- Fotók, videók mobillal
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Acheron #36381 üzenetére
Nem tudom hol nézted az árakat de egy injektor ~65K a nagynyomású pumpa pedig ~ 270K Gyertyákat azért nem kell 10E Km után cserélni ~50E Km-t elmennek és a trafókra is azt mondanám,hogy inkább ~ 100 E Km Én biztos nem a benzinest választanám..... Vezérlést ugyan úgy kell cserélni mert nyúlik a lánc és hullanak szét a vezetők. A kokszosodás meg 50-120E Km.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Newlachka
őstag
válasz Acheron #40311 üzenetére
hát elsőre az én megnyilvánulásom:
Egy 10-20-30ekm után jön el az "első" nagy szerviz ideje,ami gondolom nem 100k-s összeg egy ilyen autónál.
5,3 az ára, szerintem aki ezt elhozza legalább 6,3-6,5tel kell érkeznie.
Gondolom már érhet rajta a komplett fék csere stb stb stb....