- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
nagyúr
Űűűű E39 M5
-
Puma K
nagyúr
válasz
cOxeR #238941 üzenetére
PNV-vel már a vesék látványától és az autó tekintetétől van hogy automatikusan lehúzódnak
-
Puma K
nagyúr
válasz
macilaci78 #238763 üzenetére
Tavaly a kolléganőm a fiától kapott egy új 2019/2020-as Toyota Corolla kombi hibrid 1.8-cat. Minimum napi 100-120 km-t vezet és így neki hogy a korábbi csapott seggű Toyota Corolla 2006-ból átült ebbe az újabba megváltozott a vezetési stílusa.
Korábban (akkor naponta kisebb távot kellett megtennie) se taposta neki indokolatlanul és úgy volt 7-8 liter között a fogyasztása. De ebben az újabb Toyotában hogy kiértékeli a vezetés végén a megtett utat azt mondta, hogy mindig arra törekedett a legjobb értékelést kapja: 100-ból 90 feletti pontokat szokott kapni.
Így a fogyasztása 4,5 liter átlagra állt be. Persze ebben nagyban segít az is, hogy a benzin motor mellett ott van az elektromos.
Szerintem az a 4,5 literes fogyasztás elég jó.
Havernak is Toyota Corolla 1.8 hibridje csak van neki a szedán. Miután vezettem és haza értem azt kezdtem el nézni, hogy nekem hogy lehet ilyen autóm az 520i helyett
Viszont a Corollához ahhoz nincs napfénytető ami nekem kell egy autóba
A Camry-re meg ránézek és nem fog el a birtoklási vágy
-
Puma K
nagyúr
válasz
barnam_ #238497 üzenetére
Semmi sértődés
csak megemlítettem, hogy én is ha elől vagyok a belsőben mert a külső végig foglalt és hozzájuk képest valamennyivel de gyorsabban megyek (aztán majd besorolok előre én is a külsőbe) akkor mögöttem is megjelennek a "hókotrók"
Azt hiszem a dinamikus és a sportos vezetés között váltakozik a haladási módom. Amikor meg nyugi van akkor csak gurulgatok.
-
-
Puma K
nagyúr
válasz
BigBlackDog #238469 üzenetére
Természetesen nekem sincsenek röntgen szemeim és mások gondolatait sem tudom olvasni. Csak abból táplálkozom amit látok és hallok és x időt alatt próbálom felmérni a helyzetet, hogy vajon miért nem megy annyival amennyivel lehet.
Azonnal teljes lelki sokkot én sem teszek mindenki nyakába és nem feltétlen a mindenki által elképzelt módon a másik nyakában lihegős stílusban tolom.
De pl elindulásnál vele gyorsulok és fix távot tartok folyamatosan ami aszerint változik hogy mennyi ideje megy -látszólag- indokolatlanul lassabban. Van amikor ennyiből leesik hogy belsőből külsőbe kéne menni vagy hogy esetleg nem 30-40-nel kéne menni ott ahol az 50 a megengedett és 60-nal megy-menne a forgalom ritmusa.
Viszont így leírni nem is lehet ezt a folyamatot-helyzetet, mert ez azért más a gyakorlatban.
Persze figyelem a helyet-környéket is ahol éppen haladunk és ha tudom hogy az lehet amit te is írsz, hogy valaki kiugrik-kiszalad akkor azért nem nyomulok.
-
Puma K
nagyúr
Aki nem megy legalább annyival mint ami a megengedett és lehetőségeimhez mérten alapos vizslatás után sem látom ennek az okát, akkor tolom az előttem lévőt. Ha olyan a helyzet, hogy nem vette fel a ritmust, akkor meg lehetőség szerint megelőzöm.
BMW-vel tolom a BMW-seket is.
Pl tegnap egy F01-gyes 7-est ma meg egy E46-os 3-mas kormoló és *büdös dízelt...A márka-típus nem foglalkoztat. Még akkor sem ha tudom, hogy az adott típusú autónak vagy mert olyan erős dízel-benzin-hibrid vagy elektromos csak egy pöccintés a pedálon és lehagy bárhogy is forgassam.
*Ha már büdös dízel: Tegnap Budaligeten ment előttem egy látszólag teljesen mókolatlan csilligó-villogó tiszta és szép ottani kertvárosi apukának az Audi-ja (A4 B8/9 vagy A6 C7?), de olyan okádék szaga volt ahogy ment előttem, hogy azt is meg akartam előzni minél előbb. De szerencsére előbb fordult le egy keresztező utcába...
-
Puma K
nagyúr
válasz
Brandynew #238449 üzenetére
Arra hogy a lámpánál várakozva a telefonjába bele merülő pácienst látszólag felébresszem az agyhalott állapotából és a valóságba visszatérve elinduljon. Mert már zöld van és mióta pirosra váltott a lámpa vagy már ott várakozik azóta nem nézett fel a telefonjából...
De ilyenkor csak érintőlegesen egy-kettő rövidet nyomok, hogy hahó...
-
Puma K
nagyúr
válasz
MasterMark #238332 üzenetére
Nyugodjál meg attól megnyugszol.
-
Puma K
nagyúr
-
Puma K
nagyúr
válasz
Snoop-y #237865 üzenetére
Bar nem engem kerdeztel en egy Supercharged E39 M5-re szivesen upgradelnek
-
-
Puma K
nagyúr
válasz
Vismajor01 #237462 üzenetére
Ha műszakilag nem tudod felmérni magadtól egy használt autó állapotát és emiatt vársz segítséget egy adag papírtól, akkor ne te egyedül nézegesd az autókat.
Vannak cégek akik erre szakosodtak, hogy egy általad kinézett autót kimennek és megvizsgálnak kívül-belül amit csak lehet. Hasonlóan mint a Kopasz csinálja az autó behozós videóiban.
Vásárlás előtt az E39-es BMW-met egy ismerőshöz elvittem akinek autószerelő műhelye van. Ez az ismerősöm alaposan körbevizsgálta az autót kívül, belül, felemelve, gépre kötve stb, majd összegezte nekem, hogy mi az amit ő lát és egy ilyen korú és ilyen km-t futott autónál mi várható.
Az 520i-m mióta itthon van használva azóta is töltve van a szervizkönyve meg igényes tulaja volt ami az autón is látszott. De egy kitöltött és vezetett szervizkönyv nem jelent semmit mert azt is lehet hamisítani...
-
Puma K
nagyúr
Peugeot Boxer Premium FT 350 L3H2 2.2 BlueHD: ~8,4 millió Ft volt a végösszeg mikor átvettük az autót.
Ugyan ennek a 3,5 tonnás dobozosnak a mostani ára 12-14 millió Ft
-
Puma K
nagyúr
válasz
Vismajor01 #236741 üzenetére
Vannak akik hivatalosan azzal foglalkoznak, hogy autókat néznek meg mások helyett.
-
Puma K
nagyúr
-
Puma K
nagyúr
válasz
tboy93 #236620 üzenetére
Nekem is kell majd foglalkozni a PNV-vel. De nem tudom hova merjem elvinni... ahol lakatolják és fényezik majd.
A műhely ahol ismerik és szerelik a BMW-met 2013 óta mióta az országban van az autó, ott sem tud a 67 éves mester jó lakatost és még jó fényezőt is javasolni... Már egy pár éve nem meri a nevét adni másokhoz. Mások munkájához.
Sajnos volt kellemetlen élménye olyan lakatossal és fényezővel akit-akiket több évtizede ismert és jól dolgoztak. De csak egyszer hagyták pofáraesni egy utolsó csavarig felújítandó BMW-nél aminél a pénz nem számított...
Csak azt tudja megmondani, hogy kihez ne vigyem...
BMW-kre szakosodott villanyászt is úgy kellett keresnie aki hozzá képest Pest megye másik felében van. De ez legalább ismeri a BMW-ket, tudja is a problémákra a megoldást és még magára, környezetére és a munkájára is igényes.
-
Puma K
nagyúr
válasz
brumi1024 #236608 üzenetére
Igen, ezt múltkor említetted és valóban ez lehet, hogy csak így tudják megoldani az 50 literes korlátozást, hogy mindenre érvényes.
-
Puma K
nagyúr
válasz
tboy93 #236607 üzenetére
A 4 cég közül az Eurobrill eléggé meggyőző a képeik alapján
(nem nem az éjszakai báros képük fogott meg hanem a műhelyek állapota, eszközök stb)
Persze nem törvényszerű, de egy ilyen helyen a "Jóú van az ú Jóúzsi haggyad úccse fogja látni" szintű helyzetmegoldások adott felmerülő problémák esetén elég alacsony eséllyel tudom elképzelni, hogy elhangzana.
-
-
Puma K
nagyúr
válasz
Tsebacsi #236554 üzenetére
Az még a jó mikor a külsőben azért fékez valaki mert le akar kanyarodni jobbra. De a belsőben aki megy előtted és nincs előtte senki szintén fékez mert látja hogy a jobb elől lévő fékez... mert le akar kanyarodni.
Annyira rutintalan, bizonytalan és idióta sofőrök tömkelege van az utakon, hogy ha most vizsgáztatnánk az összes autóst akkor lemerem fogadni, hogy jóval több mint a fele elvérezne...
A napokban töltöttem ki egy-egy hibátlan KRESZ tesztet, mert rokon most szerzi meg a jogsiját és engem kérdezgetett adott helyzetekről. Aztán kíváncsi volt.
-
Puma K
nagyúr
Mit jelent a messzire?
A héten voltam egy Budapest-Miskolc-Budapest távon az eddig általam ilyen hosszabb úton sosem vezetett Peugeot Boxerrel. Nagyon ritkán azaz évente ha 2x hétvégente kölcsön kérem a céges dobozost, de akkor Bp-n belül mozgok vele.
Ez a Pözsó a már korábban említett 2021. májusi gyártású céges dobozos 2,2-es dízel motorral, 140 lóerő, 340nm és 6-os váltóval.
Nem a szívem csücske ez a Pözsó.
Annyiban jó hogy új és van benne légkondi. De az előző 2007-es Merci Sprinter-t jobban szerettem és vezetni meg ülni is jobb volt abban. Annál érezhetően nagyobb-tágasabb-konfortosabb volt a fülke. Az ajtók ablakai is nagyobbak-szélesebbek...
Szóval ezzel az új Pözsóval mentem az említett Bp-Miskolc-Bp távot és hát elfáradtam mire visszaértem a céghez... mert rohadt hangos a fülkéje. A bolondos Coronita veretős mixet nem győztem hangosítani, hogy halljam.... de akkor meg már hangos a zene is az autó-szélzaj mellett... 130-150-el mentem-jöttem.
A Merci Sprinterrel nem fáradtam így le ugyan ezen a távon 130-140-es tempóval (korábban 2x én intéztem a szállítást a szállító kolléga helyett az említett távon ezzel a Sprinterrel)... sőt azzal voltam 2020 júniusában Immenstaad am Bodensee-nél ami 8 óra 50 perces menetelés volt kifelé (2x álltam meg pihenni-mozogni) ahol szintén csak úgy kiugrottam a célnál hogy az ottani ismerősöm meg is lepődött, hogy nem fáradtam el? Mondom nem
Tavaly volt az mikor a saját PNV-mmel mentem az említett Bp-Miskolc-Bp távon 170-200 között. A céghez visszaérve kérdezte a kolléganőm, hogy nem fáradtam el? Mondom
A laza tempóval az a gondom, hogy addig tudom tartani ameddig nem sz@rakodnak előttem... aztán menjek bármivel is igyekszem minél előbb lehagyni az adott forgalmi akadályt. Aztán x idő múlva veszem észre, hogy ennyire lehet nem kéne és lassítok.
-
Puma K
nagyúr
Vasárnap tankoltam 799-ért 100-ast, de már abból is csak 50 litert adnak a MOL-nál...
Tankoláskor mindig kiakasztom a pisztolyt és közben nézem ahogy pörögnek a számlálók. Egyszer csak nézem, hogy elkezd lassulni hogy mennyi ment a tankba meg a fizetendő összeg és megáll.
Fizetéskor a kutas ipse meg kéri a forgalmimat... kérdem tőle, hogy a 100-ashoz is kell már forgalmi? Erre mondja hogy bocs nem ahhoz nem kell
-
Puma K
nagyúr
válasz
stickermajom #235822 üzenetére
Na igen... ez a meleg... brutális. Most hétvégén viszont kellemes időjárás volt. Elvileg keddtől lehűlés jön
-
Puma K
nagyúr
Reggel akkora baleset volt a Soroksári úton a Rákóczi hídnál, hogy ez autó az oldalán állt... utána haladok tovább a céghez, majd látom, hogy a Helsinki úti felüljárón hiányzik kb a fele egy régi Suzuki Swift-nek ami a menetiránnyal szemben áll a szalagkorlátnak passzírozva... 2x2 sávból 1x1 sávvá alakult azon a szakaszon a menetrend...
Néhány ember erős hétfővel kezdett...
-
Puma K
nagyúr
válasz
molnarpeter #235784 üzenetére
2021 májusában gyártották és ahogy néztem ez még euro 5b.
Az euro 6 meg 2021. júniusától lett elérhető:
-
Puma K
nagyúr
válasz
radi8tor #235736 üzenetére
Azért beteg verdát használtak ehhez a meneteléshez: [link]
Mercedes Sprinter 906
Offroad verzió:
A mostani céges Peugeot Boxer H3L2 2.2 dízel 140LE/340nm fülke szempontjából egy kalap sz@r az említett Merci Sprinterhez képest ami a Boxer előtt volt... a Sprinternek a Boxerhez képest óriási méretű a fülkéje, az oldalsó ablakai és jobb szögben van a szélvédője...
-
Puma K
nagyúr
Ezt a videót látva rendesen rákívántam erre a felnagyított W12 6.0 VW Passat-ra.
-
Puma K
nagyúr
válasz
stickermajom #235175 üzenetére
"... a reggeli zápor után még ott van a pocsolya. Hülye vitarás picsa nem beterít NYAKIG?"
Az ilyennek kéne rádobni az üvegére egy porcelán darabot...
-
Puma K
nagyúr
Tegnap hazafele menet látom, hogy sor van a Helsinki úton a belváros felé a MOL kút után. Megyek tovább és pont onnantól kezdve kanyarodik az út így láttam, hogy baleset van. A HÉV sínek túloldalán mentem el az ottani egyirányú utcában és látom, hogy egy Citroennek látszó tárgyat egy VW SUV megtalált... mind a két kocsinak 1-1 kereke a HÉV pályáján lógott a levegőben. A Citroennek a b oszlopa... eléggé... be volt hajolva. Gondolom ő kanyarodhatott ki a szennyvíztisztító felől.
Aztán meg előttem... 3 verda: Nissan e-NV200, Renault Clio és Opel Corsa.
A Nissan akart egy kapuhoz kanyarodni, de annyira bizonytalanul állt meg és kanyarodott fel meg az egész művelet úgy nézett ki, hogy akkor én itt hagyok másfél autónyi helyet, mert lehet szükség lesz rá ha tolatniuk kell, mert nem bír felállni a Nissan... nem is sikerült felállnia elsőre majd jött a hátra, kicsit tekeri a kormányt, kicsit előre, kicsit hátra bénázás-helyezkedni próbálás... aztán az addig mögötte lévő Renault és Opel is elkezdett helyezkedni, de az Opeles nő nem tudom mit hitt pedig nagyon nem adta magát hogy akkor meg lehet indulni, de a Renault-os muki a pillanatnyi előre gurulás után megállt, a nő meg már pörgetett motorral indult volna, de neki ment ugye...
Én meg csak így ülök és nézek ezek mögött... hogy ezt... de tényleg... ezt hogy a fszba lehetett így összehozni?!
Erre az Opeles nő kezdett el háborogni a Renault-osnak
Nem vártam meg a történet végét csak azt hogy ezek hárman a Nissan-al együtt, mind behúzzák a kéziféket én meg kikerülve elhúzhassak ezektől jó messzire.
-
Puma K
nagyúr
Semmi extra-különkör nincs ha 100-ast tankolsz.
Lassú voltamHazafele menet megint láttam egy jó nagy hármas puszit a Közvágóhídnál...
Valami Lancia féleséget körbezúztak... egy kisbusz meg még valami volt ott. Soroksár felől jőve a közvágóhídi kereszteződés felét és még a Weiss Manfréd felé elfoglalták a roncsok-törmelékek... valószínűleg ezek is mint a ma reggeliek ugyan itt... fékezés nélkül mentek össze....
Süt a nap persze, de nem nézik az emberek a lámpát hogy éppen mit mutat...? Vagy ez lehet a "még átérek" szitu volt... mindenesetre szomorú
-
Puma K
nagyúr
Tehát most akkor melyik?
-
Puma K
nagyúr
Reggel összementek az Alkotás úton. Olyan sor volt a Krisztina körút felé amilyet még eddig nem láttam.
Utána haladtam tovább, majd a Közvágóhídnál kis Digis dobozos Peugeot/Citroen bal eleje tűnt el és egy Skoda Octáviának a jobb eleje alakult át. Az úton lévő törmelékekből ítélve x perccel azelőtt történhetett mielőtt én oda értem... para belegondolni hogy mi lett volna ha az a szokásos embertömeg áll a zebránál ahová a Digis dobozos verda visszapattant...
-
Puma K
nagyúr
Ahhoz képest mint amilyen volt, egész jól megjavította: Windshield rock chip repair
-
Puma K
nagyúr
válasz
macilaci78 #234432 üzenetére
Lehet szellőzés miatt van olyan anyagból ami nem csak légáteresztő de homokos-eső áteresztő képességgel is rendelkezik...
Amit vettem az olyan volt, hogy teljesen körbeölelte a kasztnit. Konkrétan az első-hátsó lökösök alá be tudtam húzni és a szoknyát is szépen végig követte szorosan a gumírozott széle-pereme a ponyvának. Még kampók is voltak rajta amivel még oda tudtam fogatni alulról.
-
Puma K
nagyúr
válasz
radi8tor #234427 üzenetére
Én anno a Praktikerben vettem egy akkor 14 ezeres(?) ponyvát a W201-es Mergára.
Már 2022, de 2018 előtt is (amíg meg volt a Merci) Ilyen szaharai poros esőzés volt korábban is.
Lényeg a lényeg, hogy a ponyva alatt konkrétan mocskosabb-porosabb volt az autó mint nélküle...
Nem tudom hogy jött ez össze, de 2x egymás után tiszta autó --> szaharai eső történés után szörnyülködve néztem hogy ez mi.Fogtam és visszavittem 14 napon belül, hogy ez így nem ér semmit... vissza adták a pénzemet és a ponyvát hanyagoltam...
Lehet a ponyva minősége nem volt a legjobb és ha pl dupla annyit költöttem volna a témára akkor lehet már meg lett volna a tökéletes ponyva az autóra, ami tényleg még az esőtől is megvédi.
-
Puma K
nagyúr
válasz
molnarpeter #234096 üzenetére
Köszi a tippet! Ezt te szoktad mosni? Vagy ezt lehet egyáltalán? Meg szabad-e...?
-
Puma K
nagyúr
válasz
Peter.70 #234094 üzenetére
Köszi a tippet! Az Auchan-ban vettem nagyon hasonló struktúrájú "rongyot". Kék az egyik szürke a másik oldala.
Általában a szilikonos lehúzóval szoktam leszedni a nagyját az egyenletesebb felületekről, a maradékot meg ezzel a kék-szürke "ronggyal" törlöm le. Ablakra meg mehet a mikroszálas kendők hada...
-
Puma K
nagyúr
válasz
stickermajom #234092 üzenetére
Azzal nem lenne baj, mert mint tudjuk ahol az van kiírva hogy 50 az lehet 100 vagy 150 ahol 70 az lehet 140 vagy 170 stb-stb
-
Puma K
nagyúr
válasz
BigBlackDog #234084 üzenetére
Mivel érdemes szárítani az autót?
Szilikonos lehúzó nem jó? Esetleg ultra finom szálas törlőkendő sem az igazi?
-
Puma K
nagyúr
válasz
Tsebacsi #233823 üzenetére
Gondolom azt, hogy az ipsék kicentizik a parkolást a halandó ember által soha meg nem vásárolható autóval. Mellette meg áll valami jacht és hullámzik a tenger.
De pozitív, hogy legalább nem b@lfaszkodás lett belőle és zúzta le a jacht oldalát és nem süllyedt a kikötő mélyére a Bugatti. -
Puma K
nagyúr
válasz
szabonagyur #233537 üzenetére
Az utazás végig belső sávban 170-200 közötti tempóval nem is tartott sokáig
-
Puma K
nagyúr
válasz
barnam_ #233523 üzenetére
Az 1987-es W201-ben bárkit vittem az mind megjegyezte hogy milyen kényelmes elől-hátul
A 2020. júniusi Budapest - Immenstaad am Bodensee - Csopak - Budapest távon a 2007-es gyártású Merci Sprinterben is elücsörögtem.
A mostani E39-ben meg Budapest-Miskolc-Budapest távot meg sem éreztem. Kolléganőm kérdezte mikor visszaértem a céghez (akkor 1 órát se voltam Miskolcon és indultam vissza), hogy nem fáradtam el? Mondom miben az ülésben?
-
Puma K
nagyúr
válasz
MasterMark #233451 üzenetére
"Ja igen, meg ha már a busz sávban közlekedik valaki, akkor a busz lámpa szabad jelzése nem csak a buszra vonatkozik, hanem mindenkire aki a buszsávban van. Szóval ha valaki odaáll, akkor induljon el a busz lámpára."
Ezt a nyomorék Bolt taxisoknak is el lehetne mondani, mert akkora madár sofőröket mint azok ritkán látok. Azt sem tudják, hogy hogyan kell használni a BUSZsávot. De az alapvető közlekedés sem igazán sikerül némelyiküknek...
Anno volt olyan munkahelyem ami miatt mehettem legálisan adott személygépkocsival a buszsávban, de akkor mindenki tudta mit hogy kellene ott művelni
Igaz akkor idehaza még nem volt jelen az adott taxitársaság... vagy lehet még nem is létezett.
-
Puma K
nagyúr
Nem is hasznalom.
+1Inkább ide nyergeltem át: biztositas.hu
-
Puma K
nagyúr
Urak,
TPU műanyagot matt feketére mivel tudnám befesteni?
A lentebbi képen látható rolós tároló körbemenő és látható műanyagját szeretném megfesteni a már említett matt feketére.
Találtam olyan kannás festéket ami elvileg jó lehet TPU-ra és színben is passzol, de egy egész kannát nem vennék meg hogy pár szisszentés erejéig használjam majd elrakjam bedögleni...
-
Puma K
nagyúr
"Túl kicsi kerék, túl rövid tengelytáv, túl magas súlypont, túl nagy sebesség. Nem alkalmas közlekedésre."
"Nem ehhez kell agyatlannak lenni, hanem annak a figyelmen kívül hagyásához, hogy egyszerűen nem tud olyan hirtelen megállni, mint egy autó. És hogy ezért nincs (ezért sincs) keresnivalója az autók között. Ha mégis megáll, pofára esik, ha nekimegy az autónak, akkor is összetörheti magát, plusz a kár, amit okoz."
Pont egy autó előtt esett életveszélyeset egy rolleres a Nagykörúton - link
Azért az is qrva jó dolog, hogy nekünk autósoknak tudni kell a KRESZ-t meg le kell tenni a vizsgákat.
De egy agyhalott bringás-rolleres-koris stb az útra téved, akkor te a párszáz kilós-tonnás verdáddal át ne menj rajta vagy el ne üsd meg előzd meg a balesetet... ja aha csak ahhoz olyan közlekedőtársak is kellenének az utakon akik eszerint közlekednek erre alkalmas járművel...
-
Puma K
nagyúr
válasz
cappa72 #232457 üzenetére
Akkor gyakorlatilag 1:1-ben ugyan az mint a Shell-nél a pont gyűjtögetés (ott is Supershop vagy saját Supershop szerű rendszerük van), ahol viszont emlékeim szerint meg van határozva az, hogy egy tankolásnál maximum a fizetendő összeg feléig lehet csak ponttal fizetni.
Köszönöm a részletezést!
-
Puma K
nagyúr
válasz
cappa72 #232425 üzenetére
Áhá!
Igazából az érdekelne, hogy van-e valamilyen lehetőség arra az OMV esetén, hogy a tankolás végén fizetendő üzemanyagárból valamit faragni lehessen. Gondolok itt a MOL féle eMove-ra vagy mifenére, amiben gyűjtöd tankolások-mosások után a pontokat és lassan lépdelsz feljebb a kategóriákban (3 kategória van) és kapod a x Ft/liter kedvezményt. Úgy mint régebben a Forensis esetén volt.
-
Puma K
nagyúr
válasz
molnarpeter #232373 üzenetére
Basszus a Ford akkut kellett volna vennem
Nem fogok nyugodtan aludni, mert nem 3 év garancia van az akkura -
Puma K
nagyúr
válasz
focvis #232302 üzenetére
Basszus milyen gyorsan válaszoltál
Közben fel kellett pattanom a gép mögül és most kerültem ismét mögé.
Viszont vettem akkut
[link]
Kelenföld felé volt dolgom, aztán ott helyben akkus üzletekre rákeresgéltem majd kidobott egyet Budaörsön. Elgurultam az üzlethez, felvettem a nőcivel a szemkontaktust majd elmeséltem neki mit szeretnék amivel boldog férfivá tehetne. Mondta hogy 90AH-s akkujuk most nincs az üzletben, de egyet tud javasolni: Exide Premium 100Ah 900A right+ (EA1000)
Meghallottam és megláttam a nevében a prémium szócskát és elfogott a birtoklási vágy. Amúgy nem csak gondoltam jó lesz ez is.
Hát a beszereléssel elbíbelődtem egy kicsit. Konkrétan a lefogató fémet jól "beejteni" a helyére majd a rajta lévő mélyedést az akku mélyedésébe beleilleszteni majd a hosszú szárú csavarral becsavarni izgi volt azon a kis helyen. Szerintem 20 évnyi szutykot kitakarítottam a kéz kezemmel felváltva
Az autót karbantartó műhelyet megkérdeztem, hogy gond-e ha a maximum gyárilag 90AH-s akku helyett beteszek egy 100AH--sat. Azt mondták, hogy nem gond és nem csinál semmit a generátorral vagy a generátor vele.
-
Puma K
nagyúr
válasz
focvis #232276 üzenetére
Ha beállítok a PNV-vel, hogy én Ford akkut szeretnék. Akkor jól gondolom, hogy indokolatlanul néznének furcsán rám?
A mostani Varta akku 2019 májusában lett vásárolva és már cserés: álló helyzetben járó motor mellett felhúzom az ablakokat akkor beesik a fordulat amire az autó tol egy gázfröccsöt.
-
Puma K
nagyúr
Urak!
Közületek valaki képben van az akkukat illetően, hogy melyikre adják a legtöbb garanciát?
-
Puma K
nagyúr
válasz
CactuS #232226 üzenetére
Ijj az nem kellemes
Nekem fogalmam sincs mennyi az antitestem.Még a járvány elején a főnököm a cégnél mindenkinek vett (+ 1db-ot adott mindenkinek hogy az otthoniak közül adjuk oda akinek gondoljuk) egy ilyen maszkot: ELIPSE P3 hozzá cipzáros tartót és 2x 2 szűrőt.
Egész vírusidőszak alatt ahol kötelező volt és kellett ott ezt hordtam. Szemüveges létemre ez jobb volt mint az orvosi, mert ezzel legalább nem párásodott be a szemüvegem ami rohadtul idegesített.
-
Puma K
nagyúr
válasz
radi8tor #232024 üzenetére
"3x jelzett a vezetéstámogató ütközés veszélyt. Azt kell mondanom mindegyik lehetett volna az. (szuper ez a város)"
Tegnap Csillaghegyen éjfél után majdnem összementünk egy taxissal. A jobbkéz-szabályt lehet elfelejtette...
1 méteren belül egymástól megállva nyomtam neki egy ilyet:
-
Puma K
nagyúr
válasz
radi8tor #231962 üzenetére
Csak a kézimósóba, mert a gép mosó évente 1x sem fér bele rövid programban mivel a rojtok vége instant szétgyilkolja az autó fényezését
De ha esetleg szeretnéd hogy szétkarcolják az autódat akkor ahogy korábban írtam ide érdemes _lehet_ ellátogatni: [link]
Meg 200 Ft-ból van aki az egész autót körbetakarítja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- Autós topik
- HBO Max
- BMW topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Gitáros topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest