- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Eldobták az S25 Ultrát, mint egy követ
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Karcsúak a Galaxy S25 Edge várható specifikációi
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz
hobizoli #329706 üzenetére
Ha egy autó nagy eséllyel térdel le a 2. tulajdonosnál, azt is beárraza a piac. Aki nem addig használ egy kocsit, amíg megy, annál az értékvesztés is szempont a kiválasztás során. Vagy majd eladáskor szembesül vele és az elégedettsége változik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bandus
veterán
válasz
hobizoli #329706 üzenetére
+BBD
ez is egy fontos témakör, főleg, hogy valóban a céges autók adják az eladások nagy részét európában (60% körül), magyarországon ez pedig jóval magasabb. így valóban, a flottakezelők érzékenyek a tco-ra. viszont ha 10-12 év után kell foglalkozni vele, az szerintem teljesen okés. de nem vagyok tisztában azzal, hogy ilyen hosszú távon milyen előnye van annak, ha 30k helyett 10k km-enként van cserélve az olaj. mármint értem, hogy kisebb valószínűséggel jelentkeznek motorproblémák, de nem tudom, hogy ezek milyenek pontosan és javíthatók-e, ha igen, akkor milyen költséggel.
minden esetre, remélhetőleg ez engem nem érint. megjelent már a konfigurátorban az új q5, nekem baromira tetszik, szerintem nagyon eltalálták a kocsit
ugyanakkor baromi drága is, majdnem 80k egy szépen konfigurált darab, míg a tiguan megáll 60 alatt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest