- Digitális detox a Nokiától
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Netfone
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
Eset: hegesztőgép első próbájakor kiderült, hogy rossz. 14 napon túl vagyunk már, jótállási igényem lenne.
Ahogy sejtettem, megjött a válasz, szó sincs futár küldés felajánlásáról:
"Tisztelt XY!
Beszéltünk a szervizzel, mivel garanciális, vissza kell küldenie a gépet a 4130 Derecske, Dózsa György u. 32/a címre a szervizbe, számlamásolat legyen a dobozban valalmint egy papírra írja le ezt a hibajelenséget és kérje a garanciális javítást."Szerintetek mit kellene válaszolnom, hogy azért udvarias is maradjak, ne vesszünk össze az első levélváltásnál, de a jogaimat érvényesíthessem és komolyan is vegyenek?
Van valakinek ilyenben tapasztalata?