eleget az aljarol a sot, akkor barnul rendesen.
Ez egyebkent nem gaz meg abbol a szempontbol, hogy nem rohadt at sehol, de hogy kesobb se rohadjon el, az nagyon sok munka, amit vagy megcsinalsz magadnak vagy nagyon sok penzert megcsinalja valaki valahogy.
Nagyon alapos csiszolas, rozsdapasszivalas, festes, alvazvedo.
Ha nincs aknad vagy csaposod es megbizhato ember az alvazvedelemre, akkor szerintem inkabb keress masikat. -
rbalint88
addikt
372-nél férjen bele egy szimpla turbócsere és egy felújítás
az tényleg sok futás már.
MunezXBK: Igen, tud rohadni a sárvédőknél elöl (az egész ív és hátra az ajtó fele) és hátul (lökös sarkától visszafele) is, a csomagtérajtó a világításoknál és az alsó élén, valamint a zárhíd.
-
rbalint88
addikt
válasz
SzlobiG #186598 üzenetére
A densiont/yatourt azert ajanlottam, mert tagabb csaladban 5 autoban mukodik, mindegyikben problemamentesen. Bontani nem igazan kell hozza, a legnagyobb szerelest az igenyli, hogy a mikrofon kabelet kell korbehuzni a kesztyutartotol fel az oszlopon at a tetokarpit elejen.
A tolatoradart is azert irtam, mert lehet vadasszatok a gyari radaros autot es a gyari radar egy hasznalhatatlan szar. Ertsd, 2004 A4-ben popec, gyors, lehet ra szamitani. 2012 elantraban meg olyan lassu, hogy ahogy itthon kiallok a fa alol es kozelitem a garazsokat, mar epp szurom az egyest, mire elkezd csipogni, de ha varok mozdulatlan autoval 5mp-et, akkor mar csipog veszettul. Meg ugye mivel 30cm-tol mar az osszes csak sipol folyamatosan, pont nem segit sokat Bp belvarosi szuk helyeken, ahova annyira kb magadtol is berakod az autot. De ha navis/nagykijelzos az auto, akkor kameran is erdemes gondolkodni, arra is vannak gyarias, kulturalt megoldasok nem dragan. -
rbalint88
addikt
válasz
SzlobiG #186591 üzenetére
Ulesfutesbol tamogatom a gyarit, a tolatoradarbol sokszor jobb az utangyartott (pl az elantran is olyan lassu, hogy mire elkezd pittyegni, mar siman elutod a tereptargyat...), bt kihangositobol a gyariak ezekben az evjaratokban meg csak telefonalasra voltak jok, de egy utolagos dension vagy yatour kihangositja a waze-t es a zenet is jo minosegben.
-
rbalint88
addikt
válasz
zeus_2k14 #186510 üzenetére
Vitarát és Rav4-et kilőném, pályázásra nem a legjobbak, a 2.2 D4D ráadásul híresen egy kalap fos, legalább mint az 1.8TFSI. az a baj, hogy mindent IS szeretnél, de ez nem megy. Golf kategóriában maradva talán lehet valami értelmeset venni ebből a keretből, aminek a fenntartása se horror. Mivel sokat pályázol, abba az irányba mennék, hogy minél fiatalabb és minél tömegmodellebb legyen. Focus Mk3 és Mk3.5-ből van nagyon sok, jellemzően 1.6tdci és 1.5tdci, olyat nézegetnék. Ennél extrább autót nem merek ajánlani, mert innentől a fenntartási költségek eléggé durvát ugranak.
Doki16: lehet elég lenne, csak amiket hahu-n annak árulnak, azok a mezítlábasak
bandus: örülj, ha ülésfűtés van benne, nem hogy bi-LED -
rbalint88
addikt
válasz
yuing #186477 üzenetére
Ugyanazok a problemak erintik, amirol golf 5-6, seat leon, akoda octavia kapcsan olvashatsz, mert azonos technikara epul. Jobban szigetelt es jobb anyagokbol epitkezik a beltere. Az 1.6 eleg lomha lesz, de legalabb nem is egy fogyasztasbajnok. 1.4tfsi-t lehet hamarabb vallalnam be, kalkulalva azzal, hogy vetelkor lanccsere es dioszoras kotelezo program. Az legalabb egy picit megy es lenyegesen kevesebbet fogyaszt.
C30-bol 2.5T-t kell venni
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #186441 üzenetére
Ha csak 130-140-nel akar kozlekedni, oda eleg az 1.8hsd, legalabbis a 4 szemellyel terhelt C-HR-bol kiindulva.
Ha 160+ akarja pukkantani a palyan allandoan, akkor nyilvan jobb lesz a dizel
-
rbalint88
addikt
Palyazasnal a dizel ugyesebb altalaban. I30 es Ceed is eleg hangos palyan. I40 se egy suketszoba. Mazdakkal nincs tapasztalatom ilyen teren. Mondeokat megneznem dizellel, kezivaltoval. Passatot szinten. 4M-ba belefer Audi A4 is, komfortban messze a tobbi felett van. 2.0tdi eleg megbizhato. Volvok is kellemesek, foleg amik meg 5hengeresek (az 1969ccm az uj negyhengeres motor)
-
rbalint88
addikt
válasz
Skeleton01 #186330 üzenetére
ennyi pénzből ilyen kategóriájú autót inkább hobbi célra vegyél. pár százezernél biztos többet fog elkérni az első év alatt.
-
rbalint88
addikt
válasz
Flashback #186262 üzenetére
örülök, hogy segíthettünk
így legalább nem kell leírni újra
Ha a saját pénzemet kellene elköltenem a fenti igények és lehetőségek mentén, akkor biztos az HSD Aurist venném, részint a fogyasztás és megbízhatóság miatt, de leginkább azért, mert abban van olyan automata váltó az összes kompakt között, ami nem/legkésőbb kotlik meg és szerintem főleg városi használatra önszopatás a kéziváltós autó.
múltkor néztem/leinfóztam egy 488e km-es Priust, semmi baja nem volt a váltójának. -
rbalint88
addikt
válasz
zolee3000 #186231 üzenetére
A 6-700km-es hatotav ugyanugy “nem er semmit”, ha 1000-1200km-re kell jarnod
es ha az ev 365 napjabol 300+-on eleg, sot akar sok is a 2-300km-es hatotav az emberek 90%-anak, akkor lehet felesleges jobban szegmentalni es kisebb akkus autokat is gyartani, mert nem lesz annyival olcsobb a gyartas-fejlesztes, mint amennyivel olcsobban kellene adni az atlagnal.
Es szerintem nem arra kell optimalizalni, hogy “de hat nyaron megyunk olaszba-horvatba, iranyonkent 4x kell tolteni, mekkora szar”, hanem arra, amire az ev jelentos reszeben hasznalod. Es mivel sokaknak nem fer bele tobb auto tartasa (akar csak logisztika, nyug, stb, nem fetetlen anyagi vonatkozasban), ezert nekik egy phev vagy egy 2-300km-es atlag villanyauto jo valasztas, aztan ha hosszabbat kell mennie, megtervezi elore. Szerintem vallalhato kompromisszum, hogy egy evben parszor gondolkodni, tervezni kell kicsit
Az is egyertelmu, hogy aki sokat megy nagy tempoval, annak a dizel a nyero meg mindig. De pl a hollandoknal a kisdizel teruletikepviselo octavia szerepet atvette az auris hybrid, szoval ez is megdolni latszik -
rbalint88
addikt
En is csipem a golf7-et, azt is tudom, hogy a kis tsi-k tudnak nagyon jol fogyasztani. De teny az is, hogy ahol ki tudja segiteni a villanymotor, sot meg onalloan is tud hajtani, oda nem az a legjobb megoldas.
zolee3000: a HSD rendszer tok jo, az atkonson ciklusu sima szivomotorral hibatlan, csak ott tul kicsi akkut raktak a plugin priusba. De most jott ki a plugin rav4, sz sherintem az idealis valasztas az egy autos modellbe. Varosban nincs lokalis emisszio, palyara meg ott a 2.5-os motor, aminek be tud segiteni a villany, hibatlan koncepcio, es nincs turbo, magas nyomasu uzemanyagrendszer, dsg. Dizel plugin nem nagyon van, a volvo is atallt a benzinesekre. Pedig a v60d6 tok jo kombo, van normalis villanyos hatotav es kintre ott az erejehez kepest keveset fogyaszto dizel.
prsq: ha csak ritkan hasznalod, akkor valoban felesleges a hibrid, sot igazabol akkor mindegy az is, hogy benzin vagy dizel, ha valami modern turbos csodarol van szo. CitigoE egy csoda lenne, ha lehetne kapni, csak ugye kvotaauto, 20ezernel egy darabbal se gyartanak tobbet, pedig szerintem evi 50k db korul el tudnanak adni tartosan, csak ugye ez bukoba megy nekik. Sztem varosi autonak tokeletes.
-
rbalint88
addikt
"Pedig a PHEV jó dolog. De most egy Golf GTE gyakorlatilag egy benzines turbós Golf további elromolható dolgokkal. Nem azt mondom hogy ez rossz, csak ugye a felár..."
ez nagy igazság sajnos. Volvo D6 és T8 is ilyesmi sajnos. plugin Toyota jó lenne, az eleve a HSD rendszerre épül, csak sajnos annak a plug-in részét nem csinálták meg elég jól
egyébként TSI+DSG résztől még mindig jobban fáznék, mint a D5+automatától, ha megfelelően vannak használva. bár ahogy mi használjuk, igazából arra a full villany is bőven elég az év 350 napján. sőt, igazából a PHEV villany hatótávja is elég 300-on, a maradék 65-ön meg legalább ketyeg kicsit a belsőégésű hogy ne rohadjon bele.
-
rbalint88
addikt
válasz
Dare2Live #186010 üzenetére
Most mondjam, hogy nekem a maganszemelyes autoban is 30 ezrenkent csereltek olajat? Ugyanugy nem fog elobb elmenni a maganszemelyek 99%-a se hamarabb olajcserere, mint a cegeseknel... ha egyaltalan elmegy, mert hat csak otezret mentem, raer az majd jovore. Aztan jovore meg meg mindig csak 10k lesz az olajban es hat husz a csereperiodus. Tuti ez a tobb es nem az, aki inkabb ledobja 15-nel 30 helyett.
-
rbalint88
addikt
válasz
footy #185988 üzenetére
Hat lehet, hogy a jelenlegi kornyezetvedelmi szabalyozas es adorendszer kozepette nem hozzavissza, de ez valtozhat. Nyilvan nem most lesz ez problema, de majd ha elkezdik cseszegetni az euro6-ot is idovel, akkor jo lehet. A teljes felarat addigra nem fogja mar tartani, ez egyertelmu.
szaraz dsg meg lol. Azt senki nem tudja megoldani normalisan.
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #185975 üzenetére
Ami megvan az scross gl+-ban es a vitaraban csak a glxben (vagy ott sem, pl a szovet ajtoboritas hatul): led fenyszoro, keyless go. Igazabol a gl+ scross felszereltsege az optimum, glxbol kb a panoramateto kellene, ami csak automatahoz volt es esetleg az e-h radar, de mivel nem sullyeztett fejek vannak gyarilag sem, ezert a radar jo utolag is. Suzuki szinten “bor” karpitert es dizajn csingilingikert nem adnek egy forintot se, az a kocsi nem azert van. Vitara S se volt tultolva, mas hutoracs es fekete felni, az pont eleg.
A kulcs az olyan, mint a wagonR/ignis/splash/akarmi kulcsa, az a hosszu tollu vicc, ami mar akkor is kicsit ciki volt, de most tizen evvel kesobb es egy-ket kategoriaval feljebb mar foleg az.
Azt tudom, hogy nem a kulso lemez ved meg, hanem
a merevites, de attol meg lehet olyan ajtocsukodas erzetet es hangot csinalni, ami a kert vegi budietol kulonb azert par fokkal. -
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #185972 üzenetére
Szivesen hasznalnam en is, csak a tovabbi metatlansagok (pl a kulcs...) elkerulese miatt glx-et kell belole venni sok tetelhez, amit az scross megkap gl+ szinten es hat alku utan 6,2-ert (glx 1.4 aut fwd) vagy 6,5-ert (glx 1.4 aut awd) mar lennenek otleteim
es ami a splashnel kevesbe zavar, hogy semmi anyag nincs benne es ugy is tunik, az azert egy nem dedikaltan varosi autonal mar problema. Pl az ajtocsukodas hangja es erzete az finoman szolva sem bizalomgerjeszto, egyszeruen nem erzodik biztonsagosnak.
Ha cegesnek alam tolnanak egyet, tok happy lennek, de a sajat penzemert nagyon zavarnanak ezek a dolgok. Mivel autobuzi vagyok, nyilvan meglatom ezeket a hibakat masban is, de ceges autonal, amit az ember ala raknak konnyebben elnezed ezeket, mintha a sajat kuporgatott penzedbol, ne adj isten hitelbol veszel autot. Ha mar meg kell b*szodni egy uj autoert, akkor az legyen tiptop, csak az meg 10+ugyhogy marad a hasznalt
-
rbalint88
addikt
válasz
Ádám16 #185969 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni, akkor uj es abbol is valami kifuto tipus, mert ott mar latszik, hogy a szeria eleji/sokat futott autoknal mik jonnek ki.
A hosszu gari is hasznos. Mi tavaly vettunk autot. Uj Suzuki jo lett volna, de a Vitaranak nagyon tejfolospohar a beltere es hatul szuk, az scross formajat pedig nem vette be a gyomrunk. Ezutan annak futottunk neki, hogy 4M-ig valami fiatal kompakt, normalisan felszerelve (4 villanyablak, tempomat, ulesfutes, radar/kamera, kihangosito, esetleg telefontukrozes). Az allapotokat figyelembe veve nem erte meg egyik se. Egy focust neztem csak meg, 3 evesen volt benne 90k km, de 33-nal es 58-nal volt olajcsere pecset, amugy meg higgyem el, hogy becsszora csereltek benne, csak nem szervizben... A tobbi az annyira szar volt mar kepeken is, hogy el se mentem megnezni. Igy lett egy 15 eves audi a4 kabrio helyette -
rbalint88
addikt
válasz
Ádám16 #185949 üzenetére
A flottas autokon legalabb betartjak az eloirtat. Maganszemelyes szervizkonyveket is neztem, sirtam. Amikor ugy van pecsetelve, hogy inkabb ne lenne egyaltalan
30-as a gyari intervallum, aztan 32 volt a legrovidebb, de volt 42 is...
flottasnal - legalabbis nalunk amig voltak leaseplan-esek - azt mondtak, hogy nehogy tulfusson, mert akkor ugorhat a gari es nem lesz megsimogatva erte a buksink. Aztan lehet uzemeltetoje valogatja ezt is... -
rbalint88
addikt
válasz
Kickass #185892 üzenetére
az már két javaslat lett volna
egyébként igaz.de azért volt 3 fekete autóm már
mondjuk a mostani sötétkék se sokkal hálásabb, de a fehér céges mellett még így is áldás. főleg, hogy az télen úgy összecsapja magát, hogy le se lehet mosni rendesen. és naponta kétszer kellene...
-
rbalint88
addikt
válasz
Radioactive #185888 üzenetére
én csak egy javaslatot adok, bármi is legyen a kiválasztott: ne fehéret vegyél
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #185877 üzenetére
Valamit kellett irnia, na
nehez az teny, emiatt tobbet is eszik, de cserebe nagyon szepen fut az uton. -
rbalint88
addikt
válasz
AMD Power #185849 üzenetére
Erdemben nem ad tobbet szerintem, csak sokkal
szukebb a valasztek. Hahu melletti alternativanak facebook tematikus csoportokat neznem inkabb.
Nekunk volt 13 evig g astrank, autonak fos, de legalabb nem volt sok baja. A H sokkal jobb auto, csak abbol is a legtobb fapados nulla... Viszont ha a 1,5M es az uj kozott is tudsz nezelodni, akkor less ra a J-kre, iszonyatos fejlodes van ott, csak abbol
is be kell celozni egy cosmo vagy sport felszereltseget.
Ismerosnek ujkora ota van egy 1.4T cosmo 2011-es, meggyozo volt, egyedul az alap ules nem volt nekem kenyelmes, de a sportules nagyon jo. Szomszednak sima 1.4 szivo fapad+ van, de ok nyugdijasok, kb mar csak a telekre jarnak vele, nyilvan nincs baja. -
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
bandus #185693 üzenetére
Yaris hibridet vezettem, az se volt rossz, csak abban gyenge a hangszigeteles. Taxiban sokat utaztam priusszal es prius +-szal, azok mar vallalhatoak. C-HR-rel mentunk Badacsonyba negyen, az eleg dinamikus es csendes is volt, a facelift aurist is oda tennem
kb. Nem versenyauto, erzesre foleg nem a cvt miatt, de tok eleg a dinamikaja a napi hasznalathoz. -
rbalint88
addikt
válasz
bandus #185672 üzenetére
Focusbol sok van, azokat is erdemes nezegetni.
Mi tavaly akartunk hasonlo parameterekkel autot venni, hasznaltan 4-4,5M, ujonnan 6M kornyeki hatarig nezelodtem, nem voltak jok a tapasztalatok. Ha nem valami fapad/fapad+ autot szeretnel, ott exponencialisan szukul a kinalat, jellemzoen kulfoldrol behozott tekert/vilagosszeskilometere benne van autok jonnek majd szembe, szinte mind levetett ceges. Ujbol a feltetelrendszer nem adott ki igazan epkezlab tipust, plusz a 2M befizeto, 3ev futamido konstrukcio eleg szep torlesztot hozott kiAzert a penzert fajt volna, amit kapok.
Jozan valasztas az auris hybrid kombi, ha a gondtalansag a szempont. Eves futast nem irtal, de mivel a problemamentesseg elsodleges szempont, dizet nem neznek. A szijas 1.4tsi-k mar nem rosszak, jol mennek es jol is fogyasztanak, ugyhogy leon-golf-octavia is ajanlhato, de csak kezi valtoval. Egy szep fr felszereltsegu ledes leont bevallalnek, de azok ritkak es eleg dragak. -
rbalint88
addikt
először is gratula!
molnarpeter ötleteit támogatom, főleg a tetőboxot. ha nem hagyod, hogy minden felesleges cuccot IS magatokkal vigyetek, akkor elég kell legyen az a kocsi, emiatt biztos nem cserélnék. nem fogom azt mondani, hogy bezzegrégenakispószkivaliselmenteklengyelbűbolgárba, de az első gyerekhez venni egy hombárt pont ugyanakkora hülyeség. tudod, a legtöbb nő olyan, mint a gáz, kitöltik a rendelkezésre álló teretegyik ismerőséknek egy gyerek van, vettek ey s-maxot. elhiszed, hogy ha balcsira mennek, akkor már agyig van pakolva a kocsi?
oda jönne még egy gyerek, akkor már multivan vagy transit kellene...
-
rbalint88
addikt
válasz
Drughi #185620 üzenetére
Mivel a dizeleket elkezdtek erosen tamadni az utobbi 2-3 evben, behajtasi korlatozasokkal, stb es mivel a dizeleket legtobbszor cegek veszik ujonnan, ezert el vannak koltsegelve, kevesbe faj olcson adni oket, mint a maganszemelynek a (ironia alert) feltve orzott, megvigyazott autojat
-
rbalint88
addikt
válasz
Doki16 #185611 üzenetére
Hát, nem tudom ültél-e ilyen A3-ban, de ha ebben nem éreztél minőséget, akkor baj van
A Golf 7 is jó, de ez egy szinttel feljebb van. Auris sem rossz szerintem annyira anyagok tekintetében (Golf alatt max 1-2 polccal, de lehet, hogy egál), ott inkább a dizájn bumfordisága rontja a minőségérzetet.
Mivel sok rövid futás után (kis túlzással a kertből a pályára hajt ki) pályázás lenne, ezért javasoltuk előző körben is a HSD-t, de meg tudom érteni, hogy ha az A3 felé húz a szíve. Mondjuk szárazkuplungos DSG-vel nekem big no-no, csak kézist vennék belőle, de hát mindenki úgy rontja a sorsát, ahogy akarjaCitroghost: pályán kb egálban fogyasztnak vagy az Auris minimálisan többet, de 1l nem a világ. karbantartásnál viszont bőven visszahozza az Audihoz képest. városban meg aztán igazán elemében van a HSD, oda találták ki
-
rbalint88
addikt
jaj, ez rossz hír. mondjuk nem szokták égbe dicsérni a Toyoták JBL hifijeit, ráadásul a P2-ben nem is lehet cserélni a fejegységet sem :/ EQ-val játszottál? nem segít?
ja meg igen, Yatour/Dension BT kihangosító és streamer nem opció? nekünk több autóban is jó tapasztalat van vele.
CD-t nem hogy írni, lejátszani se tudnék
-
rbalint88
addikt
válasz
trassher #185571 üzenetére
be kell rakni 150 tempomatra és fénykardozni, nem lassítani
nem élek együtt ilyennel napi szinten (se hibriddel, se állandó pályázással), de amikor a C-HR-rel voltunk Badacsonyban, akkor nem volt zavaró annyira a bőgés gyorsításkor, nem lenne bajom vele. olyannyira nem, hogy HSD van betervezve következő beszerzésnek.dj79: nekem a céges 1.6 szívóB, hatos válóval. 140-nél 3600. hát nem halk
sógornak a focus mk2 1.6tdci 109 lovas volt 5 gangossal, az se volt az. önmagában se a működés, se a váltó nem mond semmit sajna.
-
rbalint88
addikt
válasz
fabri07 #185547 üzenetére
akkor meg is van a válasz arra, hogy miért ment tönkre mindkét zár. ezeket az autókat már 99%-ban távirányítóval nyitogatják és a zárat is ehhez méretezik, nem arra, hogy napi 2-10x dugdossák bele a kulcsot... javaslom egy utólagos távirányítós megoldás beépítését.
bónusz kérdés: kölcsönzős autó volt? azokból szoktak mindent IS kispórolni. elektromos ablak, klíma van? -
rbalint88
addikt
válasz
fabri07 #185537 üzenetére
sajnos "ezek ilyenek", nekem a céges egy 2012 elantra, azon is tiszta rozsda minden csavar, plusz a fényezése is elég vékony, sérülékeny, a kezeletlen kavicsfelverődéseknél látszik pár rozsdapötty. a kasztni viszont ezen kívül nem rohad nyilván a szerelőnek nincs egyszerű dolga vele a rozsdás csavarok miatt, de szerintem nem olyan rossz a helyzet, mint ahogy megijedtél. ha a kasztni nem rohad, én nem cserélném.
-
rbalint88
addikt
válasz
Citroware #185510 üzenetére
akkor igazából annyi, hogy újonnan is drágább volt a Prius és kevesebb van belőle.
szerintem ha már ezzel az Auris generációval számolsz, akkor inkább azt, mint Priust. a kombi tágasabb, egyedül hátsó lábtérben lesz kisebb, mint a Prius, viszont sokkal kevésbé megosztó a formája. -
rbalint88
addikt
válasz
Ádám16 #185497 üzenetére
A-B autonak en maradnek a markanal, csak mondjuk egy prius v auris hybrid lenne az irany. Alig eszik, automata, nem bajos... oke, izgalom es esztetika nem az erosseguk (foleg a priusnak), de akinek az auto a mosogeppel van egy lelktani kategoriaban, idealis valasztas.
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #185431 üzenetére
hát, a 350ezer km alatti kínálat ennyi: [link] , [link] nem vagyok sok km ellenes, de azért egy 15+ éves, 350+ezer km-es autót nem feltétlen ajánlanék annak, aki nem akar havonta szerelőhöz járni. nem a motortól és a váltótól félek alapvetően, hanem ilyen korban és futással már bármi IS lekonyulhat, fék-futómű, stb. Ismerősnek a rugó tört el a P2-ben, az se volt vicces...
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
Citroware #185350 üzenetére
Szerintem egyszerubb megforditani a dolgot. Ird meg mit akarsz venni es megirjuk jo-e. Tenyleg a hibrid(foleg a plug-in) a legjobb erre, mert gyorsan bemelegszik vagy optimalis esetben be se indul a benzinese. Siman lehet egy priusszal vagy aurisszal is palyazni amugy, nyilvan nem a leghalkabb versenyzo, de 10 percig azt is ki lehet birni, ha padlon nyomod es beget vegig, de nem fog, csak gyorsitasnal.
-
rbalint88
addikt
válasz
tboldi #185308 üzenetére
Atfogalmazom. Sokkal kevesbe az akkori toresteszt eredmenyen mulik a tulelesi eselye, mint azon, hogy mennyire van szetrohadva a valasztott peldany, valamint hogy mi jon szembe, mert ha egy uj 2 tonnas SUV, akkor a 3 vs 4 csillag kb annyit er, hogy azonnal meghal vagy 5 percig szenved-e meg...
-
rbalint88
addikt
válasz
yuing #185303 üzenetére
3* az 5*-bol, szerintem a hondanak se jelentosen jobb az utkozesvedelme. A 147 egy nagyon szeretheto auto, jo futomuvel, kormanyzassal es ugy van hangolva, hogy ezt a vezeto is elvezze, ne csak ne essen le az utrol. Biztos lesz vele szivas, de amikor jo, akkor nagyon
minel lekovethetobb, jobban karbantartott darabot vegyel.
-
rbalint88
addikt
válasz
Roland861010 #185286 üzenetére
ilyen felhasználásra a dízel lesz jó. megvétellel nem terveznék ilyen használat után, ha heti 1-2 ezer km körül beleversz, az egy évben 50-100e km...
a cég szempontjából a legjobb: minél fiatalabb hyundai, leinfózott garival, hogy érvényes-e még, merthogy a hyundaiokra 5 év km korlát nélküli garancia van. sajnos zajszigetelésben nem a legjobbak, az hosszú távon fárasztó.
egyébként meg minél nagyobb motoros, kéziváltós dízel, amiben a legjobban érzed magad. ahogy néztem, sajnos a legtöbb kisdízel, 1,5-1,7 literes motorokkal, a 2,0 jobban érezné magát pályán. mivel valószínű úgyis max 120 lovas lesz (kivéve astra 136 lóval), ezért valószínű rövidebb váltó van mögötte, magasabb a fordulat, nagyobb a zaj, olyat keress, ami csendes. talán az astra lesz ebből a szempontból a legjobb. ha nem muszáj, akkor ne kombit, mert azok zajosabbak, jobban döng a nagy légtér... -
rbalint88
addikt
válasz
milkabrams #185172 üzenetére
Persze, teljesen jo auto, keves es ismert tipushibakkal. A legnagyobb szivas a valto, kerdezd meg, hogy fel volt-e mar ujjtva. Meg a digitklima terelomotorjai szoktak megmakkanni, akkor nem lehet allitani a befuvas iranyat, valamint a kormanykerek es valtogomb rossz minosegu borrel van bevonva, emiatt hamlik - ez az elso 2-3 evjaratot erinti, gariban cserelgettek.
-
rbalint88
addikt
válasz
milkabrams #185170 üzenetére
Szervizellatottsagban. Abban mindenkepp, hogy a bravonal az egyebkent tok jo autot szarolaszozza a szerelok 90%-a, meg sok nem is annyira szivesen vallalja el, mig az opelhez minden sarkon lesz egy pek.
-
rbalint88
addikt
válasz
T_Stark #185142 üzenetére
szondázom én is a piacot folyamatosan, szerintem most vagy olyasmi autót érdemes venni, mint amid most is van (ha kisebb büdzséből dolgozik az ember) vagy újat-újszerűt, akár egy részét behitelezve. szerintem a 1,5-3,5M ársávban jelenleg nem annyira kielégítő az autók ár-érték aránya, mert egyrészt a válság miatt nem volt akkora fogyás, másrészt még ami volt is, annak a nagyobb része is dízel volt, ami jelenleg nem annyira keresett, ez még jobban tolja fel a benzinesek és alternatív hajtásúak árát. a fenti megállapítások nem általános érvényűek, mert bizonyos típusok eleve nincsenek a radaromon (nem azért, mert nem jók, hanem mert nem tetszenek), de a megfígyelt tartományról ez mondható el sajnos.
-
rbalint88
addikt
válasz
T_Stark #185131 üzenetére
2milliós kerettel úgy vegyél puccos autót, hogy ha 3M zsebben van, 1M maradjon átírásra, gumizni és a 2-3x annyiba kerülő szervizekre, mint amennyi az Astra fenntartása. Jó autó az A3, az E90 is, de sokkal többet kérnek, mint a mostani autód. Ha nincs baja az Astrának, a helyedben én maradnék benne még egy ideig és majd csak akkor váltanék, ha már több a tartalék és nem fáj a magasabb költség.
-
rbalint88
addikt
válasz
Plazmacucci #185037 üzenetére
Mondjuk az lehet segit, ha elarulod mit keresel, hatha valamelyik forumtarsnak/ismerosenek van olyan, ami leinformalhato, csak mondjuk hahura nem rakta fel, mert eladja markaforumon, facebook csoportban.
Egy kinti lukra futashoz kepest (ajanlom becsnepper youtube csatornajat) meg mindig apropenz megnezni az itthoni autokat, legalabb azokat, amik 50km-es korben vannak. Ha mind fos, akkor lehet menni kulfoldre, de ha kifejezetten szepet keresel, az kint valoszinuleg dragabb lesz, itthon nem fizetik meg akkora mertekben az igenyes autokat altalaban. Es ugye erre jon be meg a behozatal osszes koltsege. Ja es ha nem euroban van a penzed mar regota, akkor nem biztos, hogy az egy evvel ezelottihez kepest 5-10%-kal
gyengebb forint segiti a poziciodat.
De en nem ertek hozza, meg kb csak egy tucat autot vettem/segitettem intezni a vetelet -
rbalint88
addikt
válasz
tutis #184945 üzenetére
A turbotol nem kell felni. 300k km korul elmegy, ami nem konstrukciosan problemas. Radasul a benzinesek 99,9%-an meg valtozo geometria sincs, ami a problemak jelentos reszet okozza es dragitja a felujitast. 10 evente 150k-ert belefer egy turbofelujitas a nyomatekert cserebe szerintem
Hozzateszem tulnyomoreszt varosra szerintem vagy hibrid/plugin/ev valo vagy szivo benzines*, egyszeruen kellemesebb hasznalni. Amig nem tolt be a turbo, addig altalaban fickosabb egy szivo, a sok elindulasnal kellemesebb az erzes azzal, mint a turbosokkal.
*nyilvan a lakossagi kategoriaban, megfeleloen nagy motort mar nem fojtogat indulasnal sem a turbo.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3003
- Új FULL HD webkamera + Számla
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest