- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
-
veterán
válasz Ļantos #48581 üzenetére
Az használja, aki ezzel akar bizalmat ébreszteni a gyanútlan szerencsétlenekben, akiket átver. Évek óta megy ez az ipar, csodálkozom, hogy van még valaki, aki elhiszi...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ļantos #48780 üzenetére
Van a piacon egy olyan réteg, aki igényli, hogy dokumentálva legyenek a karbantartások, javítások. Ugyanezt a csoportot az előbbi dolgok nyilvános megosztásával szvsz egész jól el lehet érni.
Az ablakmosót én sem értem (főleg F30-nál rémlik a kihelyezett betöltő), de biztosan volt rá indok
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ļantos #48780 üzenetére
Ilyen alapon a fórumozók nagy része nem ért igazán semmihez hiszen rengetegen írnak reggel / délelőtt / kora délután .... De a te elméleted szerint akkor az M-es részlegen dolgozó fórumtag sem ért úgy ahhoz amit csinál hiszen rendszeresen munkaidőben is tud írni..... Nem mind1 ki mikor ír vagy mit fényképez vagy mit nem ? ( Arról nem is beszélve,hogy közben hányszor jöhetnek fel a tagok megnézni,hogy van-e valami új úgy,hogy nem írnak semmit csak olvasnak.... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Shadowbull
addikt
válasz Ļantos #48780 üzenetére
Hidd el, a fejlesztok sem hulyek, pontosan tudjak hogy az ugy nem jo, de egyszeruen nem volt mas lehetoseg. Aki tervezett mar dolgokat zsufolt motorterbe, az tudja hogy neha hetekig kell milimetereken sakkozni hogy egyaltalan ott lehessen az az alkatresz. Raadasul van kismillio szempont, amit nem is lathatsz amikor csak ugy siman kinyitod a motorteret. Alkatreszgyartasi, osszeszerelesi szempontok, szerviz, diagnosztika, mas variansok, kismillio dolog. Mondjuk tervezel valamit, gyonyoru, egyszeru, jol mukodik, tok buszke vagy ra, aztan jelentkezik a gyar a vilag masik felerol hogy bocsi haver, de a cucc amit rajzoltal az eppen utkozik a mittudomen futomuszereloallomas ellenorzo kamerajanak tartokonzoljaval, ha azt at kell alakitani az 1 millio euro csak a gyarban, plusz 12 masik varians atalakitasa, ugyhogy legyel olyan jo es vidd arrebb azt a szart.
es akkor a konstruktor agyal rajta es arrebviszi. Amikor meg kinyitod a motorhaztetot akkor azt mondod hogy baszki ez hulye, hat nem latta józan paraszti ésszel hogy azt nem ugy kellett volna hanem igy?
Par evet eltoltottem az eletembol ilyen legozassal, nem egyszeru. Mindig azt szoktam mondani hogy kurva sok munkat bele kell tolni hogy az ember egy rossz megoldasra jusson, mert neha nincs jo megoldas csak rossz meg meg rosszabb.Szerintem tok jo dolog hogy Ezredes dokumental es kiteszi ide. Ez azt jelenti hogy vallalja azt amit letesz az asztalra, nem sokan csinaljak ezt.
A marketinges hatast se felejtsd el, ezek a kepek es a dokumentacio uj ugyfeleket is hoz, ugyhogy ezredes akkor is dolgozik ha forumozik (velunk ellentetben )
en tisztelem egyebkent ot is meg a munkajat is, hogy neha belekotok az csak szorakozas, tudok sekélyes de hát ez van, egyszeru vagyok)[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Skimaster
senior tag
válasz Ļantos #49371 üzenetére
Te is nagytudású versenyző vagy,ahogy látom... Miért ne lehetne ennyi km? Az autó állapota teljesen alátámasztja és a gyári műszer is megerősítette,hogy nem mókolták a km-t,(amit le is írtam a kollégádnak),de azért te sok száz kilóméterről okos vagy!Bírom a magadfajta megmondó embereket! Mennyi p...cs van ebbe a csoportba..
-
veterán
válasz Ļantos #49397 üzenetére
Nincs kikapcsolva a menüben? Vagy átállítva idegen régióra, ahol jobbkormányosak a kocsik? A Sharanban nekem ez volt egyszer, és nem kanyargott az Istennek sem, később jöttem rá, hogy átállítottam a konfig. menüben.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Ļantos #49586 üzenetére
Természetesen van javítókészlet az M70-es motor vezérléséhez is. Igazából itt csak az esedékességre utaltam. Nem mindegy, hogy 60-80k vagy 500k km. Az előbbi akár még az első tulaj alatt bekövetkezhet, az utóbbi meg nem is biztos, hogy egyáltalán az adott személyautó életében eljön.
Nyilván a vezérléssel kapcsolatban nem egyedül a BMW-t lehet köpködni, a VAG is kitett magáért bizonyos motoroknál. Bár azért a BMW extra nagy surmó volt, amikor a vezérlést betette a motor váltó felőli oldalára.
-
-
BeZol
őstag
-
-
nagyúr
válasz Ļantos #51580 üzenetére
Teljesen oke, izlessel vitatkozni felesleges. Szamomra meg a 12 eves 120 loeros 'sportos szedan' vasarlasa a nagyon fura, de hat masok vagyunk. Ha BMW, akkor 335i, 540i es felfele -- 7-est venni szerintem mar nem akkora feeling, mert ha mar luxus kell, akkor egy S Merci egesz mas palyan jatszik. De mondom -- az auto egy erzelmi kerdes (is), mindenki maganak veszi (jo esellyel).
while (!sleep) sheep++;
-
Chris0321
addikt
válasz Ļantos #51605 üzenetére
Nekem az előző autóm egy széria 2107-es volt, aminek a gyári gyorsulása 0-100-ra 15 másodperc volt. Anno. Azzal is lehetett előzni de meg kellett várnom, hogy senki ne jöjjön szemből mert akkor főleg kamiont esélytelen volt megelőznöm. Nem tudom a 316 mennyire gyorsul de én biztos nem venném meg. A jelenlegi autóm, egy e46 320i (170 LE, kézi váltó) 8 másodperc körüli gyorsulással és az már elég szokott lenni, hogy gond nélkül tudjak előzni.
-
kenguru99
aktív tag
-
veterán
-
chess001
aktív tag
válasz Ļantos #51669 üzenetére
Nyilván az az idióta, aki ebből él és nemzetközi minősítése van belőle és igazságügyi szakértőként kérik fel. Te meg egy fél videóból, megmondod, hogy mi mennyibe kerül.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Ļantos #51698 üzenetére
Nemzetközi minősítés az a Bosch Car Service, mert nem lehet bármire kitenni, folyamatosan van kontroll rajta.
Igazságügyi szakértő a más dolog, mert ott elég a szakmai mellé egy képzést elvégezni, de azért azt sem mellébeszélős történet...
A videóból meg nem tudod, hogy milyen háttértörténet van, nem hiszem, hogy előben odavitték és írta a számlát a 2millióról-max összegnek, hogy meddig mehet el a hibajavítás simán benne van, ha kevesebb, csak örül neki a kuncsaft, de ha bemond 300e-t és 2 millió lesz a vége, akkor mit csinál, otthagyja a kocsit, mert nem tudja kifizetni?!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Vismajor01
addikt
válasz Ļantos #52548 üzenetére
Sztem az ne vegyen BMW-t. Ha 2 millia fölött nekem nem lenne 1 milla cash az autóra, akkor priust vagy insightot vennék. Az 90% hogy sz*rt se kell rákölteni a következő 50e kmerben, még fékeket se.
De igy, hogy 2 milláért keresek autót de 3 van, e90 325i lesz, mert ahogy megveszek egy rendben lévő példányt (nem akaro elkapkodni pedig nagyon égeti a pénz a zsebemet ) még rálocsolok AMENNYI KELL hogy gondtalan 50 ezer kilométert adjon. Aztán úgyis eladom.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
p0lip
tag
-
szimi57
őstag
válasz Ļantos #52724 üzenetére
Az, hogy a vékonyabb olajat hamarabb felszedi nem igazán áll. Gondolom fogaskerék szivattyú van benne, annak tök mindegy, hogy vizet, vagy lekvárt nyom ugyanaz a szállitási teljesitménye. Inkább a kenés minőségében lehet eltérés.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
p0lip
tag
válasz Ļantos #52735 üzenetére
Akkor nem attól ,az nem tart ennyi ideig. 5w40 jó választás, nem csak a viszkozitás miatt, általában jobb alapolajakból készül és jobbak tisztító adalékok terén is. [Ezzel pl. nem tudsz nagyon mellélőni]
-
szimi57
őstag
válasz Ļantos #52733 üzenetére
Most az a gondod, ha jól értelmezem, hogy hidegen a vékonyabb olajjal halkabb volt a motor, mint most. Ezt úgy is meg lehet közeliteni, hogy pl. a vékony olajjal -10 fokban ugyan olyan hangot ad ki a motor, mint amikor 0 fokon a vastagabbal. Hidegebb időben a kenés minőségét illetően a vékonyabb olaj helyzeti előnyben lehet, de melegedés után ez kiegyenlitődik és szerintem fordul a kocka. Full szintetikus minőségi olajnál szerintem nem rossz 10W-s. -20 fokkig használható az irodalom szerint. Esetleg utána nézhetsz a pontos olajtipusnak mit rakott bele. Nálam még 10 ezer km után benne van most is a 10W60-as olaj, de érzetre a minősége olyan, mint egy 0 km-es 5W40-nek. Igaz nekem benzines van, de a dieseleknél szeret felhigulni is az olaj főleg a rossz beporlasztás miatt. Telóval szoktam mérni a zajszintet hidegen és melegen is.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BMW-M
újonc
válasz Ļantos #52940 üzenetére
Itt lehet keresgélni-->http://www.bmwstylewheels.com/
-
banderasz77
addikt
válasz Ļantos #53480 üzenetére
Szia!
Mindkettőhöz volt szerencsém E60-E65. Azért az a 7-es nem véletlenül került majd 2x annyiba anno, mint az E60. Soha nem lesz olyan. Súlyra is közel 2 tonna. Minden nagyobb, vastagabb, masszívabb és persze szigeteltebb.
A blokk egyébként nagyon jó, a pár típushibát leszámítva, amit el kell hárítani. -
H.Ezredes
őstag
válasz Ļantos #53482 üzenetére
Minden burkolat megvan??? És minden jól is van fent ? A D2-es 218Le-s motorok halkabbak mint a régi D1-ek nem kellene zavaró hangnak lennie. Talán a D3 még ennél egy fokkal halkabb is. De E60-ba is ha megvannak a burkolatok jó a motor akkor kellően jó a hangszigetelés. Saját E60-aink teljesen kulturáltak 30-35D. Látatlanba nehéz azért... Természetesen egy hetesben jobb a kabin szigetelése meg nagyobb is így jobban eloszlik a hang. Heteshez felesleges hasonlítani mert olyan nem lesz. Pörgeted és úgy hangosabb még lehet akár egy rossz porlasztó is vagy bármi akár ilyenektől is lehet hangosabb...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
molnarpeter
nagyúr