- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
MasterMark #139390 üzenetére
Igen, szinte az összes hibridben és az összes elektromos autóban elektromos a kompresszor. Így oldják meg könnyen, ha nem jár a motor akkor is van hűtés.
Vannak bizonyos modellek amit hőszivattyúsak így télen is megoldja akkumulátorról.Ezek a rendszerek nagyon kényesek a töltetre.
-
#89309696
törölt tag
válasz
MasterMark #139390 üzenetére
Jah. Szerintem a hibridekben csak az van, hogy tudja hűteni az utasteret villanymódban is, ne kelljen a motort beindítania miatta.
Itt meg az akkut is hűti ha jól vettem ki belőle. Nem tudom mennyire elterjedt megoldás más akkus autóknál. Mondjuk szerintem ez már felesleges túlbonyolítás. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterMark #139386 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #139370 üzenetére
Ua.
-
#89309696
törölt tag
válasz
MasterMark #139370 üzenetére
Fogalmam sincs, a TSI, TFSI-ből kiindulva lehet ugyanaz más névvel.
-
brumi1024
veterán
válasz
MasterMark #139359 üzenetére
Nem tudom pontosan, de meg lennék lepve ha a többiek nem gyűjtenék szorgosan az adatot.
Más: G4 V5 az erőmérőben.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
MasterMark #139213 üzenetére
Lényeg azért látszik.
-
Doki16
addikt
válasz
MasterMark #138763 üzenetére
Igen az, az a baj, hogy ritkán van csak. Legközelebb veszek egyet, mert már elegem van a kábelezgetésből
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #138560 üzenetére
Igen ez csak a csekkes büntire él, amit a gép oszt nem a yard személyesen. Ha megállítanak akkor valóban de ha nem kezdesz arcoskodni akkor nem szoktak, nekem ez a tapasztalatom. Legalábbis nekem eddig nem adtak, pedig kísért már le az M3-ról elfogó autó...
-
gzbotii
nagyúr
válasz
MasterMark #138552 üzenetére
Persze, írtam is, hogy másabb logisztika kellene + Közép - Kelet Európában le is van robbanva sok fele az egész.
De sok olyan dolog van, aminek a szállítása simán megoldható lenne. -
#89309696
törölt tag
válasz
MasterMark #138386 üzenetére
Lehet, hogy túl sokat meditálok levendulaillatban vagy csak szimplán öregszem, de régen nagyon hamar felbasztak az ilyenek engem is. Nem egyszer vertem meg érte embereket, hülye vagy dögölj meg elvvel a fejemben. Hál Istennek sikerült leszoknom róla. Van épp elég idegbeteg itthon, nem gyarapítom tovább.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #138207 üzenetére
KrAZ kell, annak valóban van road presence-e.
(#138223) Fehér Farkas: Én inkább turbósítanék, mert az mindig rendelkezésre áll, nem mellesleg jó hangja van (megfelelő hengerszámmal meg pláne).
-
rbalint88
addikt
válasz
MasterMark #138205 üzenetére
Nem kell vadracsos ranger ez ele se akartak betenni a verdat: [link]
-
válasz
MasterMark #138205 üzenetére
Valóban olyan autó kellene, aminek a road presence elég jól tud jönni ilyen esetekben. Azért egy mai Raptor-nál már nem mosolyognék annyira, ha megtörné egy ilyen lófszjóska.
-
Kickass
őstag
válasz
MasterMark #138169 üzenetére
Szerintem pont ez a problema, mindenki magat nezi es nem rendszerben gondolkodik. Mennyit vesztek en azzal ha beengedem? Masodperceket? Es O mennyi embert tart fel, tegyuk fel egy kanyarodoban all es ott addig senki nem halad, amig en (es mindenki mas) direkt nem engedi be?
Szerintem 'buntetessel' a jelenseg nem megszuntetheto, mindig lesznek ilyenek, de lehet ezt csak en gondolom igy...
(Hangsulyozva, hogy tovabbra se a tolakodot mentem fel ezzel.) -
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #138169 üzenetére
Tudom, csak a jelenlegi elektromoshoz képest az elektromosságon kívűl kell előállítani hidrogént (víz bontása 65-68% hatásfok) és azt össze kell sűríteni 700 bárra (90-95% hatásfok) és a tüzelőcellás hidrogénnel működő motor hatásfoka 40% körül van. Az elektromotornak 60-96%
Amúg a lényeg az, hogy hiába térünk át elektromos autókra, vagy hidrogén autókra, csak lokálisan oldunk meg szennyezést, a globális felmelegedés szintjén még kárt is okozunk. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
MasterMark #137066 üzenetére
A kerék a sárhányó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #136825 üzenetére
Ha jól tudom talán 10 autó de az már szvsz kicsit sok, mert akkor sokat vársz mire mindenki megcsinálja az adott feladatot.
-
Kickass
őstag
válasz
MasterMark #136660 üzenetére
Gondolom azt remeltek mind fostalicska lesz aztan lehet majd nyilvanosaan megkopkodni oket, ehhez kepest a multkori Peugeot meg a mostani Toyota is egesz jo. Igy muszaj volt beletenni mi LEHET a hiba tipuson belul...
-
válasz
MasterMark #136184 üzenetére
Én
93-as Merc W124 300D, 433 ezer km körül. -
#89309696
törölt tag
válasz
MasterMark #135727 üzenetére
Kösz. Nem emlékeztem, hogy odafele vagy visszafele kell-e olvasni.
Gondolkozom a Megane másik szett felni eladásán, mert nekem nem fog kelleni sose és ezek a gumik vannak rajta. Nem fogom levetetni őket, eladom így gumistól. Aztán majd az új tulaja kezd vele amit akar. Lekopva nincsenek, nem repedezett, nem néznek ki rosszul se, csak hát idősek már. Briliantis2-es nyárik.
Az árat nem tudom eldönteni mi legyen, én 5k/darabra gondoltam. Nem ebből akarok meggazdagodni, ha tele tudom tankolni az autót vele már rendben van. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #135740 üzenetére
Amíg nem akarod leszedni a fóliát addig nem lesz baja a fűtőszálnak tutira. De ha óvatosan viszik le hozzáértő kezek akkor sem szokott lenni szálszakadás bennük, inkább csak akkor ha már volt javítva.
Antennát nem zavarja, attól ne félj.
-
válasz
MasterMark #135740 üzenetére
35e Ft. Nem hiszem, hogy baja lesz a fűtőszáltól, szerintem simán melegebb lesz az üveg a nyári napsütésben mint télen a fűtőszáltól. Javított fűtőszál esetén nem javasolt a fólia felrakása, ezt külön kiemelték előtte. Illetve matrica elvileg nem maradhat az üvegen, azt le kell szedni, mert a fóliával ellentétben ezek nem bírják úgy a meleget és az UV-t és ha elkezd feljönni a fólia alatt az érdekesen fog kinézni. Nekem is a hátsó üvegen van az antenna, nem vettem észre a rádió minőségén különbséget.
(#135741) EQMontoya
Nem csak ott sajnos, Balaton, Szigetszentmiklós, Tököl, bármerre járok mindenhol brutál sok van -
válasz
MasterMark #135450 üzenetére
Amikor még korán sötétedett, majd heti szinten volt 1 ilyen lámpanélkül közlekedős. Ha szerencsém volt egy pirosnál ki tudtam szálni szólni hogy valami nem kerek...
(#135449) stickermajom: A villogást lassan elfelejtem, az a legjobb mikor villogsz a szerencsétlennek, hogy elengeded, és néz, de nem lát, nem fogja fel. Ha pedig megunom a tökölését, és elé megyek akkor meg fel van háborodva
Komolyan ha ki akarsz jutni egy főútra, nem azt lesed mikor van erre lehetőséged? Vagy ha már villognak 2tőt, 3at akkor esetleg méltóztatsz elindulni...
Nem is villogásról kéne leszoknom, hanem a felesleges előzékenységről.
(#135442) Peter.70: Ha ott születtem volna nem zavarna, fogadok egy indiainak meg az európai vezetési kultúra életidegen. Únión belül is vannak hajmeresztő helyek, múltkor emlékezz kibeszéltük a dél olaszokat...
-
válasz
MasterMark #133870 üzenetére
Persze, valamennyit biztos véd, de szeretnék valami komolyabbat, ami a hőt és a fényt is szűri.
-
válasz
MasterMark #133870 üzenetére
WUT?
-
Speeedfire
félisten
válasz
MasterMark #133813 üzenetére
Én ilyet vettem, csak digitális verzióban. [link]
De van 2 dugattyús is, az gyorsabb. -
sugarforce
addikt
válasz
MasterMark #133044 üzenetére
Arrebb alltal?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
MasterMark #133090 üzenetére
Ezt ugattam múltkor is.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
MasterMark #133090 üzenetére
"A KRESZ rögzíti, hogy olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van, párhuzamos közlekedésre alkalmas úttestnek hívunk. Párhuzamos közlekedésnek azt kell tekinteni, amikor a forgalom sűrűsége folytán a forgalmi sávokban összefüggő járműoszlop alakult ki. Vagyis egy nyári napon a Balaton felé, ha minden sáv tömötten halad, akkor beszélhetünk párhuzamos közlekedésről.
Ilyenkor a belső sávban haladóknak nincs lehetősége visszatérni a jobb oldalra, és ha az a sáv indul meg hamarabb, akkor teljesül a “Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek” mondat.
Amikor ez nem teljesül, a jobbról elhaladás tulajdonképpen egy szabálytalan előzés."
-
hroberto
veterán
válasz
MasterMark #133082 üzenetére
Ez a jobbról elhaladás örök vitatéma autópályán. Szóval inkább ne is menjünk bele mi minősül annak és mi nem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #133086 üzenetére
Közben szerkesztettem a hsz-t. De jah, állóban nekem is felmenne ilyen 30 közelébe tuti.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #133082 üzenetére
Jó hogy az enyém nem mér ilyeneket csak nagy átlagot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #133044 üzenetére
Végre egy rendes kétjegyű érték.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #132880 üzenetére
-
válasz
MasterMark #57797 üzenetére
Itt találod.
-
w333
félisten
válasz
MasterMark #50055 üzenetére
Nem kizárt hogy vizelik a benzint, de az is lehet hogy valahol beázik a tank, de nem hinném mert hol ázna be ?nem is nagyon tud sehol sem !
Topik találkozzon mondtam a srácoknak hogy egész nyáron a Shell -nél tankoltam mert kb. 20Ft olcsóbb mint az OMW aztán kb. 2-3 hete mégiscsak az OMW -hez menten (mert nem volt számottevő különbség) és érzetre sokkal sz*rabbul megy tőle az autó (erőtlen), pedig régebben mindig az OMW volt az amivel jobban ment az autó, lehet változott náluk a benzin vagy nem tudom, most újra a Shell -nél tankoltam érezhetően jobban húz az autó ... érdekes !
-
w333
félisten
válasz
MasterMark #50053 üzenetére
Ez nem kosz ... hol tankoltál ? valamit belekevertek a benzinbe ?!
Ha ez gazolaj esetleg a hidegben megdermed, de ennyire nem szabadna !
-
aero.
veterán
válasz
MasterMark #50051 üzenetére
Gyaníthatólag a sok sok év alatt összegyűlt retek, amit a szűrő nem bírt megfogni.
ps: érdemes kicserélni azt is, majd képet dobj róla.
-
aero.
veterán
válasz
MasterMark #50049 üzenetére
pasztmek
-
z123456789
addikt
válasz
MasterMark #49962 üzenetére
Azt sosem gondoltam volna, hogy értelmes tanácsot fogok én itt adni valaha is, és ha még jeladó csere után megszűnik a problémád, akkor abba is hagyom a csúcson.
Muternál ki lett cserélve, (Opel vagina) tényleg pár ezres tétel, és piko bello, azóta is megy. Nálunk sem a check világított, hanem valami más pilács. Talán EPC vagy mi? A check talán egyszer sem villant fel ez miatt, még is a jeladó volt a gond.
Szerk.: egy autó keresztbehúzva egy csavarkulccsal, az villant még fel néha. -
aero.
veterán
válasz
MasterMark #49962 üzenetére
Igen. Használtan lett véve? Lehet be van ragasztva szig.szalaggal.
-
aero.
veterán
válasz
MasterMark #49959 üzenetére
Fotengely jelado hibad ott van, az meger egy cseret, nem draga. Utana majd jelentkezz.
-
Debilon
addikt
válasz
MasterMark #49959 üzenetére
csatlakozók ellenőrzése és/vagy szenzorok cseréje
van gond rendesen, nem csoda hogy nem akar rendesen működni
-
MasterMark
titán
válasz
MasterMark #49941 üzenetére
Kivillogtattuk a hibakódokat:
0110 – Manifold air temperature sensor (MAT)
1500 – A/C evaporator thermistor malfunction (Nincs légkondi, szóval ez nem számít szvsz.)
0340 – Camshaft position sensor malfunction
0320 – Engine speed circuit malfunctionValaki ötlet?
-
aero.
veterán
válasz
MasterMark #49938 üzenetére
Akár itt, de nem art tudni, hogy bevasarlokocsirol vagy csattogos lepkerol van szo. Vagy a markatopikban.
-
válasz
MasterMark #13438 üzenetére
Okádmányiroda. Asszem 1,5-3k huf. Az autó papírjai legyenek nálad.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz
MasterMark #5763 üzenetére
Ilyenekre senki se gondoljon sose
80% ba drágább mint egy hátsó szélvédő. Haveromék jártak így focussal, hozzánk meg jeepet hoztak.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MasterMark #5776 üzenetére
OK, világos, csak örülök magamnak.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MasterMark #5772 üzenetére
Ezzel kezdtem
@Munez: OK, csak hogyan
@Rivaul: tök mindegy mennyi idő alatt nyitja ki, raboló fogja benyomja az egyik üveget aztán nyitva van, az ajtózár semmitől nem véd azon kívül, hogy ki tudod zárni magad, meg alkalmi tolvaj fényes nappal nem nyúl be körülnézni a kesztyűtartóban. Elektromos rendszerek közepes autókban áthidalhatóak motortérből hasonló szintidő alatt, marad a tuto lakat, kerékbilincs, kormányzár. Amiket szintén kb. 5 percet vesz igénybe hatástalanítani.
-
Rivaul
addikt
válasz
MasterMark #5772 üzenetére
Hasonló volt amit mi is írtunk. Kemény hogy ennyi idő kinyitni egy autót és ilyen egyszerű... Eddig is aggódtam a kocsim miatt de asszem mihamarabb megyek és rakatok bele még több védelmet
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MasterMark #5769 üzenetére
Majd írd meg mi volt.
-
Rivaul
addikt
válasz
MasterMark #5766 üzenetére
Pontosan ahogy DeFranco leírta. Ha van lehetőség tedd félre a mobilt hogy betöltsön a videó de a leírtak alapján is menni fog szerintem.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MasterMark #5766 üzenetére
Csinál egy hurkot egy zsinór közepére, amit majd meghúzva meg tudja "fogni" vele a zárgombot.
aztán az ajtóra átlósan tarva (b oszlop alját a oszlop tetejével összekötő átlóval párhuzamosan) bevezeti a felső sarkon a zsinórt, középen a csomóval a beltérbe
rápecázza a hurkot a gombra, megszorítja, felhúzza kész.
10 mp
-
Rivaul
addikt
válasz
MasterMark #5761 üzenetére
Fordítsd fejre és csörgesd amíg valahol ki nem esik
Komolyabban. EZ jutott eszembe hirtelen de van több hasonló videó is. A matiz egy egyszerű jószág ilyen szempontból így lehet menni fog. Nekünk is van egy itthon. Csak vigyázz nehogy arra járőrözzenek azt kényelmetlen legyen a helyzet
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MasterMark #5763 üzenetére
Nincs típusismeretem, általánosságban írtam, hogy amíg nem jön más segítség, ezen lehet gondolkodni
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MasterMark #5761 üzenetére
Amíg más tipp nem jön: az ajtó felső sarkánál szoktak benyúlni a gumiszigetelések között valamivel, és úgy kinyitni belülről. Lehet van jobb megoldás.
Pótkulcs?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yettel topik
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- E-roller topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- BestBuy topik
- macOS PC-re
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3036
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- PS Plus előfizetések
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest