- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HaZse
őstag
válasz
MasterMark #110818 üzenetére
Egy ebay-es linket kérhetek erről az adapterről?Megtaláltam: [link] -
HaZse
őstag
válasz
MasterMark #110814 üzenetére
Már eljöttem tőle, de az adatok a következők:
Erősítő: Onkyo HT-R380 - gyári hangfalak nélkül (gyárilag passzív szub volt hozzá)
Hangfal: Onkyo SKS-HT528 - ez nekem volt még és neki adnám el. -
HaZse
őstag
válasz
MasterMark #110812 üzenetére
HDMI-n jön a jel. Sajnos az erősítőn nincs preamp out a szubnak. És az ismerős emiatt nem szeretne beruházni egy másik szubra.
Gondoltam, hogy hátha van valami kis kapcsolás, ami az erősítet jelet lekonvertálja a szubnak emészthető formátumra.
-
HaZse
őstag
Hogyan tudom megoldani azt a problémát, hogy az erősítőn (nem az enyém) a sub kimenet erősített, mint a hangfalaké, de a szubon csak RCA bemenet van.
(Az enyémen van mind a kettő féle bemenet, de ezen csak az egyik van)
-
HaZse
őstag
válasz
donjohnson #110602 üzenetére
Lehet, de semmi sem biztos. Nekem a végeredmény a lényeg, hogy NEKEM volt igazam és nem pedig nekik.
Sőt szerintem az AIDA-Audio Kft. le is vehetné az oldalról a killéga által beidézett szöveget, mert eléggé megtévesztő a magyar vásárlók felé.
Sajnos szerintem akik hasonló cipőben járnak és nem ismerik ezt a fajta garanciás dolgot, azokat meg átverik a palánkon.
Szerintem az AIDA-Audio Kft.-nek úgy kellene TISZTESÉGESEN eljárnia, hogy felhívja az ögyfelek figyelmét erre és SEGÍTI őket.
Mert későbbiekben is meg fogják szavazni a bizalmat feléjük, mert így ezzel a felfogással be lesznek/vannak skatulyázva az átverős cégek közé.
-
HaZse
őstag
Megjött a válasz az Onkyo EU-tól. Tehát az A.I.D.A. téves információt ad ki a vásárlók felé.
A szerény véleményem, hogy egy "kicsit" a körmére csaptak nekik.
"
Re: [Ticket#] Customer Care Program
Customercare Program (customercare-program@eu.onkyo.com)
Felvétel a Névjegyalbumba
7:44
[Ezzel a gyorsművelettel a beérkező üzenetek előtt tartható az üzenet]
Címzett: xxxxxxx@outlook.com, info@aida-audio.hu
customercare-program@eu.onkyo.com
Dear Service Team @A.I.D.A. Audió Kft.we would appreciate it very much if you repair the receiver (Model TX-NR509, Serial Number: XXXXXXXXXXXXXXXX) of our customer Mr. Hajdú Zsolt without costs for our customer.
You are allowed to charge Onkyo Europe with ALL costs for this case.
Please help our customer.Mit freundlichen Grüssen / Sincere Regards
Manfred
Customer Care
ONKYO Europe Electronics GmbH
Liegnitzerstr. 6
D-82194 Groebenzell / Germany
Tel. ++49-(0)-8142-4208-11
customercare_eu@eu.onkyo.com
customercare_de@eu.onkyo.com
http://www.onkyo.net" -
HaZse
őstag
válasz
ithomas #110481 üzenetére
Ez érdekes, mert az Onkyo eu honlapján nincs ilyen kizárás, hogy hol nem javítják garancia időn túl.
Sőt az Onkío oldalán a sorozatszámot beírva jogosult vagyok az erősítő HDMI paneljának garancián túli javítására.
Sőt az oldalon ez a program (Customer Care Program) 2018. dewcember 31-ig él és a 2009-2012 közötti erősítőkre vonatkozik. Szerinte ez olyan, mint az autóknál a visszahívás.
Tervezési hiba van ezekben az erősítőkben és ezért az Onkyo vállalja ezen erősítők garancián túli javítását.
Itt inkább az van, hogy az A.I.D.A. Kft. át akarja verni a Magyar tulajokat és zsíros pénzt kér a javításnál az un. "kezelési díjért"., ami 100EURO.
De meg fogja szívni az A.U.D.A. Audio Kft., mert rossz emberrel húzott ujjat, mert már megírtam a panaszomat az Onkyo EU-nak.
Sőt még lehet, hogy a Fogyasztóvédőkhöz is beadom a panaszomat.
Mert milyen jogon tesz különbséget egy Magyarországi és egy pl. Német vevő között az AIDA?
Janaboy Őket hívtam először, de az ott lévő kiscsak átirányított a szervízhez. (hazimoziszerviz.hu). Velük beszéltem is, és ők se említették ezt a garancia papír dolgot. (De hogy legyen meg egy kb. 5 éves garanciapapír?)
-
HaZse
őstag
Lehet, hogy nem jó helyre írok, de hátha.
Szóval van nekem egy Onkío TX-NR509-es erősítőm, ami kb. 2 hetem elromlott.
A netet böngészve találtam rá az Onkío.eu oldalán, hogy bizonyos erősítők (2009-2012) közöttiekben a HDMI panel tönkremegy. Az ott leírt jelenség pontosan ráillet az enyémre is.
Továbbá azt olvastam, hogy mivel ez egy tervezési hiba(?) miatt megy tönkre, ezért az Onkyo un. visszahívást kezdeményzett.
Mivel az én erősítőm is beleesik a sorozatszám alapján a szavatossági javításba, így felküldtem -előzetes egyeztetés után - a hivatalos Onkyo magyarországi szervízébe, ahol azt át is vették a múlt héten.
Ezen a héten a mai napon érdeklődtem a javítás hollétéről és megdöbbenten tapasztaltam, hogy a telefonon azt az információt kaptam, hogy ha nem tudom elküldeni számukra a leárt garancia papír másolatát, akkor a javítás fizetőssé válik. (100 Euro).
Ezt a szervízes az Onkyo magyarországi importőre által küldött e-mailre hivatkozva mondta.
Mivel az erősítőt én kb. 3 éve használtan vettem, így nincs meg a garancia papírja. Szerintetek ilyenkor mit tudok én tenni.
Az egészben az az érdekes, hogy se az AIDA Kft, és se a szervíz nem mondta, mikor az erősítőt leadtam, hogy a szavatossági javításhoz szükséges a garancia papír.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- Vírusirtó topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Death Stranding (PC)
- Bluetooth hangszórók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Windows 98/ME kérdések és válaszok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 1700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Rampage SHIVA Corsair 450W
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- MacBook Air 15 M3 8 / 256GB dobozos 12 hónap garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged