- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #36301 üzenetére
Már már vicc kategória.
Az F10 523i mennyire betegágy, illetve az 528i-t nézegettem még de az 4henger csak ?Úgy fest lesz egy piszok szerencsés aki megveszi az e39-emet 1év múlva mikor nézek autót eltoltuk a vásárlást.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #36304 üzenetére
És mik a tapasztalatok velük ?
-
CharlieDrop
veterán
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #36307 üzenetére
Igazából az 523i is elég lehet.
E60-ra nem váltanék e39 után, viszont élhetőbb az F10 igaz majdnem 2x annyiba kerül, de inkább várok 1 évet. -
MPowerPH
félisten
-
ignorant
senior tag
Bocs a rossz képért, majd produkálok jobbakat, de alakul egy új szerelem:
http://i.imgur.com/M35Di9c.jpg
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #36307 üzenetére
Igen, a korai evjaratokban volt N53-as 28i, 258 paciloval.
-
Acheron
őstag
válasz szőröscica #36313 üzenetére
4 vs 6 henger F10 528i
Az engem is érdekelne, hogy egy F10 523i (6 henger, 204 Le) mennyire dinamikusan tudja mozgatni ezt az 1600kg -os testet?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #36303 üzenetére
A modernebb nem mindig jobb. Ellenben itt kb. semmi nem szol sem a 23, sem a 28i mellett, mivel mar azok is egy elk$rt szeriabol jottek. A 2.0L pedig a kokszosodast leszamitva nem rossz. Fogyasztas kb. egal, de ha akarsz valami hirtelent, nem kell uveghangon porgetni, mert megy mindenhonnan. Na meg ott egy rendes remap csodakra kepes...
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #36316 üzenetére
Őszintén az 523i tetszik nem akarok 4hengerest maximum ha megbízható és ajánlott. Nem szeretem a turbos autókat.
A fogyasztás szinte elenyésző mert évi 15-20ezer körül járok, itt nincs akkora különbség jelenleg 6m körül vannak ahogy nézegettem, de magyar honba csak dizel van szinte belölük. -
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #36316 üzenetére
Egy nagy szivo azert jol megy, a 28i itt igen szeles tartomanyban lead mar 300Nm felett (2600-5000), az eleg korrekt, szepen egyenletesen novekvo tejesitmenygorbet is jelent.
Az en M54B25-omben azt nem szeretem, hogy palyan ha menni akarok a 2 literes dizelek utan, akkor vissza kell vagni negyedikbe. Ugy mar siman gyorsabb is naluk, csak mig a dizellel egy 100-rol 150-re hatodikban csuklobol megvan, addig itt ertekelheto gyorsitas negyedikben van. Nagyon hosszu a valtom, 150-nel forog 3000-et a motor, a frenetikus 245Nm-es csucsnyomatek meg 3500-nal jon meg. viszont ennek koszonhetoen 180-nal is csak a szelzaj nagyobb mint 120-nal.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #36319 üzenetére
En irtam mar korabban is, hogy el van mar kuvalva itt mindenki. Nehogy mar ? legyen egy 200+ lovas F10, hogy nem megy eleg jol. Ugy biztos megy mint egy E39 28i
Elozesnel meg gond ha vissza kell kapcsolni? Azert van a valto, hogy hasznalja az ember. Miert ha 50-nel mesz 4. -ben es eloznel nem vissza rakod 2. -ba? Nem ertem a problemat
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #36319 üzenetére
Hjah, szívó motor nem nyomatékkirály
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-v-
addikt
válasz MPowerPH #36324 üzenetére
Nekem azért annyira nem tűnnek rossznak ezek a számok: [link]
Lehet nem egy M5, meg nem fosol be a nyomatéktól, de azért ne túlozzunk már, hogy a 258 lóerő nem elég .. mire nem?ami 15 eve gyorsnak szamitott, azt ma egy 2.0L -es diesel tudja, tehat a cegautos szint
Jó de nem mindenkinek ez a szempont szerintem, hogy jaajaj lenyomott a céges passat az autobahnon, akkor nekem is csipszelnem kell a sajátomat mert hátezhogylehet -
negro
őstag
válasz MPowerPH #36324 üzenetére
Azert a legtobb 2L diesel 150-170 lovas ma is nagyon sok markanal es a legtobb ember meg 120-150 lovas autokkal jar szoval ahoz kepest boven jo. Ne legyenek illuzioid Magyarorszagrol Ceges auto? 1.4 benzin, 1.6 diesel, ami meg 2.0 esetleg az is 140 lovas. Passatok, Mondeok es stb. 2010 kornyekerol. Nehogy mar ne legyen eleg egy F10 23i ami 3 liter tehat meg nyomatek is akad es 200 lo. En nem tudom, honnan ez a tevhit, hogy itt 250-300 lovas autokkal jarkalnal az emberek es ha vki BMW-et akar venni nem eleg a 200
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
igen, sejtetem ugyanazt tudjak kb. kar, hogy csak akkor tartosak ezek a motorok ha folyamatosan penzt fordit ra az ember mert a karakterisztikaja ahogy nezem baromi jo. 1500rpm -tol mar leadja a max nyomatekat 4500 -ig, mintha csak egy turbo diesel lenne.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok,
Ma volt egy kis időm és kicsit megtakarítottam a felniket, mert elég piszkosak/maszatosak voltak már. Nem használtam semmiféle speckó felnitisztító spray-t vagy tisztítószert (samponos víz, majd tiszta víz), ezért a ráégett fékpor ott is maradt sok helyen. Így a képen nem látszik, de a felnik belső peremén azért elég fekete. Bár a szememet nem túlságosan bántja, de ha esetleg lenne valakinek tapasztalata valami jó féle ár/érték arányú tisztítóval kapcsolatosan, azt szívesen venném.
-
KAMELOT
titán
válasz peetmaster #36331 üzenetére
Szép lett! ha tényleg le akarod tisztítani akkor vegyél motortisztítót az gyönyörűen leviszi az összes koszt.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
válasz peetmaster #36331 üzenetére
A Bilt Hamber felnitisztitojat javaslom, melle pedig egy 20 db eldobhatos fogkefet, amivel sikalhatod a raegett fekport. Aztan mehet ra felni wax. Jah, es ugy a legjobb, ha leszeded a kereket. Nekem 2 oras melo volt a 4db felni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #36334 üzenetére
Jah, a lakkozast is... Ha annyira nyilvanvalo lenne, hogy az valo erre a celra, akkor nem lennenek meregdraga, Ph semleges felnitisztitok, csak az 1k -s motortisztito...
Szerintem ezt fejezzuk is be, mert komoly karokat tud okozni. Ha annyira nem karos, akkor fujd le vele a lokhariton levo bogarakat is, azt is biztosan leoldja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
Ime par normalis kep:
meg 2 napig lesz nalam, de mar most erzem hogy hianyozni fog
Akinek van lehetosege mindenkeppen erdemes kiprobalni, szerintem ez a tokeletes elmeny auto.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
CCC-s navival nem fog osszejonni a Gorogorszagba navigalas Szerbian es Macedonian at?
Nyilvan letoltom a google terkepet offline, meg papir terkep is lesz nalam, de komolyan egyik lemez sem ismeri Szerbiat es Macedoniat legalabb autopalya/fout szinten?
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #36340 üzenetére
Waze!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #36340 üzenetére
Macedoniaban a fout halozatot ismernie kellene. Szerbia nincs.
DVD 1 (Western Europe)
Complete coverage:
Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Portugal and SpainPartial coverage:
Croatia, Czech Republic and SloveniaMain roads network only:
MacedoniaDVD2 (Central Europe)
Complete coverage:
Austria, Belgium, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Netherlands, San Marino, Switzerland and the Vatican CityPartial coverage:
Croatia, Czech Republic and SloveniaMain roads network only:
MacedoniaDVD 3 (Eastern Europe)
Complete coverage:
.Bulgaria , Estonia , Finland, Greece , Croatia , Latvia , Lithuania , Norway, Poland , Russian Federation ,Romania , Slovak Republic , Sweden , Belarus , Ukraine and HungaryPartial coverage:
Belarus, Bulgaria, Croatia, Estonia, Greece, Hungary, Latvia, Lithuania, Poland, Romania, Russia and SlovakiaMain roads network only:
Macedonia[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #36340 üzenetére
Szerbeknél ne kelljen már navi, egy út megy a Makedónok felé
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz szőröscica #36340 üzenetére
Amugy sincs sok ut arra
Ugyan en csak repultem Gorogorszagba, Thessalonikibe mikor kint dolgoztam naluk de telon Sygic Navit hasznalok es azert letoltottem ezeket az orszagokat is sose lehet tudni kell-e majd es meglepo volt, hogy par megas terkepek voltak mig horvat, vagy akar magyarorszag 10x annyit foglalt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
peetmaster
senior tag
válasz MPowerPH #36333 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek! Mondjuk nem tudom, hogy Magyarországon mennyire beszerezhető ez a Bilt Hamber. Utánanézek mindenesetre, mert én nem vagyok az a nagy külföldről rendelgetős
KAMELOT: nálam rendszeresen van takarítva az autó, de ez a fékporos dolog még az előző tulajnál lett annyiban hagyva, így rám marad a tisztítás része. A hátsó kettőn nem is vészes, inkább az első kerekekre van jobban ráégve...de mondom, ahogy a képen is látszik valamennyire, azért nem olyan rossz a helyzet összességében.
-
negro
őstag
válasz peetmaster #36331 üzenetére
letezik ilyen felni sav ami a raegett fekpor maradvanyokat szepen leszedi. markat nem tudok mondani mert nagyon rengen hasznaltam ilyet es ugy kaptam Riwaxtol talan, passz.... meg eleve tobb marka is forgalmaz ilyet de ha rendszeresen mossa (heti legalabb 1x) az ember az autot (felnit is ugye) akkor nem lesz ideje raegni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #36344 üzenetére
Hidd el, arról a pályáról nem mész le
Mellesleg minden tök jól ki van táblázva Persze mindenkinek lelke rajta, még az offline térkép se rossz, elég sokat járok arra Bár idén Bulgáriába mentem a szerbeken keresztü nem volt semmi para, pedig ott most építkeznek mindenfélét.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Stellar Blade
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős