Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr Bond 007

    őstag

    válasz emvy #88 üzenetére

    Azt próbálnám elmagyarázni hogy itt a szoftver a stadia felépítésére van szabva, míg a többieké csak virtualizált hardverben utazik. 1 vm abban minden erőforrás, kb mint egy emulált xbox (igen, ott is külön tároló réteg van stb, de a sw nem arra van optimalizálva). De mivel az xbox játékok fix hardverre készülnek, ott kell lennie minden erőforrásnak, mert játékonként mindenki máshogy fejleszt. (Pl van ahol betölt a ramba olyat is, amit amúgy nem kéne, mert hát ott van a ram a konzolban, miért ne. Felhőnél ez már kidobott erőforrás. stb ) Adatközpontra vetítve ennek sokszorosan nagyobb az overheadje, több tízezer usernél.

    Az mmo-nál meg arra mondtam hogy ezzel a felépítéssel amit a stadia csinál, ezek a forgatókönyvek is kivitelhezhetőek nagyon hatékony erőforrás kihasználással. (mert nem mind1 hogy 1 adott node-on lefut majdnem minden, vagy ugyanakkora forrás csak a játék szerver és még ott van minden egyes kliens külön vm-ben extra erőforrásokat zabálva) De látom nem nézted meg egyik videót se, mert kb azonnal reagáltál fentebb is. Szóval most nem nagyon tudom mit mondjak, ha csak folyton értetlenkedsz, és inkább teljesen félre magyarázol mindent amit leírok, ahelyett hogy utána néznél... Mert még mindig ott tartunk hogy csak szajkózod hogy az xcloud így, meg úgy, de nem nagyon tettél mögé semmi technológiai konkrétumot. :N

Új hozzászólás Aktív témák