- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz st6969 #25030 üzenetére
Pár dolgot összemazsoláztam amiket anno ide belinkeltem már:
"PTK: "6:166. § [Költségviselés]
(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik."
Egy ezzel kapcsolatos békéltetői döntés:
"A vonatkozó jogszabályi rendelkezések értelmében továbbá a kötelezettet terheli bármely olyan költség, amely a jótállás/szavatosság alapján fennálló kötelezettséggel összefüggésben merül fel, vagyis mindaz a költség, amely a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos. Idetartoznak többek között a fuvarozási költségek akkor is, ha azok a jogosultnál merültek fel. Jelen ügyben a vállalkozás által is elismerten hibás termék visszaküldésének költségét kettő alkalommal is a fogyasztó viselte, amelynek megtérítésére a vállalkozás részéről nem mutatkozott hajlandóság. A fogyasztó a szerződéstől történt elállása során a hibás termék visszaadásától nem zárkózott el, azonban nem várható el a fogyasztótól, hogy a meghibásodott terméket ismét a saját költségén küldje vissza addig, amíg a vállalkozás nem teljesíti a jótállás/kellékszavatosság körében korábban felmerült kötelezettségeit."
Ezek közül bármit az orruk alá tolhatsz.
The Truth is out there...
-
Topikgazda
válasz st6969 #25030 üzenetére
Ahogy a többiek már linkelték az idevágó jogszabályt, a boltnak kell(ene) állnia az oda és visszajuttatás költségeit is, viszont nem kötelezhető a legolcsóbb szállítási módnál drágább fuvardíj megtérítésére. A legolcsóbb fuvarozási mód kiválasztása pedig elég szubjektív szerintem, pl. lehet, hogy szerinted a posta a legolcsóbb, de lehet, hogy a bolt ismer valami olcsóbb megoldást. Nehéz ezt a jogszabályt betartatni, mert támadható... Ezért alakult ki talán az a "szokás", hogy a vevő állja az odautat, még ha nem is teljesen jogszerű. De azért próbálj minél több interenetes forrást belinkelni a boltnak, hátha meg tudod ezzel győzni őket. Pl itt is van egy ilyen sztori: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...