Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz sb #29 üzenetére

    Igen, ahogy írod, a tv/monitor cimkézés műszaki szemmel értelmetlen.

    Viszont ha felveszed a marketinges sapkádat:
    A 32"-os kistévé az a nagyon rossz minőségű kínai szemét, ami a media markt-ban az alsó polcon árulnak 99 euróért.
    Ha az LG 500 euróért akar 32"-os kistévét árulni, akkor nem teheti oda ugyanabba a termékkategóriába, nem teheti a 99 eurós tévé mellé a polcra, mert nem fogja senki megvenni, mert túl drágának fogják találni. (Price anchoring megtörtént a 99 eurós tévével)
    Ezért kell neki új termékkategóriát kitalálni. Hogy el tudják adni ennyi pénzért.

  • cucka

    addikt

    válasz wipes #12 üzenetére

    Ez egy kis méretű tv.
    A "smart monitor" termékkategóriát a marketing szülte. Mert ha kis méretű tévére gondolsz, akkor a kínai piacos, nagyon olcsó, nagyon gyenge minőségű tv-kre asszociálsz. Ezért kellett megalkotni ezt az új termékkategóriát.

    A célcsoportja pedig elég nagy, gondolj bele, hogy
    - Az emberek többsége ázsiában él, ahol a lakások mérete, és az egy emberre jutó élettér sokkal kisebb, mint amit mi megszoktunk. Egyszerűen egy normál méretű tv sok esetben túl nagy.
    - A lineáris tv haldoklik, 30 év alatt senki se nézi már, ezért a tv tunert hiányát el lehet adni modern előremutató fícsörnek.
    - Az emberek többsége mobil eszközön fér hozzá az online tartalmakhoz. Többségüknek nincs asztali számítógépe de még laptopja sem.

    Ezeket az igényeket összegyúrod, plusz gyártóként feljebb akarod a terméket pozicionálni, és tádám, a végén kijön, hogy "smart monitor".
    A célcsoport netflixet fog rajta nézni, meg a mobil eszköz képét fogja kirakni rá. Most akkor ez tévé vagy monitor? Vagy nem tök mindegy? :)

Új hozzászólás Aktív témák