Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IstvánLászló

    senior tag

    válasz growler #45828 üzenetére

    Kedves kollégám! growler
    Most keltem épen fel és kávézom mert, komolyan érdekel a Linux és nem próbaképpen használóm...

    Igyekszem nagyon korrekten válaszolni, segítséget már több kollégámtól is kaptam, ezért hálás is vagyok mindenkinek. :R
    Lényeg segítségük nélkül, biztosan nem itt tartanék, mert sok, sok, biztatást is kaptam, ezért sem adnám fel. :K
    Azért nem mert: Linux egy életérzésről szól és számomra ez nagyon fontos, mint,"Amiga számítógép". de most: Linux a lényeges számomra és számunkra, választásom nem a véletlen műve mondom én.....
    A részletekbe nem is mennék bele inkább ki..........
    Próbálom érteni szavaidat, éppen most iszom is én még kezdő vagyok, ez így igaz de lassan haladok, végcélom felé és nem-feladni, juszt sem.........
    Respektálom építő, segítő jó szándékodat, de tényleg komolyan mondom is most itt neked és nem viccből.

    Beidézném szavaidat, "Lehet hogy most szerencséd volt, és be tudsz jelentkezni a rendszeredbe...de ne kísértsd a szerencsédet !", értem amit mondasz és részemről, nem szerencsejátékot játszom.
    Töröm a fejemet hogyan mondjam el neked, igyekszem rövid lenni és lenti sorokban fojtatom.
    A distro amit most használni szeretnék jelenleg még: 32-Bites, de én 64-Bites-ben szeretném tovább fojtani.
    Lényeg sokat tanulhattam idáig: saját hibámból eredően, ez tény és tanulságos is számomra, mert másképpen nem menne ha félnék kipróbálni, mit kell tennem és tehetek meg: Grub a legjobb példa számomra ere.
    A linux lelke és sok minden összetevője van, amit még nem ismerhetek, ezt akartam mondni.
    Remélem butaságot nem írtam és mondtam.

    (#45829) CPT.Pirk
    Értelek az /etc/network/interfaces, annak a tartalmát mindjárt be is másolom, szíves türelmedet kérem.
    Most olvasom éppen a lenti Hsz-ed: (#45831) CPT.Pirk