- Nem nyílnak a Foldok?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Íme az új Android Auto!
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Spizzi
tag
Mármint a csiszolt grafikát úgy érted ugye, hogy lecsiszoltak róla mindent ami széppé tette?
Ez az MWIII grafikailag egy cod mobile felportolva PC-re, de legalább a hangok minősége is kellemes(etlen) emlékeket kelt a PS3 érából, mint a mapok.
Nekem nem lenne bajom amúgy vele, de 3 év MW2019 és 1 év MWII után egyszerűen szem és füllsértő ez a játék. Akármennyire szeretni akarom a fegyvereknek ez a vinnyogása meg általánnoságban az egészről ahogy árad ez a F2P ázsiai shooter hangulat nálam kettétöri az egész élményt, dehát pontosan ezért lett skippelve anno a Cold War meg a Vanguard is.
Rengeteg olyan döntése volt az Infinity Wardnak ami erősen megkérdőjelezhető volt az utóbbi két játékukban, pl. a red dotok hiánya a mapról, campelést elősegítő pálya design, ninja perk offolása, perkek nem azonnali aktiválása stb.... de akkor is elvitte a hátán az egész játékot az, hogy szimplán csak jó volt benne lövöldözni, hangok, animációk és grafika terén éreztél tényleg valamiféle minőséget, meg hogy úgy egyáltalán foglalkoztak a játékkal a fejlesztési idő alatt. Volt egy koherens, katonai, militarista összkép, ami az idő múlásával nyílván hígult ahogy jöttek az új szezonok meg bundle-ök de mégis megmaradt nagyjából a végéig hasonlónak.
Ehhez képest ez a játék már Day 1 gyémántemberré alakuló Price-al, meg jégkrémmé változtató death effectes fegyverrel indít, arról nem is beszélve, hogy nyakamat rá, de már Nov. 10.-én a legelső meccsen bent lesz ez a bot vagy gally vagy tököm tudja milyen figura amit most MWII-ba is annyira szeretnek hozni... meg annak a hasonló kaliberű társai, aztán lehet egymást lövöldözni a Monster függő, reggelire speedet zabáló, 720 fokba noscope gyerekekkel akik két nap alatt taccsra teszik a joystickot azzal a görcsös, a movement lehetőségeit maximálisan kihasználni akaró epilepsziás mókus rángatózással amit a bétába is láttam jó pár embernél.
-
Spizzi
tag
Visszaszívom amit a PS bétánál mondtam, TV-n játszva kontrolerrel nem adta annyira ki mint most itthon a kis megszokott setupomba.
Nem akarom tételesen felsorolni, hogy mi a bajom vele mert még az én fejemben sem állt össze teljesen, inkább egy csak egy általános véleményt fogalmaznék meg.
Röviden ez egy Black Ops, Modern Warfare skinben, kb. ennyi. Ugyanaz a hugymeleg, a színvonalat hírből sem ismerő valami, mint 2012-2019 között, amikor is már nem játszottam vele mert egyszerűen nevetségesnek éreztem magam még a saját szememben is, hogy ilyen b*ziságokra verem el a szabadidőm.
Engem az MW2019 hozott vissza a sorozathoz, az egy 10/10-es alkotás volt, nem hogy felvette a versenyt más hasonló címekkel hanem konkrétan letörölt mindenki mást a gyászba a térképről. Olyan minőséget pakoltak le mind grafikában, hangokban, immerzióban, atmoszférában, gunplayben, animációkban, multiplayer gameplay flow-ban stbstb.. ami az előtt (hosszú ideig), azután pedig végképp páratlan a mai napig. Az MWII már lejtmenet volt az előbb felsorolt szempontok kivétel nélküli mindegyikében, de ez az MWIII ezt konkrétan nem is értem, hogy ez így mi ez. Én kis naív azt gondoltam, hogy na akkor ha egyszer tudtak egy ilyen játékot hozni akkor innentől ez a standard és ez még majd csak még jobb lehet....erre fogták magukat és ott tartunk most 2023-ban, hogy igazából fogtak egy BO 3-at vagy Inifinity Warfare-t vagy a tököm tudja milyen múlt évtizedi epizódot, rátettek egy MW skint meg kicserélték a mapokat OG MW2-re, oszt ne': 70 euró, vigyed paraszt. Érthetetlen és értelmezhetetlen számomra.
Majd ha az Infinity Ward egyszer úgy dönt, hogy akar csinálni újra egy olyan epizódot ami legalább csak eléri, nem meghaladja, csak eléri a már innen 4 éves játékuk színvonalát akkor majd visszatérek, de ezzel az újra igénytelenségbe merülő valamivel én már nem rabolom el saját magamtól a saját szabadidőmet.
Aki tolni fogja annak jó játékot, örülök, hogy legalább néhány ember megtalálta benne a számítását és csalódott vagyok, hogy az én igényeimből úgy kb. 0-át tudott teljesíteni ez az epizód.
-
Spizzi
tag
Emlékeztető, PC & XBOX előrendelőknek és PS tulajoknak (ott nem csak előrendelőknek) este 7-től indul a béta, sanszos egyébként, hogy hamarabb fellövik már a szervereket, negyed-fél 7 környékén.
Szombattól pedig minden platformon bármiféle előfizetés nélkül mindenki játszhat.
-
Spizzi
tag
Oké, AK47-nek hívták ugyanúgy valamiért, de az tuti, hogy nem az volt, és ugyanúgy jellemző volt az egész játékra, hogy 2009-ig bezáróan (értelemszerűen) többnyire csak a legmodernebb fegyvereket vonultatta fel, ezzel kissé mesterkélt hatást keltve pont mint az MWII. A COD 4 (és az MW2019) emiatt is érződik természetesebbnek, realisztikusabbnak. Nehéz ezt kifejezően leírni, de aki érzi / érti azt tudja mire gondolok.
-
Spizzi
tag
Amúgy lehet velem van a baj, de szerintem a fényeket leszámítva nem néz ki rosszabbnak mint az MW2019. Lehet csak Rust-ot találták így el, nem tudom, holnap majd kiderül úgy is személyesen a PC bétánál de ez számomra kellemes meglepetés.
Összehasonlító videó: [link]
A fény pedig gameplay design kérdése, gondolom azóta se akarják azt a sírást, hogy a Roze-féle karakterek láthatatlanok legyenek árnyékba a teljesen realisztikus fény / árnyékok miatt.
Színekben szűkebb skálán mozog, emiatt egyértelműen jobb a visibility és a tekintetet elterelő dolog pedig kevesebb, ezáltal mondjuk az immerzió is, de ezek szerint akkor ez a továbbiakban már nem is céljuk, és az MW2019-féle irány egy egyszeri mutatvány volt.
Viszont textúra felbontás szintjén nem merném azt így egyértelműen kijelenteni, hogy downgrade. Az élsimitás viszont egyértelműen jobb ami sokat dob az összképen.
Fura amúgy, mert így, hogy mondhatni teljes a reboot trilógia is, én látok benne párhuzamot az eredetivel vizuál tekintetében. A COD 4-et nagyon szépen leköveti az MW2019 art-ja és grafikája, ugyanúgy mint abban realisztikusnak nevezhető fény ami minden pályán más, sok, mondhatni only 20. századi, faberakásos, régies fegyver (classic AK47, Uzi, FAL, stb.). Az MWII elment ebbe a sivatagos, nagyon erős napfény, egységesített vizuálba + korhű modern fegyverek, tehát anno már a MW2-ben sem volt AK47 csak valami sokkal újabb kiadás stb. szóval értitek, az MWIII pedig hozza ugyanazt amit az MW3, ez a szürke tónus az egész játékon, ugyanúgy csak modern fegyverek.
Én arra leszek kíváncsi, hogy az IW mit fog hozni legközelebb, elvileg itt nem áll meg az MW reboot sorozat, kifejezetten örülnék ha minden tekintetben a COD4 / MW2019 vonalat vinnék tovább egy újabb nagy upgrade-el, mert kezd megint outdated-nek érződni a dolog mint a BO4 környékén.
-
Spizzi
tag
válasz
pRoject22 #406 üzenetére
Ez a dolog, hogy a WZ miatt hánytatott sorsú a multi szerintem baromság. Alapból a WZ-t a Raven csinálja, csiszolgatja, ők a live support. Mi köze van a három fő stúdiónak hozzá? Az MWII esetében egyedül az IW döntése volt, hogy hogyan akarják alakítani a játékot. Nem az Acti mondta nekik, hogy 7 launch maptól ne legyen több, de abból a 7-ből is 2-3 játszhatatlan hulladék legyen.
Pont most, az idei CoD NEXT-en mikor a WZ szekcióhoz ért a műsor hívtak oda egy Raven-es fejlesztőt, aki azt mondta, hogy végig nagyon szorosan dolgoztak a Sledgehammer-el, hogy a sima multi újdonságait és az ottani tervezeteket a lehető leghatékonyabban tudják a WZ-be implementálni. Magyarán először a fővonalas stúdió találja ki, hogy milyen legyen a fizetős multi és majd később, vagy esetleg párhuzamosan fejlesztik csak a WZ-t a Ravenes srácok, szigorúan abban a stílusban amiben a multi is készül, hogy a két játékélmény ne térjen el nagyon egymástól, ugyanaz legyen a mozgás, a gunplay, a flow stbstb, hogy átjárható legyen a casual játékosoknak a két program attól függően mikor melyikhez van kedve. De a példa kedvéért vegyük most alapul az idei MWIII-t, ha valami oknál fogva rossznak vagy tartalomhiányosnak érzed biztos nem a WZ tehet róla, a Sledgehammer valszeg egy kódsort nem tett hozzá ahhoz a játékmódhoz ami elvette volna az időt a classic 6v6-tól.
Ha egy adott epizód szar nem érdemes senki mást okolni csak azt a csapatot aki a fejlesztésért volt felelős. Se Activision-nek se a Warzone-nak semmi köze hozzá, hogy milyen minőségű, mennyire érdekfeszítő a kampány / hány és milyen pálya van / mik a gameplay változások / mi az alapkoncepciója az egész játéknak. A Warzone is csak leköveti ezeket a változásokat.
-
Spizzi
tag
válasz
markknight #364 üzenetére
Mondanám, hogy az az oka, mert prev gen-re is ki kell adni a játékot és emiatt annyira nem tolhatják túl, de akkor mi a magyarázat a 4 évvel ezelőtti MW-re? Szóval itt valami más van a háttérben.
Az IW 8 motor eszméletlenül jó volt, tökéletesen tudta vegyíteni azt, hogy a lehető legrealisztikusabbnak néz ki, hangzik, és érződik... miközben maga a játék egy arcade shooter maradt ami pörgős, gyors, izgalmas.
Az új motor az IW 9 pedig olyan mintha egy mobil játék portja lenne, de már onnantól kezdve, hogy főmenü. Az egész UI, a HUD, a betűtípus amit ingame mindenhol használnak, kajak ezekre a keleten fejlesztett 2010-es évek eleji F2P shooter játékokat idézi, mittomén' Crossfire meg társai. Meg persze nyilván ott a grafika is ami nyilvánvalóan szar.
De én azon csodálkozom, hogyha 2019-ben 150 GB körül volt az aktuál cod akkor 2022-ben, hogy a picsába lehet 95? MWIII fogalmam sincs mennyi lesz, biztos olyan 100-120 körül startkor, de az is csak a MWII carry forward content miatt. Konkrét textúrák, shaderek meg kitudja még mik hiányoznak a játékból a korábbiakhoz képest.
Jövőre az új BO elvileg már only next gen, de ha marad alatta ugyanez az Android port engine akkor attól se kell sokat várni ezen a téren + a Treyarch amúgy sem arról híres, hogy jó legyen a grafika, realisztikusakna fegyver hangok stb.
Vanguard után óta konkrétan azt látom, hogy uniformalizálni akarják az egész szériát, erről árulkodik ez a COD HQ bevezetése is, csak az a baj, hogy a CoD Mobile volt a standard ahonnan elkezdtek gondolkodni nem a rendes premium desktop cod.
-
Spizzi
tag
válasz
pRoject22 #360 üzenetére
Az MW2019 valóban szép grafikailag, de az MWII-nél és III-nál én azt látom, hogy nem sikerül hozni azt a színvonalat.
Ennek két fő oka van, az egyik, hogy magukkal a shaderekkel nincs valami rendben, de ez gondolom szándékos. A különböző felületekre nem realisztikusan vetődik a fény, tehát a fémnek (pl. fegyver a kézben) nincs fém hatása, nem úgy tükrözi vissza a fényt. Ezért van az, hogy sokan "műanyag grafika"-val jellemzik. Pontosan emiatt nincsennek is valós tükröződések, sötét árnyékok, mesterkéltnek hat a pályák bevilágítása. Ez valahol tudatos döntés lehet, ha esetleg vissza emlékszel anno mennyien sírtak, hogy Roze nem látszik árnyékban, na most ilyesmi esélytelen, hogy előforduljon.
A másik pedig tisztán csak fejlesztői döntés, kreativitás vagy esetleg pont annak a hiánya. Az MW2019 design-ja a grafikán kívül is egy hihető, valóságos dolog volt. Apróságnak hangzik ugyan, de egy itt-ott rozsdás AK47 (aminek a játékban is AK47 a neve), tele karccal, a fa elemei kopással ami összeségében azt jelzi, hogy valamikor anno a Szovjetunióban gyártották le több 10 évvel ezelőtt egy immerzív fegyverré teszi. Én jobban elhittem a kampányba is, hogy az urzikstani terroristák inkább rendelkeznek rozsdás AK-val, ütött-kopott PKM-el, össze-vissza karcolt Uzival mint az MWII-ben látott fegyverarzenállal, aminek minden tagja olyan mintha most vetted volna át dísztokban a "0 km-es" fegyvered a boltban, és minden darab 2023-as gyártású, csak a legújabb fejlesztésű modellek. Ugyanez az érzés átmegy a multiba is, mesterkéltnek hat ott is, semmiféleképpen nem valóságosnak. De ugyanez megfigyelhető az operátoroknál is. Mármint a mil-sim típusúakra gondolok nem az új S6 fa emberre vagy Homelander-re. Az MW2019-ben tényleg olyanok voltak amiket egy egyszerű akciófilmben is láthatsz. Ehhez képest az MWII-ben mindenki ilyen US Army nyílt nap tech demo szuper katona, 2030-ba talán sorozatgyártásba kerülő mellvértekkel meg kiegészítőkkel, egyszerűen nem hihető.
Összességében szerintem ezek a dolgok állnak a háttérben amiért az MW2019 még mindig a csúcstartó látvány / immerzió terén.
-
Spizzi
tag
válasz
pRoject22 #305 üzenetére
Néztem PS4-es gameplay-t is, hát hogy is mondjam, maximum azért jelentetik meg azon is mert hátha valakinek még nincs next gen, bár fogalmam sincs, hogy aki 4 év alatt nem tudott összeszedni egy középkategóriás GPU árát éppen elérő PS5-re annak honnan van minden évben 30/40 ezre codra.... de ők biztos látják a számokat és az jön ki, hogy még mindig megéri.
Csak az a gond, hogy ez visszafogja a next gen és PC platformokat is, mert a minimum megjelenítési minőség és a maximum között nem lehet olyan nagy szakadék, hogy a pl. a fullra lebutított low olyan amit látsz most prev genen, de a rendes minőség meg UE 5.2 szint, játéktervezési szempontok állnak mögötte, vagy nagyon macerás, vagy egyenesen lehetetlen lenne. Nem véletlen erőltetik a texture streaming-et is (pont az előbb fejtettem ki MWII topikba), mert azáltal könnyebben skálázható a játék a különböző sebességgel rendelkező hardverek között.
Ha minden igaz ez az utolsó prev gen-re is megjelenő CoD, a jövő évi Black Ops már only next gen + PC. Szóval remélhetőleg grafikailag is villantanak majd valamit, valami olyasmi lépcsőt várnék személy szerint mint a BO4 -> MW2019 közötti.
-
Spizzi
tag
válasz
zozika84 #275 üzenetére
Én nem emlékszek ilyesmire, hogy a Cold War integráció megváltoztatta volna a slide hosszát vagy az ugrás magasságát.
De nagyon helyes, hogy inkább ahhoz hasonló. Nem is értem miért azt a feelinget akarják visszahozni amikor kétszer ennyi szerverrel a játékra állítva péntek/szombat esténként nem ritkán 10 percet kellett várni mire bejutottam a menübe túlterheltség miatt ahelyett mint, hogy a jelenlegi irányt vinnék tovább amivel a core 6v6-ot koporsóba tették és kiöntötték betonnal a BR meg kb. olyan mint egy androidos PUBG.
-
Spizzi
tag
válasz
zozika84 #271 üzenetére
A DMZ-hez semmi köze nem lesz az MWIII-nak, nem fogják rá átportolni. Marad benne minden mechanika és content, magyarán MWII stílusban megy tovább. Cserében update-et sem fog már kapni.
"gyerekes ugracsuszka szar, a recoil 0 / Tisztára, mint a WZ1 et a Cold War megjelenése után"
Semmi köze nem volt a Cold Warnak az MW2019 és ezáltal a Warzone játékmenetére, előtte is "recoil 0" volt, lefordítva: kiképzett, elit egység tagjához méltó visszarugás letartási képesség, illetve "ugracsuszka szar", lefordítva: normális és fluid gameplayt biztosító, a játékmenetet tanulhatóvá tevő, valós játéktudásbeli különbségeket felállítani képes mozgási megoldások, amiben nem feltétlen az fog nyerni aki hamarabb meglátta a másikat. -
Spizzi
tag
Sikerült nekem is kipróbálni igaz még nem a megszokott kis PC-men hanem haver PS-én, de azért már megtudok fogalmazni egy kisebb kritikát.
A gunplay szerintem nagyon jó, én nem értem a fentebbi kommentekbe a fikázást, az meg, hogy CW-hez hasonló egyenesen világi baromság. A legközelebb az MW2019 gunplay-hez áll, tehát hála az égnek eltüntették az MWII-re jellemző óriási és már-már zavaró visual recoilt. Ennek köszönhetően 50 méterről messzebbre is lehet lőni egy normális és effektív pattern-t, nem olyan mintha gyerekek próbálnának elsőnek lőni éles fegyverrel.
A fegyver hangok, hát itt egy picit vegyes az összkép, mondjuk úgy többé-kevésbé tudták hozni az Infinity Ward-ra jellemző minőséget ezen a téren. MW epizódhoz méltóan, hangos, basszusos a lövés hangja, csak néhány stukinál még mindig meg van ez a tipikusan Sledgehammerre jellemző "lézervetős" hatás, nem zavaró, egyáltalán nem olyan mint a Vanguardban, szóval ez deal breaker biztos nem lesz senkinél.
A grafika az érdekes kérdés. Textúrák szintjén semmit nem változott, viszont mégis sokkal szebbnek hat a játék egy csomó helyen. Ezt többnyire annak köszönheti, hogy maga az art design lett jobb, jobban passzol egy ilyen jellegű játékhoz, illetve a másik, hogy a fények és árnyékok valóságosabbnak hatnak, + több a környezeti effekt a pályákon, mint pl. a köd, szálló por. Az is tetszik, hogy visszahozták az MW2019-re jellemző napszakokat, ezzel az éppen felkelő/lemenő nap stílussal, emiatt sok helyen szűrt fény van és koherensebb az összkép a szürkésbe hajló árnyalatok miatt.
A hangokról nem merek írni semmit, az MWII-nél már eljátszották ezt a gusztustalan lépést, hogy a betába érdekes módon mindent hallottam normális hangerővel a megfelelő helyről, aztán már 1 éve kint van a játék és még mindig alulról hallom az embert aztán rám ugrik felülről. Maradjunk annyiban, hogy most megfelelő, aztán majd elválik, hogy a Sledge is eljátsza e ugyanazt mint az IW.
A multiról nem igazán tudok mit írni. Ez nem meglepő módon egy CoD... na de hálistennek a jobb fajtából, nincs benne semmi új megfejtés de legalább nem is próbáltak meg új dolgot kitalálni vagy felhígítani. Classic minimap, fast movement, normális működő slide cancel, stim boost, jumpshot, azonnal aktívak a perkek stb.. mi kell még? Ezek jelenlétével máris superior állapotba kerül a MWII-vel szemben. A mapok értelemszerűen jók, a fegyverek kellően erősek, a TTK nagyon jó, a flow kiváló, pörgős, akciódús de még sincs ez a Treyarchos vagy echte 0-ról épitett Sledge játék tipikus "árkádossága" jelen, érződik, hogy a nevében nem dísznek van ott a Modern Warfare név.
A megfelelő jellemzés talán ez lenne:
33% MW2019 33% MWII és 33% Vanguard, azt a maradék 1%-ot meg megadom az új és egyedi, eddig nem látott ötleteknek
Ebben az a jó, hogy a Vanguard azért egy stabil 50%-ban MW2019 volt akármennyire is próbálják utalni sokan (főleg az art meg a tematikája miatt egyébként de nem a gameplay miatt), ebből értelemszerűen egyeneságon következik az, hogy a MWIII inkább hajaz az MW2019-re gameplayben mintsem a MWII-re.
Részemről már egy esti 2-3 órás bétával jobban szórakoztam egy számomra idegen és nem kézre eső platformon mint az elmúlt 1 évben az MWII-el összesen. Nem érződik annyira lelketlen, identitás zavaros játéknak mint az, így ez sokkal jobban szerethető...sokkal gyorsabban megszerethő és izgalmasabb is játszani vele. Szóval marad a Vault Edition és nem lesz refund, összeségében még talán azt is kimerem jelenteni, hogy pozitív csalódás.
-
Spizzi
tag
A leakelt videókban azért ilyen életlenek a textúrák és néz ki rosszabbnak a grafika mint az MWII mert maga a játék offline volt, a szerverpark nem állt mögötte csak valahogy bejutott a csávó mégis és botok ellen tudta tolni.
Alapvetően a játékot nem is lehet netkapcsolat nélkül játszani az MW2019 óta mert a textúrák nagy felbontású változatait streameli ki a szerver a gépedre, "On-Demand Texture Streaming" opció keretein belül. Ezért van szükség minden belépéskor a shader installhoz is. Ezekből a videókból még ne vonjatok le következtetéseket.
Szűk másfél óra és lehet nézni natívban, normális bitrátával a nem kalózkodott játékot.
(Bár ettől függetlenül a bevilágítás nem fog változni, az eddigi videók alapján én jobbnak, realisztikusabbnak látom az MWII-től de nem éri el az MW2019 szintjét, de kezdem azt hinni, hogy ez már nem is céljuk. RT támogatásról se volt még egy szó se, MWII-ba sem volt de 2019-ben meg igen
)
-
Spizzi
tag
Aki esetleg ráér majd és érdekli holnap 17:45-től kezdődik élőben a COD NEXT esemény,
-Multiplayer részletes bemutatása + gameplay
-Warzone és az új BR pálya bemutatása + gameplay
-Zombi mód trailerNagyjából egy 2-3 órás közvetítésre lehet számítani mint tavaly.
[link]Playstation játékosoknak pedig pénteken indul a béta (előrendelőknek), ingyenes hozzáférés pedig vasárnaptól a többieknek egészen keddig.
PC+XBOX majd jövőhéten, de PS-esek is játszhatnak majd ugyanúgy.
-
Spizzi
tag
Nem a legjobb minőségű képek mert YT videóból lett kivágva amin szinte végig alapból rajta volt egy ilyen csőlátás, blur effekt de azért szépen kivehető, hogy a Verdansk 2.0 név helytálló az új BR térképhez.
-
Spizzi
tag
válasz
Szellem. #212 üzenetére
Nálam most a multiplayer betalált ismét, amik tetszenek:
-A pályák egyértelműen.
-Rengeteg helyen normális, valóságos bevilágítás. Emiatt a játék sokkal szebbnek fog hatni mint az MWII, mint ahogyan az MW2019 is szebb a mai napig tőle.
-Apróság de mégis fontos, MW2019 mintájára sárgával írja ki a kapott XP-t.
-A bemutatott alap / BlackCell operátorok, blueprintek, cuccok jól néznek ki, ami igazolja számomra, hogy jól döntöttem a Standard helyett a Vault előrendelésével.
-A slide canceling-el nem trükköztek, tisztán látszik 1:17-nél, hogy becsúszásból azonnal ki tudsz jönni ADS-el mint anno.
-Meghagyták a dolphine dive-ot, amit én az MWII-ben elég sűrűn használtam.+ Az egész játék sokkal jobb hangulatot áraszt magából, lehet csak pszichológiai trükk és a Till I Collapse miatt érzem így.
Ami a BR térképet illeti, nos igen, felfogható így az első kép + az ahhoz tartozó elemzések alapján egy Verdansk 2.0-nak, ami megint hype-ra ad okot, már csak azért is mert ha tényleg hozza azt a hangulatot és gameplay flow-t akkor borítékolható, hogy az összes haverom visszatér a játékhoz akikkel 20'-21'-ben toltuk napi szinten a játékot ami megint csak nem hátrány a játék élvezhetőségének szempontjából.
-
Spizzi
tag
16:00 multiplayer bemutató előzetes.
-
Spizzi
tag
Újabb adag infó, ezúttal az "aftermarket weapon parts".
Videó: [link]
Ami még fontos,
tegyük fel van egy attachment, példa kedvéért legyen ez most egy 1mw lézer. Ezt a lézert kitudod mondjuk úgy is oldani, hogy vagy az AK-t szintezed fel 15-re vagy az M4-et 20-ra. Ha az AK szintezést választod a kioldáshoz akkor amint elérted az lv15-öt vele automatikusan feltudod szerelni bármelyik fegyverre az a lézert, függetlenül teljesen attól, hogy jelenleg a másik fegyver hanyas szintű. Tehát a példánál maradva lv1 M4-re is feltudod tenni ha már előzetesen unlockolva lett egy másik fegyver által.
A másik dolog ami a gameplay-t érinti inkább, hogy az 1x scope-ok, tehát amit mi köznyelvbe "red dot"-ként nevezünk nem lesznek hatással az ADS-re, tehát ugyanolyan gyorsan emeli fel / le szemhez a karakter a fegyvert mintha ironsight lenne csak.
-
Spizzi
tag
Vagyis pontosabban visszajön, csak nem a Warzone-hoz hanem a kampányba több küldetés erejéig. Stadium és Dam biztosan benne lesz az eddig látott videók alapján.
Viszont a Warzone map az igen, teljesen új lesz. Az alapja valamilyen grúziai (Urzikstan) város aminek a neve még nem ismert.
Szóval akármennyire is hasonlít a kép alapján Verdanskra ez nem az és soha nem is fog visszatérni.
-
Spizzi
tag
válasz
Szellem. #200 üzenetére
Nekem első ránézésre úgy tűnik, hogy az egész egy Verdansk 2.0, ráadásul ezzel a szürkés naplementés/napfelkeltés bevilágítással nem is a Verdansk 84' hanem az OG covid karantén Verdansk 2020-ból, ami nálam önmagában képes lehet elvinni a hátán az egész játékot. Ugyanúgy rengeteg felhő karcoló, nagymértékű vertikalitás, sűrű, urbán területek.
Eddig nagyon bejön minden amit a játékból láttam és bizakodásra ad okot.
-
Spizzi
tag
Kiderült, hogy mi várható a COD NEXT eseményen.
Magyar idő szerint: Október 5. (jövőhét csütörtök) 17:45 a Call of Duty hivatalos YouTube csatornáján.
-Multiplayer gameplay és új mechanikák bemutatója.
-Zombi mód gameplay és bemutató.
-Warzone pálya leleplezés és gameplay.Illetve, egy kis kedvcsinálónak megérkezett az új Warzone pálya első fotója.
-
Spizzi
tag
Pár másodpercnyi gameplay a zombiból.
-
Spizzi
tag
Ha aktívan játszanál a Warzone-al is akkor tudnád, hogy ugyanúgy le van sz@rva mint a multi. Az egész MWII&WZ2 era az árnyékához sem ér fel az MW2019& Warzone Verdansk időknek.
Konkrétan Al Mazrah grafikailag egy android játék szintjét éppen eléri, olyan borzalmasan steril és ingerszegény az egész, hogy leírni sem lehet. Én bevalottan jobban kedveltem Verdanskon rohangálni mint a sima multit (holott az is egy 10/10 volt nálam de a WZ 11/10)... a jelenlegi hulladékból mindent kiöltek ami anno azt jóvá tette, one shot csipa, slide cancel, gyors, rugalmas, pörgős mozgás, taktika megválaszthatósága a pálya vertikalitása miatt, hetente-kéthetente izgalmas játékmódok (Clash, Payload stb.) de sorolhatnám napestig.
Az MWIII-nak bőven van bizonyítani valója a közösség minden klikkje felé attól függően ki mit szeret és ezen a listán a TPS mód a legutolsók egyike.
-
Spizzi
tag
Hát figyelj, a BR az egy különálló játékmód ami teljesen más élményt kínál, ráadásul ingyenes, ez így olyan mint almát a körtével.
A TPS mód pedig ugyanaz a Core MP, ugyanazokon a pályákon, annyi különbséggel, hogy értelemszerűen a karakter háta mögött van a kamera... ami ráadásul nekem sorozatidegen is, abszolút nem illik bele a codba, persze így 1-2x rápróbál az ember de ennyi, elképzelni nem tudom, hogy a közösség mekkora része részesítené előnybe a hagyományos FPS nézettel szemben, de gyanítom 1% alatti az érték, arra meg felesleges időt & pénzt áldozni. Amit arra fordítanának inkább fektessék a szerverekbe, hogy ne Call of Crash Modern Packetloss III legyen vagy bármi másba, fegyver balansz, grafika, új content...stb.
-
Spizzi
tag
Ami nekem a legszembetűnőbb az OG MW2-höz képest így első ránézésre, hogy a character visibility mennyivel jobb lesz mint anno, illetve, hogy nem ez a barna-szürke massza az összes hanem vannak valós színek.
Ami pedig az MWII-hez képest fejlődés, vagyis fejlődésnek nevezni aligha lehet mert az MW2019 már tudta ezt, de ezt a kampány előzeteseknél is mondtam, hogy végre nem ez az Arcade játszóterem hatása van a grafikának a pályák nagyrészén. Nekem herótom van egy COD-ban ezektől a frissen felmosott padlós, csillogó-villogó, sehol egy porszem pályáktól amiken ez a tipikus mesterséges "e-sport" bevilágítás van. Ilyen volt pl. most a neve pont nem jut eszembe de az esti Forma 1 pálya, vagy Mercado Las Almas... ezek pontosan mitől is háborús zónák? Semmi arra utaló jel nincs sehol, hogy itt valami fegyveres konfliktus zajlik azon kívűl, hogy egy steril környezetben mi játékosok lövöldözünk egymásra. Amit eddig láttam az MWIII-ből újra poros, dohos, háború tépázta lesz az art design, pont amilyennek egy Modern Warfare epizódnak lennie kell.
-
Spizzi
tag
Multiplayer pályák rövid kis bemutató
-
Spizzi
tag
Az idei Vault szerintem jelentősen jobb mint a tavalyi, mert 1 weapon vault helyett 2 kapsz, 4 maszkos operátor helyett 4 normálisat amiből a "főgonosz" az egyik, 20 tier skip helyett 50-et, szóval az ünnepeken majd nem kell izgulni, hogy kész e a Pass és inkább a halászlevet teszed fel főni a codos kényeszeres grindolás helyett, illetve oké, hogy a BlackCell operátorok kvázi ugyanazok mint amit simán a BP-ből is megszereznél de azért mégiscsak van egy kis eltérés, illetve a BlackCell only mező tartalmaz egy teljesen új, máshogy nem megszerezhető operátort, tehát az még +1
Arról nem is beszélve, hogy a blueprintes fegyók BlackCell változatai tracer / effect töltényeket lőnek ami szerintem vagány, nyílván van akit nem érdekel ez de akkor az vegye a standardot. A rengeteg CP amiből kijön majd még 1-2 plusz bundle is korrekt. Az idei Vault Edition szerintem egy nagyon korrekt csomagra sikerült, ha csak a CP-t számolom amit kapsz/spórolsz az önmagában van vagy 10k Ft. ami pont a Vault felára a Standardhoz képest.
Ha mindent külön kéne megvenni BattlePass kb. 10 eur + 50 tier skip: 50x150 CP (ki se merem írni ezt forintban, 200 CP 5 EUR, számoljátok ki) 5-6 skin kb. 50 eur + BlackCell 30 eur + weapon vaultos fegyók is egy sima bundleben biztos lenne 20 eur.... és mindez 30 euróval drágább csak a standardtől.
-
Spizzi
tag
Ja és igen, mindezektől függetlenül a BP-ben ugyanúgy 1400-at kapsz vissza.
Magyarán ha a Vault Edition-t veszed és kipörgeted sikeresen az első szezont maxra akkor:
1100 + 1400 = 2500 CP
Abban az esetben ha a Standard verziót vennéd, de attól ugyanúgy megvennéd majd a Battle Pass-t:
1100 + 1400 és még + 1100 spórolás = 3600 CP
-
Spizzi
tag
Szia.
Ezt úgy kell érteni, hogy a Vault Edition magába foglalja azt, hogy kapsz 20 BP Tier Skip-et és, hogy megkapod a Season 1 BP-ét.
Ezzel, hogy megkapod a Season 1 BP-ét már önmagában megspórolsz 1100CP-t.
Plusz az idei Vault-hoz jár a BlackCell, ami azt jelenti, hogyha 100%-ra kész a BP akkor kapsz még 1100-at mert aktív a BlackCell tagságod a szezonra, illetve a BlackCell-el jár még +30 Tier Skip, tehát már összesen 50.
Tehát spórolsz 1100-at és még kapsz is 1100-at.
-
Spizzi
tag
Csak szerintem néz ki sokkal jobban mint az MWII?
A bevilágítás egy az egyben MW2019, és grafikailag ez a legnagyobb baj az MWII-vel, hogy a fények nagyon gagyi hatást adnak a játéknak.
-
Spizzi
tag
Nehogy te döntsd már el, hogy én játszottam e valamivel vagy sem. Az MW3 egy sokkal kiforrottabb játék volt mint a 2, annak szinte minden betegségét kijavították, a broken metákat meg megszüntették. Talán a pályák voltak egy lehelettel gyengébbek de kb. ennyi. Az MW2 imádat onnan ered, hogy pont a hype tetején volt a sorozat amihez éppen sikerült egy decens epizódot összekalapálni, ne lássunk már bele többet mint ami. Úgy beszélsz arról a játékról mintha nem futni oszt' lőni kellett volna csak benne hanem valami világmegváltó újítást lett volna mint amit se azelőtt, se azután nem láttunk.
A TTK-t illetően te megint fordítva működsz mint a többi. Nem azért sírnak mert lassú hanem mert gyors. A legtöbb OG elvileg azért kedveli a BOCW-t az MW Rebootok helyett mert abba a régi normál TTK van, 100 helyett 150 HP-val Core módokban. A HC-nak ehhez semmi köze, aki világ életében HC player volt az most is az és ezután is az lesz, a Core TTK esetében a véleményük szimplán nem reprezentatív. Én pl. totál les*arom a Core TTK-t mert mindig is HC-t toltam, de azt aláírom, hogy a sima Core is kb. jelenleg arról szól, hogy aki hamarabb meglátta a másikat az nyert, ennek nem így kellene lennie feltétlenül mert nem veszi figyelembe a célzási és mozgási képességeket ez a rendszer, ezáltal megszűnik a skillgap egy jelentős része. Így ebben a formájában a Core igazából majdhogynem egy HC annyi különbséggel, hogy van HUD.
Te mi alapján képzeled magad "pro-nak"? Az SBMM fő lényege, hogy veled egyszinten játszó emberekkel dob össze, tehát akármennyire vagy jó mindenki más vagy pont olyan mint te, vagy picit alattad, vagy picit feletted áll. Ha egy SBMM nélküli világban 0.20-as KD-éd lenne akkor is kb. ugyanannyit ölsz/halsz SBMM-el mint aki off-SBMM 10+ KD lenne. Csak értelemszerűen azok soha nem fognak egy lobbyba kerülni. Nem tudod eldönteni, hogy milyen szinten állsz a jatékban mert nincs viszonyítási alapod, hogy most az elmúlt fél évben pl. én picsáztam szét mindenkit az esetek 90%-ba vagy ők engem, tehát, hogy a nagy átlaghoz képest te hol tartasz.
Engem az életemben nem dobott egymás után kétszer ugyanarra a pályára se az MW2019, Vanguard és most az MWII sem, fogalmam sincs miről beszélsz. Max akkor ha weekly playlistet indítok dedikált térképpel, akkor nyílván igen mert annak az a lényege.
-
Spizzi
tag
Egyszerűen nem tudom megérteni miről beszélsz vagy mit akarsz mondani. Tudom milyen volt 2010 előtt, akkori szemmel pont olyan mint maival a mostani azzal a kivétellel, hogy akkor még nem volt vele telítődve senki. Emlékszem mekkora bizsergető izgalommal töltött el mikor spawn után egyből a pálya másik végéből kaptam a wallbanget konstans mert kb. az összes pálya olyan volt mintha papírból lenne az összes object. Meg arra is, hogy a fegyverek maximum fire rate-ben meg dmg-ben tértek el egymástól, zero recoil volt az összes. Arra is tisztán emlékszem, hogy 2007-2018 között az égvilágon semmit nem fejlődött a játék, csak a skineket meg a körítést cserélték hol ilyenre, hol olyanra. (IW 3 engine és annak minimálisan módosított változatait használták 11 évig!). Én valahogy nem vágyódok vissza ebbe az időbe, persze MW, MW2, BO, MW3, BO2 még fun volt, de utána nem véletlen volt leszállóágon az egész széria évekig. De, hogy aktuális témával is éljek, az OG MW3-ra nem azt mondta mindenki 2011-ben, hogy egy MW2 DLC? Úgy emlékszem de. És jó volt? Azt is az SHG csinálta részben? Mégis könnyes szemmel tekintenek rá sokan, úgy mint a CoD "nagy és dicső évei" pedig ugyanaz történik most is.
Kb a 3/4-e a topicnak fogalma sincs róla milyen volt a COD, főleg azok, akik azt mondták a 2019-re, hogy ez tiszta COD4
Hál istennek, hogy nem CoD4. Be is haltam volna a röhögéstől, ha 12 évvel később egy rebootot kiadnak ami még mindig ugyanazon a rommá toldott-foldott ezeréves, ócska, szutyok, szar szemét motoron fut mint a régi, ezáltal majdcsak ugyanazzal a mozgással, gunplay-el amit te láthatóan azóta is visszasírsz. Sőt, ha összehasonlítom a két játékot, mármint a CoD4-et az MW2019-el, akkor szerintem nagyon szépen kivehető, hogy mekkorát fejlődött a játék minden tekintetben. Te vagy kb. az egyetlen aki ezt nem ismeri fel, de legalábbis biztos nem az a másik 30 millió ember a hülye aki azonnal a megjelenése napján a legtöbbet eladott epizóddá tette, vagy nem is a következő turnus aki az MW2019-en felbuzdulva azonnal legalább akkora, de inkább még nagyobb bizalmat szavazott az MWII-nek mint elődjének (az, hogy ez utóbbi végül nem lett olyan jó teljesen más kérdés). Ez a két játék nem csak a régieket (mint te) terelte vissza a sorozathoz, hanem rengeteg újat is vonzott be. Nekem pl. van két játszótársam, egy osztrák és egy portugál akikkel még tavaly decemberben DMZ-ben találkoztam és azóta is szoktunk SnD-i, elmondásuk alapján az MW2019 volt életük első megvásárolt codja, pedig mind a ketten 25+ évesek.Nem értem, hogy miféle presztízsértékkel bír a te fejedben az, hogy lassan két évtizede a sorozattal vagy, amiből legalább másfélben csak oltottad az egészet.
"nem tudnak jobbat ki találni már, nem mernek belevágni, mert ha szar lesz akkor kapja a savat, aztán nincs pénz, félős barmok."
Ami elsőnek egy picit is más volt a 2014-es AW szét lett szedve, utána 2015 Black Ops új megközelítésben szét lett szedve, utána 2016 IW a létező legjobban szétkapott epizód, a Vanguard ahhoz képest sikernek könyvelhető, 2018 BO IIII megint nem tetszett... Minden jel arra mutat, hogy az MW reboot és esetleg még a csak! 20. században játszódó Black Ops-okra van igény. Kitaláltak annyi mindent már még se tetszett, akkor nem értem itt megint mi a probléma. Mit találjanak ki? A CoD az CoD, lehet variálni, hogy hol és mikor játszódik, bele lehet nyúlni pár gameplay mechanikába, hogy picit máshogy működjön de ennyi. Ha valami szélsőséges irányba tolnák el, mittomén' mondjuk a középkorba ahol kardokkal kéne egymást ütni az biztos tetszene neked. Vagy itt megint mire gondolsz? Változtassák meg alapjaiban? Legyen belőle egy felülnézetes ARPG mint a Diablo? Lehetetlen téged megérteni.Viszont, hogy megspóroljak neked némi pénzt, de legfőképpen sok bosszúságot és dühöt elárulom neked itt és most, hogy amit az MW2019-ben és MWII-ben láttál, tapasztaltál, éreztél az lesz a sorozat jövője, ez a két játék jelöli ki az utat most jó pár évig az egész sorozat számára, legalábbis addig biztosan amíg valamilyen kompetens konkurencia színre nem lép sokkal fejlettebb technikai hátérrel mint ahogy tette azt a Battlefield az előző évtizedben. Erre azért jó pár évig ne számíts mert még ha olvasás közben kisebb infarktust is kapsz leírom akkor is, de azért elnézést kérek előre: a bugok és hiányosságok ellenére torony magasan a legfejlettebb rendszerekkel rendelkező shooter, a legimmerzívebb gunplay-el és legfluidabb mozgással, amely hiába árkád, mégis milsim tactical-nek hat, kevésbé "videojáték-szerűnek., és ez fogta meg 2019-ben az embereket főképp és ez is tartja bent majd őket a jövőben.
-
Spizzi
tag
"Nagyobb TTK, meg át másolt pályák, juhhúúúú, pont erre vártunk"
Mert te mire vársz? Ha kisebb a TTK az a baj, ha nagyobb akkor az, ha ugyanolyan akkor meg az, ha van 4. opció amiról én nem tudok szeretném megismerni. Az átmásolt pályákról meg annyit, hogyha te 14 év távlatából szögre emlékszel az összesre és az első meccseken is már csukott szemmel letudod tartani az összes lane-t úgy, hogy egyébként még csak nem is puszta copypaste-ről van szó hanem soft-reworkről akkor okés, emelem kalapom."Honnan tudod milyen lesz.. Milyet akarnak a régi COD-osok?"
Hát basszus onnan, hogy elolvastam a fejlesztői bejegyzésekben mi várható, megmerem kockáztatni: olyan. Milyet akarnak a régi codosok? Ezen jót nevettem, majd ha ők maguk kitudják találni akkor vissza lehet térni erre a témára, addig is biztosan nem fognak 20 millió különböző, személyre szabott verziót lefejleszteni amiben mindenki igénye maximálisan megvalósul.Ezért fizetnek neked?
Egyelőre nem, de felfogom vetni most már az ötletet Kotticknál, hogy mindenki aki ütemtervszerűen renteli az aktuál codot PH-n de mégis megveszi azokból a tranzakciókból kapjak 5%-ot, jövő ilyenkor már simán én bérelem a ruszki yacthot Lölő helyett. -
Spizzi
tag
Az Activision alapvető nem ismerete szülte ezt, hogy a közösség szinte egy emberként áll ki a két éves ciklusok mellett. Én MWII megjelenése előtt mondtam, hogy nem tudjátok, hogy mit kértek, magunkat sz*patjuk le ezzel, hogy tesszük alájuk a lovat.
És tessék, itt is van a cut-half content MWII és most jön rá a ragtapasz MWIII néven, pont abban a formában ahogy tavaly kellett volna megjelenjen. Vásárlói szemmel azt a minimális kapaszkodót is kivágtuk magunk alól, hogy legalább mivel évente más a COD tematikája ezért bele vannak kényszerítve, hogy normálisan csinálják meg mert nem tudnak a 2022-ben játszódó mexikói pályáról asseteket átmenteni a 2. világháborús Sztálingrádba, se fegyvereket, se semmit és így tényleg új hatása van az új epizódnak. Gondolkodniuk, dolgozniuk kell rajta.
Aki most a vélt vagy inkább kitalált sérelmei miatt akarja csak kihagyni az MWIII-t hibásan dönt, mert ez lesz az a játék amivel a szándékosan lebutított előzőt pótolják ki és terelik olyan irányba ami az elvárás volt a részetekről már az MWII megjelenése előtt.
-
Spizzi
tag
válasz
FollowTheORI #93 üzenetére
Mese habbal. Ha az általános ciklust vesszük IW-Treyarch-SHG akkor kivehető, hogy egy Codra 3 év fejlesztési idő van, ha mindet kitolják +1 évvel akkor már 6, mit lehet kotlani 6 évig egy codon? Pláne úgy, hogy félidőbe változik a trend, mit szeretnek meg mit nem oszt' lehet előlröl kezdeni az egészet konkrétan.
Vagy esetleg lehet éppen tényleg így lesz, viszont akkor MW-BO részeken kívűl senki ne számítson másra. IW megcsinálja a Year 1 játékot, SHG meg a Year 2-t (szintén 70 eur), aztán Treyarch Year 1 és Raven Year 2.
Sokan sírnak, hogy az MWIII csak DLC lesz. Nos, hát igen valami olyasmi alapvetően. De a másik oldalon meg mindenki 2 éves támogatást akar. Én esküszöm nem értem az embereket, 2022-2023-ban csak az MW pörög.
Azokat kérdezem akik öntudat zavarban szenvednek, tehát ilyen kommenteket írnak:
"Én azt hittem az MWII két évig lesz azért vettem meg"
+
"Az MWIII csak DLC, menjenek a francba"Ti mit gondoltatok? Hogy kiadják az MWII-t '22 októberben és '24 októberig nincs semmi csak kaptok 10-12 szezont amit amúgy farmolni is utáltok mert egy, nincs benne számotokra semmi izgalmas, kettő, a TDM amit már 20 éve grindoltok nem úgy adja az XP-t hozzá?
Azzal hibáztak, hogy új nevet adtak a játéknak. Ha MWII Year II vagy mittomén, MWII Real Threat vagy bármi más lenne a neve kíváncsi lennék hányan panaszkodnának. De ugyanúgy 70/100 EUR lenne, most mindegy, hogy MWIII vagy más a neve, pont úgy mint ahogy az is mindegy, hogy DLC-ként vagy új epizódként van hirdetve. Akinek van szeme és legalább 10%-ban funkcionál az láthatja, hogy az MWII folytatása lesz a játék.
-
Spizzi
tag
Egyébként kvázi be lett jelentve a Modern Warfare IV is tegnap a narratív rendező, Brian Bloom által.
Konkrétan azt mondta: hogy nem itt most a trilógiával ér véget a történet, hanem inkább ez még csak a kezdet.
Szóval a jövő évi Black Ops után sanszos nem kell sokat találgatni, hogy mi lesz a 25'-ös epizód.
-
Spizzi
tag
38.273 Ft (Vault Edition / Battlenet)
-
Spizzi
tag
A zombi mód promó képén (amelyiken középen valami szörny van) elvileg az új BR térkép láható ami Al Mazrah-t váltja.
Az épületek / pálya bevilágítása nekem Verdanskot idézi, viszont közvetlen bal oldalt van egy bolt jellegű valami amin arab felirat van, ez aggodalomra adhat azért okot hogy nem orosz, szláv hangulatú lesz de egyetlen kép alapján nehéz még bármilyen következtetéseket levonni.
Az viszont biztos, hogy az új BR térkép nem Verdansk, szivárgások szerint hasonlítani fog rá de teljesen új. Verdansk a sztori kampányban lesz benne, valószínűleg több küldetés alkalmával is, mert az eddigi trailerekben látható volt Prison, Dam és Stadium ami igazából mindegyik a pályának egy másik részén van, szóval sanszos, hogy bejárható lesz majdcsak az egész.
-
Spizzi
tag
"New Open Combat missions in Campaign; new Combat Vests and Perk system for customizing your Multiplayer Operator; new Tac-Stance movement; new After-Market Parts for unparalleled Gunsmith customization and more."
Ezek az Open Combat kampány missziók nem tudom mit takarhatnak, lehet, hogy félig-meddig open world küldetések lesznek, mint az MW2019 Going Dark, vagy az MWII Alone.
A Combat Vest-ekre akkor most már jó esély van, hogy vizuálisan is megjelennek majd a karakteren.
After-Market Parts, lehet innentől a különböző fegyverekhez már lehet gyűjteni majd alkatrészeket is, más színű cső, tár stb.
-
Spizzi
tag
Zombies confirmed
-
Spizzi
tag
MWII-ből nekem kimaradt a Vault Edition upgrade mert egy, nem érte meg, kettő tudtam/éreztem, hogy nem lesz egy olyan nagyon húdefas*a' játék.
Viszont nekem az MWIII-vel kapcsolatban jó előérzetem van, nem tudom, hogy honnan vagy mitől, de nálam ezek be szoktak jönni. Itt is kb. ugyanaz a Vault mint ott csak +BlackCell miatt még jobban megéri már csak az 50 tier skip miatt is és mint mindig nyakamat rá, hogy a Season 1 Decemberbe indul, pont akkor amikor a melómban a legnagyobb hajtás van Karácsonyig és látástól vakulásig dolgozok, szóval ez most nagy segítség lesz.
-
Spizzi
tag
Új infók
-Minden meccs végén map szavazás, hogy mi legyen a következő.
-Reload Cancel és Slide Cancel
-Az MW2 2009 majdcsak összes térképét felújítva megkapjuk megjelenéskor. (Össz. 16 db)
Tehát: Afghan, Derail, Estate, Favela, Highrise, Invasion, Karachi, Quarry, Rundown, Rust, Scrapyard, Skidrow, Sub Base, Terminal, Underpass, Wasteland.-Klasszikus minitérkép, tehát a hangtompító nélküli fegyverek felvillannak piros pontként.
-War Mode játékmód, amely utoljára (és elsőként is) a 2017-es CoD WWII-ben volt. Olyasmit kell elképzelni mint a Battlefield játékok Rush / Breaktrough / Operation módja.
-Core módokban az életerő nem 100 hanem 150 lesz, tehát magasabb TTK.
-Ninja és Stalker perk.
-Outbreak 2.0 sztori alapú zombimód amit a Treyarch készít.
-
Spizzi
tag
Nem tudom, félő, hogy ez csak egy art és nem konkrét IG screenshot lett kiemelve de én nagyon adnám. Kíváncsi leszek a tematikájára is. Remélem nem csak annyiról van szó, hogy a különböző silókban a gyorsabb csapatok gyorsan elpusztítják az atomokat de közben megy a dara. Ha már ilyen jó kis DMZ AI-juk van akkor azok ellen lehetne egy közös lobby, vagy 2 nagy csapat mint a GW/Invasion-be, egyik véd masik támad vagy ilyesmi.
-
Spizzi
tag
Kivágtam egy pár in-game screenshotot a Makarov trailerből.
-
Spizzi
tag
Itt az új előzetes
[link]Lehet csak trippelek de szerintem 1:13-tól az Verdansk Stadium.
Szerk.: mégse trippelek
Kép a Warzone 1-ből
Kép a Makarov trailerből
-
Spizzi
tag
Igaz ez az idén érkező MW III topikja de válaszolnék röviden.
Amiket is felsoroltál az 20 éve a Call of Duty core élmény szerves része. Ez a sorozat ilyen. Nem lesz szép megfogalmazás szóval elnézést szeretnék kérni előre, de a nagy része a problémáidnak: noob issue.
Én egy átlagos 1.0 KD-val rendelkező játékos vagyok, de egy lvl. 27-ig tolható fegyvert egy nap alatt nem hogy fullra húzom, de szerintem ki is tudom goldozni. Pl. pont ez történt a Season 5 új gépkarabélyával, 1 nap alatt max level & gold, igaz nem 27 hanem csak 20 a max szintje. Ez a folyton ki snipeolnak, ki rakétáznak történetre annyit tudok mondani, hogy tudni kell helyezkedni a térképen. BR / Resurgence-ben egy kezemen megtudnám számolni, hogy hányszor NEM végeztem a top 10-be, ritka az amikor egy mesterlövész letud kapni, főleg Vondel / Ashika pályákon de mondjuk hozzá kell tennem, hogy tudatosan gyakorlom a movementet mert annak a kiismerése a cod játéktudás legalsó pillére, a lövés csak utána következik.
és mint mondtam egy totál átlagos játékos vagyok akinek napi 2-3 óránál nincs több ideje a játékra.
-
Spizzi
tag
Ezek alapján mondhatni egyértelmű, hogy a főellenség Vladimir Makarov lesz, illetve a játék tematikájában nagyobb szerepet kapnak az oroszok (legalabbis ultra-nacionalisták szintjén) mint az MWII-ben, ami számomra üdvözlendő, ezt a cs 1.6-os terrorista kergetős miliőt kétlem, hogy felnőtteknek találták ki az előző részhez.
Egyúttal talán az egyik múltheti pletyka is igazzá válhat, miszerint az új Warzone térkép Verdansk ihletésű (egyértelműen kelet-európai, szláv) a még korábban pletykált mexikói Las Almas helyett.
A játék megjelenése (hivatalosan megerősített): November 10.
-
Spizzi
tag
Első hivatalos videó meg is érkezett.
-
Spizzi
tag
A Sledgehammer a nevesebb streamereknek mint pl. FaZe Swagg Mystery Boxokat küldött ki amelyben az alábbi, sorrendben húzhatják ki a tárgyakat
Papucs (slide), Konzerv doboz (can), mobiltelefon (cell), akinek nem lenne egyértelmű: slide cancelSzóval visszatér az MW2019-ben, Warzone Verdansk&Caldera-án és Vanguardban látott mozgási mechanika amikor is a becsúszást megtudod szakítani és azonnal tudsz kezdeni egy újabbat mindamellett, hogy a Tac Sprintet is azonnal újratölti.
-
Spizzi
tag
Leleplező előzetes: Aug. 17.
-
Spizzi
tag
Nekem mindegy, hogy néz majd ki de az a Barracks menüpont legyen ám ott.
MWII egyik legfájóbb pontja, hogy nem lehet klánozni, emiatt nincs happy hour meg a barátlistáról a több tucat ember közül mindig kikeresni egyesével azokat akikkel napi rendszerességgel toljátok elég fárasztó.
-
Spizzi
tag
válasz
FollowTheORI #22 üzenetére
Az eredeti terv több mint valószínű az volt, hogy az MWII két éves támogatást kap csak időközben a számok nem úgy alakultak, nem kötött le annyi embert a MWII/WZ2.0 mint az MW/WZ teljesen érthetően a játék minősége és tartalmi hiányosságai miatt.
Így az eredetileg MWII Year 2 DLC-nek tervezett epizódot valamennyire kibővítették, ha mással nem is csináltak legalább hozzá egy singleplayer kampányt, átnevezték MWIII-ra és dobozba vele teljes áron. Üzleti szempontból kifizetődőbb egy új játékot kiadni, egy új kezdet reményét elültetni a vásárlók fejében mint egy ismert, sőt inkább úgy mondanám kiismert, haldokló játékot támogatni amelyben a játékos bázis napról napra csökken. Egy olyan terméknél amelyben egyszer csalódtál nem igazán lesz semmi ami visszacsábít, míg egy "teljesen új" felkelti az érdeklődésed.
Viszont időközben biztosan foglalkoztak vele többet mintha sima DLC státuszban ragadt volna, szóval azoknak sincs/sem lesz igaza akik azt mondják, hogy csak egy DLC teljes áron. Kisértetiesen fog hasonlítani az MWII-re, de érezhető lesz, hogy ez egy másik játék azért.
-
Spizzi
tag
Nekem a véleményem erről annyi, hogy nyílván az lenne az optimális ha ennyi sem lenne ezekből de már akkor szerencsések vagyunk ha legalább több sem lesz. Nem tartom magam egy tipik birka konszumer vásárlónak, de igenis bass*a a csőröm, hogy meg van a BP állandóan de még így sem tartozom azok közé akiknek minden kontent jár hiába szinte csak ezzel játszom mert még ahhoz, hogy elérjem a "maximálisan prémium játékos" titulust még ezeken felül elkellene verjek 45-60 naponta még 30 eurót ehhez a címhez. És igen, ez amolyan emberi gyarlóság, majd kérek miatta megváltást...de addig is amíg itt vagyok idegesít. Hol van ennek a vége? Mennyit kellene még fizessek, hogy azt érezzem én a magam részéről mindent megtettem, hogy támogassam az egyetlen játékot amivel aktívak játszok. Pofátlanságnak gondolom.
De persze eddig lehetett azzal takarózni, hogy "ez csak kozmetika és nem kötelező".... Várjuk ki a végét inkább ennek is. Én lennék a legjobban meglepve ha nem húznak ki a kalapból egy újabb trükköt.
-
Spizzi
tag
A perk-ruhák vizuális megvalósítása számomra is kérdéses, ha tippelnem kellene a kevesebb melóval járó utat választják, tehát az opcionálisan cserélhető ruházat nem látható.
Bár ennek az egész rendszernek a logikus kivitelezése úgy nézne ki, hogy a multiplayer-be való első belépéskor egy egyedi karaktert generálunk mint egy RPG játékban, de a karakterek testének mérete mindenkinél ugyanaz, hogy minden ruha jó legyen mindenkire (Pl.: GTA Online).
Ez utóbbi azért nem valószínű mert sokan vesznek úgy operátorokat, hogy konkrétan szeretik az adott karaktert, gondolok itt a Ghost, Price, Farah stb. szereplőkre. Velük nem lehetne megoldani a látható ruházatot viszont ha a story karakterek kimaradnak a multiplayer shop-ból akkor saját magukat lövik lábon, ennyire nem hülyék.
Ez az egész akkor lenne a legjobb, ha egy adott ruhadarabot különböző méretű karakterekre is megcsinálnak, és az egyébként story szereplők vagy színészek vagy más egyéb celebritások által játszott hősökre egyformán passzol minden kiegészítő. Ez már olyan mértékű munkát követel meg, de nem csak most a production fázisban hanem a játék teljes élettartama alatt a szezonváltásoknál amit az Acti biztosan nem vállal be szerintem, nem arról híresek, hogy sok munka/sok pénz hanem inkább minimális munka/maximális pénz.
-
Spizzi
tag
Igazából nem tudom mi lenne jó a sorozatnak... Ha a realitások talaján maradunk és elfogadjuk (mert el kell), hogy ugyanúgy szezonálisan kapjuk a tartalmakat, semmirevaló, ellenben drága mikrotranzakciókat próbálnak ránktukmálni legalább tehetnék egy leheletnyit árnyaltabban. Az MWII-vel átestek a ló túloldalára teljesen és úgy gondolom ez a MWIII lehet ténylegesen az az epizód ami innentől meghatározza a Call of Duty-t és az Activision gondolkodását. A BlackCell BP példának okáért egy mikrotranzakción belüli mikrotranzakció, amolyan... prémium verzióban, holott maga a BP és annak megvásárlása is az, mert nem kötelező szezonbérletről beszélünk mint a WoW esetében. Vagy ott vannak azok a P2W típusú bundle-ök, amikben pénzért tudsz olyan előnyöket venni amit a játékban lehetetlen megszerezni, mint pl.: amikor minden DMZ meccsett egy adott fizetős operátorral indítasz aki rendelkezik egy UAV-al, holott ingyenes operátorral (sőt a "nem prémium" de fizetős operátorral is) nem tudsz minden meccset automatikusan UAV-al kezdeni csak ha sikeren kimenekültél az előző körből és tudtál UAV-ot lootolni, de akkor is csak 1x esélyed van mert a killstreak nem stackelhető.
Illúziója senkinek ne legyen, hogy a szezonális rendszer megváltozik, viszont úgy gondolom lehetne azt is jól csinálni de sajnos már most vannak arra utaló jelek, hogy ezt a mikrotranzakciós, P2W vonalat nem hogy elfelejtik, hanem még erősebb lesz mint előtte.
Hogy lehetne jól csinálni:
Az MW2019-ben minden szezonnak volt egy témája ami szervesen kapcsolódott az alapjátékhoz. Gondoljunk pl. a Season 2-re, aminek is az előzetesében Ghost Verdanskba látogatott és a Price-nak leadott jelentésében felhívta a figyelmet arra, hogy valami gond van ott mert mindenki lő mindenkire válogatás nélkül....és ki is jött a Verdansk Battle Royale. Ez mind olyan húzás ami generálja a hype-ot, némi lore-al tölti fel az egyébként repetitív de legalább izgalmas gameplay-t és ez a kis plusz kellene ahhoz, hogy egy élvezhető, az érdeklődést hosszútávon fenttartó játék legyen. Ezzel szemben vegyük pl. a MWII Season 4 előzetesét ami egy ilyen képregényszerű puffogtatás volt random operátorokkal, nulla köze van az alapjátékhoz.
Fontos lenne az is, hogy a szezonális tartalmakat valami keretbe foglalja, legyen egy egységes témája ami mindenki számára könnyen érthető de mégis mélyítse a játékot. Persze amellett, hogy maga a kontent mennyisége is megfelelő legyen, tehát ne ez a teljesen átlátszó dripfeeding legyen mint a jelenlegi epizódnál. Az egész MWII-ről lejön, hogy egy szándékosan megvágott játék, hogy az MWIII-t legyen mivel feltölteni. Nem véletlen, hogy a ACT-BLIZ pénzügyi jelentései szerint az MWII az eddigi legdrágább COD mégha te ezt játékosként nem is érzékeled. Ennek az oka az, hogy a szokásos 70% körüli meló helyett tényleg megcsináltak egy úgy mondjuk...120%-ot, de ezt is elba..ltázták mert nem egybe kaptunk egy remekművet, hanem 60% MWII és 60% MWIII, tehát összeségében még szegényesebb mint a korábbi 70%... Ne vicceljünk már, a Vanguard majd 2x ennyi pályával és fegyverrel jött ki mint az MWII.
Gyanakvásra okot adó jelek:
Nos mint említettem azért bőven van arra is esély, hogy ezt a mikrotranzakció orientált modellt még pofátlanabb módon fogjuk az arcunkba kapni. Ennek talán legékesebb példája, hogy a perkek, ami alapvetően a játékban egy fizikailag non-ekzisztens dolog most hirtelen sisakká, kesztyűvé, mellvértté válik, ami akár tökéletes táptalaja lehet esetlegesen egy olyan rendszernek ahol valós pénzért tudsz olyan ruházatot venni ami a sima, ingyen vagy BP-ben szerzetthez képest valami + bufferrel van ellátva. Persze nem akarok még konteózni de bőven benne van ez is a pakliban.
Magával a core gameplay-el kapcsolatban egyszerűen már nem tudok elvárásokat támasztani, részről-részre állítanak benne valamit ami miatt egyre lejjebb süllyed az egész játékélmény. Tudom itt a fórumon is sokan ellene vannak de én szívesen látnám a slide cancel visszatérését. Ha már az SBMM marad (márpedig marad) legalább egy ennyi kis kapaszkodónk legyen amivel feltudunk állítani saját magunk számára egy skillgap faktort. Csal az SBMM, szivat a játék ahol tud ez nyílvánvaló de a movement volt, vagyis pontosabban annak hatékony megtanulása az MW2019-ben az egyetlen amivel kitudtad játszani a rendszert. Akármilyen szop*ágon voltál pillanatnyilag ha mátrix szerűen kitudtál térni még azon golyók elől is ami a mellkasodra irányultak csak a rendszer úgy dönt, hogy mégis a fejedre regisztrálná a találatot, ha egyáltalán el sem talál, akkor azzal nem tud mit kezdeni még ez a démoni szoftver sem.
Ami viszont kizárólag a Sledgehammer felelőssége és kétlem, hogy a kiadónak bármi beleszólása lenne az a grafika. Mint az összefoglalóban is írtam vannak iparági szivárogtatók akik szerint vizuálisan a játék inkább az MW2019-re hajaz ellenben ezzel a mesterséges, steril megvilágítással szemben ami az MWII-t jellemzi. Vannak olyan pletykák is, hogy visszatér ez a háború tépázta art design a patyolat márványkövek helyett. A leakelt képeken amin Scrapyard látható ezt talán el is hiszem, mivel valóban a bevilágítás és vizualitás sokkal inkább az MW2019-re hasonlít.
Nem tudom miért de bízok a Sledge-ben. A Vanguard egyáltalán nem lett volna rossz játék ha az Acti nem áldozza be az Infinity Ward javára. Ötletes volt, voltak benne új és izgalmas dolgok. Hátha most tudják bizonyítani, hogy többek mint aminek látszanak mert szerintem azok, csak nem sok esélyt kaptak eddig, amolyan feláldozhatók szerepbe kerültek. Viszont a Modern Warfare név nem olyan amit el lehet csak úgy vesztegetni, remélem nem egy újabb szárnypróbálgatás ismét és megkapták a szükséges erőforrásokat a játék érdemi elkészítéséhez.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Fujifilm X
- Kuponkunyeráló
- BestBuy topik
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Asztalos klub
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- 16" Macbook Pro M4 Max 48 GB RAM, EZÜST, HU keyboard- 1 TB SSD 2025.11.11-ig gari
- Új, bontatlan SteelSeries Apex Pro TKL Wireless Gen 3 (2025) UK/ISO
- Nyugatinál gyerekeknek hétvégén is átvehető! Ps4 / playstation 4 lego és egyéb gyerek játékok
- 2018 MacBook Pro i7 16/256
- Lenovo T480 I5-8350U 16/512 Touch + windows hello
- Apple iPad 10 10th 2022 12 hónap garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Corsair 4000D Airflow 1000W
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest