Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Áprilisban várható az iOS 18.4
- Netfone
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Aktív témák
-
dat
senior tag
Nézd, azzal van bajon, hogy nem korrekt dolog az ügyfelekkel szemben az, ha egy darabszámos kedvezményes csomagot csinálok (400 perc, 200sms), aztán a hónap közepén nem tudok információt adni arról, mennyi kedvezménye van az ügyfélnek. Meg lehet csinálni így is, persze, csak nem korrekt, nem egy olyan színvonal, amit elvárnának az ügyfelek.
360 forintot kérni 1-1 lekérdezésért lehetséges(kérhetnének 500 000 forintot is, ő dolguk), de úgy érzem nem tisztességes. Ha én elvállalom, hogy összeszedem nálad a faleveleket 500 Ft-ért négyzetméterenként, majd ha odajössz hozzám a nap közepén, megkérdezed hogy állok, majd közlöm, hogy "nem tudom megmondani, csak a munka végén". Vagy azt mondom, "249Ft+ÁFA"-ért megmondom, de csak nagyjából. Elvégre nekem munkába telik megbecsülni épp hol járok. Megtehetem, de nem korrekt.
Lekérdezésekért pénzt kérni nem csak hogy lehetséges, de szükséges is, elvégre ha ingyen lenne, boldog boldogtalan folyton az egyenlegét kérdezhetné (még akár DOS- olni is lehetne a rendszert), a mérték azonban nem mindegy. 360Ft egy egy hívásrészletezésért elég sok.
Az SMS-ár azért érdekel(ne), mert a 200db csak hálózaton belülre vonatkozik.