- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Aktív témák
-
eXodus
őstag
válasz hunnylander #36300 üzenetére
Ezzel megint nem mondtál semmit. Csak blablabla. De nem is fontos, a tények megukért beszélnek. (Erre megint jön egy semmintmondó váalsz tőled, de én befejeztem, mert nem bírod ki és úgy is tied lesz az utolsó szó.)
-
hunnylander
őstag
válasz eXodus #36301 üzenetére
A tények, hogy volt valami bibi, amit a stewardok már el is kezdtek vizsgálni de az ítélet előtt az érintett csapatfőnökök személyesen elrendezték az ügyet, kvázi peren kívüli megállapodás, vádalku, ami nagyon jól jöhet még a diffúzor tárgyaláson is ahol Ferrari kontra Williams felállás is lesz.
www.HunnyF1.com
-
Ricardo
titán
Ne felejtsétek el átállítani az órát!
[ Szerkesztve ]
-
Sanya595
senior tag
Azt ugye senki nem felejti el,hogy ma éjjel órát kell állitani?
Mert aki elfelejti,az jól lemarad a rajtról.Igy jártam,sokáig irtam.[ Szerkesztve ]
-
ronaldo
őstag
Kétszer megnézve az időmérőt, abszolút lejött, hogy versenyautó formája csak a Ferrarinak van elölről. A Mclaren és a Red Bull autók a dobogósok. A Renault, BMW és a Brawn hányást keltő szemből (oldalról tűrhetőek -Renault). A Williams is még talán olyan, hogy szemet huny felette az ember. De a Toyota is elég természetellenes ha szemből nézzük...
A holnapi versenytől pedig egy szoros Ferrari-BMW(Kubica)-Red Bull csatát várok. A Brawn győzelem meg nem garantált, hisz technikai sportról van szó. Ez lesz az első nagy erőpróba, lehet hogy a 40. körben kiesik mindkettő. Persze ez ugyanúgy megeshet a többi csapattal is, csak azt akarom mondani, hogy kár kijelenteni előre a győzteseket, nem biztos hogy úgy bejön, mint hamilton jóslata
-
[CS]Blade2
addikt
Ha van egy kis eszük betiltják a kérdéses diffúzort.
-Még kisebb lenne a csapatok közötti különbség. (kb 6 csapat lenne képes a pole megszerzésére)
-A költségek szempontjából is jobb lenne, ha a 3 csapat tenne fel egy egyszerűbbet, mint a másik 7 költene egy vagyont a saját spéci diffúzior-ra.A KERS-et én kivenném a francba, ennyit nem ér meg. Az időmérőt teljesen elrontja, és még lehet, hogy a versenyen sem lesz belőle előny. Szerintem többet ér a balansz, amivel az időmérőn ilyen szoros köridőknél legalább 3-4 hellyel előrébb lehetne végezni, mint a KERS-el.
-
JColee
őstag
válasz hunnylander #36269 üzenetére
már hallom Palik Lacit (üzemanyagháború )
szerintetek holnap megtisztel minket? -
-
-
VD
őstag
válasz !Overdose! #36313 üzenetére
Akinek Show kell nézze a győzikét!
Ez egy sport közvetítés! A seggem sem kiváncsi két félhülye marakodására. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz !Overdose! #36315 üzenetére
Szerintem elsősorban sport. Az más kérdés, hogy show-t csinálnak belőle, de ez nem baj. A Palik féle emberekkel van a baj, aki hülyét csinál magából és semmi + infót nem ad a közvetítéshez.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
MODERÁTOR
válasz -=Sziszi=- #36316 üzenetére
nemhogy plussz infot nem ad, de sokszor olyan dolgokat tudnak benézni, hogy ihajj
Everybody lies.
-
[CS]Blade2
addikt
Ne is mond. Reggel rögtön úgy indított, hogy "Vettel jön ki a boxból a Torro Rossoval!"
Aztán pedig valami olyat mondott, hogy a Hondától távozott a Ron Dennis.
És ezt megfejeljék valami amatőr tolmáccsal a végén. Mindent pontosan le akart fordítani, ezért habogott össze vissza, mikor kicsit lemaradt olyan gyorsan hadart, hogy már nevetséges volt. -
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #36269 üzenetére
Azért ha kivesszük a Brawn teamet akkor tényleg irdatlan szoros lett a mezőny. Pl. javul a Mclaren 4 tizedet akkor már Ferrari szint körül lennének. A teszttilalom meg egy dolog (a legkevesebb km-t futott team alázott ugyebár, bár megbízhatósági gondok pont emiatt lehetnek még Kers nélkül is szerintem), lesznek még itt kavarodások, hiszen a csapatok saját elmondásuk szerint is még sok fejlesztés van hátra. Jó kis év lehet.
-
MPowerPH
félisten
válasz ronaldo #36307 üzenetére
Nem fognak kiesni, legalábbis motor miatt biztos nem. Merci motor atom biztos, eddig is az volt, most se lesz baj, főleg nem 1 futam után. Esetleg váltó elszállhat, de a Brawn -t más nem is tudja megállítani. Én azért majd tapsolok, mikor lekörözik a ferkákat meg mekiket.
Don't Tread On Me
-
biker
nagyúr
válasz Ricardo #36303 üzenetére
Ne felejtsétek el átállítani az órát!
nézd, egy hete beállítottam a felvevőt
3 napja rájöttem, hogy óraállítás, mondom akkor szombat este átállítom a felvevőt. erre rájöttem, hogy azon eleve nem én állítom, hanem azt hiszem a DunaTV-ről vette a jelet az automata beállításhoz. És akkor a dilemma: ha átáll magától, akkor nem állítom át a felvevőt. de ha nem áll át, akkor mi lesz? és ha átállítom és ő is átáll?és akkor most -1,5 órától +1,5 óráig be van állítva
remélem nem lesz gond...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
neduddki
nagyúr
HI!
pana-k atalnak es normalisan veszik fel a dogokat:- )
udv
neduddki
p.s. na mire en felkele mar minden kiderul
de hogy azoknak a feher vackonak amik az elso sorban kozlekednek mijjen szip szeles hotolujukk van, csak alacsonyank tunnek egy jo kis plowinghoz:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Nowhereman
őstag
válasz [CS]Blade2 #36308 üzenetére
Szerintem nem fogják most betiltani, mert nekik a show a lényeg. A többi csapat pedig már most is a rajzasztalon virraszt, hogy mielöbb kihozza a saját verzióját. A betiltással nem kellene 2-3 versenyen a pontokért küzdeniük. Ha meg kivesszük ezt a 3 csapatot, akkor valszeg a Red Bull lenne a domináns. Valaki mindig jobb mint a többi! Hiszen erről szól a verseny!
Utánam a kondenzcsik!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Nowhereman #36325 üzenetére
Az erősorrend így is, ugyis visszaáll. A RedBull is is elől van, ha beteszik az überdiffúzort, akkor még előrébb lesz. A betiltással is ők az elsők.
Mindjárt dobok egy kis listák, csak hiányzik egy adat
Pontosan kik mentek KERS-el?
2 Ferrari, Heidfeld, 2 Mclaren, és 2 Renault? -
gV
őstag
válasz [CS]Blade2 #36327 üzenetére
igen
-
[CS]Blade2
addikt
(ez csak egy elmélet, hogy mégis milyen variációk lehetségesek az erőviszonyok megváltozására a diffúzor és a KERS variálásából.)
A következőt tettem a időmérőn elért legjobb köridőkből:
Überdiffúzor esetén levontam a Brawntól 0,6sec-et, a Williamstől 0,5sec-et, a Toyotától 0,3sec-et. (Szerintem ennyit számít kb a köridőkből. Azért nem egységesen, mert úgy gondolom a 3 megoldás között is van különbség, ilyen arányban.)
KERS: az időmérőn a KERS-es autók rosszabbul szerepeltek, mint a többi, és a BMW-nél is látszik, hogy kb. 0,3sec hátrányt jelent. (versenyen lenne előnye, de ez majd reggel kiderül)van Überdiffúzor, van KERS
1. Brawn 1.24.7
2. RBR 1.25.1 3. Williams 1.25.1 4. BMW 1.25.1
5. Toyota 1.25.2
6. Ferrari 1.25.3
7. Renault 1.25.6
8. Mclaren 1.25.7
9. STR 1.26.5
10. ForceIndia 1.26.6van Überdiffúzor, nincs KERS
1. Brawn 1.24.7
2. Ferrari 1.25.0
3. RBR 1.25.1 4. Williams 1.25.1 5. BMW 1.25.1
6. Toyota 1.25.2
7. Renault 1.25.3
8. Mclaren 1.25.4
9. STR 1.26.5
10. ForceIndia 1.26.6nincs Überdiffúzor, van KERS
1. RBR 1.25.1 2. BMW 1.25.1
3. Ferrari 1.25.3
4. Brawn 1.25.4
5. Renault 1.25.6 6. Williams 1.25.6 7. Toyota 1.25.6
8. Mclaren 1.25.7
9. STR 1.26.5
10. ForceIndia 1.26.6nincs Überdiffúzor, nincs KERS
1. Ferrari 1.25.0
2. RBR 1.25.1 3. BMW 1.25.1
4. Renault 1.25.3
5. Brawn 1.25.4 6. Mclaren 1.25.4
7. Williams 1.25.6 8. Toyota 1.25.6
9. STR 1.26.5
10. ForceIndia 1.26.6 -
Bermi
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #36329 üzenetére
rönyó hátul szerepel mindegyik felállásban, mondjuk Alonso elrontotta a gyorskörét, így egy picit előrébb rakom Őt (Pique-val nem számolok mert szégyen, amit csinál), illetve Hamiltont se láttuk, hogy mit kihozni a kocsiból.
[ Szerkesztve ]
F1.....
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #36165 üzenetére
Aszem beállok én is valamelyik csapathoz. Az se bánom ha Force India vagy a McLaren lesz az. Csak ilyen nők mászkáljanak az ember körül. Sőt ilyen körülmények között már kezdem a a Merci mérnökeit sajnálni. Nem egyszerű a feladatra koncentrálni. Hamilton körül egyre jobb nők mászkálnak.
Más: A KERS az most kötelező vagy sem? A következő versenyre ha így haladunk egy autóban sem marad benne. Persze csak ha addig nem találnak ki valamit. Mert ha nem változtatnak a csapatok akkor nagy szarban maradnak.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
MODERÁTOR
válasz 7Heads Drago #36331 üzenetére
Hát ezen én is elgondolkodtam. Szeintem a következő futamra szépen ki is szedik őket
Everybody lies.
-
7Heads Drago
veterán
válasz [CS]Blade2 #36308 üzenetére
A kers állítólag azért is erőltetik hogy majd miután a Forma1 -ben sikeresen alkalmazák, akkor ezt átültessék majd a hétköznapi autókba. Csak az nem stimmel szerintem hogy egy hétköznapi ember nem fékezz ekkorákat illetve minek neki plusz 10% lóerő többlet. A gumi-füstölős aszfalt betyároknak persze biztos jól jönne. Lehet hogy Ecclestone velük kötött szerződést...
Úgy néz ki hogy a Red Bull máris elkezdte az új autó tervezését (padlólemez). De azért nézet eltérések azért vannak, hogy kié legyen az első autó...
[img]http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/Red+Bull.jpg[/img][ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
[link]
Elnézést, elsőre valamiért nem sikerült.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Pá
addikt
De Ti miért kezelitek defaultként, hogy a KERS jelent bármiféle hátrányt?
Kérlek mielőtt válaszoltok, gondoljátok át, mert nincs kedvem az alapoktól kezdeni a magyarázását.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
lenox
veterán
Rosszabb tole a sulyeloszlas (pontosabban tomegeloszlas), nem? Hogy ez a 400kJ ellensulyozza-e, azt max az f1 mernokok tudjak, en ahogy nezem egy koron nem, szerintem annyi eselye lehet, hogy ha az uj szabalyok szerinti kocsi nem bunteti annyira a mogotte haladot, vagyis ra lehet tapadni az elol menore, akkor van esely elozni, az alatt meg jol johet par plusz lo.
Holnap szerintem komoly KERS vizsga lesz...
[ Szerkesztve ]
-
Overlocker
veterán
Ma nem sikerült tv-kártyát szereznem..
Valaki tud adni egy működő linket ahol esetleg lehet majd látni holnap reggel a futamot?
Előre is thx!
-
7Heads Drago
veterán
Hát ha csak Kubicát említem, szerintem már elég. Vagy nézzük a Red Bullt. Persze ez még nem tutti, de szerintem a következő futamra az egyes számú versenyzőknél ki lesz dobva néhány cucc a kocsiból. És gondolom hogy nem a kormány lesz az... Persze ez a futamon szerzett tapasztalatok alapján még változhat.
Más: De itt egy érdekes hír, ami nagy mértékben beleszólhat a holnapi futam eredményébe: A "hihetetlen" gumikopás miatt aggódnak a csapatok
A lényeg: Ausztráliában most a szuperlágy és a közepes keverékű slickeket kapták meg a csapatok, ami a délutáni 3. helyezett Jarno Trulli szerint alapos fejtörésre készteti őket.
"Lényegében egyik fajta gumi sem alkalmas a pályára, mert a lágyabb túl lágy, a keményebb pedig túl kemény, ezért egyik sem esik az optimális tartományba" - mondta Trulli. - "A keményebbeket időbe telik felmelegíteni, míg a lágyabbak kezdetben jól működnek, de mindössze három kör alatt teljesen elhasználódnak."
Lesz itt még baj holnap... És itt viszont a Ferrarik kíméletes gumihasználata előtérbe kerülhet.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz 7Heads Drago #36340 üzenetére
4. Robert Kubica 650kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
válasz Oliverda #36341 üzenetére
Ez rossz példa. Ugyanis Heidfeld nem jutott be a Q3-ba és így annyit tankolt, amennyit nem szégyellt. Q2-ben pedig kapott 0,4 tizedet üresen.
Ha holnap meleg lesz, akkor mai lágy gumi választása és a nehéz autó a Brawn GP-t rendesen vissza fogja vetni. (persze ha nem túloznak a versenyzők) Hacsak nem Ferrari felfüggesztéssel rendelkeznek. És ugyanez igaz lesz az egy kiállásos autókra is. Már ha mindkét gumitípust kell használni az idén is.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
sekli
addikt
válasz 7Heads Drago #36333 üzenetére
Ugyanmár, miért ne lenne használható az utcai autókban...? Hibrid-Lexus...? (Combino villamos... )
-
Motion_Blur
félisten
válasz 7Heads Drago #36334 üzenetére
Mindenki annyira oda-vissza van az első sortól, hogy észre sem vesszük: a 3. helyen egy überdiffúzor és KERS nélküli autó figyel. Vettel megint parádézott
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
sekli
addikt
válasz 7Heads Drago #36340 üzenetére
másrészt már csak azért is érdemes fejleszteni, mert a tervek szerint jövőre 60%-kal nő a teljesítménye, amihez nyilván nem társul majd +60%-os tömegbeli növekedés, tehát ha idén még csak kérdéses is, hogy megéri-e, jövőre biztosan meg fogja érni...
-
-Mike-
addikt
Működni fog jobban a kers időmérőn gyorsabb pályákon. Csak okosan kell használni. Pl nagyon tetszett ahogy Kimi csinálta Q2ben, igaz most nem látszott a köridején, de mielőtt megkezdte a körét a rajtrácson haladt és akkor nyomott egy spm fokozatot majd átlépte a rajt-cél vonalat és még onnan nyomhatott 3at. Csak taktikusan kell felépíteni a körét a kers-sel együtt és jó lesz az.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Motion_Blur #36344 üzenetére
[link]
Csak tanult valamit a Mestertől...[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Pá
addikt
Nyilvánvaló ez lehet a hátránya, hogy a kevesebb balasszttal kisebb tér jut a játékra az egyensúlyal.
De ha valaki olyan kocsit épített, hogy 10kg balaszttal is be tudja lőni tökéletesen semleges viselkedésre, akkor 40 kg-mal sem lehetne jobban megcsinálni. Szóval a KERS csak abban az esetben jelent problémát, ha valaki olyan kocsit épített, amit csak soksok plusz súlyal lehet kiegyensúlyozni.De pl a Ferrari pont nyilatkozta, hogy náluk nem jelent semmi hátrányt, mert így is marad annyi balasztjuk, amennyi kell. Mintha a Meki is hasonlót mondott volna. Persze lehet, hogy ez csak PR szöveg, de elméletileg akkor is lehetséges, szóval a KERS nem feltétlenül kell hátrányt jelentsen. És egyelőre semmi bizonyítékunk nincs rá, hogy bármi hátránnyal jár. A KERSes kocsik 100 másik okból is lehettek lasabbak.
szerk: ami még hátrány lehet, hogy a súlypont kicsit magasabbra kerül a KERS miatt, de a legtöbb csapat igyekezett a kocsi legaljában elhelyezni a rendszert éppen emiatt, szóval nem gondolonám, hogy ez jelentős.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs