Hirdetés
- Kompatibilis lett az Android Quick Share és az Apple AirDrop
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- A középkategória egyik legjobb vétele - Dreame L40 Ultra AE
- Erőpróbán a Samsung Galaxy A57, és úgy tűnik, visszatér az A70-es sorozat
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Arany-fekete színben is elérhető a profi dínó
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#7315
üzenetére
nem dolgoztam, és nem is szeretnék
viszont itt nem "fejlesztésről", hanem hibajavításról lett volna szó. valójában azt sem tudjuk, mennyire komplex a probléma, valójában mennyi fejlesztői munkaórát vinne el, szóval csak sejtéseink lehetnekugyanakkor sajnos nagyon fontos szálnak érzem, hogy nincs még egy ilyen fos gyenge pénz az unióban, mint a forint (a forintra állított limitjeimnél sem tudják eltalálni a nullák számát, és nem értik meg, hogy a uk bines userek 100 000 fontos éves atm limite az magyar pénzben nem 3 700 000, hanem 37 000 000, de gbp-hez szokott fejjel valóban könnyű elveszni ebben), így az érintett felhasználók relatíve kis száma miatt valójában ez nem volt olyan fontos, és csak remélni lehet, hogy mostanra tényleg valamivel fontosabb lett
hetek óta a feleségem kártyájával fizetem az 5000 feletti költések 90 százalékát, a maradékot is csak tesztelgetési célból fizetem a sajátommal. kínos meg béna, de ez van, ezért egy plusz társkártyát is igényelnünk kellett, hogy az ő accountjában menjenek azok a gbit-tranzakciók, amik amúgy nálam lennének
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4200U/8GB DDR3/Win 10Home/12,5" FHD/ !ÉRINTŐKÉP!/!!!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G2 - i7-11GEN I 16GB I 1TSSD I 14" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L460 - Intel 3955U I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V15-IWL: i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo V155-15API - Ryzen 5 I 8GB I 512SSD I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I Cam I W11 I Gari
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ akku! Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen2 i7-9850H 16GB 512GB GTX1650 500nit UHD 1 év teljeskörű gar.
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- 100% ÚJ - PÁR DARAB LENOVO LEGION PRO 7 - RTX 5090 - 64GB, 2TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


viszont itt nem "fejlesztésről", hanem hibajavításról lett volna szó. valójában azt sem tudjuk, mennyire komplex a probléma, valójában mennyi fejlesztői munkaórát vinne el, szóval csak sejtéseink lehetnek
pictigjis

