Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • juan88

    tag

    Sziasztok!
    A következő postot olyannak szánom aki még nem döntötte el, hogy Dell gépet vesz-e, vagy valami "mást". Én egy XPS M1530 tulaja vagyok immáron egy éve. Kb. 6 hónapja elkezdett elviselhetetlenül hevülni a gép, de olyan szinten, hogy mire megírtam a szakdolgozatom szó szerint leégett az ujjaimról a bőr. Vettem alá egy hűtőpadot,de nem használt érdemben semmit, ezért pár hete eldöntöttem, hogy élek a garanciával. Visszavittem az Electroworldbe, ahol adtak egy számot amit fel kell hívnom (feláborítóan viselkedtek amúgy, de ez másik téma), kicsit idegesen meg is tettem, majd lediktáltam az adataim egy orosz úriembernek (a magyar nem volt elérhető átmenetileg). kb. 2 óra múlva felhívott a magyar call center, ismertettem a problémámat (jelzem ez volt du. 3 magasságában), megkért, h frissítsek BIOS-t, megtettem, megköszönte (!), és közölte, h helyszíni gari van a gépen, mad jelentkezik a kollegája. Kollega másnap reggel hívott, h 6 körül ér Debrecenbe, ha nekem jó. Sajnos késett, nekem pedig meccsem volt, ezért nem tudtam rá várni, mindazonáltal felhívott, és olyan sűrő bocsánatkérések között kérte, h másnap jöhessen akkor, h én éreztem magam kényelmetlenül. Másnap 6 körül meg is érkezett a koliba, 8-ra ki volt cserélve:
    alaplap, proci, hűtő (vsz gyári hibás volt, mert a massza sem olvadt meg rajta), alaplaphoz tartozó összes port
    nagyon profi, nagyon gyors munka volt.

    Tehát bejelentéstől számított 2 napon belül megoldódott a probléma, emberként kezeltek (sőt...), és egy nyikkja nem volt a szervízesnek amikor az én hülyeségem miatt még rá kellett húznia egy órát a javításra (elfelejtettem szólni, hogy át van állítva a vinyó Sata-ra).
    Nah így néz ki a Dell supportja. Életem legjobb döntése volt Dell gépet venni, és soha semmilyen más márka nem érdekel ha gépről van szó.

    Remélem segítettem egy-két ingadozónak.

Új hozzászólás Aktív témák