- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Android szakmai topik
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel topik
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
nagyúr
L.A. Noire elvileg jól kéne hogy fusson bár a GTA IV továbbfejlesztett motorját használja, annál pedig kötelező volt fixálni hardvertől függetlenül. Ebben a videóban mondjuk fix 30 fps-sel játszik emberünk bár neki "csak" i5 van a GTX 660 mellett.
Steames fórumon is olvastam róla valami 30 fps capet tehát lehet hogy a portolás miatt ez sem szereti a PC-s 60-at.
Szerk:
Közben kutakodtam kicsit:
L.A. Noire fórumról idevág pár komment:
176-os hozzászólás
178-as válasz ráRivals 30 fps limites konzolport, ha jól emlékszem azzal PC-n szintén voltak gondok. A Most Wanted utolsó verziója szintén 30fps capes.
Nincs esetleg olyan játékod ami PC-re rendesen lett portolva vagy direkt arra készült? Az a baj hogy a rossz portokkal és az fps cap-es játékokkal nem nagyon tudsz mit kezdeni.
Az AC: Unity szintén egy rosszul sikerült dolog. Úgy látom peches vagy, sajnálom. Téged is az érdekel amit fosul programoztak. Ezek kb olyanok mint a GTA IV. Bármit pakolhatsz alá akkor is le fog esni az fps, a játékmotorban/programozásban van a hiba.
-
Redneck
nagyúr
CPU-GPU throttling, driverek, vírus/trójai is okozhatnak ilyen jelenséget.
Amúgy a sok játék nem megy fix fps-sel és ha v-syncket is használsz bizony fps dropnál akadnak. Azoknál a játékoknál ahol előfordul érdemes utána nézni mennyi az fps és másoknál hogy fut. Sokan 30-60 ingadozást sem veszik észre vagy nem zavarja őket. Valaki még 60-ról 50-re esést is észrevesz és zavarja például az input lag.
Melyik játékoknál tapasztaltál ilyen jelenséget?
Szerk:
Egyik barátom a 40-re fixált Ultrán futó Far Cry 3-ra mondta azt hogy hú 60 fps milyen jól fut. Persze mert nem volt input lag és a V-sync is be volt kapcsolva a fixálás mellett. Jobb is volt mintha gyárilag 60-ról esne 40-re input laggal néhány jelenetnél.
A fixálás bizony elkerülhetetlen ha nincs 60 fps-ed minden körülmények között az adott beállításon.
Természetesen a 60 fps 60hz-es monitorra vonatkozik. -
Redneck
nagyúr
Az AC Unity a lehető legszarabban futó játékok egyike. Mind PC-n mind konzolon. Képes komoly vasakon is 20-30 fps-sel futni. A képkocka ingadozás 40-60 között szintén okozhat megakadást (pláne v-synckel) de erről nem a hardver tehet. Érdemes az fps limitálást kipróbálnod olyan esetekben ahol nincs meg a magas minimum fps-ed.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest