- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz Leonardo91 #35500 üzenetére
Van ott meg mas paradesan szep allapotu BMW is na meg 993 -as es stb.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
adise
őstag
2006 körüli e90-e van valakinek?
Mennyire hibásodó tipus? milyen extra költségekre lehet számítani vele? nagyon lutri?
köszönöm -
Gabesz25
tag
függetlenül attól, hogy dízel vagy benzines: ha az autó rendelkezik CCC navigációval ill. bluetooth kihangosítós, számolhatsz azzal, hogy ezek javításra szorulhatnak (jellemző e90/e60 hiba). Nekem mindkettő elromlott, 600€-ba kerül a javításuk (igaz én a bluetooth modult újabbra cseréltettem, így van usb-m is az autóban). vízpumpa, termosztátok cseréje is bármikor előjöhet.
-
Anubris
őstag
Megnéztem napokban ezt a videót.
Nem tudom mi az igazság, de nagyon leszólta a mostani turbó benzines BMW-ket.
Mivel sokat mászkálok városba ezért nálam dízel kiesik. 328i-t néztem eddig, de nem igen találtam még véleményeket erről a típusról. Mármint ami a későbbiekben megjelenő problémákat említené.
Családban most lett vásárolva egy 218i (bizony jó kis elsőkerekes ), de az vadiúj, így persze egyelőre nincsenek vele gondok.TSI motorokról is sok rosszat hallok. Mercit nem ismerem, nem is tetszik.
F10-ből van talán még a korai példányokból szívó, de azokban jellemzően már benne van a km...
Nagyon hajlok mostanában a IS 300h felé, , rendszerint jól felszereltek, fogyasztás is okés, családban van pár Lexus, probléma sosem volt még velük.
Nincs valakinek infója, cikk, bármi gyerekbetegség ezekről a mostani benzines négyhengeresekről?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Anubris #35511 üzenetére
Ha az is300h eszedbe van akkor miért lesel bmw-t ?
Mármint tökre nem egy kategória, zajszigetelésben sokkal jobb igaz nem sport autó de nagyon jó vezetni.
Én rc300h-t próbálgattam illetve ismerőset elszoktam vinni(fsport navi rooftop felsz.), ha itt van budán vele, igaz az a kupé, de az is300h fsport se rossz. -
Anubris
őstag
válasz ADAM1337 #35512 üzenetére
Barátnőmnek E90 325i van. Amikor néha napján kapok rá engedélyt vezetni, akkor nagyon élvezem. Szép hangja van, aranyosan teszi ki a fenekét (mármint a kocsi), de mindig lenne valami apró szarság ami miatt lehetne menni a szerelőhöz.
Apámnak LS 430 van. Steril, semmi hang, mint valami hajó a vízen. Viszont lassan 350K km van benne és tényleg azon kívűl, hogy párszor koccant és a szenzorokat behülyítette, más probléma nem volt vele.
IS-t még nem vezettem, de tesztek alapján hasonlónak hangzik. RC azért drágább annál, mint amennyiért én keresgélek jelen pillanatban. -
chess001
aktív tag
válasz Anubris #35513 üzenetére
Nekem több, mint 7 éve van E90 325i (2. tulaj, 180e km, premium shell, bmw 5w30), az olaj, , angel eye(azóta Mtech led semmi gond) fékcsere mellett első szilent és a hátsó lámpa korbácsa volt az össz hiba.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #35518 üzenetére
Nem volt nála,de volt szerelőnél,nem specialista de ért hozzá. Jelen állapotban rendben van. Persze lehet h holnap után kijön valami rajta,mert 12 éves. Akkor majd javítjuk,de akkor sem minden használt Bmw vásárlás indul 400 ezres javítással. Ez a duma egy erős riogatás.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #35520 üzenetére
Egyet ertek. Mikor megvettem az E92 -ot anno, az elso 2 evben csak olajat csereltem, egy turbocsovet, egy stabrud part, szoval ket ev alatt ha rakoltottem 200k -t, akkor sokat mondok.
A mostanira is az alap olajcseren kivul az elso fekeket biztonsagbol csereltettem le(215k), megelozve, hogy valahol Europaban kezdjen el razni, de meg a regiben is volt 20k km biztosan a comp szerint. Szoval en is ertetlenul allok a dolog elott.Don't Tread On Me
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35522 üzenetére
nemcsak az évek számától öregednek el ezek, hanem a használattól is...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #35519 üzenetére
Na de te sem 2 millaert vettel legalabb E39-et. Anno mikor en vettem meg az elso 2,5 ev hasznalat soran fekbeteten kivul nem kellett semmikre koltenem.
Ugyanakkor anno 10 eves autorol volt szo most meg 19 az esetemben es ismeritek itt a forumon, egyben van de ha most adnam el, ra lehetne ra kolteni 300e forintot az biztos. Uj M-es hatso lokos (a mostanin par harci serules van es repedes), lendkerek mert ez meg az eredeti es mar erzodik, hogy cserelne kell hamarosan, meg par muanyag reszlet belul, esztetikai dolog, gumi keder vezeto oldalon, ilyenek...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
Jah hát persze, akkor nyílván más állapotút kaptam volna.
Igaz akkor a piacon viszonylag normálisabbat fogtam ki, csak hát a főfékhenger miatt szivtam fékekkel és társai. Nem mondom azt hogy utálom a kocsit, de ha még 2 évig szolgál akkor megfelelt ennyiért.
Nem szabad 10-20éves autóktól csodátvárni, főleg egy anno prémium kategóriától költeni kell rá azért a folyamatos állapotmegőrzéshez.
Én mostanában az ablakemelővel szívtam kiderült nem is olyan van benne mint ami VIN alapján, és valami utángyártott volt benne, most már egy gyári van benne és végre normálisan megy, díszcsikokat is felújítottam, februárban miközben itthon állt, egy részeg taxis meghúzta a sárvédőmet hátul...
Most adom le majd fényezőhöz és az apróbb karcolásokat is megpróbálom kijavítani, meg kap egy alvázvédelmet. -
MPeter87
őstag
válasz STC Speed #35526 üzenetére
Erre nem tudok válaszolni, mert sajnos még mindig nem értem el oda, hogy megvegyem a BMW-t.
E90 vagy E92 35d a cél, de egyelőre másra gyűjtök.
Face fórumon olvastam, hogy a kéder hajlamos nyikorogni, meg a tetőablaknál is zörög vagy nyikorog valami. Ezekre többen is írták, hogy igen, náluk is, szóval biztos valós a dolog, de kérdés, hogy mennyire. Engem tuti zavarna, úgyhogy vagy cserélném újra a kédereket vagy kapná a szilikon vagy egyéb kezelést.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #35530 üzenetére
A 39-ben meg nem, de azokban, amikben az a fajta panorama tetoablak van, mint az E61-ben, az tenyleg szivas tud lenni. Nem tudom, hogy az F11-be mar jobbat tettek-e, remelem.
Mindenesetre en felkeszultem ra, ha egyszer nem zar be magatol, tudom, hogy mit kell tenni, kalapacs es csavarhuzo van a kocsiban.
-
Möhe
addikt
válasz ADAM1337 #35530 üzenetére
Nekem nincs bajom a tetőablakkal. Megvagyok nélküle,de eddig mindkét e39ben volt. Akkor volt szívás amikor rányotottam a tetőboxra billenősen. Eltört a végálláson a tartó pöcök. Ami persze nem cserélhető,vagy kurvanehezen hozzáférhető, így komplett csere lett. De megvan. Saját hibámból lett a baj,de működik,zár rendesen.
Ugyanitt tetőablak (alkatrésznek jó) ,motorja eladó. -
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35522 üzenetére
Nem a koran mulik, inkabb a futason. Az E92 egyaltalan nem volt fiatal, mikor megvettem a maga 7 evevel, es volt benne ha jol emlekszem 155k km is. Es mivel BMW historys volt, igy visszanezve az auto tortenetet a szivosor, valtoolaj csere, Xenon izzok, ablakmoso tartaly cseren kivul nem piszkaltak az autot elottem sem.
MPeter87: Nagyjabol ossze, es mar anno leirtam. Keress vissza, meglesz. De a 3 ev es 85k km alatt nem ment el ra 800k. Bajom soha nem volt, es ez a sok penz is csak azert folyott bele, mert elertem a 200k km-et(210k km-nel volt cserelve), amikor kb. a fel autot cserelni kell, mert annyi az alkatreszek elettartama. Ergo az uj tulajnak csak bele kellett ulnie, es hasznalnia.
STC Speed: Nekem a konyoktamaszom borzasztoan nyoszorgott, az iDrive kijelzoje korul szokott recsegni meg, ami kivitte a hajamat. De ahogy irtak, inkabb az anyagfelhasznalas az, ami verlazito.
mod: Itt egy kep a verdarol. Kezdem megszeretni a facet. Bejott ez az Armorall cucc a felnikre, mit ne mondjak. Kozel 600k km utan igy neznek ki, fekpor tulajdonkeppen nincs rajtuk, pedig ugye a gyari betet porol is, na meg terheltem is a fekeket. Ha szarazsag van, akkor szepen leperg rola a por, nem ragad ra. Ha nedves a felni, akkor sajnos ratapad, de nem szokvanyos modon, hanem rondabban, mintha megfolyt volna, ugy nez ki. Ellenben siman magasnyomasuval lejon, nem kell tisztito sem, meg szivaccsal vakargatni sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok.
Lehet valamit tudni milyen feltételei vannak E46 320d regenerációs folyamatának? Van visszajelző lámpa ami jelzi ha csinálja? Vagy elegendő 1-2 hetente pályán megkergetni úgy 80-100km keresztül kb 2500 1/min fordulaton?
Más: Miért zavarhat be a hátsóablak fűtés a rádiónak? Az egy dolog hogy az alsó részén el vannak pattanva a szálak és nem megy, de miért megy el a rádióm?
üdv!
-
MPowerPH
félisten
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35535 üzenetére
Van a 2005-ös modellekben, ami a nyugati eu-s piacra mentek már van.
Ugyanez e9x-ben, enyémben van, szomszédéban nincs. Enyém németben kezdte a pályafutását, a szomszéd itt vette 0 km-sen...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Bitpalace
senior tag
Rendben köszönöm a segítséget akkor emiatt nem aggódom nekem még a facelift előtti van De azzal ártani nem ártok ha néha megjáratom pályán egy picit had tisztuljon ki.
Antenna téren mit tudok kezdeni vele? Ez gyárilag van így vagy más nem találkozott ilyen jelenséggel?
üdv!
[ Szerkesztve ]
-
trapedli
csendes tag
Sziasztok!
Ha bejelez az olajjelző, hogy minimum szinthez értem, akkor egy 150 kmt még nyugodt szívvel mehetek?
Valamint..milyen olajat javasolnátok?
E92 325i 2006Hirdetőke csattogás sajnos megvan... sokak által emlegetett mobil 1 0W40 LL04 et tettem bele, de nem hogy "jobb" lett, inkább rosszabb...
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35544 üzenetére
Tudom, hogy a melegoldali szamit, es ezek a benzinesek egyebkent se jok ezen a teren sem... De. 0W -s olaj szerintem nem indokolt Mo.-n, meg talan telen sem, nemhogy nyaron. Skandinav orszagokban jol jon a reggeli -20 fokokban. Van erre tablazat egyebkent.... Nem mindig jo az sem, ha tul hig hidegen, ez a dolog nem ennyire egyertelmu.
De az biztos, hogy a 0W es 5W olajok kozott akar nulla fokban is, nem fogsz nagy allagbeli kulonbseget talalni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35546 üzenetére
Telre raknek is bele otthon, bar ugye ez is attol fugg, garazsbol indulsz e. A ket olaj szivattyuzhatosaga egyebkent 0 fokon ugyan olyan. Tan a sok hideg uzem eseten jo lehet a 0W, bar ezt sem lehet kijelenteni. Viszont ha egy evben legalabb ketszer cserelsz olajat, akkor megeri jatszani a viszkozitasokkal evszaktol fuggoen. En pl. most nyarra 5w40 -et rakok bele, telre viszont elgondolkozok a 0w30 -on az 5w30 -al szemben, mert hetkoznap sok a hideguzem. Aztan ki tudja van e ertelme, -5C -ben is 10km, es majd uzemmeleg az olaj.... Soha nem lattam meg ilyet elotte egy autoban sem.
Don't Tread On Me
-
trapedli
csendes tag
válasz MPowerPH #35547 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Egyébként kecskefejű voltam és elírtam, nem LL 04-et, hanem LL 01-et használok jelenleg...
Lenne még egy kérdésem... Olvastam, hogy megszűnt az 5W30-as LL04 BMW olaj gyártása és helyette a BMW TWIN POWER TURBO LL04 5W-30 gyártását kezdte.OEM oldalon találtam, hogy mehet az e92 325i-be is, viszont ott a 3.0l -es e92-be írták csak.
Esetleg valaki töltött már ilyen a 2,5l-es n52 325i-be? Vagy felejtsem el?
Nagyon vonz az az LL04, sok helyen dicsérték a hidratőke csattogásra való hatását, de a régi megszűntből már nem találok.Köszönöm!!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Keresek! Motorkerékpár
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.