Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
letepem
aktív tag
válasz Nordik #36142 üzenetére
Szia!
Indexet sajnos műanyag tartja egy fémlemez erősítéssel, valószínű, hogy egyik kivételnél törtek belőle, vagy valamelyik fixáló műanyag pöcök repedt vagy törött.
A klíma, ha egyáltalán nem kapcsol be akkor az lehet akár süni probléma is. [link]
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
Nordik
őstag
válasz letepem #36151 üzenetére
Akkor az indexet azért a helyére lehet tenni, de rá nézek majd.
Esetleg tudsz vagy tudtok abba segíteni ha még egyszer megnézném a kocsit akkor a klímát elindítva mire figyeljek, hol keressem a klíma kompresszort stb. Mit nézzek még meg a klíma ami komoly hibára utalna. Esetleg képpel illusztrálva hol mit keressek. Köszönöm nektek!
-
Möhe
addikt
válasz peetmaster #36161 üzenetére
29-én megtalálsz a pásztói (strandon) találkozón
-
Don.Corleone
aktív tag
Nyugat Magyarországon nem ismertek szépen dolgozó autóüveg fóliást? Mint bmw-s hátha itt kapok valami érdemi információt, útbaigazítást. Kaptam egy Tapolcai kontaktot ahova elvileg érdemes elmenni, még Szombathelyről is. Mivel elég zöldfülű vagyok ezen téren, mi számít drágának illetve mennyire célszerű, melyik a jó fólia, jól jönne pár okító magyarázat. Mi a véleményetek ezekről a fóliákról? A kis e30 kapja az ívet rendesen ebben a dögségben, és minap felütött a gondolat jó lenne legalább a b oszlop mögötti területet levédeni.
-
MPowerPH
félisten
Az N57? Azerintem a BMW -tol az elerheto legjobb motorok.
"Problems
If you're thinking of buying a diesel BMW check out the petrol vs diesel page first.
The enemy of all diesel engines is carbon deposits. The EGR valve which recirculates dirt through the engine to reduce emissions makes this worse. The first step for any poorly running diesel is to strip down the entire intake tract and clean it, especially the EGR valve. Many folk blank off the EGR valve but this may not be legal where you live.Diesels take longer to warm up than a petrol engine and if run cold will get dirty very quickly as they don't burn off soot deposits. For this reason you really want to avoid cars that have been used only for lots of short journeys. They will seldom have reached normal operating temperature and will be filthy inside.
The other worry is the turbo, the only thing you can do to prolong it's life is to use good oil and change it at the correct intervals. Never let the level run low and let the car cool down gradually after very hard driving.
In most countries you'll have a Diesel Particle Filter (DPF). These store diesel soot and burn it off at high temperatures. Which is a problem if the car does lots of short journeys and never gets warm (seeing a pattern here?). If it clogs up it's an MoT failure and the car will drive poorly. Removing it may be illegal and a new one can be very expensive. All modern diesels have these, not just BMWs.I'll bet urea injection causes issues once older cars stop being serviced at main dealers.
These engines are often chipped by their owners. Generally this isn't a bad thing and can have excellent results. But beware of used cars where things have been taken a bit too far.
If you drive this like a high performance engine it will drink fuel accordingly. For good economy it's best to be gentle and use the cruise control a lot.Now the nasty one, the snapping timing chain saga. BMWs have normally been very good about this, but in the rare cases where it's happened a worn tensioner (easy and cheap to fit) was often the problem and a noisy chain should have given the game away. But they have been snapping in M47s in notable numbers. Failures on the M57 are much less common, possibly because it runs at lower revs due to higher gearing.
Updates in 2009 and 2011 both helped but have not completely cured the problem. In early 2015 BMW issued a recall to replace the tensioner and fit a new chain if it was worn. It seems the crank teeth were machined wrongly and over stretched the chain causing premature wear. The chain is at the rear of the engine so changing a suspect chain (actually two) is a much more expensive task than before as he engine has to be removed. Also the sprocket is machined directly onto the crank so you need a new crankshaft! Huge job. Don't buy a used one without some form of warranty and be certain it covers this."A lancra volt visszahivas egy bizonyos sorozatbol. A jo dolog, hogy e miatt ha megis szakad, akkor az neked nem kerul majd semmibe sem. Ezt papolom mar egy ideje, folosleges egy vagyonert maszeknal lecsereltetni, mikor ismert minosegbeli problema. Ellenben valoszinuleg mindegyik vissza lett vive, es meg lett csinalva, ami erintett volt, tehat azzal nem lesz gond. Valtoban kell az olajat lecserelni(cserelni, nem frissiteni) legkesobb 150k km -nel, mert ha ez elmarad, akkor 200k km korul siman leterdel. EGR fogyo eszkoz, ahogy az nalam is elojott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, el is felejtettem irni, rendeltem egy tuning boxot, kaptam ra 14 napos probagarit. Kov. heten megyek beszereltetni, ingyenes elotte-utana teljesitmeny meressel. 370PS -t es 740NM -t igernek, ami jol hangzik, es igazabol tok folosleges, de must try. Pedalbox nelkul, mivel sport modban igy is boven eleg jo a respond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36172 üzenetére
Irtak is, bar az joval ritkabb jelenseg, mint az N47 -nel. Ellenben a visszahivas miatt ha aggodsz, vidd be a BMW -hez nyugodt szivvel. Ha szakad, egy petakodba sem kerul. Nem ertem, miert fizetnek ki az emberek vagyonokat egy olyan dologra, ami gyari hiba, es kutya kotelesseguk ingyen es bermentve orvosolni.
Ellenben az nagy igazsag, hogy nagy okor volt a BMW azzal, hogy a timing chaint -t hatra koltoztette. A jobb sulyelosztason kivul nem tudok elkepzelni mas okot, amiert ekkora okorseget csinaltak.
Don't Tread On Me
-
Jojo5
őstag
válasz MPowerPH #36171 üzenetére
Jol hangoznak a szamok, viszont egy kerdes tied nem dupla turbos jol remlik ugye ?
Alapjaban veve en is dizel parti vagyok, de par even belul kiszorulnak a nagyvarosokbol is es meg jobban meg is adoztatjak oket.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
-
MPowerPH
félisten
De, az.
Igen, megeshet, hogy kiszorulnak, de kesobb majd arra is rajonnek, hogy a kozvetlen befecskendezos benzinesek meg rosszabbak, mert ott meg koromcsapda sincs, ami megfogja varoson belul a sok rakkelto reszecsket, amit kipofognek. Ezt most nem hangoztatjak, de majd itt is borul a bili.
Egyik kutya, masik eb, minden ilyen lepes a dieselek ternyerese ellen es ezzel parhuzamban az elektromos hajtas felfuttatasara iranyulnak. Amig a dieselben benne a dpf, addig nincs problema, mert rendes hasznalat mellett nem a varosban engeded ki a csunyat. A szomoru sajnos az, hogy sokan kiherelik az autot, es azzal vedekeznek, hogy a sajat autoja nem oszt- nem szoroz, mert csak 1 a sok kozul. Persze azt nem veszi figyelembe, hogy ha mindenki igy gondolkozna, akkor nem lehetne megmaradni a varosokban. Az ilyen fustolos szartelepeket kivetetnem a forgalombol, adnek 14 napot a helyreallitasra, ha pedig nem sikerul, vinnem bezuzatni. Ha ilyen autot latok magam elott, az elso manover, hogy megelozom a francba, akar meg tilosban is. Sajnos az ilyenek miatt(meg a VW konszern miatt) fajultak el idaig a dolgok.CharlieDrop: Ez meg ugyan az a vizfolyas, mint amit 1 honapja irtal? Vagy radiator, vagy cso lesz, mivel vizpumpat csereltel. NEm olyan sok ido beadni pl. Ezredesnek, inkabb az a rossz, hogy nem lesz autod 1 hetig.
Nalad meg eleg konnyen ellenorizheto a lanc, vidd be gyari szervizbe, es nezessed meg. Nem biztos, hogy erinti a lancproblema.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36178 üzenetére
Errol igazabol nem akarok vitazni, de tudtommal csak a konszernt kenyszeritettek arra, hogy az USA -ban mara visszavasarolja az osszes csalo software -es autot, ami mar az EU -ban is beindult.
Mert mig a VW csalo software -t hasznalt a laboratoriumi korulmenyek felismeresere, addig a tobbi gyarto egyes motorjai siman csak megbuktak, mindenfele hokuszpokusz nelkul. De ezeknel nem egy teljes motorpaletta, hanem csak egyes modellekben az egyes motortipusok.Don't Tread On Me
-
-v-
addikt
Mondjuk abban a 35i-ben szipiszopi az a motor, nem? Az N52B30 meg még egész jó, ráadásul a 130i-be csak sperr meg némi szilent módosítás kell, hogy ne legyen ilyen alulkormányozott, és máris nagyon jó móka masina, igazából az E46 330i szerepét vette át, azért is van ilyen ára.
-
H.Ezredes
őstag
Jó kis N47 meg az összes többi 2 héten belül a második....
Közben Boss fórumtársunk 35D-jének a turbó felújítás kifújás megszüntetése is elkészül.Kova is járt nálam nagy szervizen meg egy nem tervezett generátor cserén is. Jövőhéten joamilestoné is hozza a paripáját illetve még jönnek mások is de említhetném möhét is akivel nagy projektünk volt/van Örülök,hogy szép számban fordultok hozzám és szavaztok bizalmat Továbbra is várok mindenkit szeretettel
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #36187 üzenetére
Egyedul a valto az, ami a hataron van, mert a 8HP70 elvileg 700NM -ig birja. De mivel az 550D -n is detto ez a valto van, ami gyarilag is 740NM -elt produkal, igy ott sem lehet problema. Ez a motor birja, mar a regi 286 lovas verziok is gond nelkul futottak 370 loero plusz -al is akar, csak a DPF nem birta. Az elozo is chippelve volt, ugyan igy szolidan, szoval biztos birni fogja. Kell valami, mert jelen helyzetben a kiszuperalt Focus ST-k, Megan RS -ek, Astra VXR -ok, Civic Type R -ek ellen keves az auto. A coupe -val meg anno bedaraltam mindet.
H.Ezredes: Azert kemeny, hogy az osszes premium 2L -es diesele ilyen rinyas motor lett. Audi es Merci sem kulonb, bar talan itt az Audi meg a legjobb alternativa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Ha minden jól megy, akkor jövőhét kedden őt veszem meg:
Az lenne a kérdésem, hogy az ablaküveg köré króm díszlécet honnan tudnék vásárolni? Nézegettem a neten, de nem igazán találtam. Szóval ilyet keresek, am ezen a kocsin látható.
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
-
MPowerPH
félisten
Pedig Te azzal a szornnyel vonzod oket. Ezek olyanok, hogy meglatjak, regi M5, es mar viszket a labuk. Bennem nem tudom mit latnak, mert se tipusjel, se ultetes, se kirivo spoiler...
Egyebkent veszettul mennek, mert konnyuek, es altalaban az osszes meg van piszkalva.CharlieDrop: Na igen. Ugye az F10 nem programozhato OBD -rol, igy a remappoltatni akarnad, akkor kiforrasztjak az ECU -t, specko modszerrel megnyitjak, es ugy fernek hozza. 3 napot mondtak, es ugye ha megsem tetszik, avagy valami nem lett jo, akkor ugyan ezt meg kell ismetelni. Akarja a franc... Ezek az ujfajta boxok jok, az elso par evben pl. csak ez az alternativa jatszott az uj BMW -knel, amig nem tudtak
delockolniunlock-olni ( ), szoval kiforrott. Arban meg ugyan ott van a ketto. A boxot tudom allitani, ha akarom, akkor egy gombnyomas, es vissza minden a normalba. Ha meg nem tetszik, akkor kiszedetem, es visszakuldom.[vilike]: Latom argus szemekkel figyelsz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #36194 üzenetére
gondoltam rá hogy valami kamu 5xxi-t ráteszek,de Misi lebeszélt róla
BMW001
nekem sincs semmi tipusjelzés, sem a seggén,sem az oldalsó díszlécen
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Kupon kunyeráló
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPhone topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sorozatok
- További aktív témák...