Hirdetés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz STC Speed #36447 üzenetére
jo mertek ezek 17" -ra de 205 az 7,5J szeles felnire valo. 8J -re jo a 225 illetve 235 de ez utobbi mar 5os meret persze.
(#36449) CharlieDrop
persze, 8,5-re mar 235 vagy 245 kell. bar latni olyan allatot is aki 215-ot rak fel ilyenre is
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Unsign
tag
Sziasztok!
Nem enged el a BMW.
Most ott tartok hogy kinéztem egy 318i-t. 2007-es automata. Németország, 100e körüli km a leírás alapján.
Van valami ellenérv az automata ellen?[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #36452 üzenetére
Köszi srácok a válaszokat, amugy a 225/45 téli nagyon széles? Mármint eddig csak 15" keskeny gumi volt mindegyik bmw-men,ez a széles gumi is fog ugy tapadni hóban?
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz STC Speed #36455 üzenetére
Persze a keskeny jobb, de gondolj bele mennyivel keskenyebb valójában, ha egy széles felnin kell terpesszen, a gumi oldalfalának nem lesz optimális tartása, így ha csúszik az autó más erők hatnak majd rá. Ha lenne egy 6,5 vagy 7 col széles felnid, akkor egyértelműen a 205 mellett tenném le a voksot
unsign
Nem a váltótól félnék, hanem a motortól, engem lebeszéltek erről a motorról[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Unsign
tag
válasz CharlieDrop #36458 üzenetére
Köszi srácok.
Most féljek vagy ne féljek? -
Unsign
tag
válasz CharlieDrop #36460 üzenetére
Ez igaz lehet a 20i-re is?
Kettő közül azt szeretném választani, amelyik egy kis eséllyel is megbízhatóbb lehet, legfeljebb lemondok az automatáról a 20i javára.
4-500e-et kapásból félrerakok úgy terveztem. -
#94477440
törölt tag
Üdv!
Szerelőhöz kéne kontakt, kőbánya környékén. Tudnátok ajánlani? E36 316i -
Unsign
tag
válasz CharlieDrop #36463 üzenetére
Köszi.
A 25i meg 200+ lóerő. Furan hangzik, de már túl erős nekem. -
MPowerPH
félisten
válasz Unsign #36465 üzenetére
Pedig nem lenne az. Jo ha van egy kis tartalek meg az autoban, egy-egy gyors elozesnel aranyat er es potolhatatlan. Es akkor pluszban ahogy mar irtak, a 4 hengeres BMW -k egyik fronton sincsenek a toppon.
Ahogy mondjak, loerobol soha nem eleg.
mod: En kiszedettem a tuningboxot, szerintem elviszem megiratom, mert nagyon bejott. Ket lepcsojuk van, amivel meg megmaradhat a DPF. Az elso 360HP es 700NM, ez az ECO, elvileg javul a fogyasztas A masodik 395HP es 760NM. A fogyasztas valszeg magasabb lesz, kerdes persze mennyivel. A Box -al +1L volt, es gondolom tobb, ha folyamat terhelve van. Highend55, ha olvasod, Neked mekkorat nott a 30D -n a fogyasztas? Tudom, hogy Te sem ECO remappot csinaltattal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Unsign #36467 üzenetére
Igen, a sor 6 -ok joval jobb konstrukciok. Ha visszanezel, olvashatsz sok rosszat a 4 hengeresekrol.
Möhe: Te a sajat borodon tudod, es tapasztalod is. Nem kell gyorsan menni, szaguldozni, de azert megnyugtato, hogy tudod, ha vasszagangolsz 4-et, es nyomsz egy padlot, akkor akar felszaggatja az aszfaltot is, es egy zummogo Teslat is helyre rak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Unsign
tag
válasz CharlieDrop #36472 üzenetére
Nehezen engedi el az ember amit a fejébe vesz, de elengedem a 18i, 20i vonalat.
Megnézem én azt a 25i-t magamnak. -
elbandi2
tag
Sziasztok!
Relatív friss BMW tulajként beköszönök én is. Pár hónapja vettem egy E46 330ci SMG kupét.
Régi vágyam volt, és mivel mostanában már nem kell sokat mennem, így megengedhetem magamnak, hogy hobbiautót tartsak. A kocsi angol volt, és (bár ez gondolom sokakat megbotránkoztat) magam építettem át balkormányosra. Autószerelő vagyok, és általában olyan kocsikat szoktam venni magamnak, amin van valami munka. Na ezen volt bőven . Most indul a papírmunka, hivatalosan akarom engedélyeztetni.
Hogy miért angol? Nézegettem egy ideje a hahu-n és a mobile-n a kínálatot, és meg kell hogy mondjam, hogy ami hasonló garantált futásteljesíményű, és állapotú lett volna az kb. egy millióval többe jött volna ki. Bár volt olyan pont mikor a kábelköteg cserét, és átalakítást csináltam hetekig, hogy azt mondtam: bár adtam volna ki érte többet, de ebből elég
Célegyenesben vagyok, nagyjából az utolsó simításoknál tartok, ill. várok még egy adag belső alkatrészt egy bontott M3-ból. Remélem hogy nemsokára rendszámozódik, és használatba vehetem -
Möhe
addikt
válasz MPowerPH #36469 üzenetére
Így van!
Nem kell mindig száguldozni, de ha meg kell indulni, akkor nem filózok rajta hogy elég nagy hely van a manőverre vagy sem,csak padló és már kész is. Városban is ha tököl előttem a prszt,akkor csak rálépek a pedálra és megvagyok, ugyan ezt a kis céges scudoval (90le) már nem teszem meg, mert nem fogok ilyenen agyalni benne,tudom nem sikerülne.
Amúgy nincs még gyorshajtásom az M5-el , pedig már fejlövést kaphatnék ahogy kiérek a városbólszerk:
elbandi2 : üdv!
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Irigyellek ,hogy neked nincs
(#36466) BMW001
Egy írott programmal alap esetben nem fog nőni a fogyasztásod. Viszont ha tolod neki akkor fog viszont sokkal jobban is megy. Én az erősebbet választanám mert normál használat mellett jól fogyaszt és ha kell akkor ott az +
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz elbandi2 #36474 üzenetére
Grat hozza. Azon nem csodakozok kihullot a hajad mire vegeztel. Neked lehet megerte mert ezzel foglalkozol de egy atlag user meg a munkadijat is csengetne! Ugy meg mar dragabban is josz ki akar mint egy rendes oldalon levo kormanyos ezert nem is csinaljak az atalakitast nagyon.
Nemetbol fura nem talaltal pedig szoktak lenne szep darabok. Bar nem tudom az SMG celiranyos volt vagy ez jott, mert abbol nem sok van teny.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Vicc, hogy en 15 eve vezetek es mindossze 1000, tehat ezer forintot fizettem eddig gyorshajtasert: Akkor meg helyszinen toltotte a csekket a rend ore. Regen szerencsem volt mindig ha 200-al mentem is nem futottam bele semmibe ma meg mar tudatosan kerulom a lebukast. Vedakat tudom hol vannak, amugy meg tartom 40-nel az 50-et max es igy tovabb: 60>70, 90>100, 130>150 ugye itt meg nem buntetnek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Ezzel én is így vagyok, egyedül pályán kell vigyázni az objektívvel, mert van itt fórumtárs, akire 151-nél ráküldték az elfogót, ugye az objektív határ csak a helyhez kötött kamerázás ellen véd. Országúton nem jellemező, sőt, el se nagyon hagyhatják a rendőrök a helyet felsőbb utasítás nélkül.
-
elbandi2
tag
Köszi! Tényleg voltak holtpontok . Igazából valamennyire a kihívás része is motivált, mert mindig kell valami amivel lekötöm magam. Valóban nem azért írtam le a sztorit, hogy másokat erre biztassak, mert tényleg nagy szenvedés. A mechanikai részekkel nincs gond, de a villamosság az tényleg kemény. Nekem szerencsém volt mert találtam az USA ebay-en egy komplett M3 köteget olcsón, így csak az M3-330ci, és az USA-EU különbségeket kellet átalakítani, ill az SMG, PDC, kipufogó csappantyú részeket áttenni.
Az SMG nem volt kritérium, csak az automatát zártam ki, illetve M-packet, és M sport csomag volt a lényeg.
A mobile-n nézve ezek most olyan 6000 Euro környékén kezdődnek -amit érdemes lenne megnézni-, de az igazán jókért 8-10 között kérnek. Plusz behozatal, papírozás...
A Magyar kínálat jelenlegi 5 legdrágább példánya közül pedig 3 szintén átépített ex-angol autó...(korábban megadták a hirdetésekben a vin számot). -
negro
őstag
151-nel persze ha 3 labu van kint. en mondjuk megneztem ora szerinti 150kmh az gps szerint 147. igy nem lehet gondom.
(btw ezert is kapok agyfaszt elozni tilos helyeken a 40/50 -es korlatnal, hogy a sok birka be van szarva a magyaro fizeteshez merten orbitalisan draga buntetesi tetelek miatt es ezert ora szerinti, sziguruan 40-el megy, izzadt tenyerrel, ami valojaban sok, nem nemet auto eseten, csak 35kmh. olasz, francia autok pl. rendre 89-90-et mennek valojaban 100-as ora szerint...)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
elbandi2
tag
válasz Leonardo91 #36485 üzenetére
Még egyet én sem csinálnék, bár... talán egy M3 miatt meggondolnám magam
Amúgy alapból az lett volna a kiszemelt, csak most sajna nem fért bele a büdzsébe. -
-
humax
senior tag
SZIASZTOK
az új BMW X1 masodik generáció ha valakinek van tapasztalta megköszönöm ha velem oszt.
ha jól tudóm 2016 tol megjött az új generáció ,így van?
mostanában nem fog jönni 3 generáció vagy valami facetlift?
x1 alternatíva?az új X3 mikor lesz elérhető ?
köszönöm
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
H.Ezredes
őstag
válasz elbandi2 #36487 üzenetére
Balosítottunk át kollégámnak mi is coupe E46-ot de kínlódás. Igazából MINDENT ki kéne cserélni az ülés modulokat a komplett kábelköteget műszerfal díszlécek burkolatok szőnyegek a tűzfalba vágni lyukakat konzolokat heggeszteni kéziféket átrakni a fém csövét motor váltót kiszedni stb stb... Iszonyat meló és ha TÉNYLEG EU-ra akarod megcsinálni abszolút bukó az egész.... tükrök , Műszercsoport kormánymű kormánymű szervó csövei lámpák stb stb mindene más az angolnak... Kábelköteget is nehéz találni hozzá kincs ha van. Tükröket rendszerint nem cserélik ki műszercsoportot sem az elektromos ülések is jobbosok maradnak valaki még a kéziféket is jobbosnak hagyja meg pedig ügye ezek is hozzá tartoznának a balosításhoz :/ Számomra ezek a kocsik nem érnek ugyan annyit mint egy rendes balos mivel tisztába vagyok miket szoktak kihagyni és mit kell csinálni ezekkel a kocsikkal :/ Az Angol E46-ok jobban is szoktak rohadni ami még negatívum Én valami nagyon extrán jó autót tudnék csak esetlegesen elképzelni ilyen műveletre de akkor ténylegesen mindent kicserélve balosra. Vagy a másik,hogy iszonyat olcsón hozzájutni. Nagyon sok idő, pénz és energia főleg az alkatrészek beszerzése nehézkes még :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
elbandi2
tag
válasz H.Ezredes #36490 üzenetére
Köszi a véleményt Amiket felsoroltál, azokat én mindent cseréltem, vagy még beszerzés alatt áll az alkatrész. Köteggel tényleg szerencsém volt, mert minden 6. hónapban változott valami a gyártása alatt, és találni olyat ami beletalál az időtartamba, az szinte lehetetlen. Ami egyelőre elmarad még, az a külső kulcsos nyitás átrakása, de majd azt is szeretném megoldani.
Rohadásról amit írtál, az igaz. Nekem szerencsére a kaszni szinte hibátlan, csak érdekes módon a futómű alkatrészek, csavarok feje, első hátsó bölcső rozsdál. Szerencsére nem vészes módon. Majd a télen bakra teszem, és szépen lehomokoltatok, és szintereztetek amit csak tudok. Hobbiautó lesz, úgyhogy a szerelés is a hobbi része lesz. -
Satyricon
addikt
Sziasztok
Kaptam egy kis prémiumot melóhelyen, muszáj vagyok elkúrni egy részét angel eyes-re! Honnan és melyiket érdemes választani, ami tartós, nem ég ki a 2. indításnál? Ebayről vagy eliexpressről, esetleg itthon találni jó minőségűeket? E46 320i-hez kellene, 2001 fl előtti-re. Színre mindenképp jégfehérre gondoltam és smd ledesre, tudtommal egyik legmegbízhatóbb dióda. Szóval ennyi a kikötésem... Fényerősséget rátok bízom, melyiket érdemes.
Illetve még az érdekelne, hogy a helyzetjelzőre hogy tudom rákötni forrasztás és nagy szívások nélkül?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Te milyen gumikat raktal az M5 -re? En pont a tuningboxal tapasztaltam meg, hogy a gyarilag szerelt Goodyear Excellence RFT -k hirtelen nagyon kevesek lettek, foleg hatul feltuno ugye, de kanyarban az eleje is szenvedett egy-egy padlogazra.
mod: AKi ilyenre szorja a lovet, annak alt. ilyen a mentalitasa. Nem nagy baj, kellenek ilyen emberek is. En az asszonytol tuti fejlovest kapnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz MPowerPH #36498 üzenetére
Bridgestone potenza elől , Goodyear eagle f1 hátul
Misi szerint is és többek véleménye szerint is ezek jók, még előző tulajos gumik. Alig tudok velük rajzolni valamit az útra,de extrém helyzetben még nem voltam. Nem tudom hol a határ,persze a hátsó nyikkan még harmadikban is ha olyan a tempóváltás.
Nem kellett cserélni,de őszintén nem tudom mit kéne ezek helyébe, ha majd erre kerül a sor. M5board-on van gumis rész,ahol vitatnak/beszámolnak a tulajok. Lehet megérne egy misét végigolvasni.
tavasszal/ősszel el kellene mennem egy vezetéstechnikai tréningre, legfőképp az én,de a kocsi határait is legalább tudnám hol vannak
Apám a mentősöknél vezetéstechnikai kiképző/oktató,csak hát pálya híján ez kicsit sovány vigasz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Projektor topic
- antikomcsi: Ázsia Expressz 4 - Felfedezzük Amerikát
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Ezviz BC2 Okos otthoni megfigyelő kamera. Töredékáron.
- Braun BNT400 Digitális hőmérő
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!