- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Aktív témák
-
McCartman
senior tag
válasz #70869248 #38500 üzenetére
Vettel belenyúlt a tutiba mikor összekaparták Red Bull pilótának az tuti , ő is tudja.
Néhány év leforgása alatt a névtelen tömegből a Forma 1 arcává válni , ehhez nyilván nem elég pusztán a motiváció és tenni akarás.Hasonlóan mákos volt a Button-féle pálfordulat , ha nem jön a képbe Brawn lehet már nem is lenne a mezőnyben. Csak az ő esetében hamarabb fulladt ki a technikai fölény és úgy már mindjárt nem olyan egyértelműek az erőviszonyok.
Ez még a Red Bullnál szemmel láthatóan nem következett be , talán jövőre változik valami?
Reméljük.[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
Gyusz
őstag
válasz JJános #38502 üzenetére
Button-nál 2009-ben az volt a furcsa, hogy csak év elején hozta a győzelmeket, amíg a Brawn igazán domináns autó volt. Silverstone-tól kezdődően Barrichello meggyőzőbbnek tűnt, szerintem ő szerzett több pontot onnantól kezdve. Persze 7 futamból 6 győzelem elég szép évkezdés volt Button részéről.
-
proof88
addikt
mert a brawn nem volt domináns végig ... csak év elején. De aztán a Mclaren is tudott futamot nyeri a Hungaroringen, a Ferrari is Kiminek köszönhetően Spában, egyébként meg Red Bull powa volt már 2. félévben.
Hozzátartozik az igazsághoz az is, hogy Buttont Spában egy zöldfűlű kilökte ahogy Hamiltont is .. és Monzában csak 2.8 mp-cel végzett Barrichello mögött. Egyébként mindig Barrichello előtt végzett, vagy ha nem, csak 2-3 mp-re volt mögötte. Egyszer volt Rubensnek szép győzelme Buttonnal szemben, az Valenciában volt, ott tényleg nagyon jól ment.Egyébként a 2009-es év számomra arról is szólt hogy Rubens sírt hogy ezért meg azért nem megy neki.
-
baluka26
veterán
válasz JJános #38502 üzenetére
Te komolyan ezt mondod? 2009 előtt Button a legnagyobb balfaszok között volt az F1-ben, csak akkor tudott valamit hozni, amikor jó volt a Honda alatta, aztán ennyi...
Most viszont már tényleg egyben van a fickó+megint zsír a verda..They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
AMD Power
titán
Button vs Hamilton esetet én azért nem felejtettem el JB-nak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
JJános
addikt
válasz baluka26 #38505 üzenetére
Én arra figyeltem fel, hogy mennyire szépen bánik a gumikkal.
Ez többször megfigyelhető volt, amikor gond volt a gumikkal.Ebből azt szűrtem le, hogy képe úgy is gyors lenni, hogy közben a gumik nem kopnak.
Csak meg kell nézni ki mennyi kört megy egy szettel.Kiemelkedik a mezőnyből. Csak mikor gyenge volt alatta a vas, akkor épp nem rinyált.
2007-05-06 óta itt!
-
-
JJános
addikt
-
proof88
addikt
válasz -Mike- #38508 üzenetére
hát az biztos hogy a 2009-es ferrari egy rakat fos volt vezethetőség szempontjából, mert ez többször el is hangzott, hogy sok idő hozzászokni, ezért sem tudta senki sem tisztességesen pótolni Massát. Kimi is sokat szenvedett vele féktávokon. Nem kellett volna belepakolni a KERS-t akkor (persze akkor most szenvednének szal m1).
de a 2009-es kocsik közül sokkal volt gond, a Rönó is olyan kiszámíthatatlanul viselkedett, most lehet ám csesztetni a Grozsant meg Nelzinnyót hogy bénáztak benne, de Alonso alatt is szépen össze-vissza ment az a kocsi csak előre nem, csak Alonso jobban hozzá volt szokva meg nem gyenge pilóta eleve ugye ...
[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
válasz JJános #38509 üzenetére
2004-ben tényleg nem ártott volna nyernie, de a hungaroringi győzelem 2006-ban volt. 2004-ben a Ferrari pilótáin kívül csak Trulli, Kimi és Montoya tudott győzni.
proof88
Részleteiben nem emlékszem a Button-Barrichello párharcra, nekem az maradt meg, hogy Barrichello valamivel jobbnak tűnt az év második felében. Egyébként nincs gondom Buttonnal, pont a debütáló évétől (2000) kezdve nézem komolyabban az F1-et, csak nem gondoltam volna, hogy egyszer világbajnok lesz.
-
proof88
addikt
volt amikor tudott mutatni egy kis Rubinho-magic-et meg Buttont sok kritika érte hogy nem tett semmit már mikor megvolt az előnye pontversenyben ... de igazából ő mindig annyit előzött amennyit kellett. Azért szép előzései voltak mindig. Emlékszem mikor megdicsérte brazil után Kobayashi-t hogy ... még tanulnia kell de megoldjuk nem probléma Buttont az idióta (jó értelemben) beszólásaiért is megkedveltem, jól tolta, bár gondolom a szépséges Jessica kisasszony is jól tolja neki
Pá:
[ Szerkesztve ]
-
McCartman
senior tag
válasz JJános #38502 üzenetére
ha nem tarolja le a mezőnyt a bajnok autóval nem ülne a Mclarenben.
Elkönyvelték volna (mint ahogy tették is a Brawn GPs diadalmenet előtt) örök reménységnek és sanszos , hogy már nem is lenne az F1ben.Igen mindketten belenyúltak , sok jó képességű pilóta megfordul a versenysport háza táján de ha nem kapnak bizalmat senkitől szépen el is tűnnek a süllyesztőben.
Vettel teljesítménye sem volt valami acélos tavaly aztán idén már tarolt mindenütt , sokan törnék kezüket-lábukat , hogy a helyében (ülésében) legyenek és teljesítenének is hasonlóan de ő született ilyen szerencsés csillagzat alatt.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
Robi BALBOA
őstag
Ja Barrichello-t fikázza mindenki, közben azért 2009-ben amikor a technika már kezdett kifogyni alólla(a szerhoz volt/van szokva! ) akkor ment igazán jól és jobb volt akkor mint Button.
Akkor ő is megérdemelt volna egy VB-t(és nyugodtam nyugdíjba mehetett volna utánna).
Most meg, hogy nem teljesít sehogy az részben köszönhető a Williams-nek is, vicc az autó, évről évre egyre viccebb. (akár hányszor mutatják a Williams istállót mindíg szottyos öregembereket lehet csak látni, mi ez nyugdíjas klub, elgondolkodhatnának egy kis vérfrissítésen!)Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
McCartman
senior tag
válasz Robi BALBOA #38516 üzenetére
Kimi majd kirugja a ház oldalát!
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
Robi BALBOA
őstag
válasz McCartman #38517 üzenetére
Az tuti, olyan bulikat csinál, hogy az öregek nagyrésze stroke-t és szívinfarktust kap majd a csapatban!
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
proof88
addikt
Egyébként Kimi milyen régóta együtt van már a nőjével. Kiminek nem hiányzott a nőzés F1 alatt? Mert sosem láttam a nőjét, gondolom sokat voltak külön. Vagy a finneknél hogy megy ez ... le van fagyva a tökük és olyan mintha nem is lenne nekik?
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #38522 üzenetére
-
Nowhereman
őstag
válasz Robi BALBOA #38516 üzenetére
Jó eredményt senki nem érhet el jó autó és csapat nélkül. Jó autó nélkül nagy adag szerencsével egyetlen győzelem is hatalmas siker - de még ez sem mák. Panis anno Monacoban hibátlanul és gyorsan tolta végig a versenyt, amikor szinte mindenki besokalt, Herbert pedig az Europa GP-n a káoszában sem a gumiválasztásban, sem a vezetésben nem hibázott, miközben a nagymenők halmozták az élvezeteket. Aznap ők voltak a legjobbak.
Ha Sumi a Jordan 191-es helyett valami igazán nulla technikába ült volna, simán egy lehetett volna 10GP3rajt-1célbaérés-0pont statisztikájú fazonok népes táborának...
Ha meg a csapat nagyon a csapattársat komálja az esélyek valahol a csapattárs szezon derekáig való komoly lesérülésével van egy nívón, akármilyen tehetséggel is...
Fortuna kegye nélkül üléshez se juthat az ember, ha meg valakit nagyon imád a qrvája, annál akár a fél mezőny is jobb lehet, mégis VB. lehet...Utánam a kondenzcsik!
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Nowhereman #38524 üzenetére
Egyetértek, szerencse kell ahoz, hogy valaki bekerüljön a F1-be, de még nagyobb, hogy ott is maradjon valamint jó csapathoz kerüljön idővel.
Szívesen megnéznék egy-két embert valami jó kocsiban, legfőképpen Kobayashi-t!
Azért egy Sumi-Koba-Hami-Lonzi-Kimi csata(mindenki kb egyforma tudású autóval), de szép is lenne, mi előzések lennének!Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Robi BALBOA #38525 üzenetére
DRS nélkül semmilyen, ha egyforma autók. Mindenki ugyanott nyomná a KERS-t, és egy tökéletes patt-helyzet alakulna ki. Önerőből senki se tudná megelőzni a másikat az egyforma autók miatt...
Viszont megnéznék 1-2 versenyt, ahol a versenyzőket fordított rajtsorrendbe állítják fel...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Robi BALBOA
őstag
válasz TESCO-Zsömle #38526 üzenetére
Nem teljesen egyforma autókra gondoltam, olyanokra amik összeségükben nyújtanának kb egyforma teljesítményt, de kicsit különböző beállításokkal rendelkeznének.
Én azt nézném meg még, hogy a jó versenyzőket gyenge-közepes kocsiba tenném, a gyengébb versenyzőket pedig jobb kocsiba tenném és így fordított rajtsorrend.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
dokar
addikt
válasz TESCO-Zsömle #38526 üzenetére
Koba mindenkit megelőzne, még tolatva is
hiszen megmondta a Gyula is, hogy Koba előzésben nem gátlásosextra - SEXRay
-
#70869248
törölt tag
válasz Robi BALBOA #38527 üzenetére
Sztem gyengébb versenyzőknek nincs helye az F1-ben, az hogy jó visszajelzéseket adnak és/vagy olcsón szerződtethetők, vagy éppen teli vannak anyagilag erős támogatókkal, ez nem kellene hogy elég legyen ahhoz hogy rajthoz álljanak, aki évek óta lfszt sem csinál azt is meneszteném.
Mint a hegyi barbároknál Wulfgar, vagy tett okán vagy az eredményeid okán maradhatsz, személyi szponzor ne támogasson 10millákkal senkit. Hordjon sapkát/polót énekeljen tehén reklámokban tökmindegy, de a semmiért ne pénzezzék már őket, mert alibizni fognak.
...vagy azért maradjon mert izgalmas jelenség...lehetőleg pozitív mérleggel, azaz ne a nézők és mások letarolásában legyen élen...., vagy pedig mert veri a csapattársat, veri a mezőnyt vagy ilyesmi.
Akkor marad.
Massa, Rubinho, már egy ideje Trulli is, Maldonado...stb lehet menni máshova semmit sem csinálni. -
#70869248
törölt tag
válasz McCartman #38501 üzenetére
Button másodvirágoz....így nehéz támadni, de egyébként kétségtelen hogy piszok jó helyen volt jó időben, és ő meglátta a 'második' F1-s karrier lehetőségét és meg is csinálta.
De egyébként meg kaptya be ...mert ő is alibizett egy csomót a nagy pénzéért.
Amennyiben nincs a Brawn akkor senkinek nem is tűnne fel a Williams-ben, vagy esetleg a Lotus-ban..
..és ez azért elgondolkodtató, egy jó technika, vagy egy érdekesen engedélyezett 'fejlesztés' akkora előnyt nyújt, hogy nem a határon autózva is dobogón lehet lenni, egy kicsit jobb versenyző pedig sokat nyerhet.
Én nem tudom a Red Bull-ban mennyi lehet még, sztem pályafüggő, tavaly voltak pályák ahol simán verhetőek voltak, és volt pálya ahol absz. fölény.
Ebben az évben sztem ez annyiban módosult hogy minden pályán tudnak nyerni, csak van ahol szinte maxra ki kell hozni ami az autóban van, és van ahol elég a 95% is.A Brawn egy üzlet volt sztem, nem véletlen hogy Bernie is meg akarta kaparintani, minden szél jól fújt.
- a a költségvetési sapka miatt jól jöhetett egy példa, amit a kirakatba lehet tenni, és a jelképes összegért átvett, kis engedménnyel Mercedes motorral megdobogtatott volt Honda sasszé, egy euroért, pici csatornával itt ott, meg egy hátsó szárnynak beillő diffúzorral a 'ggén egész jó üzlet volt...nulla tesztlehetőség, azt a kicsi előnyt nehéz lesz behozni..
Nem is fejlesztettek nagy pénzekért semmit, sztem Brawn már akkor tudta hogy a Mercedes jönne, amikor a motorjukat megszerezte...semmi több éves lekötésű szponzori szerződés, semmi több évre lekötött versenyző...minden alkalmas egy jó üzletre egy év múlva.
Button-nak nagy szél fújt, mert egész jó motorerővel bírt, az autóra meg nem csak biggyesztve volt hamarjában egy diffú, hanem egy kerek egész volt, mire a többiek kisebb nagyobb sikerrel tapasztgattak addigra megnyerték a fél évet.
Most a Red Bull cibálja a 'tradicionális' csapatok bajszát, de egy Newey köszöni szépen, neki elég volt egy lépéselőny, a többit ő már hozza fejből, ez az autó minden valószínűség szerint nagyszerű. -
Robi BALBOA
őstag
válasz #70869248 #38529 üzenetére
Jogos a dolog, de a pénz beszél a pilóta meg megkapja a helyet és vezet ahogy vezet!
(#38532)Male: A F1-ben a dolgok 99%-a üzleti érdekből történik úgy ahogy.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
#70869248
törölt tag
Akkor vált az egész elgondolkodtatóvá amikor futamokat nyertek, és senki nagy név nem jelent meg az autón.
...egy nagy fehér felület, és a sokadik futamgyőzelem után, amikor már a vak is látta hogy ez az autó képernyőn lesz az egész évben, akkor is csak egy egy hónapokra szóló szerződés...
na innen már érdekelt hogy mi-miért is lehet.
Amennyiben Bernie veszi meg hamarabb leesik, így hogy a Brawn így csak később....de ezzel együtt ez csak elgondolás marad persze.
De sok zavaró dolog volt, A Virgin az Auszi futamtól elkezdve versenyenként fizetett a reklámért, elvileg bármi jöhetett volna, de nem.
Pedig ha egy csapat hosszabb távon gondolkozik, akkor minden felületet eladnak az autón amit csak lehet, az első két futamgyőzelem után változó feltételekkel..alap pénz, győzelmi pénz,, VB pénz ilyesmi.
de nem, sztem nem a Virgin sokallta a pénzt, hanem ők hosszabb távú megállapodást szerettek volna, elvileg persze hogy fizet a reklámért egy szponzor egy végső győzelemre képes autónak. De nem, ők inkább megállapodtak a MIG-l.
Sztem ez az egész már akkor le volt fektetve nagy vonalakban, amikor a Mercedes és a Ferrari motor közt választhatott a Brawn.
Mercedes lett, ők amúgy is jönni akartak, gondolom meg volt az elképzelésük a versenyzőpárosról is.
A többi ennek a jegyében született, az is hogy Brawn marad a Mercedes-nél...gondolom pláne maradt ha Schumacher a Mercedes tervei közt szerepelt....ha mindezt Bernie zongorázza le, akkor már akkor balhé lett volna amikor a tévés jogdíjjakért akartak volna harcolni....ebben igaza volt Briatore-nak, a Brawn elvileg új csapat, nem járna nekik.....de a FOTA megszavazta hogy megmentsék őket
Bernie-nél ez nem lett volna így abban biztos vagyok.
Brawn szépen hozta, és az hogy viszonylag kevés műszaki problémájuk volt a hipp-hopp bedobott motorral, és egész jó csapatmunka volt az bravúros volt. -
-Mike-
addikt
Ha valaki unatkozik a gép előtt és nem tudja mi tévő legyen akkor nézzen az oldalon futamokat. Az hogy mi van épp meg mi következik szerintem random. [link]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #38536 üzenetére
mod: semmi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Gyusz
őstag
válasz Motion_Blur #38537 üzenetére
Kellett neked rákérdezni, szegény Ralf Schumachert miattad büntették meg.
-
Male
nagyúr
válasz #70869248 #38534 üzenetére
Igen, az elég furcsa volt... simán lehetett volna jópár szponzoruk, de ők mintha nem is akartak volna komolyabbat. Egyszerűen ez volt a terv. Olcsón hozzájutni, egy évet kihúzni vele minimális ráfordítással, és jó drágán eladni. Mivel nem nagyon volt "na ki akarja megvenni", így gyanítható az is, amit írsz... a motor választásnál már félig-meddig megállapodtak a Mercedessel, valami előszerződés pl a motorokért cserébe.
-
Misi 007
Közösségépítő
-
Nowhereman
őstag
Az egészben az a marhaság, hogy nem volt senki, akinek megért volna direkt néhány millát, hogy azt a fehér autót egy évre átmázolják a színére. Nem nagyobb reklámértéke van, ha egy világbajnok autó tetőtől talpig a színedre van mázolva, mint évtizedekig valami kis logó egy sereghajtó autón? A 7up-ra majd mindenki emlékszik, pedig két évtizede csak egy évig volt a Jordanon, de ha a sok kis mostani logóból már nehéz lenne sorolni...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
Igazán arra lennék kíváncsi, hogy hova lett a pénz...
Amikor a MIG és (pláne) a Mobil1 jött a Brawn-hoz akkor már valószínűsíthető volt hogy Mercedes lesz a vevő, és oké, mostanra kivásárolták Fry-t és Brawn-t azaz 100%-ban saját a csapat.
De a pénzek hogyan és hova mentek?
Mert ugye voltak ingatlanok és létesítmények is, valamint azért akár Fry vagy Brawn adóbevallásában nagy valószínűséggel nem szerepeltek 100millák euro-ban.
Érdekelne hogy hogyan zajlott, mert maga a vásárlás egészen csöndben zajlott, a Honda-s Fry és Brawn megvette a csapatot, hűha..szenzáció meg minden, a Mercedes megvette a BrawnGP-t....és tök kis port vert fel ahhoz képest hogy minden bizonnyal nem kis összegről lehetett szó....egy világbajnokságot megnyert csapatot vettek meg. -
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #38542 üzenetére
Hát igen, hasonlít a mi kis rendszerváltozásunkhoz, amikor a privatizációs biztosok bagóért mindenféle szabályos eljárást mellőzve kiprivatizálták maguknak több-százmilliós termelőeszközöket, és már adták is tovább. Nem kell elhinni azt a marhaságot, hogy csak itt Hungarisztánban történnek ilyesmik. Ki tudja, lehet, hogy ment abból az összegből néhány borítéknyi el arra is, hogy megkapják a Honda osztalékát...
Utánam a kondenzcsik!
-
Xirtam
veterán
-
Motion_Blur
félisten
Vergne: Hozni tudnám Webber szintjét
Ezek szerint ő sincs tisztában vele hogy Webber 1mp-el lassabb autót kap
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #38548 üzenetére
Ne kezd
Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...