- iPhone topik
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- BYD Atto 3 menetpróba
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Android szakmai topik
- Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
Hirdetés
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz mauimagic #295741 üzenetére
3K km után még valóban semmi értelme szétszedni a damper-t, ha amúgy hibátlanul működik. Ezek zárt egységek, jól tömítettek, általános felhasználás mellett sokkal többet kibírnak mint amit gyárilag megadnak szerviz intervallumnak. Én azt mondanám, hogy inkább valahol 6-8k km-nél jön el az az idő, hogy érdemes egy damper szervizt csinálni. Tehát ha minden 2k km után csinálsz egy kis szervizt, akkor a 3. vagy a 4. kis szervíz helyett lehet egy full szervizt csinálni. Viszont a légkamrát azt 3k-nál már lehet szétszedném, kitakarítanám a becsúszót belülről és újra kenném a dugattyút. Fox esetében arra kell viszont figyelni, hogy a lábba a csillapító oldalra szigorúan 5W olaj kerüljön, amit gyárilag írnak. A levegő oldalra a lábba 20W sűrű olaj van megadva kenésnek, ez lehet akár 15-ös is, semmi gond nem lesz vele. Viszont a csillapítás oldalra azért kell az 5W, mert a dapre tetején van egy szemmel szinte nem látható apró levegőző nyílás, ha ide például ugyan úgy sűrű olaj kerül kenésnek, akkor esetleg bekúszhat a sűrűbb olaj a csillapításba és akkor már okozhat némi gondot, például betompul, lelassul a villa csillapítása. RS esetében nincs ilyen, ott a csillapítás oldalára is mehet a sűrű olaj. FOX esetében ezért kicsit fontosabb is a rendszeres alsó láb szerviz, mert ha bekoszolódik a láb, esetleg bejut egy kis szennyeződés a csillapításba is. De amúgy a Fox villák épp ezért talán még jobban tömítenek mint az RS, nagyon ritkán látok koszt egy FOX villa lábba.
#295745 Hasaggymeg
A Judy Gold villába a csillapításhoz 102ml 5W olaj kell. Ebben van egy kis tűréshatár, ha mondjuk 100 megy bele vagy épp 105ml, semmi nem történik, de ha jelentősebb az eltérés, lehetnek gondok. Egészen biztosan ezt sikerült túltölteni, a lábat nehéz lenne annyira megtölteni, hogy ne mozogja ki az útját, meg akkor már a szimmeringnél is fosná az olajat. Szerintem az történt, hogy csak szemre töltötték az olajat, nem mérő edénybe, fecskendőbe kimérve. És ez persze sokszor működik is, aki futószalagon csinálja a telókat egy idő után már szemre látja mennyi kell bele, és itt most kicsit jobban megborult a flakon. Azt hitték még jó lesz így is. Én ezt mindig pontosan mérem, ml-re, nem szeretek kétszer szétszedni valamit.