Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    válasz LuckyL #25029 üzenetére

    Rákérdeztem, és azt kell mondjam, egyáltalán nem lepődtem meg a válaszon:
    "a szervizbe való visszajuttatás mindig az ügyfél feladata, de a visszaküldést már átvállaljuk ingyenesen
    a dobozba legyen benne minden tartozéka, főleg a kábelek
    a pajzs és a kalapács nem lényeges"

    Konkrétan kikerestem az említett PTK 6:166 részt is:
    6:166. § [Költségviselés]
    (1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.
    (2) Ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
    Ebben egy szóval nem említik a postázást. Én értem, hogy a postázás tekinthető a "A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek"-nek, de nem egyértelmű. Ők a javítást és a visszaküldést tekintik annak. Még az is lehet, hogy jóhiszeműen :U Nem értem, hogy a jogszabály miért nem fogalmaz egyértelműen (megemlítve a visszaküldést is).
    Nyilván nem fogom hagyni magam, de ezt most egyelőre elengedem, azért, hogy legyen meg időben és jó minőségben a javítás, ne "köpködjék össze", de ha visszakaptam próbálok futni még egy kört, nem sok reménnyel :( Azt is értem, hogy ők azok, akik nem megfelelően értelmezik (?) a jogszabályt, csak az rajtam pont nem segít semmit :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák