Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    Eset: hegesztőgép első próbájakor kiderült, hogy rossz. 14 napon túl vagyunk már, jótállási igényem lenne.

    Ahogy sejtettem, megjött a válasz, szó sincs futár küldés felajánlásáról:

    "Tisztelt XY!
    Beszéltünk a szervizzel, mivel garanciális, vissza kell küldenie a gépet a 4130 Derecske, Dózsa György u. 32/a címre a szervizbe, számlamásolat legyen a dobozban valalmint egy papírra írja le ezt a hibajelenséget és kérje a garanciális javítást."

    Szerintetek mit kellene válaszolnom, hogy azért udvarias is maradjak, ne vesszünk össze az első levélváltásnál, de a jogaimat érvényesíthessem és komolyan is vegyenek?
    Van valakinek ilyenben tapasztalata?

Új hozzászólás Aktív témák