- DIGI Mobil
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Samsung Galaxy A15, A15 5G és A25 5G
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Ennyibe fognak kerülni az új Huawei Nova 12 modellek
Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skimaster
senior tag
Az x3 hoz a business cd rádióhoz hogy tudom megoldani,hogy az usb-n lévő zenéimet lejátsza?Rá lehet valahogy,valami eszközzel kötni?
-
H.Ezredes
őstag
Jók a gumik nincs velük gond Emlékez vissza mikor hoztuk a kocsit a szakadó esőben is jöttünk 200-220-at a többiek után és nem akart leesni az útról pedig akkor ugye a szilent is odavolt hátul... Vezetéstechnikára meg mondom eljössz és megyünk olyat,hogy csak na..... Pályára is mehetünk csak ha eldobod akkor drága teszt lesz.... De BMW Klubbal midnig szokott lenni ilyen reptéri vezetéstechnika majd lebeszéljük privátba és elmegyünk együtt Jó szokott lenni. Az én gumijaim elöl hiába Bridgestone-ok egy kalap szart sem érnek már úgy csúsznak hátul meg a sunny gumik brutálisan jól tapadnak még úgy is,hogy meg van tekerve a kocsi.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
Ami nekem nagyon bejött az az FRT(frt.hu, meg a facen is fenn vannak), Kiskunlacháza, a reptér egy szakaszán lehet menni, elég nehéz eldobni a kocsit, a tempó is max 150 km/h körül van, de hatalmas nagy élmény-szlalomverseny szerű, de hosszú pálya. Holnap pont lehet menni. A fék gumi sem fogy nagyon, Kakucs viszont nagyon ette nálam, a Hungaroring kevésbé, de oda tényleg versenyautó kell szvsz...
Ha nem rajzol az M5, akkor ott komoly gond lehet, méresd be, hogy tudd mennyi pacid van!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Egy jó ideje autónézőbe vagyunk, és ez ügyben szeretnénk kellően tájékozódni mielőtt kipróbálnánk a kiszemeltet. A kiszemeltről azt kell tudni hogy egy 98-as e39 523i. Szép bőr belső, multikormány, el. ablakok, navigáció(ez ahogy nézem nem gyári bmw) és minden elekromos kütyü megtalálható benne, németből hozták, tényleg nagyon patika a képekről, szürke metál, nem az a leharcolt darab, vigyáztak rá.
Én viszont ezt a típust annyira nem ismerem, édesapám se, nincs személyes tapasztalat.(e36-t váltana) Mik a jellemző hibái, betegségei, amire érdemes oda figyelni vételkor? Illetve erről a konkrét "523i"-ről mi a véleményetek, esetleg akinek van is otthon a garázsban. -
CharlieDrop
veterán
válasz Don.Corleone #36511 üzenetére
nekem volt, de e36-ban, szerettem, nagyon
Jó kis M52, nem eszik keveset, az e36-ot jól mozgatta e39-en inkább nyugis közlekedésre jó
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
E46 320D 150LE automatától mennyire kell félni? Ebben is van kettős tömegű lendkerék?
Évi 30e km-ert megyek, nagyrészt autópályán melóba, így kell a dízel sajnos. Rozsdásodás FL utáni példányokra mennyire jellemző?
-
Skimaster
senior tag
válasz audi100td #36513 üzenetére
Szerintem nem kell, a rózsdát nézd meg, küszöbön, sádvédő, motorja jó, automata szintén, persze függ attól is ki volt a gazdi... Nekem volt, szerettem nagyon, én jót fogtam ki, átlagosan költöttem rá. Főként jól felszeteltet vegyél, ne fapadot, és automata mellé kötelező a tempomat... Főleg autópályán. Facelift jobb, szebb szerintem. Fogyasztás láb függő, normál használat kB 5 és 6.5 körül. Röviden ennyi.
Automatában nincs.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
válasz Skimaster #36516 üzenetére
Rendben, köszi az infót, ahogy elnézem az automata váltósokban többnyire van tempomat. Kombikat nézek, van esetleg valami speciális dolog amikre ezeknél még figyelni kell vagy semmi extra? Természetesen szakszervizben mindenképp átnézetem a vásárlás előtt.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
válasz molnarpeter #36519 üzenetére
Értem és a CR rendszer állapotát fel tudják mérni szakszervizben bontás nélkül?
Esetleg Győrben vagy Szombathelyen tud valaki megbízható helyet ahova nyugodtan elvhitem átnézetni a kiszemelt autót?
[ Szerkesztve ]
-
-
Joker94Hun
tag
Gondolkodok hogy megvegyem most a téligumikat,amig nincs itt a szezonja.
225/45 r17 méretben kinek melyik válltbe? Max 30k-ig/darab árban. -
negro
őstag
Nagy vihar elotti eresztes:
Mas:van ami mar nagyon "stance" de elkepeszto milyen autok vannak ott kint egy rendes talalkozon> [link]
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz Joker94Hun #36522 üzenetére
30k/db aron nehez lesz talalni normalis gumit. A Barum Polaris 3 az, ami ebben a budget kategoriaban elfogadhato, azt tan megkapod 25k -ert /db, es asszem az meg csak nem is asszimetrikus. Bar nem tudom hatsokerekesre erdemes e pont ezen sporolni... Neked asszimetrikus gumit kellene keresned, ami pluszban meg egy dragito tenyezo. A mar kozep-felso kategoriasnak szamito, kozepesen jo teljesitmenyt nyujto legolcsobb alternativa egy Hankook Winter Icept evo2 W320, ami 36k/db aron megy. Nokian WR A4 esetleg, de az meg talan dragabb, olyan 37k/db. A premium az 40k es folotte.
Szoval el kell donteni, hogy meger e a kicsit nagyobb kockazat 24k sporolast. Ha megcsuszol, es odavered a lokost, akkor javitassal es festessel kb. ugyan ott leszel. De akkor csak egyszer csusztal meg, es olcson megusztad.
negro: Rohadt jo kiallasa van. De a kep minosege borzaszto, elrontja a lenyeget.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36526 üzenetére
Ha hasznaltan kifogsz egy ilyet, az rendben van. De az mindig lutri, ugy ahogy a 3 eves teligumi is max. 1 szezonra jo csak.(az okosok szerint) Tehat amit sporolsz vele, azt utana elbukod.
En az uj gumi arakat tudom, persze mindig lehet talalni levetett, alig hasznalt 1 eves garniturat, ami joval olcsobb. Viszont ujonnan 30k/db aron nem fogsz talalni BMW -re valo teligumit ebben a meretben. Elegge elszalltak az arak, foleg a teligumi teren.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Joker94Hun #36530 üzenetére
Az osszkerek az egy jo segitseg az biztos, de attol meg oldalra szankozni az is tud. Es egyebkent arra az autora kell is a premium abroncs, ott azert van NM, amit kontrollalni kell.
Es ahogy nezem, mazlid van, mert megneztem argepen, 30k/db aron mar lattam. Szoval go for it. Arra figyelj, hogy abbol csak H seb. indexu van, tehat 210km/h a max, amit elbir. Viszont legalabb XL -es.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #36529 üzenetére
Hát ez egy jó kérdés. Most meglestem barátnőmnek télre egy 225/45 R17 Goodyear Eagle Ultra Grip GW-3 volt fenn (H sebességindex). Ami defekttűrő, viszont szívem szerint én nem azt tennék nyárra mert rossz utakon kirázza a beleimet, pláne hogy M-es futómű van rajt.
Ami most van nyári a kocsin és kéne cserélni, mert már elvan kopva azt nem tudom fejből. De az 19-es és a felni sincs jó állapotba ezért cserélnénk azt is, sztem 17-18 jobb lenne ezekre az utakra.
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #36534 üzenetére
Nálunk sajnos a külső sport packet miatt sztem nem is lehetne 16-ot felrakni. Mondjuk már a 17 miatt is hisztizik a kisasszony...
-
Möhe
addikt
válasz MPowerPH #36536 üzenetére
Lehet hülyeséget beszélek, de nem minden 17" felni egyforma. Gondolok itt pont a féknyereg mérete miatt. Az e39 M5-re a gyári téli felni az a 66-os.Direkt úgy van formázva hogy a fék elférjen, de hiába 17-es még a 32/42/49-es, az már nem megy fel rá, pont a nyereg miatt!
-
negro
őstag
Az ugy van ahogy irod persze. Ha gyari teli szetett akartal M5-re akkor kaptad a 17-es Style 66-ot ami az M sport felni volt sima E39-re. Nalam mondjuk azert lepodnek meg, hogy fel fer a gyari 15-os. Pedig nem meglepo. Opcios volt csak a nagyobb fektarcsa elol M sportnal amire mar nem megy csak 17-es.
Az mondjuk nonszensz, hogy anno bmw-nel kepesek voltak egy 540i- t is 15" -os felnivel arulni szalonbol...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
BMW Navigation Road Map Europe High 2017
ki van pipálva a trafi,és egyéb kutjafaxa hogy jelezzen , oszt mégse
kinél működik?
Misi?Az új 2017 tartalmazza
Speed & Red-Light Cam POI
kompatibilis ezekkel következő BMW autók:
BMW autók 2003-as és a 2010-es év MK4 navigációs egység.
3-sorozat E46 (2000-2005), M3 (2001-2006)
5-sorozat E39 (2000-2003), M5 (2000-2004)
X3 E83 (2004-ig), X5 E53 (2000-2006)
7-series E38 / Z4 E85 / E86 (2003-2008)
Range Rover (2003-2004)
MINI (2004-2006) -
chess001
aktív tag
Én is megszenvedtem a felni-fék témát a 3-asokon. A 35-ös fék olyan, hogy felmegy a 17-es felni, de a nyereg miatt beszorul, nem forog. 18-as kétszéles télifelni meg milyen már?! A 30-as fék 17-essel vidáman jó, mutat is, a fék is fog, szerintem az az ideális kompromisszum. Nyáriban nekem a Michelin PS sorozata jött be, télinek Hankook Icept használok
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
Nekem pont az tetszik, hogy lehet emberi méretű felnivel is nagy motoros autót venni a BMW-nél. Pl. E61 550i 17-es kerekekkel.
Én mindig a kis felnik pártján állok, elismerem, hogy a nagyok látványosabbak, de a menetkomfortot megölik. Ezért tolom most is 17-es nem defekttűrőkkel.
De anno az E39 530d-n a télik 15-ös acélfelnik voltak.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #36547 üzenetére
Nekem már marad a nyári 17, jól néznek ki és ezzel vettem
Télre meg kerítek vmi 16"-ost a 15 azért már túlzás lenne
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz szőröscica #36547 üzenetére
17-es az ok de azert a 15 eleg tre egy nagy motoros bmw-re. Nem az a gond ramegy, hanem, h alapbol nem kapott szebbet, nagyobbat a user. De mas korszak volt az akkor. Ma mar egy Smarton is 17-es felni van vagy egy P 208 -as on.
Persze, teli nekem is 15...
A menet komfortot meg elsosorban a nehez kerek oli meg gyari mereteken felul. A mernok megtervezte a futomu geometriat es mekkora rugozatlan tomeggel viselkedik jol ami X na es persze van egy turese. De ha vki vesz vmi markatlan nagy felnit/replikat ami x+5 kg akkor lesz szar meg gyari mereteken belul is. Erdekesseg keppen nekem pl. a gyari alu (szepseges style 31) 15-os a teli gumival csak 1,5 kiloval konyebb mint a 18-as BBS a nyari gumival. Persze nyilvan egy ballonosabb gumi tobbet csillapit az uthibabol de nem annyit mint sok ember hiszi.
(onnan a tevhit, hogy mikor a nyarit lecsereli az ember a hidegebb homerseklett miatt ridegebb mar a gumi eleve es pattogosabb, majd jon a teli szett ami puhabb keverek es azt hiszik a kisebb kerek miatt javult a komfort erzet...)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''