- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 7000 mAh fölé lőne a következő OnePlus Ace
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Sony Xperia XZ1 Compact - izomkocka
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Minek tartogatni a felvételt? Küld el a gond van a termékkel request-et, - Összefoglaló, 3.b) pont- Missing parts or pieces, ha van elképzelésed a probléma megoldásáról akkor tegyél javaslatot. A videó Youtube linkjét megoszthatod benne.
Hasznos és "gazdaságos" tanácsokat várok
-
freezer922
aktív tag
Lehet hülye kérdés de ezek az első rendeléseim ebay-ról. Volt egy amit dpd hozott és 4 másik kicsi amit sima posta. Na már most amit a dpd hozott amint megjött átállt delivered státuszra, viszont a 4 kicsiből is már megjött 3 de még ilyen nem volt
Ezeknél esetleg nekem kéne átállítani vhogy vagy majd magától fog? -
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
nyert licittel vásárolt pulzusmérő óra megérkezett Bulgáriából. A csomag kibontásakor nyilvánvalóvá vált, hogy hiányosan "összekészített" csomagot/terméket kaptam. Az adat/töltőkábelt (data/charging cable) nem mellékelte a csomagba mely a termékleírásnál/fényképfelvételeknél szerepelt is. ("Comes with watch itself the sensor belt and data/charging cable")
A csomag kibontásáról készítettem videófelvételt.Érdeklődöm, hogy ilyen esetben mit lehet tenni. Sajnos a kábel nélkül az órát nem tudom tölteni ill. konfigurálni és ami félő, hogy nem saját kábellel nem is fog működni.
Felháborítónak tartom, hogy nem azt kaptam amelyre licitáltam valamint az eladó nem képes tisztességesen összekészíteni a postázásra kerülő termékét.
Hogyan lehetne ebből jól kijönni mert így már nem annyit ér a megvásárolt termék mint az elért licit összege.Első körben gondoltam, hogy csak jelzem az eladó felé, hogy hiányosan érkezett meg a csomag/termék. Ekkor érdemes tájékoztatni, hogy a csomag kibontásáról videófelvétel készült - vagy azt majd tartogatni kell az esetleges "ebay vitás" ügyintézésre?
Hasznos és "gazdaságos" tanácsokat várok
Segítségeteket előre is köszönöm. -
attiati
veterán
Ki akarok fizetni egy korábban a kosárba tett tételt
Kiválasztom a kártyát és átállítanám, hogy ki váltsa az árfolyamot.
Felugrik a választási lehetőség (bank vagy paypal) de automatikusan továbbmegy.
Ilyenkor vajon melyiket választja ki a háttérben? És hogyan tudnám átállítani?sosem láttam még hasonlót
Kijelentkeztem és vissza mindenhonnan. Próbáltam másik böngészőt.
-
Topikgazda
Az tény, hogy elveszhetnek a küldemények. Különösen bosszantó ha az, amit nekünk küldtek. De nem változtat az alapvető helyzeten.
Amíg nem kapjuk kézhez, addig az eladó tulajdona.
Ha nem kapjuk meg az eBay és a PayPal vásárlói védelme alapján neki a pénzünket vissza kell adnia.
Az elvesztett dolog kerestetése, a szállítási szolgáltatóval a kárpótlás rendezés az eladó feladata, nem a vevőé.
Kifogásolhatjuk a topikban az X szolgáltatót, bizonyíték nélkül lehet gyanúsítgatni, de szerintem nem viszi előrébb a dolgokat.
1. Nem olvassák.
2. Egy több országon keresztüli szállítás esetén nem minden esetben állapítható meg a felelősség egyértelműen, ezért van az, hiogy a felvevő posta, szállító a felelős a feladó felé.
3. Senki sem tudja garantálni a 100%-os kézbesítést, nagyon sok ok miatt nem sikerülhet, így biztos szállítási módszer a személyes átvételen kívül nem létezik. Az meg nem kivitelezhető minden esetben.
4. Ami elveszett az nem fog előkerülni. (Ha mégis, akkor az nem veszett el. )[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
az a baj hogy a dhl csomagjainak egy resze az valoban magyar posta es ezert a dhl-nel nem tudjak megmondani mi van vele, ez kiderul a trackszambol (mar reg volt de talan ha 13 jegyu az nem valodi dhl).
a magyar postat nagy ivben kerulni kell, csak soxor nem lehet, mert szerencsetlen hiaba adja fel dhl-el, ems-el, hermes-el meg meg a fene tudja mikkel, amirol o nem is erti mi a baj vele, csak mi tudjuk hogy mikor ideer a hatarhoz onnantol a nagy fekete lukba kerul es csak imadkozni lehet hogy megkapd. nekem 2 honap alatt portugalbol nem birtak elhozni egy 150e-res csomagot, el is tunt, utana 2 honapig "nyomoztak", azaz nem csinaltak semmit. reszukrol nem tudjak megmondani mi lett vele (hiaba volt nyomkovetett kuldemeny) igy kezuket mossak. mindezt a kozponti valogatas utan, ott meg megvolt a track, utana "nyoma veszett". enyveskezu tolvaj banda.Buy books not gear.
-
-
attiati
veterán
Pont ez a gond, hogy egymasra lehet mutogatni, de attol a vevonek meg nem lesz jobb.
Egy ilyet vagy torotten adnak fel es akkor egyik futar sem tehet rola.Vagy fociztak vele (mert mashogy aligha lehet dupla buborekos boritekban eltorni), es akkor meg a felado nem tehet rola.
-
Topikgazda
válasz attiati #69287 üzenetére
1. Ahol meghirdetik a terméket és amelyik oldalon engedélyezve van a láthatósága az adott ország vásárlóinak ott látható.
2. Mivel neked kapcsolatod az eladóval van, neki jelzed a problémát.
A b,c,d lényegtelen, neked nincs velük dolgod. Szerinted hogy lehet megállapítani hogy hol, mikor tört el?[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
két kérdésem volna:
1. mitől lehet az, hogy egy teljesen egyedi címszóra rákeresek és ebay.de-n felhoz olyan találatot, amit ebay.com-on nem. Pedig a .de-n feljött találat is USA-ban van, és semmilyen szűrőt nem használok keresésnél.
2. Global shippinggel érkezett 2 vitamin ugyanabban a csomagban. Az egyiknek az üvege szilánkosra törött és befolyt a vitaminok közé. Ilyenkor ki a felelős? Magyarul ki fog engem kártalanítani?
a) feladó
b) ebay
c) USPS, aki az USA-n belül szállított
d) GLS, aki az EU-n belül szállított[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz optikus #69285 üzenetére
Próbáltam. De mivel ők "csak" DHL express , a globális DHL-hez lövésük sincs. Kedvesen adott volna egy Magyar Postás telefonszámot..
Mondtam neki, hogy tündért vagy (hangra szimpi, aranyos csajszi volt ) de a jó Magyar posta néha azt sem tudja, hogy a saját csomagjaival mi a helyzet.. így végül elköszöntünk. -
aktív tag
Szervusz!
Igen, július 27 volt a végső érkezési dátum (várható: júli.10-27ig). Szerinte júni 30-án
"you order shipped out on June 28th, and as of June 30th, your package has arrived in Hungary and is
currently en route to you via your local post."A gondom az, hogy nyomkövetés szerint el sem hagyta még Amerikát, mert a dhl global is azt írja, valami gond van - "szállítva" a megjelölés, de cím az Amerika... pedig ott szerepel az én címem is.
Persze lehet, hogy User error és teljesen félreértelmezem
Pár éve már ebay-ezek, de eddig semmi problémám nem volt, így e téren nincs is tapasztalatom.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Te veszel, ő meg eladja, ezért eladási ár a neve. Az OTP-nél ez még elfogadható, van bank aki azért többet számol fel. És ne az MNB árfolyamhoz hasonlíts, mert az ránk nem vonatkozik.
Mai $ árfolyamok Mastercard kártya esetén:
Otp 259,46
Erste 265,83
Raiffeisen 259,77
CIB 261.99[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Július 27 a végső dátum volt a várható szállításra? Akkor augusztus 27-ig él az eBay védelmed. A 30 nap akkor ha nincs várható szállítási idő.
A PayPal-n meg a vásárlás napjától számított 180 napig.
Ha július 30 lenne a 30 amit írtál, akkor 08.02 még korai is lenne, a Nemzetközi kicserélő központba akár 1 hétig is ott dekkolhat.
Nem értem ezt a ki csuszást, 23.-a még a 27-én belül van.
Ha vámolnák is akkor is 15-éig megkapod, de inkább hamarabb.
Várj még.[ Szerkesztve ]
-
Sakab
senior tag
Sziasztok, ha OTPs MasterCardal vásárolnék ebayről, akkor az otp.hu oldalán a valutánál a vételi oldallal kell számolnom?
-
aktív tag
Sziasztok!
Néztem keresővel, más is szenvedett a kedves DHL global-lal.. Ettől függetlenül tanácstalan vagyok, ilyen még nem történt velem:
Amerikából érkezne csomagom amit Június 28-án rendeltem meg. Másnap meg is kaptam a nyomkövetési számot, eddig ok... fel is adták a csomagot, ám Június 30-án "elakadt" a DHL ECOMMERCE DISTRIBUTION CENTER-ben.
Azóta nem is frissült a nyomkövetés, július 27-ig kellett volna megkapnom a csomagom.
Most ha rákeresek akkor ezt írja:
"Dear valued Customer, We are currently experiencing tracking event issues. You may notice an “arrival in destination country scan” which shows US as the destination country. This is not correct and we are working to correct this technical issue. Please be assured your package is enroute to your location and will be delivered soon. Thank you, Your DHL eCommerce Team "Írtam az eladónak, szerinte 30-án már Magyarországra érkezett a csomag, türelmet kér tőlem s várjak aug. 23-ig (szerda), mert lehet akár 8 hét is a szállítás, biztos a helyi posta az oka... Jól gondolom, hogy akkor már kicsúsznék a határidőből (30nap -> aug. 27, vasárnap)?
Írtam a DHL globalnak is, mondanom sem kell, basznak válaszolni.
Most már nem is kell a termék, csak a 85$...Tanács?
-
Topikgazda
válasz youspinme #69275 üzenetére
Miért lenne büntetés?
A vásárlás törölhető ha az eladó is beleegyezik, így nem lesz fizetnivalód, persze ezt azért kérni kell, de nincs bünti.
Ha esetleg megvennéd és 48 órán belül nem fizeted, akkor lesz egy ki nem fizetett tételed, azt számolják, de 1 évben 10 ki nem fizetett tételig nincs "bünti" az eBay részéről, viszont az eladók kizárhatják az ilyent a vásárlóik közül. -
youspinme
csendes tag
Sziasztok!
Következő a probléma:
Küldtem egy Best Offert egy régi Sega Mega Drive kazira, ami nagyon érdekelt, az eladó el is fogadta. Sajnos (beismerem, hülye vagyok) csak utána néztem meg a többi képet a termékről és későn kezdtem gyanakodni, hogy hamisítvány lehet. Meglepően nem az újabb kínai kalózverziókról, hanem a játék kiadásának évében készülhetett, ősrégi "fake"-ről van szó. Árban nincs nagy differencia az eredeti és e között és nem reproduction / bootlegként volt hirdetve. Nem vagyok biztos benne (látva a profilt), vajon tudja-e, hogy nem igazi a cucc. Írtam neki egy levelet, amiben elmagyaráztam, hogy miért gondolom, hogy nem eredeti és tudnánk-e valami megoldást találni a problémára. A kérdés az lenne, hogy mivel még nem fizettem, milyen büntetésre számíthatok, ha valahogy nem tudjuk lemeccselni az eladóval a dolgot?
[ Szerkesztve ]
like a record, baby.
-
Topikgazda
válasz exabit #69272 üzenetére
Értem én, nem elsődlegesen a Policy létrehozás kellene, mert akkor ezek szerint arra még nem vagy jogosult.
Vannak választási lehetőségek. Esetleg azokat megpróbálnád?U.S. shipping Services-nél: Economy Shipping from outside US (11 to 23 business days) Itt a szállítási költség nem lehet több, mint amit az adott termékkategóriára engedélyezve van.
Handling time-nál mondjuk 10 napot
Legyen az International shipping-nél engedélyezve, ne ezt lásd: No international shipping
A GSP semmikép ne legyen jelölve.
Mivel nem USA postát használsz esetleg Generic standard, expedited, or overnight shipping services
Változott a hirdetés készítési rendszer, sokat segít, ha az egységes Policies-ket elkészíted előtte, gondoltam azon már túl jutottál.
Lépj be, a bal felső sarokban a nevedre állva, Account settings, My Account-ban Business policies, ott a fizetés, visszaküldés és szállítás szabályok. A meglévők is szerkeszthetőek.És még néhány javaslat ebben a hsz-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz freezer922 #69270 üzenetére
Én fizettem 4 Fontot, akkor sem ért ide az általa jósolt 20 napon belül. Royal Mail szállítás volt.
-
freezer922
aktív tag
Egy 4fontos/6$-os dolog, szóval vám ilyesmi nem volt, de item location az UK volt és nem China. Ebay-ben azt szeretem, hogy konkrétan kereshetek olyat, hogy adott dolog EU-ból jöjjön ahogy írtad vám illetve ilyen olcsóbb dolgoknál csak az idő miatt, nem szeretek várni
Illetve igen, egy számsor CN nélkül, fura is volt mert a többinél ott volt a CN a végén.
Viszont 59 nap az azért sok én miután rájöttem, hogy ez az economy delivery ilyen lassú szar ha lehet kerülni fogom, vagy inkább fizetek 1-5fontot de legyen gyorsabb. Persze tárgytól függően.
-
Topikgazda
válasz freezer922 #69268 üzenetére
Az Item locations mi volt? Ha ott nem Kína van és neked pénzben kifejezhető veszteséged van (pl: áfa, vám) akkor azt a összeget az Ebay-n keresztül visszakérheted. Egyébként meg valójában lényegtelen. Tényleges angliai feladással 59 napra kaptam meg egy nem filléres tételt. 5-20 munkannapos szállítás lett volna.
Ha ilyesmi a nyomkövetési számod (Rx999999999CN) akkor használható az információ, a többi viszont nem hasznos szám nyomkövetésre.
[ Szerkesztve ]
-
freezer922
aktív tag
Az szokásos a kínai eladóknál ebay-en, hogy elvileg Angliából postázott dolgot Kínából kapom meg?
Már egy hetes csúszásban volt a csomagom, amit elvileg UK-ból küldtek 2-5munkanapos postával, és így 2 hét után meg is jött Kínából. Egy kis hülyeségről van szó, így annyira nem érdekelt, hogy 5nap vagy 2 hét, de attól még fura... Noha gondolom mivel Kínát járta meg a csomagom és 2 hét alatt megkaptam nem a leglassabb kínai postáról van szó így pénzbe kerülhetett, de ennyi erővel kiírhatja, hogy UK akármilyen delivery ~x font postaköltség majd elküldi Kínából ingyen és benyeli a postaköltséget..
Illetve más, rendeltem még pár apróságot Kínából ingyen postával, és mindhez járt követés illetve mind írja is, hogy xy helyen van. Viszont van 1 item aminél még semmit sem írtak, noha elvileg 2 hete dispatch-elték már. Emiatt aggódnom kell, vagy néha a követés meghal?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zolly444 #69263 üzenetére
Néhány nap elcsúszással vedd meg, pontosabban ha már feladta az előzőt.
Nem jellemző az összecsomagolás, de más postázási címet is adhatsz meg.
De AU $ esetén az áfamentes határ 32,58 AU $, így 8 db lehet egy pakkban.
így lenne 4 pakkod (3*8 db + 1*3 db) különböző színű, mert nem kevert színnel szállítja.[ Szerkesztve ]
-
exabit
tag
Ebayen eladáshoz kérnék tanácsot.
Az eladási adatlapon a postázást egyszerűen nem tudom beállítani. Mindig kéri a U.S. shipping beállításait. Ha jól értem ez lenne az USA-n belüli belföldi postázás, de én nem az USA-ban vagyok. Alább az item location-nél is Magyarország van megadva. -
Zolly444
aktív tag
Hello! Ebből az itemből kellene rendelnem 27db-ot. De úgy vámköteles lenne. Hogy tudom megoldani, hogy ne egybe postázza az eladó? Ha 6osával rendelem meg akkor is egybecsomagolja? Esetleg ha úgy rendelném hogy 5címre, és akkor nem tudja egybe csomagolni?
[ Szerkesztve ]
-
NB2
aktív tag
Sziasztok!
Nővérem rendel a nevem alatt dolgokat és ma jött csomagja (csodálatosképpen felhozta a postás), de olyan dolog van benne amit nem rendelt Van ugye egy feladó nevem, de azzal nem vagyok beljebb, mert nickneveket használnak az ebay-en. Látom, hogy július 15-én adták fel a csomagot, a probléma, hogy a summaryben július 11 és 13 között 4 eladótól is lett rendelve. Most mindegyiknek írjak, hogy véletlenül nem te vagy x y, mert rossz terméket küldtél? Vagy várjak amíg a többi 3 megjön és ami nem jön meg az a rossz? Csak addig eltelik akár egy hónap is és sem őt, sem magunkat nem akarom kellemetlen helyzetbe hozni.
Köszi előre is!
-
-
lck
senior tag
Sziasztok !
Rendeltem valamit. Lement az átutalás, másnap a következő üzenet fogadott:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Estimated delivery Aug 09, 2017 - Aug 30, 2017
Tracking number: Tracking number31817996961We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Center to help resolve any problems you may encounter.
This user is no longer registered on eBay.
This item has been shipped.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kérdezném mire számíthatok ?
Ha jól értem megszünt a eladó ?
Kell valamit tennem most ? -
Topikgazda
Ha EU raktáras, akkor ugye nem kell vámoltatni, áfázni, így a vételárigazoláson kivül mást tőlük nem fogsz kapni és ha megnézed a számlát vagy kérnél tőlük nem lesz rajta áfa tétel.
Ha lenne ilyen számlád és a kiküldés esetén egyértelmű, hogy ugyanarról a telefonról van szó, akkor sem kellene a visszajövőre fizetni áfát, mert nem vásárlás volt. Ha nincs áfás számlád és a kimenő CN23-d akkor esélytelen.
Hogyan küldte ki a szervíz, mert kifelé mint cég vámoltatni kellene és akkor megint más a szituáció egyik része. -
Schimi070
tag
Lesz egy refund, mert akitől vettem egy terméket annak nagy esélyjel nincs,
Bonyolítja a helyzetet, hogy webkártyám a múlt hónapban lejárt, jól gondolom hogy arra a számlára fog megérkezni a pénz, amelyik a paypalhoz van kötve? -
whYz
őstag
Koszi szepen.
Bonyolitja a dolgot, hogy eloszor nem kozvetlenul kinabol jott a telo, hanem olaszorszagon keresztul (eu raktar) igy nincs meg az elso vamolasos papir. Megprobalom elkerni a webshoptol, de nem hiszem, hogy ilyennel foglalkoznak vagy ezeket megorzik.
A gond, hogy kinaba se en kultem ki, hanem magyar szerviz, ahol ezt gondolom tudniuk kellett volna. Termeszetesen ok felelosseget nem vallalnak...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Itt is írtuk már.
Ha úgy ment ki a telefon, hogy CN23 vámárúnyilatkozat készült 2 példányban (1. pld ki, 2. pld az enyém) rajta hogy garanciális javítás, a 2. példányon ott a posta leigazolása, valamint meg van az eredeti vámolási papírja, akkor nem kell vámot, áfát fizetni újból.
Ezt amikor bekérik a vétel árigazolásokat akkor kell beküldeni egy rövid indoklási kérelemmel a vámmentes kezelésre.
Utólag a területileg iletékes vámhivatalhoz kell az okmányokkal besétálni és kérni a dolgot.(régi vámolási, új vámolási és CN23)
Hamarabb is jöhetett volna a kérdés.[ Szerkesztve ]
-
whYz
őstag
Sziasztok
Visszakultem egy xiaomi telot kinaba gariztatni es most, hogy jott vissza, 28 ezer forint vamot szamoltak fel ra.
Ez normalis? Igy ketszer lett vamolva/afazva a telo. Nem lehet visszaigenyelni ezt valahogy?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz fireman123 #69246 üzenetére
Én ezeket újból kiszoktam fizetni, így mikor eladóként vagyok hasonló helyzetben, hogy tartoznak a refundos vételárral nyugodtan elvárhatom, hogy a vevőm hasonlóan álljon hozzá.
Két módszer jöhet szóba,
1. kérek tőle az összegnek megfelelő PayPal pénzbekérőt, számlát, ez akkor hasznos ha még lenne valami gond a termékkel, akkor van egy érvényes PayPal vásárlásom a PP védelem keretén belül,
2. arra a PayPal azonosítójára amelyre eredetileg ment a pénz küldök neki bruttó annyi pénzt, amiből megkapja nettóként a vételárat, ilyenkor neki nem kell jutalékot fizetnie, de mivel sima pénzküldés nincs PP vásárlói védelemem.Ha később teljesíti az eladó az adás-vételi szerződés ráeső részét -terméket eljuttatja- akkor én, a másik szerződő fél is köteles vagyok teljesíteni az én részemet.
A harmadik fél - a szállító cég - hibája, késedelme nem teszi semmissé a szerződést.
Vételár kifizetése nélkül birtokolni egy terméket, erre van egy megfelelő fogalom.[ Szerkesztve ]
-
fireman123
őstag
Sziasztok,
A történet a következő: még tavasszal rendeltem 1 dolláros árút, ami nem érkezett meg, kértem visszatérítést, amit meg is kaptam még áprilisban.
Jóval később mégiscsak megjött az árú, és a napokban rákérdezett az eladó, hogy megkaptam-e, és hagyjak visszajelzést, .....én meg megírtam neki, hogy megérkezett és nem tudok értékelést adni mert már le van zárva. (ekkor még nem tudtam, hogy refundos volt )
Most azt kérdezi, hogy nem akarnám-e a refundot visszafizetni.
Mi a teendő ilyenkor, .....akár vissza is fizetném, mert tényleg megjött utólag és minimális összeg (1 dollár), de nem tudom a módjá (nem régi felhasználó vagyok és nem volt még ilyen esetem)......, vagy ne foglalkozzak vele?
Vissza kell ilyenkor fizetni? .......vagy mivel nem jött meg határidőre, akkor nem vagyok köteles? (nem ismerem az ebay ide vonatkozó részét)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor a garanciajegyen megadott feltételek szerint lehetne érvényesíteni, de szerintem nem kaptál attól akitől vetted 12 hónap garanciát.
Ott is úgy működik mint nálunk, számla és pecsétes garancia papír, de az eBay egy virtuális piactér, a bolti szabályok nem egészen érvényesek. Amelyik eladó igazi garanciát vállal az annak megfelelően küldi a papírokat. -
sz4zs
csendes újonc
Magában a termék dobozában van benne a garanciajegy. Azon fel vannak sorolva a gyártó különböző kategóriájú termékeire vonatkozó garanciális idők. A JBL Xtreme hangfalra konkrétan 1 év van írva. Csak mivel Angliából lett rendelve, most min keresztül hol tudnám érvényesíteni, hisz az eladó nem reagál. (A termék link már nem él azóta). Ilyenkor tudok valamit tenni?
-
tbalint3
tag
Közben bonyolódik az ügy: Még pénteken írtam az eladónak, hogy mutasson már valami cetlit legalább arról hogy feladta, vagy valami.
Erre ma írt és rögtön adott is egy TN-t, amit nem nagyon értek több okból sem, mert először azt írta TN nélkül sima levélként adja fel, a másik pedig, hogy ez egy holland postás szám, de mindegy.
A lényeg, hogy itt tart jelenleg:Tehát 27-e óta "továbbítva feldolgozásra".
Hihetetlen ez a királyi sz@r posta. Ezek mikor mennek már tönkre? Az még oké, hogy karácsonykor panaszkodnak a sok csomagra meg levélre, de ilyenkor a nyár közepén, mégis mi a jó ***** életért nem képesek kihozni egy ajánlott levelet az EU-ból ennyi idő alatt? Merthogy persze ma sem jött meg.
Lehet nem kéne annyi stadiont építeni akkor esetleg működne ez a sz@r amit posta néven emlegetnek. Levelet meg nem lehet feladni úgy hogy legalább 3 biztosítást meg 2 újságot ne próbálnának eladni közben...... Tragikus........ -
Crockett75
csendes tag
Már válaszolt is a support, nem lettem okosabb. Annyit írtak, "hogy ha az eladónak van nyomkövetési száma, akkor az ügy hamarosan lezárul."
Mivel ez nem biztosított levélként lett feladva, ( Shipping and handling via DHL Päckchen International), így nem jutottunk előrébb. -
Topikgazda
válasz Crockett75 #69239 üzenetére
Igen lehet azt is, de ide is beírhattad volna.
-
Topikgazda
válasz Crockett75 #69235 üzenetére
Ezt már átbeszéltük, mindig elfelejtem, így járt.
Itt Home, Customer Service, Contact us,
Didn't receive an item
középen ez Get status of an existing case, azután kiválasztani az aktuális case-t
és majd adja a Contact options lehetőséget, ennél elméletileg e-mail, majd célszerű a case azonosítóját is beírni. -
Topikgazda
válasz McNamara #69236 üzenetére
Nincs, amit az eBay látsz összeget kiírva az egy általános deviza árfolyam átszámítás, nincs köze a bankod által levont pénzöszeghez.
XE.com Universal Currency Converter és ez az alap oldal.
Esetleg mennyi deviza volt, mert az számít, milyen kártya, melyik bank és a PayPal váltotta a devizát vagy ott át van állítva a bankod általi váltásra és akkor meg tudom erősíteni. Ezenkivül ez még csak zárolt összeg, ténylegesen 1-3 nap múlva lesz meg a vége.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
Sziasztok!
Ma vásároltam először ebayen 75,134Ft + szállítás 3,402Ft értékben, de 82000Ft vontak le a kártyámról. Van valami rejtett tranzakciós díj is esetleg?
-
Crockett75
csendes tag
Szia!
Köszönöm ismét a segítséged!
Sajnos sima levélként lett föladva, amit én kértem, mert a 18 Eurós regisztrált díjat kicsit soknak találtam, amit írt. Állandóan arra hivatkozik, hogy én kértem így, ami igaz, de ettől még nem kaptam meg a terméket, amiért fizettem. Mivel sima levél, így gondolom nem jár neki kárpótlás, azért fenyegetőzik.
Még nem kérdeztem rá az Ebaynél, hogy hol tart az ügy. Ezt hol tudom pontosan megtenni? -
fausto
addikt
Sziasztok,
Van valamilyen mód arra, hogy értesítést állítsak be a megfigyelt aukciókkal kapcsolatban? Pl. ha változik a mennyiség vagy módosít az áron az eladó, akkor kapjak róla e-mail-t?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Crockett75 #69230 üzenetére
Neked nem kell bezárni semmit. A feladási bizonylaton egyértelmű, hogy a neked küldött csomagról van szó?
Amíg át nem veszed, addig a pénzed visszajár és addig az ő rizikója
Ha van feladási bizonylata az alapján az a szolgáltató akitől azt kapta az elveszett küldemémnyért ad neki kárpótlást. Az sem a te problémád.
Az eBay-re rákérdezhetsz hogy mi tart ennyi ideig, de az Ask to,,,,,,, az már megvolt?[ Szerkesztve ]
-
Crockett75
csendes tag
Az én ügyem két hete függőben van, a termék azóta sem érkezett meg és az Ebay sem hozott még döntést.
Ellenben az eladó azt írja, hogy zárjam be a Case-t most már, illetve elkezdett fenyegetőzni. Átküldte a feladási bizonylatot, amiben nem is kételkedtem, hogy feladta terméket.
Szerintem nem komplett a pali...
Ő nem írhatja elő gondolom, hogy zárjam be az eljárást, illetve a fenyegetés meg kimondottan primitív emberre vall.
Megértem, hogy ideges, mivel ő elküldte a terméket, de én meg nem kaptam meg a terméket, illetve a pénzem is elvesztem?Ő meg ebbe nem gondol bele. -
Topikgazda
válasz fornettisuti #69226 üzenetére
Én is ezt válaszoltam itt #69223. És az eredeti hsz-ben (#69222) már írta hogy az eladó küldött neki: we have sent a link for you to revise the feedback.
Akkor hogyan kérjen?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz fornettisuti #69224 üzenetére
Ne haragudj, de előbb kérni szoktuk a hibás termék dolgának rendezését és ha az nem vezet eredményre akkor adunk negatívot. De ha nem minősítünk, akkor is lehet kérni a vételár visszaadását.
A minősítés itt is a vásárlás folyamatra, az eladó hozzáállására vonatkozik. Hibás terméket bármely kereskedőtől kaphatsz, de nem ő gyártja.
Ha kicseréli vagy visszadja a pénzed miért adsz neki negatív értékelést?
Ha a probléma megoldása előtt adtál negatívot az nem egészen volt korrekt.
Az eladónak kell kérni az átminősítést, te azután módosítod, hogy mikor az már tök mindegy, a refundhoz kötöd amit úgyis meg kapsz, vagy előtte teszed meg, az nem számít.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz fornettisuti #69224 üzenetére
Nekem megjött a visszatérítés, de nem tudom hogy módosítsak, mert nem jött róla konkrét mail, itt meg nem is szerepel már a listában:
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
fornettisuti
veterán
Megérkezett a rendelt termék, aminek a minősége kb használhatatlan. Negativ értékelésre most refundot ajánl az eladó ha előbb pozitívra módosítom az értékelést. Amivel nincs is baj, mindenféleképpen nekem kell először módosítani vagy mondjam neki, hogy ha megkaptam a refundot, akkor módosítok értékelést?
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Topikgazda
válasz trialboj #69222 üzenetére
Nem jó helyen nézed és kapnod kellene egy e-mailt is és abban link vagy leírás, hogy mit csinálj.
Lépj be, a bal felső sarokban a nevedre állva, Account settings, My Account-ban a Feedback és ott látnod kellene az adott tétel felülvizsgálatát, ha még nem telt el 60 nap a vásárlástól[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Valaki tud segíteni hogy tudnám frissíteni a neutral értékelést?
Dear Friend,
We have refunded you ,please check your account Would you please revise the feedback to 5 star positive as promised, thanks
we have sent a link for you to revise the feedback. Could you please find the ebay message? There should be a message from ebay, telling you that we sent you the revision request, and you need to accept the request in that message, then revise it to positive within 5 days and do the rating 5 star.
Thanks for your help, much appreciated.Nem érkezett semmilyen link, szóval nem értem miről beszél. Csak erről a levélről érkezett értesítés ebaytől.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
Az eBay üzeneten kivül azokon az elérhetőségeken vedd fel a kapcsolatot amit a számláján vagy a termék lapon megadott. A garanciális ügyintézés már nem az eBay keretében történik.
De honnan gondolod az 1 évet? Cégtől vetted? Konkrétan hogy szól ez az 1 év?
Ilyenkor a link megosztása is hasznos lenne. Ránéztem néhány ilyen hirdetésre sehol nem volt 12 hónap garancia, 30 nap volt a legtöbb amit az eBay-n vállaltak.[ Szerkesztve ]
-
sz4zs
csendes újonc
Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy pontosan 1 éve (2016.07.30-án) rendeltem a német Ebayen keresztül Angliából egy JBL Xtreme hangfalat. Ugye volt pár nap érkezési idő. A garancia 1 évig érvényes rá. 1 hete, azaz 2017.07.23-án az Ebayen üzenetben megpróbáltam felvenni a kapcsolatot az eladóval, hogy az akkuja tönkrement, és szeretném érvényesíteni a garanciámat. Természetesen azóta sem kaptam semmi választ. Ha úgy nézzük, még bőven a garanciális időszakban próbáltam elindítani a garanciális ügyintézést.
Valamit tehetek a garancia érvényesítésének érdekében?Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Üdv.
-
Topikgazda
válasz nagy@gmx.com #69214 üzenetére
Mi a fenét csináltál? Minek gyűjtögetted kosárba? A watch listára tettem volna, ha nem akarom megvenni, csak hasonlítgatni.
De Save later és az után törölhető, aki meg küldte a számla annak írj cancel ordert, hogy bocsi de nem kell. -
Topikgazda
válasz pisti124 #69210 üzenetére
Ha visszaküldi és te leigazolod a visszaérkezést a megfelelő állapotban, akkor kell 5 napon belül a pénzt visszautalni.
Még nem case, az acsak akkor lesz ha az eBay közbelép, de ők is a visszaküldést fogják előírni.
A requestre írd meg, hogy elfogadod és az eBay szabályai szerint, ha visszaérkezett megkapja a pénzt. -
nagy@gmx.com
tag
Hogy tudom eltüntetni a kosárból?
Mert nem jövök rá.Meg jött egy ilyen e-mail:
"Hello,
We're writing to let you know that you haven't paid for several items you've purchased on eBay.
To help make these transactions a positive experience for both you and your seller, we've temporarily limited your bidding privileges. You can still buy items on the site by adding them to your shopping cart or buying fixed-priced items through Buy It Now*, but you won't be able to place bids for the next 7 days. Look for Buy It Now items by clicking the Buy It Now tab on search results or browse pages.
Please contact your seller(s) to make payment arrangements for your unpaid items. You can find these items in the "Purchase History" section in My eBay. If you placed a bid on a listing that hasn't ended, and you win the item, you'll be able to pay for that item.
If you believe you've already paid for the items, please contact us through this link:
*Note: You may purchase Buy It Now items that require immediate payment, but you're unable to purchase Buy It Now items with a "Commit to buy" button prior to confirmation of payment.
We appreciate your understanding and cooperation.
Thanks,
eBay
Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email."
-
tbalint3
tag
Üdv.
Szerintetek ezt még érdemes várnom vagy ellophatták útközben a postán? Hétfőn még kihozhatják?
Elvileg Július 20-án adták fel, de sajnos csak sima elsőbbségi levélként.Egyébként ezt nem is értem miért nem ajánlott levélként adta fel a német, mert az 5 euróból amit a felszámolt a postára, simán kijöhetett volna az einschreiben (ajánlott levél) felára. Én bezzeg amikor eladok soha nem számolok fel többet a postaköltségért, pedig nekem is levon 10% jutalékot az ebay a postából is.....
-
#31600896
törölt tag
Egy ilyen hivatalos levelet az ebay részére hogyan kezdjek meg? Soha nem írtam még, meg angolul sem tudok. Valaki tudna tanácsod adni?
-
#31600896
törölt tag
Nem küldött semmit. Egyedül egy telefon-képernyőképet kaptam. Én akárhol megnézem a rendelést mindenhol a reális egyetlen magyar címem szerepel.
Vagy 2x megkért, hogy adjam meg akkor az igazi címemet, én leírtam neki vagy 3x. Nem lenne jó, ha nem kapnék semmit, az a sok pénz meg elúszna. PAID státusza van a terméknek, egy másik két rendelt termék pedig (mástól vettem) SHIPPED. -
pisti124
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy Ebayen hogy ha eladok valamit és a vevő a hirdetést rosszul olvassa el és kéri vissza a pénzt mert nem azt kapta ami kellett neki.
Viszont nem akarja visszaküldeni amit elküldtem neki csak akkor hogy ha visszautalom a pénzt.
Sőt még többet követel és már Case-t is nyitott.Mi ilyenkor a teendő? Mert az ebay a vevőket védi inkább nem az eladókat. Én írtam is neki ha visszaküldi azt amit én küldtem visszautalom a pénzt de baszik visszaküldeni csak azt magyarázza hogy küldjem neki vissza a pénzt. -
-
#31600896
törölt tag
válasz somnia #69205 üzenetére
Onnan, hogy 2 napja írt, hogy el fogja küldeni (vasárnap utaltam neki), azóta meg vissza se ír, meg az ebay szerint se adta fel postára. Mindig csak a valódi címemet kéri, amit persze megadtam neki, mert neki valami angliai címet adott be ez a hülye ebay. Nekem csak 1 címem van az is magyar... amit ő lát postázási címnél sose hallottam róla...kár, hogy nem tudok angolul.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #31600896 #69204 üzenetére
Nézd meg tudsz-e meg nem érkezett requestet kezdeményezni, ha nem akkor szállítás alatt van és a várható érkezési idő letelte után lehetséges. Egyébként meg a vásárlás törlésének kezdeményezése. Lásd feljebb a #69192 hsz-t.
De azt is megbeszéltük, ha 5 munkanapot írt a hirdetésben feladásra, akkor a 6. napon reklamálunk.
De azt is hogy lényegtelen hogy azt állítja, hogy más címet kapott meg, te elküdheted a képernyőképet a címedről az eBay a vásárlási értesítőt és neki a te áltlad megadott címre kell postázni, egyébként is kamu amit írt, ilyen nem létezik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz freezer922 #69203 üzenetére
Lehet kérni, hogy te kifizeted a drágább postát is és küldje úgy el, lehet modosítani a szállítási lehetőséget, vagy a különbözetet PayPal-l kifizeted. Ha ilyen jön szóba akkor megkeresem, hogy az eladónak milyen lehetőségei vannak a szállításra és konkrét javaslatot küldöm el neki, milyen és mennyibe kerül.
Angol viszonylatból Magyarhonba itt keresek -
#31600896
törölt tag
Üdv. 1 hét telt el az utalás óta, a hölgy nem küldte el a terméket. Hogyan tudok jelezni az ebay felé, hogy meghiúsult az adásvétel és küldjék vissza a pénzem? Nem kis összeg, 70e.
-
freezer922
aktív tag
Köszi a választ.
Ráírtam az eladóra, nem tudom olyasmiben benne szoktak-e lenni, hogy ugyan azt is akár megvenném tőle, csak küldje úgy, hogy tuti meglegyen jó esetben jövő héten de max. 1 hét alatt, vagyis a standard. Nem mondom persze le az előzőt, azt majd én itthon tovább passzolom vagy valami. Nem egy nagy összeg, csak enélkül félig használhatatlan az ami meg már megjött hétfőn így bosszantó
Ebben mennyire szoktak benne lenni? Mármint, hogy én megvenném tőlük ugyan azt még egyszer csak más delivery-t szeretnék. Az a gond, hogy ami nekem kéne nincs...100felől lehet venni de mindenki csak a szarabb féle postával küldi, itthon meg 5-6szoros áron árulják ugyan ezt.
-
Topikgazda
válasz freezer922 #69196 üzenetére
Angliából nem standard postával már kaptam 50 napra csomagot. Várj még egy hetet.
mennyire igaz, hogy Angliából economy delivery tényleg 3-5hétig eltarthat? Nagyon.
Ne vedd meg, az utólagos lemondás amikor már úton van a csomag az eladó szívatás és magadat is.
Vissza kapod a vételárat, ha még is megjön akkor ki kellene fizetned. Az utóbbi időben mindig kevesebb a refund összeg, mint amit kifizettem a deviza árfolyam ingadozás miatt és az újbóli kifizetésnél ez a különbözet veszteség lesz. -
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen videókártyát?
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Társasjáték topic
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest