- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
-
nagyúr
Szolgálati közlemény:
Az olaj legalább 3/4-ig van, ellenben a víz lement a minimum közelébe. Ez utóbbi hidegen nézve nem akkora gond szerintem, és 500km-es pályázás biztos hogy fogyaszthatja. Majd figyelem.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #173153 üzenetére
hát, kurvára megengedő vagy azzal az autóval. én már vagy eladtam volna vagy felgyújtottam volna. olajfogyasztás még azt mondom OK, turbós autónál normálisnak tekinthető, de a vízfogyasztás az végképp nem normális. egyszer evett vizet autóm, akkor az hengerfejes volt...
-
nagyúr
Túl kemények vagytok vele
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #173159 üzenetére
Nyilván olcsóbb vízpumpát cserélgetni, mint tölteni... Ja nem, jól van az úgy. Szegény MTZ-nk némileg hengerfejes volt, meg törött gyűrűvel ette az olajat kicsit. Kamrás dízel, vas hf, brutál repedés van rajta, inkább vettünk másik hengerfejet és az lett felújítva (+generál új dugattyúval, stb) Kb egy traktor hűtésével nem volt bajunk soha, van vagy 25 éves az is, soha nem volt víz cserélve benne.
Jah, az léghűtéses
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz #89309696 #173143 üzenetére
ez egy shelby, az a lényege, hogy ők építették át
olaj és víz témához: én 3000 km-el ezelőtt cseréltem az olajat és annyi van benne, mint amikor beletöltöttem, a víz meg max alatt picivel mióta megvettem ~4000 km, az autóban 140 ekm+ van. Mindenhol is van használva, helyben, pályán, országúton és nem papázok
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #173157 üzenetére
új autóról jut eszembe, ezt a kereskedés udvarán gyújtanám fel
azért a tulaj srác? aki vezeti mennyi lehet 25 max és 17M Ft autóra fussa, irigy vagyok, na nem az autóra nevéből itálve az anti tesója
Pista is lefikázta rendesen, de még túltesz azokon a dolgokon is amit Pista mondott[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz focvis #173164 üzenetére
tudtam, hogy régebbi kép
az én balatoni nyaram: holnap váltás, 4 -5 óra takarítás, fűnyírás..., előtte meg irány Siófok, reggel 8-ra, egy új kerti grillért, mert a régit szétment már megint, most ment szét harmadszor, tököm tele vele, pedig ránézésre masszívnak hat, az újat meg még össze is kell rakni
AMD Power: eddig se volt sok bizalmam a pugban, de ez 17M Ft-ért[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
rlazol
veterán
Természetesen. A szakszervíz gondosan kitakarította, az egyik gombot ki is cserélte, mert szerintük nem volt tökéletes a kontakt.
Ma tűnt fel némi rendszer: ha egyszer lezárom a kocsit, akkor legközelebb ki tudom nyitni újra vele. De ha ezzel a nyitással nem történik valami, csak simán nyitok-zárok (mert pl benn kiveszek valamit amit benn felejtettem) akkor utána már nem fog menni legközelebb a nyitás sem.
És közben rájöttem, hogy a zár mechanikus része működik, csak nincs bejáratva. Tehár mechanikusan ki tudom nyitni és utána tudok indítani is. Csak a távirányító rész nem működik.Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #173162 üzenetére
Mondjuk ha a memória lesz teleírva, akkor azon az SSD nem segít. Valószínűleg van valami f*sza memory leak a fedélzetiben, ami időnként megöli magát. Én már biztos visszavásároltattam volna az autót...
brumi1024: Ja, egy mustang, meg valami anyataxi, aztán meg is van a család.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz Jorus #173172 üzenetére
Mázlista
(Úgy tűnik, nem én vagyok az egyedüli, a szervizvezető mondta, hogy sajna van egy másik hasonló tüneteket produkáló Ford; de nem kérdeztem rá, hogy miféle.... netet böngészve bizony nem egyedi jelenség, sok Sync3 fagyás van)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
parandroid
félisten
válasz AMD Power #173173 üzenetére
Addigra az Opelnek már kb mindegy volt. Az a vicces, hogy 2000 környékén minden második autó az utakon vagy Golf/Polo, vagy Astra/Corsa volt. VW-k aránya maradt, Opelt a német utakon alig látni, azoknak is a fele B-C Corsa, vagy F-G Astra. Sic transit gloria mundi.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Gergőke88
addikt
?
Azért ezt te sem gondolod komolyan bízok benne.
A 4 hengeres motorokkal ne tudtak az új normákat tartani, ezért kellett váltani az új motorokra. Ha jól tudom ezek is Szentgotthárdon készülnek, anno cikk is volt róla.
[link]
Ezeknek semmi köze a PSA motorokhoz, majd az új Astra, vagy ahogy már a Corsa is használja. -
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #173183 üzenetére
Kicsúsztam a szerkesztési időből: vagy az a 6d-temp lett volna amire átálltak?
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #173181 üzenetére
Változik a világ. 2000 környékén én pl az életben nem vettem volna Suzukit. Aztán a Swift II megmutatta ,hogy ők is tudnak ha akarnak. Aztán jöttek a siker modellek. És igen, jók nagyon. Én pl a mai napig nagyra tartom a márkát. Most nem véletlenül szemezgetek az Sx4-el.
-
freeknight
őstag
Semmi köze ezekhez a motorokhoz a psa-nak.
Licencelt GM motorok, csak éppen kb euro 5-ösök, ki kellett őket herélni, hogy megfeleljenek a kibocsátási normáknak. Ezekből ennyit lehetett kihozni.
Majd az L astrába jönnek az új psa motorok, jobbak is lesznek, mint ezek a hikomatos szörnyszülöttek. -
Magnum_
nagyúr
Miert van az, hogy a csinald magad bmw csoportokban (FB) ha a kerdezonek valid valaszt adok, tuti, hogy jon egy elet iskolajaban tanult es Nasa-nal dolgozo (kiiras alapjan) egyen, aki ebbe belekot (nyilvan rosszul) es amikor visszakerdezek, hogy akkor mi a megoldasi javaslata a kerdozonek, ultimate valaszkent leirja, hogy o nem.irogatni, hanem csinalni szokta a dolgokat???
🤦♂️
En ertem, hogy az E46 felhasznalok 95%-a nem olyan, mint pl en de erre mi szukseg van?
Sajnos emiatt lesz eladva csunepy...
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
freeknight
őstag
válasz Magnum_ #173189 üzenetére
Meg is válaszoltad magadnak a kérdést
Az egységsugarú e46 felhasználó értelmi képességei elég, khm, korlátoltak sok a type-c is köztük.
Nem egy orvosi szakkör na. Szerintem érdemesebb inkább külföldi fórumokat követned, később őszülsz bele. Magyar facebook csoportot max csak alkatrészbeszerzés miatt látogatnék.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #173190 üzenetére
Nem sokszor, 2x en is kerdeztem mar ott es kaptam valaszt (persze ki kellett hamozni a sok baromsag kozul, lasd lampa testeles esete), de jo tett helyebe jot varj, jo szandek vezerelt
Mar elegge elerheto arban vannak az E90-ek, de kevesbe lettek C-tipusu ugynokautok, lehet, hogy cserelnem kellene...
I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz AMD Power #173173 üzenetére
Ha nem veszik meg, az Opel megy a kukaba, igy a PSA felvasarlassal pedig lesznek normalis autoik. Majd javitjak a 3008 hibait, es teljesen jo lesz.
Erdekes egyebkent, hogy mas portalokon (nem magyarokon) nem szidtak a 3008-at, csak annyit, hogy lassu a rendszer igy 2020-ban, ennyi."Bad reklám is reklám too"
-
6030D
Ármester
Nem az itteni MR2-es kollégával álltunk be nemrég az M7-en a miniszteri konvojba?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tboldi
nagyúr
Eheti Laptiming - Audi S5 vs Tesla Model S
focvis! Csak akkor nézd meg, ha erős az idegzeted.
-
Magnum_
nagyúr
Na jo, lemostam a Smartot. Rendesen.
I humbly and respectfully decline™
-
-
MrSealRD
veterán
De feldobnék egy témát is...
Augusztus második felére kitaláltunk olasz körutat. Kis időtöltés itt-ott. Budapest - Trieszt - Bologna - Firenze - San Gimignano - Pisa - Velence - Budapest..
Kérdés hogyan tudok felkészülni egy ilyen könnyed 2500km-es útra...? Illetve van pár téma aminek még utánanézek, de ha valaki tud jó tanáccsal szolgálni szívesen veszem...
A technika(ördöge)
Baj, nincs a verdával, de előtte azért egy átnézés kellene. Ha már látszik valami akkor lehetőleg ne útközben legyen belőle probléma... Elvileg van rá ember, de elfoglaltság miatt még nem 100%. Ha mégse jönne össze, akkor tudtok ajánlani olyat aki, nem 2 hétre ad időpontot, és lelkiismeretesen átnézi az autót mindezt normális áron...?
Autópálya
A magyar és a szlovén árazás elég korrekt, de az olaszoknál horror...árak vannak. Nem tudom ott mennyire zsúfoltak a kicsi utak, de szerintem pályázni fogunk...mert elég testes menetidők vannak.
Tankolás
Szlovén és olasz kúton is kell majd tankolni, de viszonylag régi videót, meg sok fura történetet olvastam többnyire küszködésekkel... Erre valakinek van friss infója?Egyéb
Bármilyen hasznos infó érdekel amire érdemes odafigyelni egy ilyen úton...Utast biztosítás kötés rajta van a listán.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest