- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz LuckyL #25029 üzenetére
Rákérdeztem, és azt kell mondjam, egyáltalán nem lepődtem meg a válaszon:
"a szervizbe való visszajuttatás mindig az ügyfél feladata, de a visszaküldést már átvállaljuk ingyenesen
a dobozba legyen benne minden tartozéka, főleg a kábelek
a pajzs és a kalapács nem lényeges"Konkrétan kikerestem az említett PTK 6:166 részt is:
6:166. § [Költségviselés]
(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.
(2) Ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
Ebben egy szóval nem említik a postázást. Én értem, hogy a postázás tekinthető a "A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek"-nek, de nem egyértelmű. Ők a javítást és a visszaküldést tekintik annak. Még az is lehet, hogy jóhiszeműen Nem értem, hogy a jogszabály miért nem fogalmaz egyértelműen (megemlítve a visszaküldést is).
Nyilván nem fogom hagyni magam, de ezt most egyelőre elengedem, azért, hogy legyen meg időben és jó minőségben a javítás, ne "köpködjék össze", de ha visszakaptam próbálok futni még egy kört, nem sok reménnyel Azt is értem, hogy ők azok, akik nem megfelelően értelmezik (?) a jogszabályt, csak az rajtam pont nem segít semmit[ Szerkesztve ]