- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
it A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35551 üzenetére
Őőő, most lehet hülyeséget kérdezek, de miért árt a motornak ezzel az olajjal?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35552 üzenetére
Ezek az olajak magsabb homersekleti tartomanyban mukodnek jol, tartosan magas terheles mellett. Normal tartomanyban ,,vastagabbak", nehezebben szivattyuzhatok, a motor jobban kophat hasznalatuk eseten.
Picit ugy kepzeld el, mintha sosem lenne teljesen uzemmeleg - kis tulzassal.
Normal utcai hasznalatra a 30-as, 40-es olajok valok, az ilyen 50-es 60-as olajok tartosan magas fordulatszamon uzemeltetett sportmotorokhoz vannak kitalalva.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35551 üzenetére
Rosszat azert nem tesz neki csak felesleges tobblet koltseg. Ilyen olajat S -es (M3, M5) motorokba tesznek fokent 10W-60 helyett, azok akik hidegebb kornyezetben hasznaljak.
Amugy irtatok itt a 0 -as olajat 5W helyett de az is totat felesleges ha csak nem az orosz tundran elsz. Egy 5W -es olajnak a szivattyuzhatosag also hatara -30 fok. Tehat europaban boven eleg arrol nem beszelve nem sokkal jobb a 0-as.
Itt jo lathato, hogy a 10W es 5W kozt van nagy ugras.
"10w-40 viszkozitási osztályú olaj folyóssága - 10 °C -on: 2163,8 mm^2/s
5w-40 viszkozitási osztályú olaj folyóssága - 10 °C -on: 1393,17 mm^2/s
0w-40 viszkozitási osztályú olaj folyóssága - 10 °C -on: 1118,06 mm^2/s"''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35553 üzenetére
oké, de ha annyira rossz lenne az alacsonyabb tartományban, nem kapná meg az alsó tartományi számot
ha 10W50 lenne, vagy 15W50, akkor azt mondom oké...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35555 üzenetére
Itt most pont nem az alacsony tartomanyrol van szo.
-
MPowerPH
félisten
Na, most hogy 1 het van a hazautig, en is szivok. Az auto meg mindig raz eros fekezesre, foleg nagy sebessegrol. Elvittem ma balancingra a kerekeket. Kiderult, van egy kis utes a bal elso felnin, azert raz. Ugye gurgoztetni nem fogom, szoval kell egy uj felnit szereznem szombatig. Pluszban furcsa hang jon a jobb elso kerektol, ha kis sebessegnel vagy allo jelyzetben forgatom a kormanyt. Azt ma viszem megnezetni. Gyaaaa
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Tudna valaki segíteni, hogy egy 2006-os E91 320d touring-ban hogyan kellene kicserélni az izzót?
Van egy ilyen fényképem is:Köszi előre is a segítséget
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
MPowerPH
félisten
-
GrooveHero
addikt
válasz GrooveHero #35561 üzenetére
Igen, azok
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
MPowerPH
félisten
válasz GrooveHero #35562 üzenetére
Tudom, ez szimplan kifejezve noob a bmw-tol, de talan meg E90 -nel ertheto is lehet, mivel keves a hely a motorterben. De az, hogy a joval nagyobb 5er -ben is ez a rendszer, ahol annyi hely van a hatratolt motor miatt, hogy meg beferne egy 1000ccm -es eroforras, nah, az az igazi gyokerseg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
GrooveHero
addikt
válasz MPowerPH #35563 üzenetére
Köszönöm a gyors választ. A kerék kifordításával is megvalósítható? Remélem igen. Amúgy a BMW szervízben itt Readingben £80-at mondták, de megnyugtatták, hogy vat included, mondom köszi, még az a szerencse
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
MPowerPH
félisten
válasz GrooveHero #35564 üzenetére
Igen, itt jo aron merik az ilyet is. Egyebkent egy normalis szervizes £15 -ot fog elkerni, zsebbe. En annyit fizettem a ket elso Xenon ego csereert.
Szerintem nem eleg kiforditani a kereket, legalabb meg kell emelni az autot.
Don't Tread On Me
-
GrooveHero
addikt
válasz MPowerPH #35565 üzenetére
Hm...meglátjuk, rám marad a meló valamelyik nap, amikor offos leszek, hogy megcsináljam. A kerék kifordítóst is szerelő mondta, dehát ő sem a legolcsóbb. Na és akkor halogen jó lenne? Mert akkor olyat rendelnek ebayről, mert ott kicsit olcsóbb a kettő együtt.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
GaborLaszlo0
újonc
Tisztelt Márka Társak!
Egy olyan problémával szeretnétek hozzátok fordulni hátha tud valaki nekem segíteni vagy találkozott már hasonlóval egy BMW e60 2004 2.2 Benzines gépről lenne szó M54b22 motorkód, napokban észleltem egy olyan fajta problémát hogy járattam a levegő ventilációt menet közben közepes erősségen, és az egyik pillanatban ok nélkül alapjáratban állítja a ventiláció erősséget, utána próbáltam feljebb állítani vagy lejjebb semmi alapjáraton működik, klíma és a fűtés működik egyedül a levegő befolyásost nem lehet szabályozni ilyenkor egyedül, cseréltettek egy akkumulátort velem mert az is haldoklott, most vadi új van benne hát az,aztán irt egy AUC sensor hibát, most megrendeltem kicseréltük az is új, nincs hibakód, de továbbra is fent áll a probléma, érdekessége hogy leállítom elindítom a kocsit, és kb 3 perc menet idő után megint lekapcsolja a ventiláció erősséget alapjáratba hiába van feltekerve maxra vagy bármilyen tartományba. (diagnosztikán néztük az auto érzékeli hány százalékon fújja be a levegőt ha csavarom a csapot led is forog szépen a csappal együtt nem dob hibát se a diagnosztikára.
Feltöltöttem egy képet melyik csap nem működik megfelelően. Ha esetleg valaki találkozott hasonlóval kérem jelezen. Előre is köszönöm a válaszokat! További szép napot!
-
MPowerPH
félisten
válasz GaborLaszlo0 #35568 üzenetére
Ez egy elotetellenallas hiba lesz. E39 -nel is ezt muvelte, hibakod nincs ilyenkor.
Don't Tread On Me
-
GaborLaszlo0
újonc
válasz MPowerPH #35569 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Egy kérdésem még lenne ha esetleg van ötlet, ugye említettem hogy vadi új akkumulátort kapott a kocsi rá rakom a gyújtás körülbelül 1 perc után megint írja a "low Battery" hibakódot a kocsi, kérdem én ez normális ebben az esetben új akkumulátornál? A másik miután felnyitom a motorháztető és vissza csukom be riasztom a kocsit, kis idővel utána megszólal a riasztó, a motorháztetőnél a riasztó relé ami érzékeli hogy csukva van az mehetett el ,vagy itt esetleg egy komplexebb hiba állhat fent, mert diagnosztika nem mutat semmit...
Elég elszomorító hogy lassan 100k ft elköltöttem és ugyan ott vagyok mint amikor elvittem szervizbe az autot..
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
Helyzetjelentés!
2 napja magyar rendszámmal itthon pihen a szekér. Szép, jó, eszemfaszommegáll kategória. Öcsém is könnyen tud vele menni, nem ideges alacsony fordulaton sem, semmi hirtelen"mozdulat". Fater feje is repedt virsli volt mikor leforgatta 4.ben .
Kicsit szokni kell hogy lehetetlenség vele betartani bármiféle sebességkorlátot.
Vámosoknál/okmányirodában is csak pislogtak hogy mit fogok én papíroztatni .Gyááá micsoda hangja van így gyári kipuffal is. Ezredes nagyon szekál hogy ki kell kapni azt a k.katalizátort mert ez nem állapot, hogy csendes. Igen az, de nekem így pont megfelel ......most még. De azért 5ezer felett elkezdi az ordítást. A belvérosban még csak 2szer voltam ,(de eddig nem nagyon forgolásztak utánam) abból tegnap az egyik,mikor mentem tankolni,de a kutas srác is azt kérdezte :neked nem dízeled van?
A fogyasztás nem rossz , ok, mihez képest. De hazajövet 140 tempomattal, meg azután itthoni próbakörökkel együtt 330km-re 46L ment le a torkán (~14.2L) . De van az a sebesség hogy látni hogy megy le a mutató. Leszarom,mert ilyen játékom nem volt, lehet nem is lesz több/hasonló, de ezzel kimaxoltam a gyerekkori álmomat. Kellett hozzá 20 év de megvan.
Élmény van gazdagon -
negro
őstag
Kepet kerunk. M5-re meg muszaj tenned vmi jo ausspuffat
Baromi regi de nalam ez az egyik #1 hang: Eisenmann
28i -ben nekem sincs benne a kat ezert is van hang. Egy gond van vele. hogy CO az persze furdulaton nem adja ki majd ha merik...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
De miert kell uvolto kipufoo ala? Szerintem az M5-ben az a kiraly, hogy ha kell, csendben leutazol vele Spanyolorszagba, de ha elborul az agyad, sportautokat elozgetsz vele a szerpentinen, vagy 250-el csapatod az autobahnon. Igazi skizofren auto, es a nem gyari kipuffal ebbol sokat veszitene.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35580 üzenetére
Nem tudom, hogy Akrapovic ez alá csinált-e kipuffot
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35580 üzenetére
Amit linkeltem az pont Race verzios kipufogo de letezik csak ebbol a markabol is vagy 3 tipus. Amugy ezzel is "csendben utazol" mivel E39-nek elegge jo a hangszigetelese azert. Csak fel kell huzni az ablakot. Nyilvan hangosabb de nem uvolt. Egy V8 -as elmeny autoba meg hogy ne ferne mar bele vmi ilyen hang? Ha csendes autot akar az ember akkor vesze egy 4 hengered dieselt ami agyon van csomagolva es jonapot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anubris
őstag
Azt, hogy egy felni replika vagy gyári, ki lehet deríteni a hátulján lévő azonosítókból?
-
H.Ezredes
őstag
A katalizátorral jön teljesítmény + nyomaték is én csak azt azért mondtam... A chip után dobna még rajta ( persze az le lenne írva róla még.... ) Egyébként cut out-ot mondtam én Most chip el elég baba Azért volt mit szerelni rajta és lesz is még Nem szívesen adtam vissza.... Még most is hiányzik Összesen 1200-1300 Km-t mentem vele de örök emlék lesz Plusz a hazaút is Berlinből pöpec volt Lehetne tartani élménybeszámolót elég nagy kaland volt az elejétől a végéig és örülök ,hogy részese voltam az egésznek az elejétől a végéig
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #35558 üzenetére
Na, utolso szalmaszalba kapaszkodva voltam a BMW -nel a felnivel. Nem kell cserelni, de csak 2 hetes atfutassal tudtak vallalni a cseret. De megadtak a muhely cimet, ahova Ok viszik(LOL) a felujitasra/javitasra bevitt felniket, mivel nekem surgos a dolog ugye. Elmentem oda, Manchester melle, 30 perc alatt megcsinaltak, szoval happy days.
Kozben megis elgondolkodtam egy remapon, vagy legalabb egy tuningboxon. Box egyszerubb lenne, mert arra nem kell varni, a remap az bonyolultabb a hulye forrasztgatas miatt. A nyomatekbol soha nem art, 700-at meg elbir a valto is, a loero pedig igazabol csak a fogyasztas szempontjabol nem kell tul sok.
joamilestoné: Szerintem egy minosegi rendszer nem arthat. Illik az auto stilusahoz, rugalmassagban is dobna rajta, na meg azert ha el van talalva a hangolas, annyira nem zavaro. Ismerosom anno az 520i -re rakatott hatra sport dobot, ami hangos is volt, es sz@rul is szolt. De szerintem ez M5 -nel mas. Persze ha rugod neki, akkor az sem jo, ha a kipuf elnyomja a V8-at.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35595 üzenetére
Valamit lehet érezni de csodát nem lehet várni. M5-nél mondjuk brutális lett előtte utána Dízeleknél szintén nagyon érezhető szívó benzinnél kevésbé érezhető de számít.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35595 üzenetére
Szerintem mindegyiknel van ertelme. A 28i -n is erzodott a +13 loero meg a 25nm. Gazpedal reakcio jobb lesz, szoval a gyorsulas erzet is jobb.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
-
majnkopf
tag
e46nál a váltógombot csak le kell húzni vagy csavarni kell? A visszahelyezése is hasonló módon működik? ráhúzom aztán kész? Illetve a motorháztető és a csomagtér embléma valamint a belsőtér világításainak a kipattintása (azokra a lámpákra gondolok amelyek világítanak mikor kinyitom az ajtót, lábtér/hátsó oszlop/visszapillantó alatti középső rész) milyen eszközzel a legegyszerűbb, hogy semmiféleképpen se legyen belőle sérülés? Itt gondolom a visszarakás csak egy megfelelő helyre való pattintás
-
malacka87
senior tag
Üdv. Belső lámpák villogása mitől lehet? Kb 1 perc után abbamarad. Minap a motortérben turkáltam talán valami kábelt megpiszkálhattam?
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
Új hozzászólás Aktív témák
- Android játékok topikja
- Elemlámpa, zseblámpa
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Steam Deck
- World of Tanks - MMO
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hobby elektronika
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Külpolitika
- További aktív témák...