- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz pr1mzejEE #36050 üzenetére
Keress ra H. Ezredes hozzaszolasaira az E60-al kapcsolatban. Ha kihuzod a meregfogait, akkor nagyon jo auto, de koltseges moka a fenntartasa, amennyiben nem egy lepukkant, hibakodokkal teli kocsit szeretnel. A 25i jo, de mind az M54 mind az N52 motorok szeretik az olajat.
-
H.Ezredes
őstag
~ 850Le 1000Nm++
(#36031) Viszlát
Maga a 7-es iszonyatosan jó. Nekem minden tekintetben nagyon bejön. 740e-vel nem mentem csak 730D-vel de az új 530e-vel szintén mentem ugye könnyebb meg egy kicsit újabb azért meg persze gyengébb. Én nekem a 4 hengeres motor hang ott nem tetszett egyébként. 740e elég erős ahhoz,hogy kényelmesen lehessen vele autózni + tudod elektromos módban is használni egy jó példánnyal vállalható. kényelmes jól megy nem fogyaszt sokat.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #36049 üzenetére
Az egyik legzavarobb a tobbi markanal, az ulesallitas. A BMW addig mar eljutott, hogy legalabb a memoria gombjait nem alulra az ules oldalara rakta, igy latod, mit nyomsz. De tovabbra sem az igazi, meg az uj szerianal sem, pedig szerintem funkcionalis alapkovetelmeny, ha mar milliard funkcios az ules.
En ha viszek valakit, es be akarja allitani az ulest, akkor szvsz nem tudja, mert van 4 fele+2 in 1 gomb, ami sokfele mozog, es a vege az, hogy mindig ki kell szallnom, kinyitnom az ajtot, es megmutatni neki, hogy akkor mivel mit allit. A Merci ezt ugy megoldotta, hogy az ajtora kidobta a teljes ules setupot, az osszes funkcioval egyutt, az ules belso felere felfele pedig kis tarcsakkal a kulonbozo levegos funkciokat tudod allitani. Csak egy pelda az ergonomiarol. Kezre is is all, tudod mit is nyomkodsz, es pluszban szerintem mutatos is.
Azert tunik csicsanak, mert olyan a szinosszeallitas. Ez azert szolidabban hat, es sokkal hetkoznapiasabb lesz a kozkedvelt szinekkel. Viszont azzal, hogy a teljes muszerfalat kivaltottak 2 nagy kijelzovel, ami ugye vegre nem ugy nez ki mint ha egy tabletet odaragasztottak volna(ahogy a tobbi gyartonal, included BMW), zsenialisat alkottak. Vegtelensegig konfiguralhatod, ami pl. olyan egyre elerhetobb extraknal jon jol, mint az ejjellato, ami a BMW -ben ugy muxik, hogy ha nezni is akarod, akkor a kozepkonzolon levo tabletet kell bamulnod, mai kozel sem idealis. Mig a Mercinel siman berakod magad ele(meg az Audinal is, csak itt nagyobb a hely). Ugyen ez a terkepre is igaz, es barmi masra.
Szerintem ha mar elektronikus a valto funkciovalasztoja, akkor az a bot is tok foloslegesen foglalja a helyet. BMW ezt design elemkent hasznalja, pedig funkcionalisan sokkal jobb lenne a kormanyra pakolni, igy a kardan az a resze is sokkal letisztultabb lenne, es jobban lehetne varialni.En kiprobaltam az uj E -t, es igazabol sargulok az irigysegtol, hogy meg nem lehet ilyenem, pedig meg a rohadt personal loanban is elgondolkoztam, hogy akkor megis veszek egyet.... De autot hitelre soha.
joamilestoné: Igen, de ha megnezed az ekkor gyartott autokat, lasd Audik pl, mindben ilyen. Merci kezdi elhagyni, de a BMW megtartotta meg az uj 5er -ben is, es mar a 6er is ilyet kapott 2012 -ben. Szerintem is szornyu, es ahogy lattam, az ujsagiroknak sem tetszett. Csak akkor tudnam, miert lett ez a meno?! Egy birka elkezdte, a tobbi meg begetve kovette. Az A6 -osban hogy nez ki? Mondjuk ott legalabb behuzhato, de menet kozben akkor is rondaskodik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
-
CharlieDrop
veterán
nyehh, 2500 km-s túra után belenéztem a motortérben, hogy állnak a folyadékok.
Jelentel olaj nem fogy, a víz bakker meg igen, shit :SNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36057 üzenetére
Az a kisebb problema... Ha szerencsed van, csak egy vizcso, ha kevesbe, akkor radiator vagy vizpumpa.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36059 üzenetére
Ertem, akkor az valszeg kilove, leven kicsi az esely, hogy az ujnak is ugyan az a gondja. A vizcsoveket egyebkent is erdemes kicserelni, mert nagy nagy osszeg, es megkimelhetnek sok kellemetlen pillanattol.
Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #36056 üzenetére
Persze, de azert vicc ha megnezed mekkora volt anno egy 02 meg egy E12 pl.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
E39 (Touring) első toronycsapágyból milyet vegyek ?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36061 üzenetére
Nekem meg attol a bizonyos jobb hatso ajtotol meggajdult a zar, es ha nem megyek azonnal hatotavon kivul a kulccsal, akkor par sec mulva visszanyit. Azt hittem eltudom odazni, amig lesz ra idom, de ugy nez ki nem adott sok lehetoseget.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36066 üzenetére
Az, mert az egy ajtoban elsz@rodo erzekelo csinalja. Ha be van csukva a jobb hatso es bezar majd kinyitom, akkor kattog a zar korbe. Ahogy kinyitom a jobb hatsot, egybol elhallgat. Egy f@szom szenzor. Jah, es igazabol door handle csere az official megoldas, mert oda van beepitve.
Az idegesito, hogy nincs most idom ra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pr1mzejEE
addikt
Hali, ismét lenne egy kérdésem!
Utána olvasgattam már, szóval a kérdést azért teszem fel, mert nagyon érdekel a ti válaszaitok is.
2007 év körüli e92, e90-ről mik a vélemények? 325i.
Népítéleten összességében erről a motorról nem nagyon írtak rosszat. Nektek mi a véleményetek?
Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
-
H.Ezredes
őstag
Ide is írom mindenkinek ,hogy tudjátok !!
Olajcsere akciót hirdetünk !! Minden olajcseréhez egy átvizsgálást adunk ajándékba. Az olajcsere árához privátban az alvázszám utolsó 7 karakterével érdeklődjetek. Egyéb más szervízzel is keressetek bátran Pl: Vezérlés csere , teljesítmény nővelés , futómű/fék javítás/csere .
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #36070 üzenetére
Ja, nem az. Mig rönó motoros autom volt, 10 ezer km-enkent egyszer volt kiveve a nivopalca, olajcserekor. Miota BMW-m van, ezer km-enkent.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36070 üzenetére
Ez a komfort access dolog minden markanal okoz bosszusagot. Ami furcsa, mert nem friss, ujkeletu feature, mar kiforrhatott volna.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #36071 üzenetére
3000 után kivettem nem fogyott, ahogy írtam, sosem nézegetem
Igaz egyik autómnál se, egyik sem ette, se a 3 BMW, se a Skoda, se az MIII Mondeo, se az Accord...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
Elvittem a 735i Bömbimet egy profi BMW szerelőhöz, aki versenycsapatnál főszerelő. 2 utcányira van tőlem és jó fazon legalább nem kell messzire vinnem.
Hibák:
1. Sajnos első tulajnál meg volt sütve a motor, így a motorpakolás megengedett itt nagyobb fordulatoknál nyomja ki az olajat. Hetente használattól függően 0,5-1,5 liter olajat kell öntenem.
2. 8-ból két henger abszolút nem ment, ez ki lett javítva most már csak 1 henger hagy ki néha.
3. hengerek kompressziója sajnos 6-7 a 15-höz képest. Így gyengébb a kocsi.Novemberben megy komplett szervizre, ahol kiveszik a motort.
-komplett hengerfej csere
-gyűrű cserék
-pakolás tiszta új lesz
Így összességében egy tiszta új motort fogok kapni.
ha ezek készek lesznek akkor még felújítom a LPG rendszert!
Új kipufogó rendszer lesz, a mostani 1 helyett 2 lesz.
kb. 4000 eu lesz mindennel együtt!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
r.levente75
addikt
Bmw e30-asom (1987) hátsó krómozott lökhárítóját benyomták.Sajnos cserélni kell. Ha valakinek van a közelében, baráti körében egy eladó kérem keressen meg privátban. Minden variáció érdekel. Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Leírtam. A motoron lévő pakolás (tömítés) enged, ezért elfolyik az olaj. Nem a motor eszik ennyi olajat!!!
Jelenleg most ELF evolution 5W-50 van benne majd a motor felújítása után MOTUL racing lesz benne!(#36078) lali81: Igen sokan feladják. Csak vedd azt, hogy lényegében egy új motort fogsz kapni amivel 2-300 000km még simán lemész. Lejjebb nem megyek kategóriában, jobb nem kell és újat meg nem éri meg venni. Egy kocsi (bármilyen) maximum 10 000 eurot ér többet nem!!!
A folyamatról és a kész állapotról is majd teszek fel képeket!(#36077) ADAM1337: Estefele teszek fel képet!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
majnkopf
tag
Uh srácok azt hiszem kezd haldokolni az üzemanyagszint jelzőm, legalábbis remélem az a baja és nem valami "komolyabb".. Beindítás után az elvileg normális szintet mutatja ahol járnom kellene, de mikor megyek van, hogy 5-10 liternyi szintet is megy lefelé a mutató szépen lassan miközben kilométerben nem megyek annyit. Van rá esély, hogy csak átmeneti "hiba" és megjavul és jelenleg csak valami oknál fogva össze vissza ingadozik? Nem látni sehol folyást egyébként ahol szökne a benya..
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #36080 üzenetére
Azert ha egy liter olaj elfolyna hetente a tomitesnel, annak kegyetlen egett buze kellene legyen a motorterben. Nekem csak a szelepfedeltomitesem konnyezett, es az is nagyon budos volt.
Szerintem ekkora merteku olajfogyasztasnak koze lesz a szetkopott, gyenge kompresszioju motornak is. De
-
Leonardo91
senior tag
válasz KAMELOT #36080 üzenetére
Nekem is most újítják fel a motort, szelepszár szimering, hüvelyezés, minden....komplett motorfelújítás...
1-2 perc alapjáratozás után nyomott egy kis füstöt ,néha nem is kicsit.
(2007-es 740Li N62 V8) ... későn olvastam utána, hogy ezek ilyenek dehát most lesz nekem is egy új motor benne
Plusz a valvetronic-nál a fogaskerekeket is cserélni kell...[ Szerkesztve ]
| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
Gabesz25
tag
sziasztok,
délután injektorokat fogok cserélni az autómban. az új ima számokat is be fogom programozni (inpa v rheingold), de az lenne a kérdésem, hogy a hengerek számozása 1-4 a hűtő vagy a váltó irányából értendő? e90 320d, M47TU2 (204d4).
köszi -
MPowerPH
félisten
Na vazz, a csoda benzinesek. A BMW erossege sem a V8 volt, sajnos ez erosen meglatszik.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #36085 üzenetére
En nagyon gondolkodtam egy utolso evjaratos E61 550-esen vagy egy F11 550-en a mostani utodjakent, de tenyleg nagyon sok rosszat hallani roluk. Sor6 lesz majd szerintem, de a merete kerdeses. Szerintem allapot es felszereltseg fuggo, mert a teljesitmenye mar a 3 literes 23i-nek is elegendo szamomra.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #36088 üzenetére
F11 523i ? (Az szivó 3liter)
-
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #36089 üzenetére
Igen. meg egy E61-et tenyleg csak egy nagyon keveset futott, utolso evjaratos, full extrasat vallalnak be (ejjellato, radaros tempomat, stb), V8-al.
Kozepesen jol felszerelt benzinesem mar van, km sem sok benne, szoval masik E61-re a fenti esetet leszamitva nem lenne ertelme valtani.
Viszont egy jol extrazott F11 523i mar siman johetne.
-
Ummon
csendes tag
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #36090 üzenetére
Nekem bmw-ből csak az játszik, de jócskán túl van árazva.
2013 octit már elég jó áron hozzám vágnának, és felszereltségből hasonlót lehet kihozni a feléből. -
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #36092 üzenetére
Persze, jok a hangzatos, meno extrak az egyszerubb autokban, de sokszor nem tudjak azt, amit egy BMW-ben igen. Pl. a Nissanom azonos evjarat volt a mz E61-el, az ulesfutese megis sokkal lassabb es kisebb feluleten mukodik, az esoerzekelo idegesito, stbstb.
Hangszigetelesben es utfekvesben sincs sehol egy 2013-as octavia meg az E61-hez kepest sem. Tudom, vezettem eleget.
Nem csak az emblemat meg a nagy motort fizeted meg ezekben az autokban.
-
MPowerPH
félisten
válasz Leonardo91 #36087 üzenetére
Dehogy... Azok sem voltak egy alommotorok, de azert jobban birtak. Sor 6 volt a BMW jatszotere, azzal aratott vekig. Az uj V8-ak sem jobbak, van veluk eleg baj.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #36093 üzenetére
Igazából 99%-ban városban használom így az a hangszigetelés minősége annyira nem zavaró, mintha nagy utakra használnám, ritkán megyek vele nagy távokat pár havonta pihenni kb csak, arra meg egy octi is elviselhető, ha már egy héten 2000km-t lazán belerakok pályán egy mazda 3 ba azútán felüdülés...
-
válasz KAMELOT #36075 üzenetére
Színtiszta példája, hogy az olcsó húsnak híg a leve.
A kompressziód szerintem tűréshatáron túl van bőven, az 5w50 is azért ment már bele, mert 30-cal vagy 40-nel kb. itta az olajat, konkrétan eléggé széthajtott motor, de reméljük tényleg csak ennyi a baja és sikerül meggyógyítani. A kihagyott hengerek a főtengelyre se gyakoroltak túl jó hatást gondolom, szabad tudni, hogy mi lett kijavítva (vagy jó pék módjára meggyúrva), hogy mostmár csak 1 henger hagy ki? (tehát még mindig szar). Érdemes lenne átnézni a komplett gyújtást.