Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RoSSo3

    senior tag

    válasz Dingle #293 üzenetére

    Úgy jártam sikerrel, hogy még benne voltam a garanciába, így visszaadták az árát. Maga az ALDI fait módon kezelte a dolgot, a szerviz kb madárnak nézett...

  • RoSSo3

    senior tag

    válasz RoSSo3 #290 üzenetére

    Update: nincs update. Nem is válaszolnak már a szervizből. Írtam most az ALDI-nak, hogy nem sikerült a javítás - radásul a 15 munkanapot is bőven meghaladta a javítás időtartama.

    Senkinek semmi tapasztalata MEDION szervizzel, vagy csak senki nem jár erre? :(

  • RoSSo3

    senior tag

    válasz RoSSo3 #290 üzenetére

    Erre valaki esetleg valamit? Senkinek nem volt még dolga a MEDIOn szervizzel?

  • RoSSo3

    senior tag

    Sziasztok!

    Van a családban két MEDION táblagépünk. Az egyikkel gond adódott. P9702 típus.
    Két fő probléma jött elő: egyrészt az akkumulátora kb. 50%-ig normálisan merült, majd onnan hirtelen lezuhant 10% alá. A másik, hogy több világos folt jelent meg a képernyőjén.

    Végig tokban volt tartva, sosem érte fizikai ütés. Összesen 3 év garancia van a készülékre, még 1 év ebből él, úgyhogy felvettem a kapcsolatot az ALDI oldalán lévő illetékes szervizzel. Kérték, hogy adjam le az egyik üzletben, már megrendeleték az alkatrészt.

    Január elején le is adtam (gyári állapotba állítás után), az üzletben 2-3 hetet mondtak. 4 hét után érdeklődtem a szerviznél, azt mondták, hogy az LCD-t kicserélték. Az akkumulátorra nem 3, mindössze csak 1 év a garancia (jótállás, apróbetű), de "méltányosságból" azt is kicserélték.

    6 hét után visszakaptam a táblagépet. Nagy várakozással bekapcsolom: rögtön szembetűnt, hogy a foltok ugyanúgy, ugyanott megvannak. 99%-on volt a táblagép visszaérkezéskor, csak egy Chrome-ot telepítettem, hogy a foltokat tesztelhessen böngészés közben. Kb. 5 percet volt használva, utána félretettem. Este vettem elő újra, már csak 70%-on volt az akkumulátor.

    Sokkal tehát nem lettem előrébb (sőt). Írtam újra a szerviznek: a foltokról semmi visszajelzés nem érkezett, az akksival kapcsolatban azt kérték, hogy csináljak egy gyári beállítást (ismét), majd 2 teljes feltöltést - lemerülést.

    Megtettem: reset, majd este 99%-os töltöttség, wifi nem volt bekapcsolva, másnap reggelre lement 70% környékére. Ez biztosan nem normális, a másik MEDION gép, ami a családban van, erős használat mellett is kibír 3 napot. Ez 0 használattal kb 1-1,5-et.

    Kezdem elveszteni a türelmem - hogy létezik, hogy a szerviz nem kapcsolta be a gépet, miután kicserélték az LCD-t? A foltok fehér háttéren nagyon szembetűnőek, megmutattam valakinek, ő is rögtön kiszúrta. Pont egy hozzáértő ne látná?

    Mit javasoltok, mi tévő legyek? Szervizelő céget vagy nevet direkt nem írok, nem az a célom, hogy rágalmazzak bárkit/mit is. Csak szeretnék megoldást, mert a táblagép 60e Ft-ba került, még garanciális, és egyértelműen nem jól működik. Én meg úgy érzem, próbálnak lepattintani.

    Köszi a segítséget! :)

Új hozzászólás Aktív témák