- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz #24845312 #174075 üzenetére
Akkora távot mint a videón a sárga kastély előtti zebra senki nem fog megtenni, feleakkorát se nagyon, főleg ha autó sincs az úton. Ez is ilyen Kresz gumiszabály. A legtöbb ember néhány 10 méternél többet nem kerül. Persze zebrát se lehet sűrűbben rakni egyrészt akkor a kocsik mindenhol hússzal mennének, másrészt még több baleset lenne. Zebra nélkül kicsit óvatosabbak a gyalogosok.
Pár napja is letáncikált elém egy csaj háttal, mert annyira pofázott a mögötte lévőnek, tisztára úgy viselkedett mint aki egyenesen akar tovább menni. De már megtanultam ezeket, mondjuk át nem engedtem az anyja valagát neki hanem szembesávba kikerültem. A zebra nem a járda megszakítatlan folytatása ezt beléjük kéne verni, de hiába lapítanak ki néhányat évente nem tanulják meg.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Az a vicc, hogy a jelenlegi négyévszakos is jobban viselkedik, mint a nexen n'blue, vagy a Michelin energy eco gumik, igaz a fogyija elvileg sz@r, de amíg 7,2- vel eljárok nem igazán érdekel
Az eco gumikkal kis eső és állva tudod pörgetni 90-100 lóerős autóban úgy, hogy nem is akarod. A nexenel 2x-3x jártam úgy, hogy gyorsan akartam elindulni és csak helyben tekert a tipo alatt, húznom kellett egy kettest.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
BigBlackDog
veterán
Ja, abszolút. Kicsit hangosabbak is, nem kopnak olyan gyorsan (több ideig élvezheted) és még fszán nyikorog is telitalpas indulásnál, erősebb fékezésnél (plusz pont, mindenki felfigyel). Legalábbis a Polón ilyen a Falken Ecorun. Fogyiban viszont nálam nem volt különbség a TS860-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz #89309696 #174101 üzenetére
“A zebra nem a járda megszakítatlan folytatása ezt beléjük kéne verni...”
Az megvan, hogy nyugati irányban átléped az országhatárt, és a zebra azonnal kvázi járdaként működik, ahol az autósnak csak akkor van elsőbbsége, ha a jelzőlámpa azt mondja?
Nekem még mindig fura, hogy errefelé ha megállok elengedni egy gyalogost, akkor van egy idióta, aki a dudán tenyerelve padlógázzal kivág mellém, és megelőz, miközben még ordítani, és mutogatni is van kapacitása. Lenyűgöző. Kicsit olyan Mo-n vezetni, mint egy szafari valami ősemberekkel teli rezervátumban. Ijesztő, és borzongató, érzed a veszélyt, és az adrenalint, miközben valamennyire mégis civilizált külsőbe van oltva.
A héten szűk kisvárosi utca egyik oldalán parkoló autókat kerültem ki. 3-4-en álltak olyan kb 50-100 m-en elszórva, utána még olyan 100m az utca végéig. Látom, hogy fehér furgon kanyarodik be az utcába, az utolsó előtti autónál voltam, talán volt egy autónyi hely a kettő között, de ebben sem vagyok biztos. Kényelmesen befejezhető lett volna a manőver, fel sem tartottam volna, ha nem nyomja tövig a pedált, és padlógázzal rám nem startol, aztán satufékkel meg nem áll félig előttem, félig mellettem (addigra már kikerültem az autót, épp soroltam volna vissza a saját oldalamra), és torkaszakadtából elkezd üvölteni a lehúzott ablakon keresztül. Leengedtem én is az ablakot, hogy elbeszélgessünk, de nemigen jutottam szóhoz. Mögöttem egy traktor jött egy szénabálás utánfutóval, utána abba is belekötött, mert nyilván utánam sem tudott tőle továbbmenni. Pedig megpróbálta, nyilván padlógázzal, hátha ráijeszt az akkor már mögöttem álló traktorra is. Vannak bajok...p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Nem éri meg persze. De mások a gyártói érdekek mert a fogyi értéket megnézik a katalógusban a jávorszavas teszt eredményt meg nem... és ezen csak ront a CO2 kovóta...
Mennyi a javulás? Fél deci? 1? Az eu-s betűs besorolás legjobbja és legrosszabbja között kb 8 dl a különbség (labor körülmények között).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz parandroid #174106 üzenetére
Csakhogy itt nincs jelzőlámpa...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #174106 üzenetére
Sajnos jó a jellemzésed az itteni közlekedési morálról.
Ugyanilyen szitubam voltam minap csak eppen se előre se hátra. Neki kb 2 métert kellett volna visszagurulni amit nem kellett volna megtennie ha nem nyom direkt padlót hogy ne tudjam befejezni a manővert. Vagy 1.5 percig néztünk farkasszemet mire kapcsolt, hogy nem fogok visszatolatni...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz parandroid #174106 üzenetére
Nagyon jó hasonlat!
Szinte rettegve várom mikor sodor el egy idióta száguldozó fasz vagy mikor jön nekem egy analfabéta szerencsétlen aki azt se tudja épp hol van... De sok olyan is van, aki szépen tötymörög, és amikor megelőznéd akkor a szokásos gyorsítok hogy csakazértse kerülj elém manőver jön. Vasárnaptól 1 hét pihi balatonon, alig várom!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
Itt a földutakon játszódik el rendszeresen, az erősebb kutya bszik elv megy. Hiába vagyok én az út felénél egyedül és ő jön be a legvégénél frissen, üdén, akkor is odatolakszik és nem várná meg kimenjek, hanem letol. Inkább vissza szoktam gurulni, mert az ilyen barom úgyse enged el, másrészt én meg ismerem magam, hogy birka türelmű vagyok, de ha elönti az agyamat a szar akkor előfordulhat, hogy kiugrok a kocsiból és kitépem a szarjából. Aztán nincs kedvem ilyen idióták miatt bíróságra járni. Bár ez a fajta ember ritkán jelent fel, de sokkal buddhistább és nyugodtabb ha elengedem a barmot aztán reménykedem benne, hogy a karma rendszer működik.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz #89309696 #174109 üzenetére
Tök mindegy van-e lámpa, vagy nincs. A zebrán a gyalogosnak elsőbbsége van. Ha nem adod meg, sőt inkább ki is kerülöd, lehet, hogy a következő rendőrvideóban te is benne leszel...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
kisza25
félisten
válasz parandroid #174106 üzenetére
elég jól leírtad az itthoni közlekedési morált
Egyre jobban hajlok az felé, hogy megtartom az ibiza-t, egyszerűen nincs értelme jobb, szebb, újabb autót venni ennyi barom közé[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #174106 üzenetére
Valamelyik nap mentem Monorra esküvőre, van egy szakasz, ahol útfelújítás van, egyik sáv lámpával lezárva.
Alapból lassú volt a forgalom, én meg már piroshoz értem oda, na a mögöttem álló Mondeós úgy gondolta, hogy nem vár megelőzött és átment a piroson, szembe meg már indultak."Bad reklám is reklám too"
-
zoo8800
veterán
válasz Biqci #174113 üzenetére
Tök mindegy van-e lámpa, vagy nincs. A zebrán a gyalogosnak elsőbbsége van.
Ezt azért gondold át...
Nemrég volt egy gyalogosgázolás a Hungária körúton, elcsaptak egy piroson átsétáló gyalogost. Nem az autóst hozták ki felelősnek, vajon miért?rip and tear, until it is done
-
Doki16
addikt
válasz EQMontoya #174116 üzenetére
Én nem szoktam előzni, az nálam ismeretlen fogalom. A rágyorsítás meg pláne, akkor nőne a fogyi, akárcsak az előzésnél Mindent kerülök amivel akárcsak 1 wattal is többet használok
Amúgy viccen kívül ezt én sem értem soha, hogy mire jó. Fix tempóval szoktam menni, engem rendszeresen letolnak 90-nél. Egyedül pályán eresztem el a gépet, ott azért páran bepróbálkoznak, gondolom a zöld rendszám végett, hogy ezt biztosan könnyű lesz lenyomniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #174126 üzenetére
100 helyett 90-el mentem valóban de simán meg tudott volna előzni akkor is amikor még csak 1x1 sávon mentünk. Aztán lett 2x2 sáv én felgyorsítottam 100-ra ő meg maradt 90-nél.
De lehet csak közelre állította a radaros tempomatot?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #174128 üzenetére
Kikormoltam tegnap hazafelé, de semmi. A vicc, hogy menetlevelet - tudom, b*zi aki ír, de jobb a békesség - se tudok írni, mert egyből felülírja a kijelzőt a check engine szöveggel, nem tudom mennyi van benne (most kb. 120 km). Azért az is vicc, hogy ebben a változatban nincs oldalsó ajtó sem, mert kellett a súlycsökkentés, nincs kormánymagasság állítás, ami azt jelenti, hogy 10-170 között nem látom a mutatót a kormánytól.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
Azért megnézném, hogy a radaros tempomat hogyan képes vészfékezni ilyen kicsi távolságokról. Polónál is szkeptikus vagyok, általában mindig belefékezek lábbal, ha erősebb lassulás van. Valószínűleg nem lenne gond, ha ráhagynám, csak nem úgy lassít, ahogy én akarom. Én inkább szeretek az elején intenzívebben fékezni és a végén beleoldani, a kocsi meg kicsit késlekedik, majd kiegyenlített fékerővel lassít, ahogy észrevettem.
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #174131 üzenetére
Ahogy a Megane 2 a múltkori videón a szivacstorlasznak, akkora esélye lenne a tempomatnak is.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #174131 üzenetére
A végén ha gond van, azért beletapos kegyetlenül. Vitara S vészfék asszisztens rendszeresen megsz*patott a vészfékezéseivel, illetve legutóbb a céges parkolóba egy Grand Cmax. Belógott egy bokor ága mélyen a parkolóhelyre, a szenzor meg képet kapott és satuzott.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #174134 üzenetére
Az oké, hogy beletapos, de ha szr a gumi (márpedig a gyári eco az szerintem), akkor már úgyis mindegy. Múltkor is volt egy vészfékezés pályán, hát, meglepett, hogy mennyire tud nyikorogni és mennyire nem lassul az autó. Azóta eresztettem is a nyomásból (a normál és az eco értéket között volt), de ezeknek a gumiknak a tapadására sok mindent nem bíznék. Mondjuk normál használatnál nincs gond velük.
-
aero.
veterán
Kezdem utolérni magam, sikerült pár dolgot elintézni az autóval. Megvolt a váltóolaj, motorolaj, szűrő, fékfolyadék csere, sikerült még mellé 3 órát aludni, ennyi fért bele.
Aztán végre eltudtam vinni az autót, mert már rég kíváncsi voltam.
Sajnos az első generációs 7G Tronic miatt nem tudtunk pontosat mérni a nyomatékra, mert nem lehet fixre zárni, így kb. 2,2k-nál tudta teljesen lepadlózni visszaváltás nélkül (nyomatékcsúcs 1800rpm), szvsz meglehet a 600, nem vagyok csalódott.
Keréken 221, főtengelyen 278 lóerő, ami pozitív meglepetésként ért eléggé.
Göbi mit szólna a görbéhez?A cég parkolójában álló autók:
+ még 4 Supra, abból az egyik ~900 ló, DCT váltós az M4-ből, a másik ZF 8HP.
Céges autó, zsír új Supra, hibrid turbó, ültetés, felni
A faszi mondta, hogy gari addig volt az autóra, míg lerakta a tréler náluk.ps.: rákérdeztem direkt az automata-manual konverzióra, említettem a 6 milliót, amit a TC videóban említettek, azt mondta picivel több, mint a feléből megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Fordnál van ez a sorrend: Fiesta - Focus - Mondeo
VW - Polo - Golf - Passat
Opel - Corsa - Astra - Insigniahogy vannak ezek más típusoknál?
Audi - A? - A3 - A4?
Toyota - Auris - Corolla - Avensis?
Mazda - 1 - 3 - 6?
Volvo - V? - V40 - V60? -
whitezo88
nagyúr
válasz aero. #174136 üzenetére
parkolóról jut eszembe, üzleti tárgyalás miatt voltam egy idei építésű, budai társasházban. Közös mélygarázs van, 6 autóból ami állt volt M430i, új Merci meg Porsche is. Igaz, a nm ár is 7 számjegyű ott a lakásoknak. 2 emelet, de nagyobb lift van mint itt a 10 emeletesben, megújuló erőforrások, padló meg mennyezetfűtés meg minden (napelem nem volt, építtető szerint nem érte volna meg, talán később)
-
Integrale
veterán
válasz aero. #174136 üzenetére
Ez az első generációs CLS a mai napig nagyszerű forma, mindig hosszasan bámulom. Kívül belül remek.
oliwire: A1-A3-A4-A6-A8 (ha csak a klasszikusnak tekinthető formát és méretet nézzük, A,B,C,D,E,F szegmens)
Toyota: Autis és a Corolla egykutya, C szegmens mind a kettő, Yaris, Corolla, Avensis, Camry (B,C,D,E)
Volvo: C30, S40, S60, S80/90 (Ez C,D,E kategória)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz F_Zolee #174139 üzenetére
Amúgy a vezetőülése is leszakadt egyszer, az alja teljesen elporladt már, de valahogy megfoltozták. És nekem meg beszólnak, hogy a másik gyári kerékméretet használom?
(#174143) Integrale: Nem egészen, a Swift tulaja és a vizsgabiztos egy faluban élnek.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Integrale #174142 üzenetére
Hasonlóan gondolkodunk akkor, elég jól sikerült.
whitezo88 ez van, ha bejön az élet, na de azok ezekhez képest kispályások, amit ezekre a vasakra ellehet költeni ...
Elfelejtettem, hogy ezzel a teljesítménnyel még ez is belefér. 1815kg önsúly +50kg csomag és 270kg-nyi ember (20km város 30-50-nel, 90km 90-nel, a többi óra 130)
-
BigBlackDog
veterán
válasz oliwire #174146 üzenetére
Érdekesség, ha még nem volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest