- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Aktív témák
-
Merciless
csendes tag
válasz
GrooveHero #6747 üzenetére
argep.hu-n talalsz 60 alatt. En hardverkernel vettem 54625-ert. Amugy tetszik a monitor, jok a szinei (bar tok laikus vagyok hozza), a design is szexi. Azert meg szoknom kell ezt a meretet a 17-es utan (bar ezt most arrol irom, be van kotve mind2
). Ami hibanak felrohato, hogy kisse ingatag, ha enyhen meglokom az asztalt mar akkor is bemozog, de erre lehetett azert szamitanom a kepek alapjan is.
-
Merciless
csendes tag
válasz
old_artist #6743 üzenetére
De durva ez tenyleg angol
Jo nagy marha vagyok hogy ezt nem vettem eszre
Mind1, most majd elolvasom hogy mit is vettem... Thx!
-
Merciless
csendes tag
válasz
old_artist #6740 üzenetére
Jaja, ezt lattam enis, csakhat a nemettel azert akadnak nemi gondjaim, es ez baromi hosszu. Azt azert levagtam hogy a "gut" mit jelent a vegen
Ezt mar amugy P2450H-n keresztul nezem, meg nem allitottam be rajta semmit (csak a felbontast nativra), de igy elsore is tetszik a kepe. 796MB 17' flat CRT utan azert eleg eros valtas -
Merciless
csendes tag
Ez nekem is nagyon furcsa volt, ugyanezekkel a monitorokkal szemeztem. A specifikaciok alapjan LW-t valasztanam, emrt hangszoro/HDMI nekem nem kell, viszont a teszt meg meglepo modon lehuzza elegge (arra nem talaltam sehol infot, hogy ugyanaz a panel van-e a ket monitorban, a tesztek alapjan nem...).