Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiT85

    aktív tag

    válasz ggbuffon1897 #64 üzenetére

    Hadd válaszoljak szépen sorban:

    hát ööö mire gondolsz kategoria alatt? Méretben? Ergonómiában? Supportban? (Mert h olyan sok Tesla szerviz nincs itthon ha már van egyáltalán, de nem követem). Mert azert egy osszetákolt puritan Teslát összevetni egy német/japán prémiummal, hát elég bátor.

    Igen, méretben, csomagtartóban, teljesítményben. Mutass egy olyan belsőégésűt, aminek van 500 liter csomagtartója, van benn kb minden extra, 300 lóerős, és burttó 17 millió újonan.
    Szerviz: ha nem követed, minek írsz faszságokat? 1, ott a szerviz a Vácin 2, van szervizkocsi, ha kisebb a probláma, kijönnek, megcsinálják, ott se kell lenned.
    Ültél már egy újabb Teslában, mennyire összetákolt? Elárulom, nekem semmivel sem tűnik szarabb minőségűnek, mint a 2016-os passatom. Mutass már 17 millós német (vagy japán) prémium villanyautót légyszi. Ja hogy az nincs ennyiért. Japánt villanyautó? Bz4x? Vagy melyikre gondolsz? Nagyjából az összes vicc kategóra a fogyasztás/töltés/teljesítmény vonalon. Igen, jól össze vannak rakva.

    Neked ingyen van otthon az áram? Te vagy az Lajcsi? Ha meg napelem, annak azert voltak ktgei.. ezt azert ne hagyd ki a számításból es megtérülésből.

    Cégnél eleve volt (ugye ammennyibe kerülne most cégnek az áram viktorisztánban, már kb kétszer megtérült). Otthon is fűtök-hűtök, 2 villanyautó, meg ez előtt a plug-in, nagyjából már itt is megtérülés közelben vagyok. Főleg hogy 30% önerő volt, a maradék meg havi 15 fixen, forint alapon. Ami ugye fele annyit ér mint 3 éve.

    Remek, milyen sűrű is az SC hálózat itthon? Ha épp forgalmas időben toltesz (nincs hely vagy csak sokan vannak) akkor is 15p?

    Képzeld, magad is meg tudod nézni! (internet, de segítek, 10 van) Amúgy olyan sűrű, hogy bárhova el lehet menni Mo-n. Ráadásul folyamatos nyílnak az újak (lehet rá szavazni hol legyen), és nem két oszlop van, hanem 10-20. Ha forgalmas, igen akkor lehet hogy 20-25 perc is lehet. Ilyen 1 év alatt talán egyszer volt. (akár át is állhattam volna egy nem tesla töltőre)

    Remek. Egyrészt almát hasonlítasz körtéhez a belsöégésű vs elektromos hajtás témakörével. Másrészt meg minek a 300le ha ezt a menettulajdonságot pl.hosszútavu uton nem tudod használni ellenkező esetben marad az ima h odaérj a töltőig. Gondolom a pályán 90-100al döcögö elektromos autozas képét nem kell felfestenem elotted. Városba meg ugyebár hova is kell a 300le az 50 meg 70es tábláknál. Inkább lett vna 150le + 200km hatótávval.

    Azért nem csak Zoék meg Leaf-ek vannak ám. Én pl a büdös életbe nem mentem tartósan pályán 140 alatt, mégis mindenhová odaértem. Látszik hogy nem mentél/ültél még rendes villanyautóban, csak meg a szokásos fb szint, meg a fröcsögés.
    Az hogy hány lóerős, nincs szinkronban a fogyasztással. 1020 lóerős Model S Plaid simán elvan pályán 20-22 kWh-val. Nyilván nem végsebességgel. De szeritem a te Toyotád se 5 litert eszik 180-nál...
    És ne haragudj, nem akarlak megsérteni, remek autók a hibrid toyo-k a belsőégésű vonalon, de a dinamizmus meg a hibrid toyota, az nem nagyon szokott egy mondatban szerepelni. Tudom milyen, nagyon jó meg finom minden, csak ne kelljen megelőzni semmit országúton ami 90 felett megy...
    Ne kelljen már megmagyarázni hogy miért is jó egy erős autó...Azért mert ott van az erő (csak nem 10-12 literes fogyasztás mellett), nem kell állandóan 200-zal menni, de ha előzni kell, kurvajó.
    Inkább lett vna 150le + 200km hatótávval. Nagyon jó lenne a plusz 200 km hatótáv, kb egy évben egyszer, amúgy semmi értelme ilyen töltőhálózat, meg töltési sebesség mellett. De ugye nyilván mindenki attasé, és Düsseldorfba jár nap mint nap. Viszont 200 kilóval biztos nehezebb lenne tőle.

    Hát a Tesla szervízkezelése legendas es nem pozitiv értelemben. De valóban nem kell olajcsere. Mondjuk én nem tudom te hova hordtad a benzines/dizelt, de jol átlehettél b*szva ha 200k ért csereltek neked olajat. Kivéve persze ha Ferrarival v Porscheval élted eddig az életedet.

    Persze nem a Józsi bácsihoz hordtam a garanciális autót, hanem márkaszervizbe. Na de egy Suzuki szervize is simán van 70-80 ezer, egy VW 150 (ennyibe kerül, kérjél ajánlatot nyugodtan. Passat GTE olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, átvizsgálás). Német prémiumnak minimum ennek a kétszerese. Ismétlem, márkaszervizben. Tudom, ebből élnek, attól még ennyi. Nekem ez most már 0 ft.
    Na de biztos ez is azért van, mert szartesla, igazából jó dolog szervizre költeni...

    Ezt fent kifejtettem, ez nem egy oriasi truvaj egy 10m- val olcsobb Corolla is tudja. Hát a kamera meg aztán tényleg hiánypótló.

    Kamera jó ám, van egy menetrögzítőd, ami minden irányból felvesz,nek kell odaaggatni minden szart, kiveszed a pendrive-ot, megnézheted, akár a zsaruk is, ha odáig fajul. Nekibasszák az ajtót, felvetted a gyökeret. Kicsit beletolatnak, pipa.

    Biztos én nem vagyok jó matekból, de most egy Corolla sedan hibrid legolcsóbb bruttó 11,4m. 120 lóerős (vicc, a motorom erősebb) fapad. Tehát 17-11,4 = 10? Ugye hogy nem.
    Abban is van 5 ülésfűtés, kományfűtés, led matrix, internet, spotify, telfonos vezérlés, 300 ló?

    Eddig a 25 ezer km-re költöttem fizetős töltőn talán 150 ezret. És ennyi is volt a költség. Összesen.

  • paatrick

    őstag

    válasz ggbuffon1897 #64 üzenetére

    "Városba meg ugyebár hova is kell a 300le az 50 meg 70es tábláknál. Inkább lett vna 150le + 200km hatótávval."

    Mivel itt elektromos motor van, a kevesebb lóerő nem növeli a hatótávot. Ha nem nyomod neki akkor csak kevesebb lóerőt használ, míg benzines esetén mindig be kell fröcskölni a lovakat és a fogyasztás ugyanúgy 10-20 liter :DDD Hatótávot egyedül az akku nagysága növeli érdemben de akkor meg több súly, nagyobb fogyasztás, ördögi kör.
    Inkább az a gáz hogy a Tesla 100 kilövéses gyorsulást engedélyez a kocsijaiban, utána örökre letilt a rendszer és viszlát 300 lóerő padlógáz. Meg nyilván a gumit is sokkal jobban eszi a hirtelen nyomaték, ami amúgy is az elektromos autók legdrágább alkatrésze és így gyakrabban is kell cserélni mint egy benzines gumijait.

Új hozzászólás Aktív témák