- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
válasz bulikavagyok #173848 üzenetére
Nekem meg a puhatetos se azott be hoban sem, soha.
Amire inkabb figyelni kell, az furcsa modon a falevelek es hasonlo novenyi tormelekek.
Ezekben a teto mellett, itt-ott vannak mindenfele vizelzeveto csatornak. Ha azok valamiert eltomodnek, akkor valahol nem folyik le a viz.
MX5-nel pl. a ket ajto mogott van ilyen. Ez siman tud nagyobb bajt csinalni (beazik a kocsi), mert a tetorol lefele folyo viz nem tud rendesen lefolyni, es kb. bevezeti valahova az utasterbe, miutan kepzodik egy kis to.Ponyvatetoset azert 0-24 csillaggarazsra nem feltetlen ajanlanam, de tudok olyanrol, aki igy hasznalja, es nincs vele gond.
Same rules apply!
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #173839 üzenetére
Nekünk ezt átvételkor mondták, hogy kb annyi lesz. Nyilván majd kérek be árajánlatot más garis szervizektől is, ez a Schiller volt, helyileg nekem Vácon az LTV lenne a legjobb (haza gyalogolok 10 perc alatt), de van egy lízingcéges szervizes ismerős, akiknél meg biztosak lehetünk benne, hogy megcsinálnak mindent, de az van a legmesszebb. Majd kiderül. Amióta megy hosszú távokat is végre az autó, azóta megint kiegyenlítődött az olajcsere és a szervizperiódus a menüben, szóval úgy néz ki, hogy 2022 februárjában fogok tudni beszámolni róla.
tboy93:
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz tboy93 #173849 üzenetére
ha ez vigasztalja, fater kia carens könyöklő felsőrész (tehát nem teljes csere) 75eFt+ munkadíj ami 16eFt volt, 91eFT és 2x Fehérvár oda vissza
Mondjuk én tutira gariztattam volna, de elfelejtette, utólag meg már nem tudta, mert meg lett rendelve a cucc
Mondtam faternak, hogy legközelebb ilyen van vele megyek, de alap, hogy 3-4 márkaszervizet felhívsz, mert 30-40eFt szórások vannak
tipo márka szerviz köztes olajcsere 21 eFt volt (olaj+szűrő+munkadíj), az első éves szerviz meg 36 eFt (olaj+szűrő, légszűrő, pollenszűrő munkadíjjal...)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz EQMontoya #173855 üzenetére
Nekem egyébként mindig is jobban tetszettek a puhatetős kabriók, de Miskolcon nem mernék bevállalni egyet. Nem egy olyan estről hallottam már sajnos, h valakinek késsel "kinyitották" az autóját. Max hétvégi élményautónak tudnám elképzelni (saját garázzsal).
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz bulikavagyok #173860 üzenetére
Ezt abszolut megertem.
Az uj MX5-bol szerintem kifejezetten formas lett az RF amugy, de alapvetoen nekem is jobban szoktak tetszeni a puhatetos megoldasok.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz tboldi #173862 üzenetére
a
hondasuzuki márkaszervizben?
mert úgy nézve, hogy magamnak cseréltem, nekem is 21 eFt volt olaj+szűrő, légszűrő, pollenszűrő + csavar és mindegyik a jobbikból[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
freeknight
őstag
Jóbarátom párjának 2004-es ibizkája ma volt műszakin. Elmentem a sráccal, addig cigizgettünk, beszélgettünk.
Fura volt már, mit szöszöl vele a vizsgabiztos 50 perce, indulnánk be megnézni, épp jön ki fejvakarva a szerelő hogy fáradjunk már be, mutatna valamit.
Első doblemezek mögött minden keményen elrohadva, mindkét küszöb eleje is kukaérett (ezeket is takarja egy műanyag elem). Pont láthatatlan helyeken minden.
Hát meglett a műszaki, de azért ez igencsak kellemetlen. A vizsgabiztos mondta ha 2-3 hónappal később viszi, már lehet nem megy át.
Basszus tényleg rendszeresen ellenőrizni kell, ezek a műanyag takarók nagyon simlisek tudnak lenni. Bár ez a doblemezek mögötti dzsuva-szorulás, és rozsda VAG típushiba inkább, de jobb a békesség más autóknál is.tboldi: milyen szűrőárak ezek? Nekem a Lacettire 4500 a pollen, 5000 a levegőszűrő. Viszont olajszűrőbe jobb vagyok, az csak 1800 . Aftermarket ár az összes.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz freeknight #173868 üzenetére
Rengeteg nem VAG is szív ezzel sajnos (pl. E46). Megtalálja a helyet a dzsuva, és könnyen megragad.
-
#89309696
törölt tag
[link]
Siet ám a Prius. -
freeknight
őstag
válasz whitezo88 #173872 üzenetére
Én is szívok, a Lacettin a küszöb hátsó részének vízelvezetése förtelmes. Bejutni kiválóan be tud, kifolyni már nem annyira . 13 éves a kocsi, és már megjelent a korrózió a hátsó doblemez és küszöb találkozásánál a bal oldalon. A jobb oldali szerencsére jó.
Jövő júliusban megy múszakizni, kíváncsi vagyok, a telet megúszom-e lyuk nélkül. A tavalyi alvázvédelem se ért sokat, mivel a küszöb belsejében van a probléma.
Sajnos ez már minden 10 évnél idősebb kocsinál ilyen lutri, galvanizált csodakaszni ide vagy oda. Talán egy alapos üregvédelem érne valamit, de az is csak akkor, mikor kigurul a szalonból. De erre sajnos ritkán fektetnek be az új autó vásárlók, sok márkánál garanciával se fér össze. Az meg pláne nem fogja megcsináltatni, aki 10 éves kora előtt eladja, mert annyit bír a gyári alvázvédelem is.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #173827 üzenetére
Egyesbol indulva neked nem szokott rantani-rangatni picit? Random csinalja ezt a rangatast. Nem tul bizalom novelo...
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Hát, ha start-stop aktív és motort indít és kicsit intenzívebben indulok, akkor igen, ránt (ahogy beindult a motor, rádobja a kuplunggal a hajtásláncra). Ha start-stop ki van kapcsolva (alap felállás), akkor "érzékkel" gázt adva (mintha kézi váltós autóban lennék) simán indul. De igen, azért botlábbal vezetve tud rántani indulásnál. Legközelebb vigyelek egy próbakörre? Hátha utána felértékelődik Skormi a szemedben.
-
tboldi
nagyúr
válasz freeknight #173868 üzenetére
Suzukihoz minden döbbenetesen olcsó, még a gyári alkatrészek is. A légszűrő is az lenne, csak azt nem tartanak raktáron, külön meg nem akartam rendelni, jó lesz a Filtron is.
Legutóbb a balos féltengely egyik gumiharangját is kicserélték egy 20-asért (számlával!) 2 munkaóra alatt, gondolhatod, hogy mennyi volt akkor az alkatrész.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #173876 üzenetére
Jaja, legyen próbakör.
M1 ma full off volt. Waze le is terelt mert állt a sor. Szerencsére csak 400 métert kellett araszolni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #173852 üzenetére
Kedvencem az volt amikor az elektromos autó csoportba a srác bedobta az Audi A3 e-tron számláról készült képeket amit Audi márkaszerviz csinált kötelező szervizt. Semmi extra csak általános karbantartás és a vége kb 160k Ft volt. De a legjobb, tétel a számlán a vízpumpa szíj ellenőrzés volt valami 12k Ft-ért, minden vízpumpa már elektromos ezeken a kocsikon
Iszonyatosan lehúzták a csávót.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
brumi1024
veterán
válasz Doki16 #173881 üzenetére
Sima 1.4 TFSI A3-nal Veszpremben 120 volt a 30k-s kotelezo szerviz 2017-ben, 160 volt a 60k-s 2019-ben. Ennek fenyeben "megszokott" a fenti ar (plane, hogy e-tron), persze amint lejart a gari menni kell mashova. Mininel a 30 (helyett 27k-s) szervizre 160-ra szamitok elozetes elmondasok es korabbi tapasztalatok alapjan.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
-
gergo5991
őstag
Mo-n milyenek az árak az autoszervizekben? Gondolok itt arra ha bardiba unix meg mindenfele allkatreszshopban megnezek egy fekbetetet 20 euro max, azt a szerelo minimum 40 ert Adja. Fektarcsa 40-50 euro azt 80-90 ert adja. Eddig nalunk 3 ilyen szerelovel talalkoztam, de mar a faszom kivan hogy a 30-40 euros oraber melle meg duplan kell fizetni az allkatreszert. Ha meg sajat allkatreszt viszek akkor 1,5X os oradijat szamol fel, vagy el se vallal. Ja a legjobb, a felhasznalt allkatreszrol egy se ad dobozt, aztan meg ugy kell kiszedni beloluk hogy legalabb szamlat adjanak..
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz gergo5991 #173888 üzenetére
Itt is ugyanez. A szerelő féláron megveszi az alkatrészt, ha jó haverod akkor átadja a kedvezményt vagy a felét, ha nem akkor lenyúlja az egészet. Ha alkatrészt viszel akkor g.ci lesz veled és mivel nem nyúlhatja le a kedvezményét ezért drágábban szereli be.
Kisebb településeken ez nem annyira divat, mert túlzottan ismer mindenki mindenkit, de amúgy elterjedt szokás.Órabér változó, nehéz megmondani mivel a fél ország sumákol az áfával. Vidéken 5-6 ezer óránként a
számla nélkülinettó. Ha számlával kéred akkor +27%.
Nagyobb városok felé simán 7-10 ezernél vannak bár már bruttón, Novoth asszem 13-ért tolja, a márkaszervizek meg 15-18-ért is. Linkelt ide valaki fél éve egy talán Toyota számlát ott 18 ezer volt az óradíj, ezek már mind bruttók, a nagyok a sok idegen miatt kevésbé merik számla nélkül nyomni. Nesze neked online pénztárgép, meg 0Ft online nyugta bejelentés...[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ezen a képen látható állapot mennyire természetes? A felnit még megértem (bár négy év alatt hogyan hozta össze a tulaja, azt nem), de a féktárcsa kissé furcsa 140e km után.
-
hacki87
senior tag
válasz BigBlackDog #173893 üzenetére
Hirtelen azt hittem Tse feldobta a fokát!
-
veterán
válasz BigBlackDog #173893 üzenetére
Nincs itt semmi látnivaló. Használati tárgyként kezelték a Fókát. 🤗
Féktárcsa cserés, felni opcionálisan fényezendő.Szerintem drága.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz BigBlackDog #173893 üzenetére
Szépen félre van kopva, azt szerintem már érezni kellene, hogy ráz fékezéskor.
185 lovat valamivel le kell fékezni, bár tudjuk kiknek való a fék. -
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #173893 üzenetére
Természetes ha el van hanyagolva. Nem vágom, hogy ilyen küllős felni mellett sem veri ki a tulaj szemét, hogy baj van? Még csak takarva sincs gyári ufó lemezfelnivel vagy dísztárcsával.
Bár lehet, hogy megveszem, kidobom felhasználó volt (akár magán, akár céges), minek foglalkozzon vele, ha négyévente autót cserél. Lehet, hogy egy olajcserén kívül semmit nem látott 4 éve a gyárból kigördülve.[ Szerkesztve ]