- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
Wiz Khalifa #142567 üzenetére
Egy-ket evig ulj meg a thaliaban, ha megy napi szinten, hasznald el. Nem eri meg atulni egy masikba, foleg hitellel, ami ugyanakkora vagy nagyobb riziko. 800 ezerert ugyanaz a szar van, csak szebb csomagolasban.
Ha karban is szeretned tartani az uj autot es nem csak eletben, mint ahogy a thalia van, evi 200ezer ft rakoltessel egy szogegyszeru benzinesnel is szamolhatsz, mert oregszik es kopik a technika. Hopp 4 gatlo, hopp egy kuplung, egy-ket gyujtotrafo, kis szervofolyas, berohad a fek, porsen a kasztni, csak ugy ropkodnek a deakok es sztistvanok. A masik meg, hogy egy 1.4 v 1.6 clio nem ad annyival tobbet egy thalianal, hogy erdemes legyen felulni a hiteles rollerre. Inkabb amit torlesztore szannal, rakd felre fel evig es ha ugy erzed ez menne evekig, kerdes nelkul -mert a bank nem kerdez, csak vonja-, csak akkor vagj bele. De szerintem ennyit nem er egy picit jobb auto.
Csak teoretikusan: thalia elmegy 300-ert, kiszemelt verda 800, sporolt penzt nem tolsz bele, kell ra egy vezerlescseres szerviz es par aprosag meg egy kozepszar gumiszett, akkor 800+atiras 70+ szerviz 150+ gumi 60, maradt egy tankolasra valo. Hitelezel 800-at, az 3 evre kb 35 havonta. Magyaran 3 evig 35 ezerrel "keresel kevesebbet" havonta. Megeri? -
rbalint88
addikt
a kiegészítéssel együtt azt mondanám, hogy max golf méretben nézelődnék. pug 307 az izzócseréken kívül nem kimondottan nyűgös darab.
de pl egy jól kifogott 147-et se vetnék el és akkor legalább csak feleannyira fogsz sírni, mert kanyarodni még tudsz vele
g astra az egy nagyon szomorú dolog, bár 13 évig kb semmi gondunk nem volt vele (az utolsó hónapban kellett olajgombát cserélni, egyébként csak a kötelezők), nem tudnám jó szívvel ajánlani olyannak, aki egy kicsit is érdeklődik az autózás iránt. már az indexkapcsoló működési érzetétől tökön szúrja magát bármelyik jóérzésű autóbuzi.
800-ból ami még jó lehet, az egy 1.5-ös gombóc swift. őszinte, jó mechanikájú autó. -
rbalint88
addikt
válasz
Plafoon #142464 üzenetére
Volvot, 2.4D / D5 motorral. Ha automatát szeretnél, akkor mindenképp a 185 lovas verziót keresd, ahhoz már 6gangos automata volt, az 5gangos viszonylag problémás. Biztonságos autók jó hangszigeteléssel és nagyon jó hifivel, ami hosszú utakon nem hátrány. Ahogy az sem, hogy biztonságos, így ha pályatempónál csuknak össze, jó eséllyel szállsz ki belőle komolyabb sérülések nélkül.
Ami számomra számítana még, hogy jó hangja van, nem a sztenderd orrhangú kerregés. -
rbalint88
addikt
válasz
sosperecek18 #142398 üzenetére
az első jobb első negyede biztosan fújva volt, az tuti kapott pofont. a második nekem sokkal szimpatikusabb.
és meglepődtem, hogy így tartják ezek az árukatennyiért már nézegetném gombóc swiftet is, sokkal jobb vezetni és bár nem tudom milyen magasak vagytok, 180cm felett sem kell két jobb térd a beszálláshoz...
-
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #142366 üzenetére
ízlésről nem vitatkozunk, de bennem megfordult az ebéd a C-HR láttára... Mammutban volt kirakva, de 5m-nél jobban nem mertem megközelíteni.
ha hibridben (is) gondolkozol, megnézném a helyedben a KIA-kat. szerintem minőségben ugyanott, dizájnban előrébb járnak, mint a Toyota.
-
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #142325 üzenetére
octavia vagy s-max közül amelyik neki jobban tetszik. ha nincs 2-nél több gyerek, tökmindegy, mindkettő hodály. mondjuk ha az s-max valami erősebb, mint az 1.6tdci, akkor arra szavaznék.
toyotás kérdésedben én aurist biztos, hogy nem vennék. viszont ha bejön a hibrid vonal, akkor megnézném a helyedben a kia niro-t, élőben is pofás. sajnos beülni nem tudtam, akkor hozták az országba, még fóliás volt a pappasnál. 7év vagy 150k km garancia, meg eleve nem egy ördöglakat... és nem buta bégetős cv van benne. dizájnra is szerintem mérföldekkel jobb, mint az auris, aminek főleg a beltere és a feneke problémás számomra, még így a facelift után is.
-
rbalint88
addikt
válasz
concret_hp #142280 üzenetére
Meg is valaszoltad
. Kispolszkiban is nottek fel emberek, ahhoz kepest meg sokszoros minosegi kulonbseg van. Nem lesz tole osszetorve a kolok lelkivilaga, ha "csak" egy swiftbol kamillazik ki.
-
rbalint88
addikt
válasz
Chrisstoffer #142265 üzenetére
Turbotol nem kell fosni, foleg egy uj autnal ot ev garival. Nem kell balfasz modon hasznalni, asszonyt is legrosszabb esetben tarkon vered ketszer es megerti, hogy hidegen nem nyelezzuk es indulaskor-leallitaskor hagyjuk egy percet helyben jarni. Hunyadi amugy is megbizhato marka, be mernem vallalni ezt a gepet. Amit "buksz" a vetelaron, az hamar visszajon azon, hogy lutri nelkuli uj autoban ulsz, ami nem kettobol lett osszerakva, nem tekergettek az orajat es van ra garancia.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #141864 üzenetére
Lusta vagyok visszamenni az eredeti hsz-hez. Azzal harsz legjobban, ha megtartod a mazdat. Nalam is a 13 eves auton most kezdenek elfaradni a dolgok igy 300e km tajekan, de egesz egyszeruen 2,5 millioig nincs olyan hasonlo kategorias auto, ami kb ennyit ad es nem ugyanolyan idozitett bomba, csak par evvel fiatalabb kiadasban. Inkabb most rakoltom a kocsi arat megegyszer 2-3 ev alatt es lesz egy oreg, de tiptop autom, aztan majd utana veszek valami par eveset 3M+ -ert. A masik gond az, hogy olyan auto nem letezik, amikyet keresel. Olyan nincs, amire nem kell kolteni, foleg ha hely is kell es igenyek is vannak.
-
rbalint88
addikt
Uj meganet is nezd meg szerintem. Focus helyett is be mernem rakni a listaba, az tenyleg nagyon kicsi belul. Esetleg uj tipo 5d? Listaaron 5,8 a megafull 1.4t-jet lounge. Egy karikat meger. Duna autohoz elmennek, arulnak mindent. Vegigulnem az osszes kompaktjukat. Ha masra nem is, referencianak jo lesz.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #141553 üzenetére
mint általában az opelek: örök, mint a nyomorúság
1.9tdi 1,2m-ért azért nem az évszázad biznisze szerintem, vannak modernebb, komfortosabb motoros autók már annyiért. akár a pdtdi-k is.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #141550 üzenetére
D corsát az 1.3 dezsővel ki is lőném, csúzlisra van hangolva, meg azért nem egy kimondott pályagép (hangos, bizonytalan)
H astra nem rossz, de a belterétől sírógörcsöt kapnék. ja és nincs benne vízhőfokmérő, ami szerintem prosztóság. inkább 1.7-est vennék belőle, az 1.9-est az opel sikeresen elcseszte.
Amit javasolnék: faceliftes Alfa 147 jtd, 2005 utáni. minőségi beltér, megbízható motor, ha nem szekérutakon jártok vele, akkor a futómű is tartós. -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #141453 üzenetére
Konkrétan: [link], [link], [link], [link]
még mielőtt: 13kerben vérnyuggerek, hugyozó kutyák és fosós galambok környezetében fog parkolni az utcán és 3 db kutya lesz benne szállítva, plusz ugye erősen limitált a keret. úgyhogy trust me, automatákból ezek fedik az igényeketbár szerintem egyik sem vállalhatatlan némi törődés után.
-
rbalint88
addikt
barátoknak segítek az autóvásárlásban, 5-600-ig értelmesen fenntartható automata autó kell 3 kutyához 1-2 évre. Zafira A 1.8 benzin és 406 kombi 2.0 benzin 4gangos olajkavaróval nem hangzanak túl rizikósnak, jól tippelek?
bátrabb választás gyanánt felmerült még A6 2.8 quattro tiptronic kombi és E39 523iA kombi isde azt úgy is vezettem fel, hogy csak ha nem fáj évente rákölteni a vételárat.
hétvégi kirándulós autónak plusz nagyobb bevásárlásokhoz lenne használva. dízelt a feldobott találatok közül nem mertem javasolni... egy C5 kombi van, de a 2.2 hdi-t nem ismerem. -
rbalint88
addikt
válasz
LuckyL #141423 üzenetére
Ez nem igaz. A fogyasztot nem lehet lemondatni a szavatossagi igenyerol. Es fodarabra vallalni kell, ez eleg pontosan meg vn fogalmazva, de abban biztos vagyok, hogy a motor az benne van. Oke, hogy a fogyasztonak kell bizonyitania az igazat, de a teny ettol meg teny marad.
-
rbalint88
addikt
válasz
RocknRoller #141399 üzenetére
2-300 evente az abbol jon ossze, hogy vasarlaskor megcsinalod a nagyszervizt (vezerles, izzitogyertyak, diagnosztika, olajcsere,, szurok, fagyallo, valtoolaj) gyari cuccal, top olajjal 160-ert, meg futomuben amit kell, de azt mondjuk 3 evente szepen ugyis megveszed az egeszet ujra a csodas utjaink miatt. Nagyszerviz le van tudva 3-4 evre evi 25k km-rel. Olajcsere levego olaj es pollenszurovel munkadijjal 30-40k, ez nalad ugye 9-10 ho, mert 20ezrenkent kell. Turbofelujitas 120, ha kell es abban mar benne van par plusz lo is es gyari minoseg, szoval elmegy 2-300ezret (nekem meg a gyari van 300k-nal, kezd hangosodni de meg 1,4-et vigan tolt a gyari 1,2 bar helyett igy chipelve). Kuplung-kettostomegu munkadijjal jo alkatresszel 200ezer, de lehet okoskodni kuplungnal kevlarozassal-erositessel 40-60k-ert +munkadij. Elvileg erositett kettostomegure is van megoldas.
Ugye kell gumizni is, 15"-rol indul a jatek, ekkora futashoz erdemes mar ket kulon szett gumit tartani. Jo minosegu es tartos gumik 15k/dbtol indulnak, kell 8, meg egy szett 15" alu 40k mondjuk.
Cr rendszer elegge stabil, 4-500e kmig birnia kell hozzanyulas nelkul, de szerencsere torott meg kulfoldi autokbol van hozza alkatresz olcson, ha barmi kellene. Rozsdara figyelni kell, fruttibol visszaallitottat ne vegyel. Vetelkor szerencses, hogy elegge nincs arul, ennyi penzbol korrekkt veteleket ki lehet fognies annyival nem dragabb a fenntartasa, mint amennyivel tobbet ad. Azt mondom, hogy egy azonos parameteru golf4-hezbkepest kb 20%-kal tobb, viszont vezetesi elmenyben (futomu,kormanyzas) nagyon mas vilag az alfa, meg ugy sokkal szerethetobb karakter, az esetleges hibakat is konnyebb szivvel nezi el neki az ember. Nekem eddig nem volt vele gondom, most lesz majd kuplungozva, elfogytak a gatlok alola es pici rozsda kezd elojonni, de ezek egyreszt kopo-fogyo dolgok, masreszt 13 eves, kinti tartasu osztrak auton ennyi minimal rozsda belefer, kb 50k kijavitani.
Ja meg en hulye vagyok es egyreszt tuningolom (chip, turbo, kiskutyafule), masreszt kb szalonautot akarok belole csinalni par ev alatt es igy van ra szanva evi 4-500k, amibol ez full realis. -
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #141356 üzenetére
csak akkor csináltasd meg, ha megtartod. viszont ha nem új autóba ülsz át belőle, akkor igencsak figyelembe venném ezt a megoldást is. tudom, most nagyon haragszol a toyotára, de sajnos a többi márka panaszkezelése sem jobb és ugyanúgy bele lehet nyúlni ott is hibás konstrukcióba, amiről később derülnek ki a turpisságok, ha valami fiatalt veszel. meg így végigfuttatva fejben, hogy ebből mibe érdemes átülni, nem nagyon jut eszembe olyan típus, ami kevésbé lenne nyűgös, főleg ha ebben a javított, már problémamentes motor lesz.
RocknRoller: Alfa/Fiat JTD motorok megbízhatók. alapvetően ilyen árkategóriába beleférő autóknál a rozsdát kell megnézni, a futóművet idővel megeszik a magyar utak, ezen kívül komoly baj nem nagyon szokott lenni. évi 2-300ezer Ft betakarja az alapos, nem csak állapotmegőrző, hanem javító szervizelést is, ha nem valami kutyaólat veszel. 900-ból már elég jó, 140-150 lovas, 6 gangos 1.9JTD 16V(mjet) motoros Alfa 156-ot lehet venni, a belső facelifttel van esélyed a tempomatra, szóval 2002 utánit nézz, új műszerfallal.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #141095 üzenetére
12-es nullaszáz, hihihi, hahaha, freude am fahren, hogyne
ebbe beül még egy-két ember, esetleg csomagok is vannak, nem lesz ezzel előzés... nem a 105 döglött póni a gond, hanem hogy még nyomaték sincs hozzá, súly viszont akad gazdagon. meg szép dolog a 196km/h végsebesség (nem is kell annál több), csak ne 5km alatt érje el.
de hát béjemvé, azzal lehet mutatni a fukkot (kinek, a többi önmegvalósítónak a dizsi előtt?) kínai gumin, ötezeré' tankolva. ez egy tisztességes nyugdíjasautó, nem több. kint a helyén kezelve erre is veszik, meg anyának a klambókat eldobni oviba-isibe. "rendes" autónak minimum 18d vagy 20i, azok már talán bmw-hez méltóan tudnak mozogni...1M-ért meg tényleg lehet venni fain g astrát, rendes motorral, rendes üléssel és jó felszereltséggel.
de ennyi pénzért elég széles a skála, amivel lehet jót autózni* és még utazni is vele, mondjuk mindegyik öreg lesz és költősebb egy full racionálisabb autónál.*normális futómű, legalább 130 ló, előzni is lehet vele.
-
rbalint88
addikt
Szoval 6-700+ szervizert keresel autot? Vagy a felmerulo koltsegekre ezen felul van keret? En egyebkent meg 1-2 evig nem dobnam a swiftet, ha nincs baja vagy nem jon gyerek. Addig ami penzt felre tudsz tenni, abbol sokkal jobb autot tudsz majd venni. A swift ara mar nem nagyon tud hova bezuhanni.
-
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #140987 üzenetére
Gyari/TRW cuccal javitva a futomuvet tartos azert, meg altalaban a kisebb-olcsobb alkatreszek adjak fel a kuzdelmet elso korben. Kormanyosszekoto, ilyesmi. Nekem eddig 30k ment a futomure es tovabbra sem zorog, ami most nagyobb rakoltes lesz, a 13 eves gyari gatlok es a hozza kapcsolodo sallangok csereje. Ez is csak azert draga, mert az igenyes futomu miatt hatul is van toronycsapagy, ugyhogy a kis biszbaszokbol osszejon azert egy 80k. De ez is olyan, hogy most 5-10evig megint jo akkor. Az mondjuk segit a futomu lelkivilagan, ha csak 17-es kerekkel jarsz es nem 19-essel
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #140976 üzenetére
Megane kombinát. 1-es eléggé problémamentes, kettesben szívó benzinnel meg max az elektronika szívat meg.
Valószínűleg -ha még csak kezd rügyezni- olcsóbb lenne szintre hozni a jelenlegit, mint esetlegesen beválasztani valami fosba vagy csak szintén szintre hozni az új szerzeményt. Melósautóból az a legjobb, amit nem sajnál az ember, csak akkor kell cserélni, ha már nem éri meg életben tartani. -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #140973 üzenetére
Mi a baja, hogy le kellene váltani? Amúgy Gastrán kívül tényleg nem sok más jut eszembe. Viszont annak kisebb a beltere, meg a csomagtartója is szerintem.
Passat B5 1.8 125 ló vagy B5.5 2.0 jó lehet, tágas, strapabíró autók. Ha ballonos kerékkel (195/65r15 v 205/55r16) használják, akkor a futóműve is tartós. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #140856 üzenetére
"Ti mit ajánlanátok a fentiek közül vagy akár azokon kívül, merrefelé nézelődjek?"
Magad elé egy papírlapra, hogy eldöntsd mi fontosabb: a 10 liter alatti/körüli fogyasztás és olcsó fenntartás vagy az élmény vagy hogy fiatal legyen?
Sajnos, bár nagyon nem kevés pénz 3M Ft, ezen szempontok egyidejű teljesüléséhez kevés. Olyan 5M körül már lehetne nézegetni ilyesmi tudású és korú autókat....
Mondjuk ha bejönnek a Volvok, akkor néznék megint S60-at (meg S80-at és V70-et is), csak már a 185 lovas motorral, mert ahhoz a problémamentes 6-os automata van, no meg egy chiptuning után 220 ló körül tud. -
rbalint88
addikt
válasz
HookR #140575 üzenetére
80-90% dizel, szoval elobb kapsz belole jot nagy esellyel... en 13k €-ig nezegettem oket, az bepapirozva megall 4M-bol, es annyiert 2012 utani faceliftes V70-bol volt valasztek azert, ha nem vagy km fetisiszta es elfogadod, hogy hasznalni veszik oket, ugyhogy a legtobb autoban 150+ a meter.
-
rbalint88
addikt
válasz
HookR #140568 üzenetére
1.6-os az a ford ecoboost, amit gariban cserélgettek. 2.0 4 hengeres mondjuk bírja, láttam belőle 400 körül futott példányokat, de nem erőltetném azt a motor ennek ellenére. rövid ideig volt gyártásban és hát hangban nem egy kategória az ötösökkel.
1.6 dízellel ne vicceljünk ekkora bódéban, egyébként nincs vele komoly baj. turbó előtti olajszűrőt ki kell iktatni 'szt jónapot. 2.0hdi ugyanez, csak a turbónyűg nélkül.
5 hengerest vennék mindenképpen. unkatesómnak 2.0 d3 geartronicos V60 van, kellő dinamikával tudja mozgatni a bódét és tök jó hangja van. alacsony fordulaton olyan, mint egy vontatóhajó, kiforgatva meg szép érces, fémes hangja van, nagyon szerethető motor. mivel unokatesóm kicsit sem huligán, még csak 170-ig volt elrúgva az is úgy, hogy nyomtam a lábát az anyósról, de ott még van benne akarat.
-
rbalint88
addikt
válasz
szaki1986 #140562 üzenetére
Amit még megnéznék: Lancia Delta, Alfa Giulietta. 1.4T-Jet/multiair motorral, 120 lótól vannak 170-ig asszem.
Szintén figyelnék Volvo C30/S40/V50 trióra, 1.8-tól felfele van benne előzéshez is tartalék. Az évjárat és km-paranoiát felejtsd el, állapotra menj. Első autóra nem feltétlenül költenék ennyi pénzt, illetve nem biztos, hogy a karcmentesség felmerülne szempontként (igazából bp-i igásló autónak nálam egyre kevésbé merül fel, mert sok a kcsg.)
A felszereltségbeli elvárások szerintem reálisak, hozzáraknám az ülésfűtést, ami egy baromi hasznos közérzetjavító cucc. Kiákban, Opelekben kormányfűtés is előfordul, az se megvetendő. Szintén sokat dob a hangulaton a napfénytető, ebből viszont csak olyat vennék, ami nyitható is, a fix panorámatető szerintem átqrás, de ha szeretsz a pokolban fortyogni, akkor kimondottan hasznos nyáron roló nélkül napon parkolásnál.
Ebben a kategóriában már szerencsére elég általános a kanyarkövető fényszóró/ködlámpa, szintén elég hasznos találmány. Navigációra nem feszülnék rá, ha valami középszarnál jobb okostelefonod van... Viszont a gyári kihangosító sokkal jobb, mint amit utólag bele lehet heftölni a kocsiba, szóval ha nem akarsz "kocsira van pénze, de kihangosítóra/headsetre már nem futotta" típusú szararc lenni, akkor érdemes arra is figyelni. -
rbalint88
addikt
válasz
HookR #140327 üzenetére
Ha jó áron adják azt a passatot (értsd 2,5M alatt), akkor simán bevállalnám. Volvoból 2012 utánit néztem, élőben már kicsit fáradt a beltere ennek a generációnak, a púpos műszerfalas frissebb hatású egyértelműen. Ennyiért kintről faceliftesből valós 200e km alatti/körüli futású törésmentes D3-t lehet venni automatával és jó felszereltséggel.
-
rbalint88
addikt
válasz
xEon1337 #140055 üzenetére
nálam is ugyanez van (mindig ég), csak parasztba' van megoldva, kivett kulcsnál nem kap áramot tompított állásban sem, hanem külön van parkolófény állása a gyújtáskapcsolónak. mondjuk a xenon nem tudom mennyire szereti ezt az indításnál kétszeri begyújtást, de ha két évet kibírnak, akkor már bőven árában van, ennyit megér nekem a kényelem.
azt figyeltem meg egyébként, hogy azokban az autókban felejtik el nagyon sokan felkapcsolni a fényszórót, amiben megvilágított a műszerfal minden esetben. -
rbalint88
addikt
válasz
mdani01 #139914 üzenetére
azért mindig van annak egy diszkrét bája, amikor egy ember nem tudja leírni az autója nevét... ami egy rnd+1 balfasznál még el is csúszik, de egy "híres ember" figyelhetne erre. bár most átnéztem pár adok-veszek csoportot fb-n és erősen felülreprezentáltak az analfabéták
-
rbalint88
addikt
318d-hez az M-pakett egyenesen kötelező
ma láttam ugyanezt 420d-ben, sírtam
az külön szomorú, hogy újonnan szarabb hangjuk van ezeknek a 20d csodáknak, mint a 300ezret futott dízel szarolaszomnak...
zoo8800: vitara nem, de lehet beül mondjuk egy rav4-be és azt mondja, hogy az tök elég kb 9-10 milláért és nem használja el a teljes 15millás keretet. mondjuk én vállalnám azt a kultúrmissziót, hogy veszek egy V8-as XC90-et, ami nagyon fullos (20-25k eur egy újszerű) és a maradékot beletankolnám
viszont mindig vigyorognék, amikor benne ülök.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
meg kell tanulni az autót kezelni, parkolni vele és venni egy rendeset, kompakt méretűt. 1M körül már egész kulturált Alfa 147-ek vannak, vagy akár Grande Puntot is lehet nézni. Altoból átülni kiskocsiba nem látom értelmét. pinamagnetizálást ebben a kategóriában semmitől nem kell várni, maximum Mazda MX-5-től.
-
rbalint88
addikt
válasz
Norbi14 #139121 üzenetére
vagy megkockáztatod, hogy hazajössz érvényes műszaki nélkül lábon, ha haza tud jönni az autó vagy leadod bontóba. utóbbit javasolnám, kint nem éri meg megjavíttatni, tréler százezres nagyságrend kintről. kinti rendszámhoz kellene kinti műszaki, amin így nem fog átmenni, plusz a biztosítás megintcsak nem lenne olcsó.
-
rbalint88
addikt
no, ez gyors vót. el is ment az asztma
-
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #138988 üzenetére
erre volt pénz... így is a klímát nagy dolog volt beleimádkozni. én már akkor is mondtam, hogy mivel hosszú távra veszik, jobb lenne egy 1.6 8V club, de az volt a válasz, hogy erre futja, mert nekik kell belefingani először... mondjuk hálás kis kocsi, eddig izzócseréken kívül semmi gond nem volt vele, most kellett cserélni az olajgombát, mert néha kivillant és el is aludt.
-
rbalint88
addikt
válasz
stickermajom #138986 üzenetére
meg kellett őrizni a lendületet
amúgy az tényleg gáz, hogy ennyi használattól kiszakad...
-
rbalint88
addikt
válasz
B-L-A-C-K #138984 üzenetére
Unokatesómé, Volvo V60 D3 automata lett helyette. Szerintem pár hónapig gyűjteni fogja a csekkeket
Astra nem rakéta az biztos, de ésszerű keretek között el lehet vele menni mindenhova. 130-at tartja, előzésre mondjuk rá kell készülni vele, viszont nincsenek benne taposóaknák. -
rbalint88
addikt
Aki olcsó fenntartású olcsó autót szeretne szopófaktor nélkül, az nézegesse az aláírásom
-
rbalint88
addikt
válasz
Declare #138883 üzenetére
mondjuk én inkább vennék ismert előéletű és tervezhető költségű pd-t, mint egy ki tudja mennyit futott crtdit, ami azért szintén nem az autógyártás műremeke... pd-elemeket már szinte az összesben cserélték, turbó ugyanúgy van a cr-en, marad az olajpuma, ami szintén ugyanaz a fos.
-
rbalint88
addikt
válasz
Elektrosokk #138745 üzenetére
Megbizhatosagra biztos, csak keves a 159-be szerintem.
-
rbalint88
addikt
válasz
Viperator #138712 üzenetére
egy m betű
az m-esek a multijet rendszert kapták meg, fejlettebb, többször tud egy munkaütem alatt befecskendezni.
JTS-t inkább ne, nem megy és eszik, de legalább nem egy világmegváltó konstrukció, mondjuk a szerelőm legutóbb nem mondott egy ilyen 2.2-esről sok rosszat. jók az Alfa dízelei, vagy TBi, de az már inkább dupla ennyi. -
rbalint88
addikt
válasz
mycso #138659 üzenetére
Mazda6-ba a 2.5 benzines jó, de az is csak automatával. az legalább el tudja kenni az alsó fordulati erőtlenséget. nem tudom ki hogy van vele, de én szeretem azt, hogy ha emelkedőn nem kell kézifék-gáz-kuplung balettot bemutatni, hanem simán kuplunggal meg tudja tartani magát az autó, na azt eddig csak a dízeleim tudták, meg a 3.5-ös BMW. 2.8 V6 Passat is simán fullad még olyankor, 1.8T-ről ne is beszéljünk, az még a Golfot se fogta meg. és mivel felénk leginkább csak emelkedő van, inkább nem szívatom magam a kicsi benzinmotorokkal.
-
rbalint88
addikt
válasz
ReSeTer #138615 üzenetére
szüttyögni priust vennék. ha betartod a sebességhatárokat, akkor 1.4-et is vehetsz. azt vedd,
- a jóléti megközelítés szerint, amelyikben a jobban érzed magad
- a szuperracionális megközelítés szerint, amiből jobb állapotút kapsz a pénzedért. állapot és életkor között nincs összefüggés. -
rbalint88
addikt
válasz
Speeedfire #138530 üzenetére
én is nagyon ritkán ülök csak hátul, saját kocsimban soha, de akkor is gáz, ha nincs. átszellőztetésnél jó, meg ha komfortelektronika felhúzza az ablakokat, akkor is hasznos.
-
rbalint88
addikt
nemérteni. a "boldog békeidőkben" multikormányt csak bőrözve vehettél, értsd a felárában benne volt a bőr is. mostanra meg a felár nem lett kevesebb, csak már nem fér bele a bőr... so prémium.
nem azt mondom, hogy dealbreaker, mert ennyiért nagyon jó vétel az autó ezzel a két "hibájával" együtt is, de igazán belealkudhatták volna ezt a két dolgot. -
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #138523 üzenetére
És tényleg, és tényleg, a FRICCeknek semmi se durva, megcsinálták a műanyag multikormányt
Eddig abban a tudatban voltam, hogy műanyag->bőr->multi, de ezekxerint opeléknél a bőrözés üti a multit
siralmas, tényleg. Pedig ez még erős alkudozás után is egy 6M autó volt ezzel a motor váltó kombóvalBLACK: LESZAROM, hogy céges volt. prosztóság. már egy kisautóban is benne van ESP-től kezdve guminyomás érzékelőn keresztül csillióféle elektromos faszombütyke, férjen bele. Plusz akkor nem kell kétféle szerkezetet meg ajtópanelt gyártani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090 - 3 év garancia
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest