- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Terméknek a Promóció során a Gumiszervizben történő megvásárlása és felszerelése esetén a Résztvevő díjra jogosult,
amelynek összege a megvásárolt Termék típusától függ.
• 4db új Bridgestone téli személyabroncs H vagy nagyobb sebességindexű, 4db új Bridgestone téli 4x4-abroncs vagy 4db új
Bridgestone téli defekttűrő (RFT) abroncs vásárlása és felszerelése esetén, a Résztvevő jogosult € 48,5 (azaz: negyvennyolc euró
és ötven eurócent) összegnek a bankköltségek és az átváltási árfolyamok fedezéséhez szükséges tartalék (€ 1,24, azaz egy euró
és 24 eurócent) levonását követően fennmaradó részére, ami € 47,26 (azaz negyvenhét euró és huszonhat eurócent).
• A fent említett, személygépkocsihoz való 4db Bridgestone téli gumiabroncstól eltérő készlet megvásárlása és felszerelése esetén,
tehát 4db új Bridgestone téli személyabroncs T vagy annál kisebb (Q, R, S) sebességindexű abroncs vásárlása és felszerelése esetén
(kivéve kisteherabroncsok) a Résztvevő jogosult € 24,3 (azaz: huszonnégy euró harminc eurócent) összegnek a bankköltségek
és az átváltási árfolyamok fedezéséhez szükséges tartalék (€ 0,67 azaz hatvanhét eurócent) levonását követően fennmaradó
részére, ami € 23,63 (azaz huszonhárom euró és hatvanhárom eurócent).
• A Bridgestone Prepaid Mastercard kártyák, amelyek a Promóció díjait jelentik, a kártya értékéig teszik lehetővé a vásárlást.
• A jogosult Forintban jut hozzá a Promóció Díjához. A Bridgestone Prepaid Mastercard kártyával történő vásárlás helyszínén
az adott bank aktuális napi eladási árfolyamon történik az Euróról Forint összegre átváltás.
• Négy gumiabroncs-vásárlás egy díjra jogosít.
• A jelen Promócióban rendelkezésre álló Bridgestone Prepaid Mastercard kártyák darabszáma 450 darabra[/B] (azaz: egyezerötszáz
darabra) korlátozott.(B)a 450 db kártya nagy valószínűséggel már elfogyott(/B)
-
komolyan nem tudok olvasni?
rajta van:
Eladó a Járművet ............ év ...... hó ...... napon ...... óra ...... perc a Vevő birtokába, használatába adja.
A Jármű birtokba, használatba adásakor a kilométer-számláló műszer által jelzett érték: ............ km.
A tulajdonjog változás hatályba lépésének időpontja: ............ év ...... hó ...... nap.Nézzétek már meg rendesen.
-
válasz
AMD Power #66019 üzenetére
Swiftbe tökéletes az 5w-40es
ráadásul a full szintetikust kevésbé viselik meg a rövid utak mint a rész szintetikus olajat
ha csak évente 5000km mennél akkor is cseréld le az olajat. Az olajcserét jó a hideg idő beállta előtt megejteni, hogy az igazi hidegen járatáskor friss és jól kenő olaj legyen a motorban. -
válasz
AMD Power #66017 üzenetére
hidd el nincs olyan vékony olaj, ami ne lenne túl vastag a motor bemelegedése alatt.
AZ 5w-30-as egy öreg motorba lehet hogy vékony lenne, de az 5w-40 pont olyan vastag üzem melegen mint a 10w-40. A hideg motorba még az 5w is vastagabb minta a melegben a 40-es.
Az 5w-40-es ráadásul full szintetikus, ezért sokkal stabilabb, kevésbé szakad meg, viszont drágább.
A 10w-40-es olajnak egyetlen előnye van: olcsóbb -
válasz
vendingo #66012 üzenetére
amit leírtál ahhoz minden 100kg súlyra legalább 8 pacinak kell jutnia
tehát nem mindegy hogy 950kg-os autó +te meg a cuccok 120kg és 90 lovas autó =100kg/8,4 paci
vagy 1300kg-os autó +te meg a cuccok 120kg és 106 lovas autó =100kg/7,4 pacivalamikor a 90 lovassal jobban is járhatsz
a legjobb ebben a skoda, 1300kg-os autóba simán betesznek 65 pacit =100kg/4,6 paci
semmilyen gyorsulási élményre vagy előzésre nem kell készülni -
Ha tölteni kell, akkor a munkahelyen szoktam hosszabbítóval megoldani, úgy hogy ki sem szedem a kocsiból az akksit.
Töltés alatt ki kell szedni, vagy lecsatlakoztatni az akksit az autóról?
Én simán kiszedés és lecsatlakoztatás nélkül rácsíptetem a csatlakozóra a töltőt. -
válasz
!Overdose! #65541 üzenetére
ebay 300FT házhoz szállítva
filléres dolog -
ki ismeri az összeset?
-
válasz
vendingo #65523 üzenetére
Akkor személyi hitellel jársz a legjobban, mert lehet 33% a kamat de az éves, három hónapra csak a negyedét számold.
A többinél lehet hogy alacsonyabb a kamat, de ezt a különbséget bőven elmossa hitelbírálat meg közjegyzői díj. (ez csak ilyen rövid futamidőre vonatkozik) -
válasz
vendingo #65510 üzenetére
Nagyon sokan úgy gondolják, hogy inkább vesznek a beugró árából egy 10 éves autót, és törlesztés helyett pénzt gyűjtenék kamatra, amiből képesek venni később egy jó autót.
Ha nem gyűlik a pénz, akkor a hitelt sem tudnák törleszteni, de legalább nem buknak egy autót és a zsbükben van a törzskönyv.
Elmúlt már a hitelből rongyrázás.Tegnap a benzinkútnál mellettem egy nő ezresért tankolt
-
válasz
!Overdose! #65431 üzenetére
mekkora A-rel tud tölteni, illetve miket tud a töltő?
-
válasz
fenergie84 #65397 üzenetére
a gépkönyv szerinti nem hamis NGK
-
válasz
neduddki #65268 üzenetére
igazából sustina volt benne amikor nyáron megvettem, csodálatosan halk, sima, tökéletes, és nem is cseréltem olajat vétel után, olyan jó volt, aztán a kisördög motoszkált hogy mégis csak illik cserélni.
Augusztus közepén aztán cseréltem, de a sustinahoz képest egy zörgő traktor, olyan mint egy átlagos autó.
lomhább, többet eszik.Vissza akarom kapni a csendesen suhanó "versenyautót",
így csak sustina megy bele ezután.Ilyen változást még olajok között nem tapasztaltam.
Lehet hogy a Motul is ilyen jó, nem tudom, mert eddig csak castrol, elf meg total használtam.
Megéri jobb olajat venni. -
válasz
zsambek #64982 üzenetére
nézz meg és próbálj ki alaposan minél többet tök azonos típusból, a drágábbakat is amik nem férnének bele a keretbe, hogy legyen összehasonlítási alapod az autók között.
Ha sokat megnézel, akkor látod a tipikus hibákat.A legrosszabb ha egy szombat delelőt elmész, megnézel négyet és egyet megveszel
-
válasz
zsambek #64970 üzenetére
ha átvizsgálást akarod akkor te kifizeted, esetleg ha tényleg megveszed, akkor kérheted, hogy a felét engedje le az árból, de szerintem ez már sz@rrágás milliós tételnél
Azt ugye te sem gondolod komolyan hogy minden eladóval kifizettetsz egy 15000 Ft vizsgálatot, úgy hogy lehet meg sem veszed az autót.
-
válasz
zsambek #64962 üzenetére
városban járkálásra meg évi 5000 km gyilkolja a dízelt, de ha Németországba szeretne kijárni vele kéthetente, akkor a dízel a jobb választás
5 éves dízelre nagyon sanszos hogy sokat lehet költeni ez mondjuk X pénz amit egybe kell kiadni
ha benzinest vesz akkor többet költ tankolásra és 5 év alatt ez a többlet is X pénz lesz, de apránként kell kifizetni, ami nem fáj annyira
árban nincs különbség, csak a dízelnél egyben kell kicsengetni a szerelőnél
-
-
válasz
mokus1 #64697 üzenetére
Pécsi vagyok, Pécsen tudok ajánlani.
Az ilyen távolról megmond hogy gyertya, az hülyeség, ez a legalattomosabb hiba ami csak létezik, ebből szokott az ac pumpától a lambda szondán át az injektorokig és a gyujtáselosztoig kicserélve minden, amikor csak egy csatlakozáson fals levegőt szív vagy a üzemanyag tartály szellőzője dugul el.
Budapesten (országban) a leghíresebb: www.novothauto.hu -
-
válasz
AMD Power #64635 üzenetére
Suzuki Swift Biztonság
"1997 előtt gyalázatos az ütközésbiztonság a gyenge karosszéria-struktúra és a vékony lemezek miatt. Utána több merevítést tettek bele, és megjelent a légzsák, és néhány luxusváltozatnál az ABS is. Két légzsáknál több egy Swiftben sincs. Törésteszt nem készült."Tehát a papír jelző leginkább a 1998 előttiekre vonatkozik, így már városban tökéletes
-
-
-
válasz
hobizoli #64553 üzenetére
a cikkben le volt írva, hogy a legtöbb országban nem ccm-re adóztatnak, hanem kW-ra vagy káros anyag kibocsátásra
ezért hiába 2,0 motor ha lóerő és nyúlmókus alig akad benne amit adóztathatnának
8-9 sebességes váltóval és váltózó vezérléssel szinte állandó ideális fordulaton lehet tartani
például a pirosnál álva csak annyit fogyasztana, amennyit egy 0,8-as vagy 1-es szívó dízel fogyasztana
a max fordulat, meg nem érheti el az 5000-et sem
így könnyen lehet hogy városon kívül 4 liter 4,5 liter, városban meg 3,8 literes fogyasztás benzinből, ami igen kicsi kibocsátást feltételez egy 2,0-ás benzinesnél -
Ez pontosan melyik Ford Focus műszerfala?
-
-
válasz
DeFranco #64306 üzenetére
amikor már nem lesz rajta a szilikon, akkor keményebb lesz és el kezd repedezni
vagyis egyre gyakrabban kell szilikonozni, de egyre szárazabb lesz
persze egy kezeléstől nem lesz baja
glicerin kell használni vagy szilikon mentes gumi ápolókat
autó gumijára még a glicerint sem ajánlom -
-
válasz
AMD Power #64248 üzenetére
Ne érts félre de nagyon sokan megvesznek egy ilyen autót és akkor szembesülnek hogy 6 hónap alatt rá kell locsolni 150-200k Ft.
Az itt lévők mesélhetnek, hogy 600k-ért vett autóra simán ráköltenek még 200-300k-t úgy hogy nem is műszakira kell, hanem csak használható legyen.
Teljesen természetes hogy egy 15 éves autóra költeni kell, könnyen kilehet fogni az olyant is, amire nem, de ez sokkal kevesebb.
Azt szokták ajánlani auto ára+átírás költsége+ biztosítás+ 2 legdrágább alkatrész és cseréjének az ára legyen a zsebedben.Amit tanácsolhatók:
válaszd ki melyik autó melyik típusát szeretnéd
olvass utána, készülj fel belőle
nagyon sokat nézzél meg, nepperéknél próbáld ki.
1 hónapot minimum szánjál rá a nézelődésre
Amikor kiismerted és tapasztalatot szereztél abból a típusból, akkor már megtudod különböztetni a rosszat a jótól
Akkor már csak a napi frisseket kell megnézni és kipróbálni.
Így már könnyen le tudsz csapni a jó vételre
és több százezer forint kiadástól kíméled meg magad
ne enged hogy a csillogás elkábítson és egy nepper rádmelegítsen egy szart -
válasz
batai15 #64221 üzenetére
Az már a mult, egy kis rozsdát természetesen kilehet javítani, de ne a korát vagy a futásteljesítményét nézzék, hanem az állapotát, amit csak személyesen lehet megnézni.
A jókat jellemzően a hirdetés első napján elviszik.
Lehet találni 200e gyöngyörűt és 300e bontószökevényt.
De a 150e kocsinál a vizsga szamít.
Új hozzászólás Aktív témák
- SkyShowtime
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Háztartási gépek
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest