- Asus Zenfone 9 - zsebbe való
- Íme az új Android Auto!
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Yettel topik
- Hivatalos videón is karcsú a Find N5
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz
HollyBoni #27069 üzenetére
Tudom, hogy van. De ez csak az egyik szereplő a képletben, a kerék minél jobb tapadására, hogy adott fékező hatásra minél nagyobb legyen a tényleges lassulásod, nem nyújt megoldást. Ehhez vagy puhább külső kellene (ami aszfalton pillanatok alatt elkopna, mint sok MTB terepgumi) vagy nagyobb érintkező felület (alacsony nyomás és szélesebb külső, de ezzel az országúti értelme veszne el).
Imádom a tárcsaféket MTB-n, de abban nem vagyok biztos, hogy országútinál megéri a tárcsafék hátrányait behozni, mert az előnyei a nedves időben jól működésen kívül szerintem nem igazán tudnak érvényesülni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest