- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
juan88
tag
Sziasztok!
A következő postot olyannak szánom aki még nem döntötte el, hogy Dell gépet vesz-e, vagy valami "mást". Én egy XPS M1530 tulaja vagyok immáron egy éve. Kb. 6 hónapja elkezdett elviselhetetlenül hevülni a gép, de olyan szinten, hogy mire megírtam a szakdolgozatom szó szerint leégett az ujjaimról a bőr. Vettem alá egy hűtőpadot,de nem használt érdemben semmit, ezért pár hete eldöntöttem, hogy élek a garanciával. Visszavittem az Electroworldbe, ahol adtak egy számot amit fel kell hívnom (feláborítóan viselkedtek amúgy, de ez másik téma), kicsit idegesen meg is tettem, majd lediktáltam az adataim egy orosz úriembernek (a magyar nem volt elérhető átmenetileg). kb. 2 óra múlva felhívott a magyar call center, ismertettem a problémámat (jelzem ez volt du. 3 magasságában), megkért, h frissítsek BIOS-t, megtettem, megköszönte (!), és közölte, h helyszíni gari van a gépen, mad jelentkezik a kollegája. Kollega másnap reggel hívott, h 6 körül ér Debrecenbe, ha nekem jó. Sajnos késett, nekem pedig meccsem volt, ezért nem tudtam rá várni, mindazonáltal felhívott, és olyan sűrő bocsánatkérések között kérte, h másnap jöhessen akkor, h én éreztem magam kényelmetlenül. Másnap 6 körül meg is érkezett a koliba, 8-ra ki volt cserélve:
alaplap, proci, hűtő (vsz gyári hibás volt, mert a massza sem olvadt meg rajta), alaplaphoz tartozó összes port
nagyon profi, nagyon gyors munka volt.Tehát bejelentéstől számított 2 napon belül megoldódott a probléma, emberként kezeltek (sőt...), és egy nyikkja nem volt a szervízesnek amikor az én hülyeségem miatt még rá kellett húznia egy órát a javításra (elfelejtettem szólni, hogy át van állítva a vinyó Sata-ra).
Nah így néz ki a Dell supportja. Életem legjobb döntése volt Dell gépet venni, és soha semmilyen más márka nem érdekel ha gépről van szó.Remélem segítettem egy-két ingadozónak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...
- Új/Újszerű Asus TUF F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 - Gari
- Lenovo ThinkPad T14s Gen 1 - i7-10510U, 16GB, 256GB - Garancia
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 8GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win10 - Magyar
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar