- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
veterán
válasz MasterMark #173751 üzenetére
Így gondoltam én is csak részleteztem, hogy belül "helyezkedik" el így nem szembe van velem az akku.
[link] Egy félig konkrétum, így van e bal oldalt... -
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #173760 üzenetére
Mint a motoroknál a gyorsváltó.
-
ivana
Ármester
válasz stickermajom #173760 üzenetére
Köszi így már érthetőbb. Manuál kocsikhoz szokott fülnek ez valami borzasztóan kulturálatlan hang, mint valami szénné reszelt verseny autó
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #173764 üzenetére
Automatánál is. Nekem a hajam égnek áll ezektől a röfögésektől, durrogásoktól, repedfazék hangoktól, dízelnél a popcorn, a huhogás ugyanolya idegesítő. A visító turbó az jó. Egy csendes, bugyborékoló, nem érces V8 a benzinesnél, az hang. A dízelnél meg a jó masszív mély öblös karattyolás amikor számolni tudod a befecskendezéseket. A többi csak izzadás.
Szerintem itt nem csak annyi a trükk, hogy gyújtást vesz el és ömlik a benzin, durr, valószínű keveréket is szegényít/elvesz egy normál kocsi azért nem durrog minden automata, csak az R, RS, kékeres meg a mit tudom én milyen névvel ellátott sport verziók.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz ivana #173768 üzenetére
Ez manuál, ilyen hosszú váltási időkkel egy automata sem rendelkezik Amúgy gyönyörű a hangja!
Vagyis de, vezettem régebben egy leélt Smart-ot, ott másodpercekben volt mérhető a váltás
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rbalint88
addikt
én arra írattam chipet, ennek hatására a tiptronic amikor csúsztatta, akkor meg lehetett finoman tüsszögtetni
gondolkodtam, hogy az Audira is íratok egy laza csipszet, nem is az egekbe tolt teljesítmény miatt, hanem hogy jobb legyen a karaktere, kicsit kitisztuljon a tüdeje. az a nagy baj, hogy a nyomaték be van korlátozva 225Nm-re, pedig magától simán fel tud menni 300Nm közelébe. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz ivana #173768 üzenetére
Szerintem csak nem volt kinyitva a flepni, azért nem hallani. Race módban röfög, durrog rendesen, ahogy kell, annak ellenére, hogy csak v6.
Szoszo94: Smartnál az a titok, hogy váltáskor finoman megtartod a gázt picit, nem engeded visszaesni a fordulatot, akkor gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
-
Magnum_
nagyúr
-
félisten
Olyan hogy lehet, hogy autó első mo-i nyilvántartásba vétele az 2019.12.10. de a műszaki az 2020.01.12 csak? Ezzel együtt JSZP szerint 3 évig érvényes csak a műszakija.
-
Integrale
veterán
5 henger kell.
[link]"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
ismerek olyat, aki rakatott a cégesre (octavia 3fl 1.8tfsi, 180ló->240 ló). én se tenném
egyébként nálunk többnyire ~140 lovas céges autók vannak (hunyadi 1.7crdi hp és 1.4tgdi, néhány 1.6gdi 135low, mint az enyém), alapvetően a hétköznapokban szükséges dinamikát kellemesen tudják. a Tucsonok 160 felett kezdenek érezhetően kifáradni, de kellő akarással elmegy órán 190-ig, az 1.4tgdi i30 megfutja a 200-at is (de csak a német Autobahnon!)Integrale: 5 henger IS! a hang miatt majdnem egy V50 2.5 T5 AWD automata lett a Prius helyett, de aztán győzött a józan ész. 5 év alatt az üzemanyag- és biztosítási díjkülönbségen visszajön az autó ára
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
stickermajom
addikt
válasz #89309696 #173766 üzenetére
Jó azért a repedtfazék meg a dsg fart más kávéház. Az összes egynégyvétéi tunnyer Civic kályhacsövétől elkap a hányinger, meg a smokeandcharm okádékoktól, de pl. az i30N, X6M és társai amit leművelnek váltáskor szerintem zseniális. Színház az egész? Lehet, de inkább ez, mint a sok Koppány kipufogós Lada, vagy az elektronzümmögés.
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #173786 üzenetére
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz brumi1024 #173782 üzenetére
Ha lehetne választani függetlenül a következményektől, akkor én még mindig a vonyításra szavazok.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Szoszo94
őstag
-
Integrale
veterán
válasz focvis #173793 üzenetére
Akkor nekem valo, nem vagyok kanyarvadasz en sem. Tempos kanyarokat szeretem, de szerpentinen nem az ora az ellenfel, hanem az utasok gyomra. Kenyelmet jobban szeretem, foleg egy ilyen tank jellegu autoban.
Mindamellett, most vagy egy auto, vagy marad a Lybra es egy Barchetta kerul melle. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
válasz Ádám16 #173795 üzenetére
3 opcio van most.
+1 Barchetta, hogy kicsit kabriozzunk asszonnyal.
+1 Kappa Coupe elrakni a garazsba/Thema, elrakni a garazsba. Megindultak felfele az arak, most meg emesztheto aron beszerezheto 1-1 peldany. [link] [link]
Futomutol tartok, mind a ketto aktiv futomuves, kormanyszogjelado segitsegevel puhitja, kemenyiti a megfelelo oldalt, ha abban megkotlik valami, akkor baj van.Minden a kukaba, es valami racionalisabbat, neztem Priust, V60-at es tarsait.
"Bad reklám is reklám too"
-
kisza25
félisten
válasz szabonagyur #173778 üzenetére
kintről behozott, és akkor jár le a műszaki, lehet kint 3 évre adják?
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Ádám16
addikt
válasz Integrale #173797 üzenetére
"Családfüggő". Ha fiatalosak vagytok, az asszony élné a kabrió érzést, gyerek nincs (ISOFIX, egyéb biztonsági dolgok, jobb törésteszt miatt írom leginkább), akkor én rámennék a Barchetta-ra.
Olasz autó párti vagy, azt tudom, de ha már roadster, a Miata nem jön be? Kevesebb a kín vele, jobb is vezetni, nagyobb a kínálat.
A Thema/Kappa C. szerintem felesleges, amikor mellette a Lybra. Ha már amellé vennék valamit, akkor én is a kabrió felé mennék el. Persze, ha nem gond, hogy "áll a pénzed" egy második autóban "feleslegesen", és majd valamikor talán jobban jársz egy eladással, akkor oké.Ha meg az asszony csak a fogát szíjja, hogy kabriót veszel "értelmes autó" helyett, gyerek is tervben, akkor nincs mese...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest