- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #36900 üzenetére
Nagyon helyes Dízel leforog úgy 5500-6000-et Hogy van ERŐ ha hozzá van nyúlva. !!
(#36898) okezsoke
Ha gondolod keress nyugodtan
Úgy néz ki megvan az intercooler is. Ez tűnik befutónak. A gyári helyére plug&play egyedileg gyártva
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Járt mar valaki ugy hogy gyári Bosch lapatokat vettem e46-ra es mielőtt visszaallna törlés után vegallasba nyikkan a gumi a szelvedon? Elvileg nincs ott semmi szóval nem értem de elég bosszantó es zavaro....vagy lapát a hibás?
Üdv!
-
MPowerPH
félisten
válasz Bitpalace #36905 üzenetére
Nekem is nyikkan, szinten Bosch Aerotwin Plus. Viszont csak a szelvedocsere ota csinalja, szoval passz. Kicsit alacsonyabban is van az ablaktorlo vegallasa is a csere ota, lehet ehhez van koze. Nem tudom.... Vagy a RainX miatt.
mod: Megjott, Castrol karton boxban. Ezzel igy biztosan nem lehet mellenyulni.
Meer rotalja el?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
-
malacka87
senior tag
Falken gumiról mi a véleményetek?
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
Djandreas
csendes tag
Kedves fórumtársak! Kérdésem lenne felétek, hátha tudtok egy-két hasznos tanácsot adni. Végre elhatároztam, hogy én is veszek egy AUTÓT. A kiszemelt (illetve a pénzemnek még megengedhető) típus az E91 lenne, abból is a 325i Touringot (2005-2008) néztem ki. Mindenképpen benzinest szeretnék venni, mert sokszor elő fordulna, hogy 10 km belül mennék vele. A problémás benzines 4 hengereseket kilőttem. A fogyasztás annyira nem számít, inkább a megbízhatóságot tartanám szem előtt. Mi a véleményetek erről a motorról? Vannak problémái, buktatói? Tud valaki esetleg az ezekbe szerelt automata váltóról valami infót vagy azt kerüljem el? A kocsinak vannak általános típus hibái? Válaszokat előre is köszönöm.További szép napot mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
válasz Djandreas #36912 üzenetére
Kokszolódás, fokozott olajfogyasztás (akár 2-3 liter 10e km alatt), vezérlésproblémák, zajos hidrotőkék, valvetronic problémák, elektromos vízpumpa. Az automata viszonylag megbízható, átlagos szerkezet. Odafigyelt olajcsere mellett 300e km körül esedékes a felújítása.
Gyártás eleji 30i-t kell venni, vagy kénytelen leszel 6 hengeres dízelt választani, ha ragaszkodsz a típushoz.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Eljátszottam a gondolattal, hogy előbb-utóbb megválnék az autómtól, de tanácstalan vagyok mennyit érhet, mert 400 ezer és 2 millió között látok épp ilyeneket hahun, elég nagy a szórás..
2003-as 320d Touring, 250000 valósnak tűnő km-rel. 2012-ig van BMW-nél bejegyzés, évi 15000 környékén mentek vele, én 210-zel vettem. Ami gyári extra: napfénytető, bi-xenon, ülésfűtés, félbőr sima ülések, digitklíma, pdc, esőérzékelő, automata fényszóró, tempomat, multis "sport" kormány, hátsó oldallégzsákok. B oszloptól hátrafele már én fóliáztattam, illetve került bele egy bluetooth-os Dension cd tár emulátor/kihangosító.
Szívósor dugózva lett, cseréltem kuplungtárcsát, kettőstömegűt, légtömegmérőt, első-hátsó lengéscsillapítókat, első futóműben a kormányösszekötőkön kívül mindent, hátsó lengőkar nagyszilentet, toronycsapágyakat, diffi szimeringeket, termosztátot, főtengely ékszíjtárcsát a szíjakkal, sünit, féktárcsákat, izzítógyertyákat. Felújított turbót kapott még a neppertől mikor behozták. Aztán persze minden folyadék cserélve lett már legalább egyszer, olaj minden sallanggal együtt 10 ezrenként. Szerelőváltás miatt a javítások nagy részéről papírom is van. Van hozzá Styling 44-en 10 ezret futott Falken ZE914 nyárigumi, meg a gyári Styling 136-on kb 15 ezret futott Yokohama V905 télre.
Jobb oldalát valószínűleg végighúzták egy szalagkorláton, mert fújva volt, de nem lehetett nagy, mert nincs elmozdulva semmi olyan, futómű is gyári volt mikor vettem.Igazából a ráfordított pénz és idő miatt nem lenne jó biznisz eladni, de változások miatt az életemben szinte egyáltalán nem használom ki a dízelt (két-három hetente megyek 500 km-t hétvégén és kb. ennyi), de tárolni meg nem igazán van értelme. Illetve a turbós japánok világába vágyom jelenleg, de két autót nem akarok fenntartani. Szerintetek mit adnának ezért az autóért? 1,5 millió reális lehet, vagy bilibe lóg a kezem? Nem rohad, megy, gurul, dudál.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz stickermajom #36916 üzenetére
A piaciakhoz már hasonlítottad akkor kb reális első hallásra.
Tudsz pár fotót feltölteni, hogy lássuk az állapotát ? -
Skimaster
senior tag
válasz stickermajom #36916 üzenetére
Szerintem sok a másfél érte... Az enyém 2002 volt szinte fullos ugyan ennyi km és 1.1 ért ment el. Persze ha ráérsz árulgatni kérhető érte több is.
-
ADAM1337
nagyúr
Létezik, hogy ATE tárcsa 6k kilométer után elkezd rázni ? e39 touring.
Normális használattal rendes bejáratás után, hazafelé vettem észre, hogy rezonál vibrál a kormány.
Pedig januárba minden ami fék cserélve volt az autóban. -
negro
őstag
válasz ADAM1337 #36919 üzenetére
Nalam ATE van evek ota, tarcsa, betet es nem volt gondom vele. En is gyari parti vagyok ugyan de mivel E39-nel ATE a gyari fekrendszer: nyereg is, igy belefert. Amugy is a legdragabb az utangyartottak kozt... viszont mar nem 1 embertol olvastam ezt gond van vele. Lehet ez is romlott minoseg teren?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Ki tudja....
(#36904) BMW001
Mivel már a nagy turbó van fönt az is nagyobb kerékkel így nem lesz ez akkora probléma szerintem
(#36907) Highend55
Ehhez már kell egy minimum 350Le vagy fölötte és egy jó nagy turbó Nekem ez a "kicsi" egyenlőre elégnek kell,hogy legyen
(#36919) ADAM1337
Simán....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Van itt még valakinek halogénes-projektoros E39? Ezt is érinti az állító műanyag pöcök törés vagy csak a xenont? Azt tudom, hogy foshalmaz minden projektoros lámpa de nagyon lefele nyom az enyém (kb 5 méterre világít és élesen szűnik meg) Vagy csak manuálisan állítsak rajta az imbusszal?
-
malacka87
senior tag
Ha már a kerekeim úgy is le vannak szedve. Féknyerget nem ártana lefújnom valamilyen színre. Ezüst autó fekete felni mi illene alá ami nem túl csicsás? Bronz,carbon,ezüst?
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
-
majnkopf
tag
Sziasztok. Valószínű beújítanék egy új hűtőrácsra. valaki rendelt már innen, ezzel szemezgetek: [link]
Mennyire megbízható ez az oldal illetve anyagminőségben ez a cucc? Vagy ha tudtok valami megbízható(bb) helyet, minőségibb hűtőrácsot ajánlani azt megköszönném. (fekete szín mindenképpen, horror ár nélkül)
Illetve egy ilyet keresnék rá: [link]. e46ra eddig sehol sem találtam. e46 2004-es sedanról lenne szó.[ Szerkesztve ]
-
majnkopf
tag
válasz szőröscica #36932 üzenetére
Nincs semmi köze, nem akarom "emmesíteni" az autóm kinézetre, pusztán jól kinézőnek találom a vesén nem akarok mindenhová ilyen M feliratot meg olyan M váltógombot berakni viszont szerintem ez feldobja anélkül, hogy giccses M kinézet lenne mindenhol az autón
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #36932 üzenetére
Egyebkent a hutoracson tenyleg jol mutat.
mod:
Vegre felavattam az autot a bicajokkal is. Most Thule set -et kapott, elegansabbnak, es egyszerubbnek talaltam, mint a gyari BMW-st.(bar a tetosint hosszabb idobe tart felszerelni)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Két hét pihi után beindítottam ma a kocsit, kiálltam vele a garázsból, lemostam, majd mentem vele egy kört a faluba. Mikor hazaértem, akkor szólt a párom, hogy nagyon füstöl a kipufogója a kocsinak. Eddig nem volt vele gond, lehet elkezdte durván enni az olajat(Most akarom lecserélni októberben, nem tudom, javul-e tőle a helyzet majd...)
Viszont az lenne a kérdésem, hogy füstölgő-olajevő E46-ot mennyibe fáj javíttatni? ha jól emlékszem, van valami mód a javításra. Pontosan mit is csinálnak ilyen esetben a motorral? illetve mennyibe szokott fájni egy ilyen javítás? Úgy nagyjából...
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
MPowerPH
félisten
válasz Satyricon #36935 üzenetére
Megbontjak a motort. Olajlehuzo gyuru, szelepszarszimering csere. De mivel a motor bontva lesz, es mar maga a megbontas munkadija sokba kerul, igy erdemes mindent cserelni. Osszes mas tomites, mint hengerfej, szelepfedel, kompresszio gyuru, vezermutengely szimering, hajtokarcsapagyak. Tovabba a kompresszio fuggvenyeben(vagy egyebkent is) egy hengerfej felujitas is jotekony, szelepfeszek marasa, sikkoszorules, szelepeket becsiszolni... Ezt egy rendes szerelo elmondja reszletesen, osszefoglalva, es arat is ad. Ajanlom, kerdezd meg Ezredest a topikbol.
De a fustoles/olajfogyasztas nem ugy alakul ki, hogy egyik pillanatrol a masikra. En meg mernek kompressziot is...
[vilike]: Most azon matekolok, hogy tudnek 1 ev alatt annyi penzt felrerakni, hogy az kiadja a depositot. Holnap megyek masodik koros interjura, az egy nagy lokes lenne ezen uton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Satyricon
addikt
válasz MPowerPH #36937 üzenetére
Eddig nem volt gond, mondom kb 2-3 hétig állt a kocsi, és olajcsere-légszűrő-olajszűrő, 6x gyújtógyertya-6x trafócsere előtt áll a kocsi. Lehet ezek miatt füstöl a kocsi, legalábbis bízom benne. Ezredest nem nagyon akartam zavarni, gondolom napjában 10-20 privátot kap, de akkor kénytelen vagyok ráírni ezzel kapcs.ban.
Köszi az infot!
Üdv.
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
MPowerPH
félisten
válasz mdani01 #36940 üzenetére
Koszonom. Igen, az volt elotte. Eladtam egy elsonek normalisnak kinezo, de kozben puruttya angolnak, aki nem ugy tekintett az autokra, ahogy en, tehat csaladtag/2. baratno, hanem hasznalati targy. Sajnos par honapra ra osszetorte egy korforgalomban. A biztosito totalkarosnak nyilvanitotta(pedig minimalisan serult elol a bal oldala, semmi penz lett volna megcsinalni, de ez Anglia...), es azota annyit tudok, hogy SORN statuszban van az auto. Remelhetoleg egy aukcion vegzi, es egy szerencses ember megveszi.
De ha nem tudom megtartani a mostanit, akkor eselyes lehet, hogy keresek egy ugyan olyan 3 -ast, csak kombiban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #36943 üzenetére
150 -nel okes volt. A gond 180 -nal kezdodott. Emlekszem, amikor a nemeteknel egyszer ugy igazan megtudtam ereszteni, gps -el merve talan 282 -nel az oldalablakok szabalyosan 'remegtek', azt hittem lerepulnek a fenebe, es persze olyan merteku zaj tarsasagaban, mint ha epp egy turbinahazban lennel.
Azert nem lett 6er, mert egy 3-as sport coupe -nal meg benyelheto, de egy luxus coupenal eleg gaz, es ott 4 ablak van, surround -ban kapja a fuled az ivet.
De ez csak az ilyen allatokat erinti, mint amilyen en vagyok, normalisan hasznalva nincs gond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Satyricon
addikt
válasz szőröscica #36943 üzenetére
Igazából nem tudom hogy gőz volt-e vagy füst... Az biztos, hogy a kelleténél jobban füstölgött és mintha olaj szaga lett volna
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
negro
őstag
omg > M5 generations including F90 and others at BMW HQ meet > [link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Ezt sunaznam... Barcsak ne lenne elromlos....
Don't Tread On Me