- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Tab S9 FE+ teszt
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Új hozzászólás Aktív témák
-
hibavissza
veterán
9. generációs Corolla (e150) 1,4 dízel, kombi. A második legjobb autóm volt. Ellenben a 12. gen. E210. 1,8 hibrid az egyik leggyengébb. A 105-ös Skoda és F Astra után a legszarabb autóm. Undorító ergonómia. Szar futómű. Zabál. Elvesztették a fonalat. Ellenben az első Corolla ami jól néz ki. Ezért népszerű.
[ Szerkesztve ]
-
hibavissza
veterán
Olvass, értelmezz. Sehogy nem működik. Bamba pista persze azt szajkózza, hogy márpedig neki működik, mert 3 éve ezzel vezet félálomban. Viszont tény, hogy a legfejlettebb rendszerek sem működnek. Persze lehet kísérteni a szerencsét, de annak rendszerint halálos autóbaleset a vége kivétel nélkül. Nem hiába vannak betiltva az önvezető rendszerek szinte mindenhol. Akkor egy vezetéstámogatótól mit vársz? Ami összezavarodik a legprimitívebb helyzetekben.
Lehet persze jönni számokkal és ezrelékekkel, meg persze részeg, drogos sofőrökkel. Ezeket ki kell szűrni és egy életre eltiltani. Túl enyhe a szankció és gyenge az ellenőrzés. Azon nem segít a vezetéstámogató, hogy a részegen volán mögé ülőt nem tiltják el végleg a vezetéstől és a drogosan balesetező miért nem kap 20 évet. Vagy a fáradtan volán mögé ülés miért nem ellenőrzött és szankcionált. Baromság az egész. Akkor lesz értelme erről diskurálni, ha az autó gyártója vállal minden felelősséget önvezető/vezetéstámogató üzemmódban. Addig ez nem más mint felelőtlen játék az emberi élettel.[ Szerkesztve ]
-
hibavissza
veterán
Elképesztő, hogy a vezetéstámogató rendszerekre itt is mindenki úgy tekint, hogy el lehet bambulni, nem lesz gáz. Egy 200-as szög kellene a kormány közepébe, nem légzsák. Mindjárt lenne figyelem és szabálykövetés.
-
hibavissza
veterán
Gyenge hatótáv, lassú töltés, balesetveszélyes vezérlés, gigantikus értékvesztés, presztízs nulla. Az árából majdnem kijön egy hibrid RAV4.
Ezt bolondok veszik? Az otthoni napelemről töltős, munkába járós mutatványhoz húzós a 15 millás induló.
Hiányolom a cikkből, hogy a gyártó mit gondol az üzembentartásról. Cellacsere költsége? Futómű alkatrész árak? Karosszéria elem, fényszóró árak? Szélvédő csere költsége? Szervizhálózat? Pár szám nagyban emelte volna a cikk értelmét. Most annyit tudtunk meg, hogy ebben a formában autónak nem alkalmas, barnul a vajbőr ülés és amúgy tök átlag vagy alatti villanyautó. A magyar autós újságíró szakmát jól jellemzi, hogy már ezzel a pár adattal is többet kaptunk mint más médiumoktól.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Akkumulátor töltő digitális fényképezőgéphez
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Óvodások homokozója
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- MageGee MK-Star61 Mini 60% Mechanical Keyboard
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Sony DSC-RX100M VI prémiumkategóriás 20.1 MP digitális fényképezőgép
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Új 2TB KINGSTON XS1000 hordozható SSD , USB 3.2 Gen2, 1050/1000 MB/s, fekete .
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest