Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LLKobe

    veterán

    válasz MARV6969 #7109 üzenetére

    Egyetértek veled abban is, hogy valamilyen módon fel kellene dobni a multit is.

    Szerintem a single playert mint olyat ki kéne hagyni, és olyan küldiket csinálni amihez kell hogy többen legyetek. Pl. az egyik feltartja az elleneket amíg a másik elvégez vmit vagy ilyesmi. Ez adna igazi csapatmunkát.

    (Gondolj bele egy ilyen küldibe: az első részben látott rohadt nagy mammut szerű izé megy át a pályán, a tetején lévő ellent kéne élve elfogni. Ketten menni kéne mellette verdával, és a lábai közt kanyarogva lőni a lábait hogy lassuljon, míg a másik kettő felmászik rá, a sima elleneket leszedegeti és elkapja a fent ülőt. Mindeközben pörgős, hangulatos zene. EPIC lenne, csupa nagybetűvel.

    Single-ben meg jöhetne veled egy gép által irányított kari.
    Az a baj hogy a jelenlegi koncepciónak megvannak a határai, és ezt a kettővel elérték szerintem.
    Nagyon korlátozza a küldetéseket, nem lehet új izgalmas dolgokat alkotni, minden küldi ki fog merülni abban hogy menj ide öld meg, szedd fel, hozd ide.

    A Bl1 és a Bl2-ben eltérő módon oldották meg a fegyver kérdést.

    Ja, és az egyben sokkal jobb volt. Ahogy az már sokszor elhangzott itt másoktól, sokkal jobb volt hogy bármiből és bárkiből eshetett faja cucc, bárhol lehetett egy eldugott láda, amit öröm volt megtalálni.
    Itt már csak az invincible bossokra mentek rá, az meg dögunalom és inkább editorozik az ember.
    Mikor kijött a game b*szottul örültünk hogy milyen változatosak és nagyok a pályák, de jó lesz itt rohangálni együtt, és lövöldözni. Aztán rájöttünk hogy felesleges.
    Arról nem is beszélve, hogy egy olyan játékba ahol a randomitás a lényeg, fatális hiba biztos pontot rakni (arany láda). A legnagyobb hülyeség, nem szabadott volna.

    [ Szerkesztve ]

    Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

Új hozzászólás Aktív témák