- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
válasz Nowhereman #38435 üzenetére
Nézd a többieket nem kényszerítette senki hogy rosszabb autót gyártsanak, és ne verjék meg a Redbullt, az hogy kólareklámmá silányult a cirkusz kizárólag a többi csapat hibája, dolgozzanak jobban.
-
AMD Power
titán
válasz Gabesz1019 #38450 üzenetére
Kíváncsi vagyok ,hogy mi lesz ebből. Mondjuk ez a Williams jövőre sem lesz valami nagyon ütőképes.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Motion_Blur
félisten
Young Drivers Test day 1 in pictures
Boullier kifakadt Kubicára, aki nem válaszol a Renault hívásaira
Nagyon úgy néz ki hogy nem csak a jövő évi visszatérésnek, hanem a Renault - Kubica kapcsolatnak is vége. Szegény Kubica 2013-ban kezdheti felépíteni elölről a pályafutását..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #38458 üzenetére
A Speedweek úgy tudja, hogy ez nem jelent majd akadályt abban, hogy a Ferrari februárban a 2010-es autójával tesztelje a pilóta képességeit. - lemaradtam valamiről? :S A Ferrari?
-
#56474624
törölt tag
válasz Mezcal #38456 üzenetére
Éktelen nagy marhaság ez a Kimi széthajtja az autót szöveg.
Meg most minek lehet örülni a Williamsnél? Véletlen becsúszik egy pontszerző hely? Ezt kellene félteni? Innen már nincs lejjebb egy Williamsnek, és hogy odaszerződik egy vb, aki mellesleg még mindig nagyon népszerű, annak inkább örülni kéne. Itt a nagy lehetőség, hogy alkossanak valamit.
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #38458 üzenetére
Megváltozott a telefonszáma.
-
Sandormaster
aktív tag
válasz proof88 #38459 üzenetére
Ebben a hatalmas pletykaáradatban ami az F1 körül zajlik, nekem ez egy egészen reális dolognak hangzik, bár morálisan nyilván nem lenne Kubicától szép gesztus ha azután hogy a Renault kifizette egész évre, meg várt rá, meg szerette stb, Ő a Ferrarinál térne vissza, de nyilván ez sem zárható ki, mert Ő is a jobb autóba akar ülni...ugyanakkor ha erre játszik, az csak egy dolgot jelenthet, saját maga is tisztában van vele, hogy sérülése a jövő évadra még nem jön rendbe, viszont Massa szerződése meg jövőre lejár így 2013-ra már "teljesen" felépülhet, 2012 év közben tesztelhet a Ferrarinál és végül egy versenyképes autóval gurulhat ki 2013-ba....
-
Nowhereman
őstag
válasz #16741888 #38451 üzenetére
Az visszatérő jelenség, hogy valamelyik csapatnak sikerül összehoznia egy mindent verő verdát, és nem is fullad unalomba az egész, ha a csapaton belül hagyják versenyezni a fiúkat. Ha viszont leosszák a lapokat akkor el van qrva az egész, ami csak az olyan félkegyelműeknek tetszik, akik szerint a pilóta bénasága miatt repül le a hátsó szárny...
Utánam a kondenzcsik!
-
Robi BALBOA
őstag
válasz proof88 #38459 üzenetére
Így már értelmet nyert az, hogy miért maradhat 2012-ben a Ferrariban Massa.
Mondjuk egy sérülésből visszatért pilóta helyére egy másik sérülésből visszatérő pilótát betenni, hát nem tudom, nem a legjobb ötlet szerintem, de majd kiderül, mindenesetre jó lenne ha minnél előbb visszatérne.[ Szerkesztve ]
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
#16741888
törölt tag
válasz Motion_Blur #38458 üzenetére
Ferrarinak megérné egy tesztpilótai állást felajánlani neki... jövőre tesztelne végig, utána meg váltaná Massat... ugyanez igaz a Redbullra... Nulla vesztenivaló mert a tesztek alatt kiderül minden, ha jól megy nagyot nyernek, ha nem a régi akkor senki sem bukik. Kubicának is jobb lenne a színfalak mögött építenie magát.
MOD: Fasza a cikk elolvasása előtt írtam a postot. Király.
[ Szerkesztve ]
-
kukinyo
addikt
Nem vagyunk egyformák.Te így látod,én úgy.
Némely dolgokban van egy kis igazsága (csak rettentően eltúlozza,felfújja).
Mindig is voltak és lesznek is olyan emberek akik egy kicsit több figyelmet kapnak a többieknél.Ez itt sincs másképp.De ha megfigyelted és reálisan gondolkodsz,minden évben volt ilyen,és mindig más. -
Robi BALBOA
őstag
válasz #16741888 #38468 üzenetére
Szerintem is jobban járna ha a színfalak mögött tesztelne jövőre mondjuk a Ferrarinál, minthogy el menjen pilótának egyből valamilyik kis csapathoz, mert az első év úgyis a felépülésről szólna, de ügye ezt az újság írók nem veszik figyelembe és tuti kikezdenék, ha meg tesztelt előtte 1 évig akkor nagyobb az esélye, hogy jobb kondiban tér vissza, így az újságírók/pletykalapok mehetnek a sunyiba.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
DopeBob
addikt
MZ/X
-
Gabesz1019
senior tag
Megint Vergne volt a leggyorsabb Abu Dzabiban.
Második tesztnap végeredménye:
1. Jean-Eric Vergne, Red Bull 1:40.188 (43 kör)
2. Jules Bianchi, Ferrari 1:40.279 + 0.091 (91 kör)
3. Gary Paffett, McLaren 1:41.756 + 1.568 (71 kör)
4. Valtteri Bottas, Williams 1:42.367 + 2.179 (88 kör)
5. Johnny Cecotto Jr., Force India 1: 42.873 + 2.685 (84 kör)
6. Esteban Gutierrez, Sauber 1:43.637 + 3.449 (96 kör)
7. Sam Bird, Mercedes 1:43.734 + 3.546 (94 kör)
8. Kevin Korjus, Renault 1:43.776 + 3.588 (70 kör)
9. Luiz Razia, Lotus 1:43.944 + 3.756 (89 kör)
10. Kevin Ceccon, Toro Rosso 1:44.808 + 4.620 (97 kör)
11. Jan Charouz, HRT 1:46.644 + 6.456 (56 kör)
12. Charles Pic, Virgin 1:46.698 + 6.510 (61 kör)
13. Nathanael Berthon, HRT 1:48.646 + 8.458 (9 kör)Bianchi jól nyomta, remélem, bizonyít a Ferrarinak. Én szívesen látnám Alo mellett.
Williams a 2012-es kipufogót teszteli: Kép
-
[CS]Blade2
addikt
Az a baj, hogy a Kubicás hírekben mindig az van, hogy az autoakármi úgy tudja, hogy ..., a német bild vagy mi úgy tudja, hogy ... stb. És sokszor egymásnak ellent mondanak, mert
volt már olyan, hogy visszajöhet, olyan is, hogy nem,
volt, hogy már minden ujját be tudja hajlítani, most meg már mégsem,
volt, hogy fix időpontot mondtak neki,
volt, hogy bármeddig várnak rá, de újabban úgy néz ki, hogy nem szívesen vennék vissza. Mondjuk nekem ez a legújabb ott bűzlik, hogy csak egy sz*ros levelet dobtak neki. 2011-ben a legjobb módja, ha k. fontos lenne a kapcsolatfelvétel. -
sekli
addikt
válasz Gabesz1019 #38476 üzenetére
Ennél azért majd még valószínűleg valami szofisztikáltabbat kell kitalálniuk...
-
darál0w
Jómunkásember
válasz Gabesz1019 #38476 üzenetére
biztos, hogy ő és nem a red bull?
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Gabesz1019 #38476 üzenetére
Nem sok értelme van, mert az új gépen máshogy fog kinézni a dolog, hacsak nem tettek fel egy 2012-es motorborítást is. Lehet az sem elhanyagolható, hogy akkor már Renault motor lesz bent, így a kipufogó rendszernél is lehet eltérés, amitől borul a motorborítás. Szóval náluk az lesz az érdekes, amikor már a Renault motor körül lesznek a új cuccok.
Arra jó lehet, hogy a forró befújás nem zavar bele más elem vizsgálatába.Érdekes, hogy a Redbullban lepukkant a KERS, és valami szenzor is, a Mclarenből folyt az olaj, a Williamsbe vezetékeket kellett kicserélni, a Saubernél hidraulikai szivárgás miatt álltak le, a Virginbe ki kellett cserélni a motort és a padlólemezt.
Szép termés 1 nap alatt. -
7600 GS
addikt
-
Misi 007
Közösségépítő
Én mindenesetre örülnék ha a Ferrarinál kötne ki Kubica bármennyire is csípem Massát.
Massa teljesen elvesztette a motivációját a balesete óta és talán egy kisebb csapatnál újra önmagára találna. -
rocket
nagyúr
válasz Xirtam #38488 üzenetére
Motivacio az sokszor nem eleg onmagaban.
Anno megjosoltam sose lesz mar a balesete utan Massa az igazi, es be is jott.Ugyanez lesz a helyzet Kubicaval.
Rola ma olvastam valamelyik nemet ado teletextjen, hogy a Ferrari jovore teszt pilota allast ajalnlott neki, hogy aztan 2013-ban szepen atvehesse Massa helyet.
O lesz a kovetkezo aki sose lesz mar a regi onmaga, meg abban se vagyok biztos valaha vezetni fog versenyen F1-ben."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Mezcal
addikt
Életveszélles balesetből nehéz visszatérni, még nehezebb jobbnak lenni. Massával is ez történt.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Xirtam
veterán
Nem egy pilótának sikerült már.
-
#16741888
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #38493 üzenetére
Schumi is visszatért a lábtörésből... amúgy igaz sajnos nagyon erősen bennevan hogy nem lesz a régi... szerintem ez jellemtől is függ. Massa szerintem gyengébb jellem mint Kubica vagy Schumi. Mondom ezt abból kiindulva hogy kb. nagycsoportos óvódásként kezelik...
-
Pá
addikt
válasz TESCO-Zsömle #38496 üzenetére
Az ijesztő rész az, amikor fék nélkül száguldasz a gumifal felé, nem amikor x sérüléssel lábadozol a kórházban. Azért mert valakinek szerencsésebb volt a becsapódása és kisebb sérüléssel megúszta, maga az ijedelem/trauma ilyen szempontból valószínűleg hasonló mértékű.
Schumi mondta annak idején, hogy neki az segített nagyon sokat, hogy hamar megtalálták mi volt az oka a balesetének és onnantól kezdve megnyugodott, mert tudta, hogy ezután majd odafigyelnek erre és többet nem fordulhat elő. Szóval újra érezte a kontrollt.
Massának azért lehet nehezebb, mert tőle teljesen függetlenül történt a balesete, így simán benne maradhat a félelem, hogy ezután is bármikor történhet valami hasonló tőle teljesen függetlenül. Emiatt lehet bizonytalanabb egy kicsit.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz TESCO-Zsömle #38498 üzenetére
Fogalmam sincs, nem vagy agyturkász és Massát sem ismerem, csak okoskodom.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
Azért Vergne ideje a Red Bull-l elég beszédes sztem, messze a legjobb technika.
Bianchi és ő tesztelték végig a 3 napot, Bianchi 1.2-vel maradt el Alonso qual idejétől, Vergne végig a top 10 qual idejét futotta mindhárom nap, és a végén 5 tizeddel futott rosszabbat mint Vettel pole-s ideje.
..ha azt nézem hogy valaki beül egy autóba...akár Heidfeld, Ricciardo, nem egyszerű felvenni a tempót, Vergne élből az első tízen belül rajtolt volna az elmúlt vasárnap, kokrétan a 8. helyről a legelső napi eredményével, ...a 3 nap egyéni legjobbjával az 5. helyről.Hiába a fejlesztéses és a Vergne tehetségéről szóló duma, ez mindenen felül beszédes szvsz.
A Red Bull magasan a legjobb technika és csomag, ezzel mondjuk nehéz vitázni, de hogy mennyire magasan,....hát sztem nagyon magasan.