Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64791808

    törölt tag

    válasz e-biza #101 üzenetére

    2., magyarország lakosságának jó része nem nagyvárosban lakik. Nyílván a nagy népsűrűségű területeken jó a lefedettség, ott lehet a legnagyobb használati hatásfokkal rendszert kialakítani. No és aki kisvárosban él?

    3., Az, hogy külön divat, és hogy nyugaton már ''bevett szokás'', attól még érveléstechnikailag továbbra is ''bunkó érv''.

    4., A neki gyártott modellekben igen! De a vodafone-nál az adott készüléket csak lájvval veheted meg, a tímobájlnál pedig pl samsung E-800/810/820 mintájára meg tudod venni saját menü nélkül is.

  • #64791808

    törölt tag

    A topicban tett kérdésre a válaszok:

    1., A Westelnek léééényegesen több ügyfele volt, mint a vodának. Attól, hogy a westel nevet váltott, a tendencia marad. Akik sorban állnak, azok nem biztos, hogy új telefont/előfizetést vesznek.

    2., Amikor a térerő kérdés előjön, akkor a vodafonosok egyből morcosak lesznek. Pedig a probléma fennáll. Elég sokat járom az országot, Pannonos vagyok, eddig egyszer fordult elő, hogy nem volt használható a telefon, bár akkor is forgolásztam kicsit és jó volt. A westelnek még ennél is stabilabb hálózata van. Vodáról ez így nem mondható el.

    3., Igenis valós ok: nagyon sok embert valósággal elrettent a vodafone marketingstratégiája. Aki egy pici érveléstechnikát tanult, azt tudja, hogy a konkurencia szidása az ún. ''bunkó érv''. Nyílván piaci verseny van, világos. Ez viszont nem kell, hogy gusztustalan marketinget hozzon magával.

    4., Vodafone Live! Van, akinek tetszik, és sok ember rühelli, és nem vesz ilyet. Sok esetben elb@sszák a telefont ezzel.

Új hozzászólás Aktív témák